Het is wel zo dat 1 meisje die vroeger niet spectaculair knap was idd echt een lekker wijf geworden is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de meest bedeesde en schuwe mensen zijn nu de Anita's en Priscilla's?
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
Wij hadden idd ook altijd combinatieklassen, maar de combinatie wisselde elk jaar, dus dat weet ik niet meer exact.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
12 in de klas en weet ook alle namen nog wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
Ik ben echt heel ziekelijk als het om herinneringen gaat. Ik weet nog wat ik aanhad toen mijn zusje geboren werd bijvoorbeeld. Toen ik 5 was. Dat soort details weet ik allemaal nog.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het zoveel mogelijk verdrongen geloof ik
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.quote:
Basisschool?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij waren er 1500 leerlingen ofzo.
Ik woonde dus in Veessen, nog niet 600 inwoners, maar wel een openbare en Christelijke basisschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.
Oh, nee middelbarequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Basisschool?
Middelbare had er niet eens 1000 denk ik. Toch midden in de stad (wel Katholiek, misschien kwam het daardoor)
Ik ging van 60 naar 1000 naar 18000quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nee middelbare.
basisschool was zo'n 150 denk ik.
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kruidenkaas, komijnekaas, sla en komkommer
Ja, met eentje ga ik nog weleens om.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
gaan jullie nog om met mensen van de basisschool?
1 van de jongens is nu nog een hele goede vriend van mij, meer zie ik er niet.
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees atquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
Mee eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
nee hoor, ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Inderdaad, er zijn hier nog relatief veel mensen die gepest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Middelbare zie ik er nog een stuk of vijf van. 2 zijn zelfs hele goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |