Sorry, maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ook belangrijk egeltje!
Ik baal hier stevig, m'n weegschaal is naar z'n grootje (goedkoop ding) en nu moet ik dus een nieuwe. Zul je altijd zien dat ik daar dan weer 10 kilo zwaarder op ben ofzo
Yup, hoeveel Miles ga jij vandaag afleggenquote:
Nou laat dan maar....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne hebben? Die kan geen beslissing nemen over hoeveel ik nu eigenlijk weeg en laat als je er drie keer op gaat staan ook drie keer iets verschillends zien
Jama jama dat is toch zo... Op een nieuwe weegschaal weeg je altijd weer iets andersquote:
Ik heb gisteren niets gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Yup, hoeveel Miles ga jij vandaag afleggen. Ik ga vanavond Vol 2 doen, dus dat wordt 2,25 Mile.
Je wordt wel strakker, dus gewoon doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niets gedaandus vanavond moet ik echt aan de bak.. 3 miles denk ik, want anders wordt het niets met mij... Ik val helemaal niets af momenteel, dus dat motiveert niet heel erg
Gisteren had ik een broek aan die hiervoor prima zat en nu vrij letterlijk van m'n achterwerk viel als ik m'n buik iets teveel inhieldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je wordt wel strakker, dus gewoon doenIk weet niet of je dat ook hebt, maar ik heb bijvoorbeeld als ik lig te slapen het gevoel dat ik steeds strakker wordt. Dit heb ik echt sinds ik zowat dagelijks ''walk at home fitness'' ben gaan doen vorig jaar juni
Ik viel er geweldig van af (financieel dan)...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met sporten in warmtecabines?
Ja ok, dat snap ik.. Hier in de buurt betaal je voor een kuur van 10 weken, (2 keer in de week) 195 euro..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik viel er geweldig van af (financieel dan)...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het veel is, dus ik heb per vandaag besloten dat ik een workout per dag doe. En dan heeft ''the secret to weight loss series'' mijn voorkeur. Daarvan ga ik straks Vol 1 doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
@Flugel Bijna 1 kg.. mooi hoor!
@MC Wow.. 1.7 kg in één week!(Is dat niet een beetje heel veel?)
Ik sta deze week weer eens stil, maar ik ga stug door. Vandaag weer 3 miles gedaan en ik ga zo ook nog een keer 2 miles doen of ff Wii-en. Ik hoop dat ik a.s. maandag toch nog verschil zie op de weegschaal.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat goed met de mensen in dit topic lees ik.
* sylvesterrr is jaloers.
Ik heb sinds vorige week last van m'n voet (de zijkant, vlakbij m'n grote teen). Wandelen, fietsen e.d. allemaal geen probleem, maar zodra ik wil 'lopen' (als in sporten) dan voelt het pijnlijk aan. Afgelopen woensdag heb ik het ook lichtjes geforceerd door ondanks de pijn te sporten.![]()
Morgen maar eens afspraak maken bij de huisarts om ernaar te laten kijken, ik vertrouw het niet meer.
Plus je hebt gister ingespannen in de tuin, foei toch!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel mezelf even niet zo heel erg lekker, beetje licht in het hoofd. Ik heb de afgelopen dagen ook veel te weinig gegeten. Heb niet zo'n trek en dan heb ik de neiging om de tussendoortjes over te slaan, maar dan redt ik m'n BMR niet...Ook even wat beter op mezelf gaan letten dus...
Ik weet het, weer even wat discipline erin en goed eten dus...quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus je hebt gister ingespannen in de tuin, foei toch!
Gegrild aan het spit in m'n eigen oven...quote:
Volgens mijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik hoop dat ik hier ook elke week goede resultaten kan gaan posten! Morgen is het zo ver, ben benieuwd met welk gewicht ik begin heb hier thuis nog niet op de weegschaal gestaan.
Maar wil toch nog even vragen wie er misschien ervaring heeft met het sporten in warmtecabines en of dit goed is gevallen. Dat je er financieel van afvalt snap ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |