Haai!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Vanochtend de ballet work out overgeslagen, ik heb geen spierpijn maar mijn lijf voelt nogal apart na de reguliere les van gister
Vanavond doe ik ''the secret to weight loss vol 1'' lekker licht
Oeh, frietjes... Jum.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, drama hier in de planning vanavond. Kwam niet toe aan koken en we hebben dus ons tweewekelijkse zondigmoment maar naar vanavond verschoven en een frietje gehaald...
Nou Miles Buddy, u bent weer eens goed bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Haai!
Ik heb gisteren de 2 mile gedaan en vanochtend de steps (500.,,,, thigh killer) en de 3 miles. Het voelt nog niet genoeg (met andere woorden m'n conditie verbetert razendsnel,,. dus misschien dat ik zo nog even 20 minuten de 1 mile doe...
En iedere dag wegen is ontmoedigend (kon ik er maar mee ophouden). Het wisselt bij mij enorm op de weegschaal maar ik zie wel dat het over de week gezien langzaam naar beneden gaat..
Vandaag ook (2) koekjes gegeten.. tracterende collega's is een ramp voor de wilskracht.
Ik ben benieuwd, volgens mij kom je er niet aan toe omdat jij je kapotlachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
Netjes Sorbootje
@Darkelf, idd is het lekker als je slechts af en toe zondigt, maar ik voelde mezelf wel enigzins schuldig omdat we het zomaar tussendoor deden ipv op ons vastgestelde moment... Ach ja, het smaakte goed in elk geval
Ik ga vanavond ook eens proberen om ook iets aan dat miles-gedoe te doen MC...
Sporten met een glimlach, hmz dat is op zich al heel bijzonder voor mequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, volgens mij kom je er niet aan toe omdat jij je kapotlacht
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Maandag is het dan zover.. Ik ga er aan geloven, en zorgen dat er wat kilootjes afvliegen.
Ik ga het doen met eiwitshakes, en daarnaast rauwkost, groente en vlees/kaas eten. (Kortom alle koolhydraten weg bannen uit mijn eten.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat werken.
Ik woog van het weekend 92,4 bij een vriendinnetje.. En mijn doel is om voor mijn verjaardag 3 juni, 20 kilo kwijt te zijn![]()
Voor een gezond BMI zou ik de 67 kilo moeten halen, we zullen zien of ik na die 20 kilo nog meer wil afvallen
(Zie er stiekem wel een beetje tegenop, maar zie er ook naar uit om af te vallen. Eerste dagen zullen erg zwaar worden!)
In eerste instantie ga ik er niet bij sporten, sowieso word het weer beter weer en pak ik de fiets naar mijn werk. Dus 4 keer in de week fiets ik al anderhalf uur. Daar bij nog 1 -2 keer in de week een uur wandelen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Welkom! En succes. Ga je er ook bij sporten? Of alleen minder eten? (Nja, alleen...
Vooral de eerste tijd vond ik het ook zwaar. Maar na een tijdje wen je echt aan minder eten, kheb minder honger enzo.)
Volgens mij krijg ik bijna geen koolhydraten binnen met het dieet dat ik ga volgens.. alleen in de yoghurt of melk denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Welkom Joycie!
Wees voorzichtig met een tijd aan je doelen te plakken, vooral als het zulke ambitieuze doelen zijn... Dan kan het alleen maar tegenvallen. Je doet het al heel goed als je 0,5 tot 1 kilo per week kwijtraakt, dus reken maar uit.
Overigens kun je nooit alle koolhydraten uitbannen, maar beperken werkt over het algemeen vrij goed. Hou zo ongeveer tussen de 30 en 40 gram per dag aan da val je netjes af
Succes
rauwkost, groenten en vlees zitten ook koolhydraten inquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik bijna geen koolhydraten binnen met het dieet dat ik ga volgens.. alleen in de yoghurt of melk denk ik
Ok.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
rauwkost, groenten en vlees zitten ook koolhydraten in
Ik doe ook een koolhydraatarm dieet
Vooral niet te streng beginnen, je moet proberen een omslag in je eet- en beweegpatroon te creėren wat je kunt volhouden voor de rest van je leven... En ik weet dat dat heel moeilijk is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil weer eens voor de zoveelste keer diėten. Geen idee waar ik moet beginnen en hoe ik het in godsnaam vol moet houden. Iemand ideeėn?
Daar loopt het altijd mis bij mij. Ik wil te graag een goed resultaat zien en ga dan altijd heel fanatiek aan de slag. En ik ben ook altijd van snel maar even iets eten. Dus dan ga ik niet uitgebreid een hele salade maken met een stukje vis erbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vooral niet te streng beginnen, je moet proberen een omslag in je eet- en beweegpatroon te creėren wat je kunt volhouden voor de rest van je leven... En ik weet dat dat heel moeilijk is.
En de creme brulee bewaren voor een genietmoment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar loopt het altijd mis bij mij. Ik wil te graag een goed resultaat zien en ga dan altijd heel fanatiek aan de slag. En ik ben ook altijd van snel maar even iets eten. Dus dan ga ik niet uitgebreid een hele salade maken met een stukje vis erbij.
Heej, welkom!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil weer eens voor de zoveelste keer diėten. Geen idee waar ik moet beginnen en hoe ik het in godsnaam vol moet houden. Iemand ideeėn?
Moet ik nog met een kloontje posten om niet op mn kop te krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En de creme brulee bewaren voor een genietmoment.
Nee, die tip was nog serieus ook. Gewoon in het weekend geniet van een toetje, der rets van de week voor 'verstandige' keuzes gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik nog met een kloontje posten om niet op mn kop te krijgen
Nah, ik hou er van om te weten wat ik moet doen, aangezien als gauw denk dat ik dat niet doe. Kan ik beter wat centen uitgeven aan een Dr Frank oid, dan weet ik tenminste wat ik moet doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej, welkom!
En misschien moet je je niet zozeer richten op diėten, maar op gezonder leven. Hier kun je zien wat gezonde keuzes zijn qua eten.
Maar ben je dan niet bang dat als je klaar bent dat er dan niks veranderd is? Dat je dan het boek aan de kant legt en weer gaat eten zoals voorheen, zeg maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, ik hou er van om te weten wat ik moet doen, aangezien als gauw denk dat ik dat niet doe. Kan ik beter wat centen uitgeven aan een Dr Frank oid, dan weet ik tenminste wat ik moet doen.
Heb ooit ook eens Atkins geprobeerd, maar daar moet je een wetenschappelijke studie ongeveer voor gedaan hebben.
Mijn eerste prioriteit is wel dat ik zoveel mogelijk kwijtraak vanwege gezondheid. Daarna zou ik misschien nog altijd kunnen kijken hoe ik mijn eetpatroon ga veranderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang dat als je klaar bent dat er dan niks veranderd is? Dat je dan het boek aan de kant legt en weer gaat eten zoals voorheen, zeg maar.
Nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben deze week op de weegschaal nog niet echt afgevallen, maar mn spijkerbroek zit al wat ruimer en mn riem moet een maatje strakker.
De mijne hebben? Die kan geen beslissing nemen over hoeveel ik nu eigenlijk weeg en laat als je er drie keer op gaat staan ook drie keer iets verschillends zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ook belangrijk egeltje!
Ik baal hier stevig, m'n weegschaal is naar z'n grootje (goedkoop ding) en nu moet ik dus een nieuwe. Zul je altijd zien dat ik daar dan weer 10 kilo zwaarder op ben ofzo
Weer beetje beter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo na de koffie, ga ik ''the secret to weightloss vol 1'' dat is 1,25 Mile.Denk dat ik maar eens vroeg mijn bedje induik, voel me niet al te lekker vandaag
Sorry, maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ook belangrijk egeltje!
Ik baal hier stevig, m'n weegschaal is naar z'n grootje (goedkoop ding) en nu moet ik dus een nieuwe. Zul je altijd zien dat ik daar dan weer 10 kilo zwaarder op ben ofzo
Yup, hoeveel Miles ga jij vandaag afleggenquote:
Nou laat dan maar....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne hebben? Die kan geen beslissing nemen over hoeveel ik nu eigenlijk weeg en laat als je er drie keer op gaat staan ook drie keer iets verschillends zien
Jama jama dat is toch zo... Op een nieuwe weegschaal weeg je altijd weer iets andersquote:
Ik heb gisteren niets gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Yup, hoeveel Miles ga jij vandaag afleggen. Ik ga vanavond Vol 2 doen, dus dat wordt 2,25 Mile.
Je wordt wel strakker, dus gewoon doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niets gedaandus vanavond moet ik echt aan de bak.. 3 miles denk ik, want anders wordt het niets met mij... Ik val helemaal niets af momenteel, dus dat motiveert niet heel erg
Gisteren had ik een broek aan die hiervoor prima zat en nu vrij letterlijk van m'n achterwerk viel als ik m'n buik iets teveel inhieldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je wordt wel strakker, dus gewoon doenIk weet niet of je dat ook hebt, maar ik heb bijvoorbeeld als ik lig te slapen het gevoel dat ik steeds strakker wordt. Dit heb ik echt sinds ik zowat dagelijks ''walk at home fitness'' ben gaan doen vorig jaar juni
Ik viel er geweldig van af (financieel dan)...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met sporten in warmtecabines?
Ja ok, dat snap ik.. Hier in de buurt betaal je voor een kuur van 10 weken, (2 keer in de week) 195 euro..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik viel er geweldig van af (financieel dan)...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het veel is, dus ik heb per vandaag besloten dat ik een workout per dag doe. En dan heeft ''the secret to weight loss series'' mijn voorkeur. Daarvan ga ik straks Vol 1 doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
@Flugel Bijna 1 kg.. mooi hoor!
@MC Wow.. 1.7 kg in één week!(Is dat niet een beetje heel veel?)
Ik sta deze week weer eens stil, maar ik ga stug door. Vandaag weer 3 miles gedaan en ik ga zo ook nog een keer 2 miles doen of ff Wii-en. Ik hoop dat ik a.s. maandag toch nog verschil zie op de weegschaal.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat goed met de mensen in dit topic lees ik.
* sylvesterrr is jaloers.
Ik heb sinds vorige week last van m'n voet (de zijkant, vlakbij m'n grote teen). Wandelen, fietsen e.d. allemaal geen probleem, maar zodra ik wil 'lopen' (als in sporten) dan voelt het pijnlijk aan. Afgelopen woensdag heb ik het ook lichtjes geforceerd door ondanks de pijn te sporten.![]()
Morgen maar eens afspraak maken bij de huisarts om ernaar te laten kijken, ik vertrouw het niet meer.
Plus je hebt gister ingespannen in de tuin, foei toch!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf even niet zo heel erg lekker, beetje licht in het hoofd. Ik heb de afgelopen dagen ook veel te weinig gegeten. Heb niet zo'n trek en dan heb ik de neiging om de tussendoortjes over te slaan, maar dan redt ik m'n BMR niet...Ook even wat beter op mezelf gaan letten dus...
Ik weet het, weer even wat discipline erin en goed eten dus...quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus je hebt gister ingespannen in de tuin, foei toch!
Gegrild aan het spit in m'n eigen oven...quote:
Volgens mijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hoop dat ik hier ook elke week goede resultaten kan gaan posten! Morgen is het zo ver, ben benieuwd met welk gewicht ik begin heb hier thuis nog niet op de weegschaal gestaan.
Maar wil toch nog even vragen wie er misschien ervaring heeft met het sporten in warmtecabines en of dit goed is gevallen. Dat je er financieel van afvalt snap ik
Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..quote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mijnis warmte cabine oplichterij. Je valt er marginaal meer mee af, het lijkt dat je veel afvalt omdat je veel vocht verliest. Daardoor lijk je lichter. Op mijn kritische vraag van''Dat vocht verlies drink je er toch zo weer aan?'' had hij niet echt een antwoord. Hij wist het niet zeker, maar volgens hem verlies je zoveel vocht dat je het er niet zomaar aandrinkt
Als hij gelijk heeft, lijkt mij dit de methode om er op je 30e eruit te zien als een complete rimpelkont
Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen hequote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..
Al zou ik ook denken dat je dat er wel weer bijdrinkt. Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat je 2-2,5 litervocht kwijtraakt..
Hmm denk dat ik morgen gewoon eens ga bellen voor wat info..
Dat klopt..quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen he
Nee hoor, je was pas post 275. Ik ga vanavond bodybalance doen weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef MalaCocinera het volgende:
Spannend je gaat nu voor het echie! Ik schrok zelf een half uur geleden wakker. Nadat ik me met twee sterke koffie (en ontbijt natuurlijk) moed heb ingedronken. Ga ik ''walk on to weight loss'' doen, dat is 3,5 Mile Walking in 50 minuten
Gelukkig staat de beademingsapparaaat klaar
Mocht dit het laatste post zijn, zou iemand anders het topic willen openen. Ik fok vanaf mobiel
En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mijn conditie is dus op een mysterieuze wijze ontzettend vooruit gegaan. Want ik voel me helemaal niet moe en ben niet super bezweet
Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat...
Zaterdag 5 miles, gisteren 4, vandaag weer 5 miles... Nu ben ik moe..Wel op de weegschaal afgevallen (tussen de 9 en de 10 kilo afhankelijk van de stemming van m'n weegschaal), dus we gaan wel omlaag. Binnenkort toch maar eens een andere kopen
Was het maar waarquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.
Zo nu maar onderweg naar mijn reguliere pilates les. Waar die heks me steeds moeilijkere oefeningen laat doen
Diagnose: stressfractuur.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat goed met de mensen in dit topic lees ik.
* sylvesterrr is jaloers.
Ik heb sinds vorige week last van m'n voet (de zijkant, vlakbij m'n grote teen). Wandelen, fietsen e.d. allemaal geen probleem, maar zodra ik wil 'lopen' (als in sporten) dan voelt het pijnlijk aan. Afgelopen woensdag heb ik het ook lichtjes geforceerd door ondanks de pijn te sporten.
Morgen maar eens afspraak maken bij de huisarts om ernaar te laten kijken, ik vertrouw het niet meer.
boefjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Was het maar waarIk verdeel ze in 2 sessies... dus 2 en 3 of 2 en 2. Vier red ik momenteel net, maar bij 5 heb ik zelf dat beademingsapparaat nodig..
Meer drinken helpt bij hoofdpijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Eerste dag viel me mee.. Wel ontzettend trek in alle dingen die ik niet mag, en veel koppijn.. Maar of dat hier aan ligt. Hoop dat het morgen ook zo goed gaat!
Ja ik heb me ook voorgenomen om vandaag meer te drinken, als heb ik gisteren toch bijna 2 liter op volgens mij.. en 3 mokken thee..quote:
Het zijn goede ambities, ik vraag me alleen of je nu niet weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Diagnose: stressfractuur.Voorlopig (lees: komende 2-3 maanden) niet hardlopen.
Ik mag gelukkig nog wel op de crosstrainer en de fiets.
Mijn voornemen voor dit jaar: afvallen, fitter worden, andere baan en beter op mezelf letten.
Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in mn voet...
Neej... Snik. Morgen even de huisarts lastig vallen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.
Rust houden, ibuprofen slikken en kheb ook creme met ibuprofen erin. Het is al stukken beter. Niet meer rood. Het voelt nog wel een beetje raar maar kdenk dat ik er volgende week wel weer tegen aan kan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Balen egeltje, wat zei de huisarts?
Gaat het nog goed J0ycie88?
Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?
Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf
Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Balen egeltje, wat zei de huisarts?
Gaat het nog goed J0ycie88?
Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?
Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf
Nou, ik heb wel honger nu. Kga maar even fruit inslaan bij de AH.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.
Heb ook totaal geen hongergevoel.. dus ik ben erg benieuwd!
Welkom en veel succes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef RandomMoron het volgende:
ik ben vandaag hiermee begonnen :
http://exercise.about.com/cs/weightloss/a/12weeks.htm
het is een 12 weken durend programma waarin je elke keer tips gemaild krijgt en voor elke week per dag beschreven wat je moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |