Cool! Volgende keer als ik me rot voel ga ik dus gewoon oud school/klasgenootjes opzoeken om me op te beurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehad
Voorderest dik en kinderen volgens mij ja
ik loop achter
Ik ga gewoon in Singles postenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cool! Volgende keer als ik me rot voel ga ik dus gewoon oud school/klasgenootjes opzoeken om me op te beuren
We waren met 7 in de klas. 2 jongens zijn getrouwd met kinderen (en beide een simpele opleiding/baan) en 1 is een regelrechte junk. Nog een reden waarom ik wil weten hoe die twee meiden het hebben gedaan, om te zien of ik het beste terecht ben gekomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehad
Voorderest dik en kinderen volgens mij ja
ik loop achter
ikke niet meer, na de basischool ben ik iedereen uit het oog verloren, en we hebben daarna nog 1 reunie gehad, maar dat was herinneringen ophalen enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
gaan jullie nog om met mensen van de basisschool?
1 van de jongens is nu nog een hele goede vriend van mij, meer zie ik er niet.
Nee, is eigenlijk allemaal verwaterd toen ik naar de middelbare school ging.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Dat doe ik vooral als ik me verveel... Ik kan dit topic echt niet handelen als ik me rot voelquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Singles posten.
Ik werd gepest, fuck emquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Nee, de gevangenis in Grave en Vught hebben zo'n vervelende bezoekregelingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We waren met 7 in de klas. 2 jongens zijn getrouwd met kinderen (en beide een simpele opleiding/baan) en 1 is een regelrechte junk. Nog een reden waarom ik wil weten hoe die twee meiden het hebben gedaan, om te zien of ik het beste terecht ben gekomen
Nee, niemand meer eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Ik dus niet meer de achternamenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
Ach, ik voel me ook niet zo vaak rot, dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe ik vooral als ik me verveel... Ik kan dit topic echt niet handelen als ik me rot voel
Degenen die ik heb teruggezien zijn nu uitzakte huisvrouwen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
Nee, is eigenlijk allemaal verwaterd toen ik naar de middelbare school ging.
Laatst vonden een aantal me terug op FB, was wel even leuk om te zien wat er van geworden is.
Ik ben een ramp in namen, maar als ik het eenmaal weet vergeet ik het nooit meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dus niet meer de achternamen
Ik ook nog een meid. Zie haar regelmatig om wat leuks te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
ja, dat iigquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Degenen die ik heb teruggezien zijn nu uitzakte huisvrouwen.
En de meest bedeesde en schuwe mensen zijn nu de Anita's en Priscilla's?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
Wat mij vooral opviel was dat de meest losbandige vriendinnen van vroeger allemaal getrouwd zijn en kinderen hebben. En ik vind dat met 27 jaar nog best jong.
Ik baal er wel van, want dan maak ik tenminste kans om die twee via social media te vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in namen, maar als ik het eenmaal weet vergeet ik het nooit meer.
Ik heb van groep 1 t/m groep 8 bij de meesten in de klas gezeten, dus dan weet je dat wel.
Uh, ik denk juist dat die Anita's en Priscilla's nu getrouwd zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de meest bedeesde en schuwe mensen zijn nu de Anita's en Priscilla's?
ik had geen anita in de klas, mar wel een priscillla en die was tijdens de reunie zwanger van haar 3e kind met zo'n 21 jaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is wel zo dat 1 meisje die vroeger niet spectaculair knap was idd echt een lekker wijf geworden is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar 13 kinderen in de klas, ik weet ze allemaal nog met voor- en achternaam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden idd ook altijd combinatieklassen, maar de combinatie wisselde elk jaar, dus dat weet ik niet meer exact.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
12 in de klas en weet ook alle namen nog wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat met 31 ofzo in de klas. En weet nog alle namen.Zie nooit meer iemand trouwens.
Ik ben echt heel ziekelijk als het om herinneringen gaat. Ik weet nog wat ik aanhad toen mijn zusje geboren werd bijvoorbeeld. Toen ik 5 was. Dat soort details weet ik allemaal nog.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het zoveel mogelijk verdrongen geloof ik
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.quote:
Basisschool?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Bij mij waren er 1500 leerlingen ofzo.
Ik woonde dus in Veessen, nog niet 600 inwoners, maar wel een openbare en Christelijke basisschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was ook vooral omdat ernaast toen een kdv werd geopend en al die kinderen doorstroomden naar mijn school. Dus in groep 1/2 zaten 40 leerlingen, de rest verdeeld over andere klassen.
Oh, nee middelbarequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Basisschool?
Middelbare had er niet eens 1000 denk ik. Toch midden in de stad (wel Katholiek, misschien kwam het daardoor)
Ik ging van 60 naar 1000 naar 18000quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nee middelbare.
basisschool was zo'n 150 denk ik.
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kruidenkaas, komijnekaas, sla en komkommer
Ja, met eentje ga ik nog weleens om.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees atquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
Mee eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een pittige ham er bij en t zou compleet zijn(voor mij)
nee hoor, ik heb me er prima mee vermaaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Inderdaad, er zijn hier nog relatief veel mensen die gepest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Middelbare zie ik er nog een stuk of vijf van. 2 zijn zelfs hele goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |