Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..quote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mijnis warmte cabine oplichterij. Je valt er marginaal meer mee af, het lijkt dat je veel afvalt omdat je veel vocht verliest. Daardoor lijk je lichter. Op mijn kritische vraag van''Dat vocht verlies drink je er toch zo weer aan?'' had hij niet echt een antwoord. Hij wist het niet zeker, maar volgens hem verlies je zoveel vocht dat je het er niet zomaar aandrinkt
Als hij gelijk heeft, lijkt mij dit de methode om er op je 30e eruit te zien als een complete rimpelkont
Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen hequote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..
Al zou ik ook denken dat je dat er wel weer bijdrinkt. Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat je 2-2,5 litervocht kwijtraakt..
Hmm denk dat ik morgen gewoon eens ga bellen voor wat info..
Dat klopt..quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen he
Nee hoor, je was pas post 275. Ik ga vanavond bodybalance doen weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef MalaCocinera het volgende:
Spannend je gaat nu voor het echie! Ik schrok zelf een half uur geleden wakker. Nadat ik me met twee sterke koffie (en ontbijt natuurlijk) moed heb ingedronken. Ga ik ''walk on to weight loss'' doen, dat is 3,5 Mile Walking in 50 minuten
Gelukkig staat de beademingsapparaaat klaar
Mocht dit het laatste post zijn, zou iemand anders het topic willen openen. Ik fok vanaf mobiel
En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mijn conditie is dus op een mysterieuze wijze ontzettend vooruit gegaan. Want ik voel me helemaal niet moe en ben niet super bezweet
Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat...
Zaterdag 5 miles, gisteren 4, vandaag weer 5 miles... Nu ben ik moe..Wel op de weegschaal afgevallen (tussen de 9 en de 10 kilo afhankelijk van de stemming van m'n weegschaal), dus we gaan wel omlaag. Binnenkort toch maar eens een andere kopen
Was het maar waarquote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.
Zo nu maar onderweg naar mijn reguliere pilates les. Waar die heks me steeds moeilijkere oefeningen laat doen
Diagnose: stressfractuur.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat goed met de mensen in dit topic lees ik.
* sylvesterrr is jaloers.
Ik heb sinds vorige week last van m'n voet (de zijkant, vlakbij m'n grote teen). Wandelen, fietsen e.d. allemaal geen probleem, maar zodra ik wil 'lopen' (als in sporten) dan voelt het pijnlijk aan. Afgelopen woensdag heb ik het ook lichtjes geforceerd door ondanks de pijn te sporten.
Morgen maar eens afspraak maken bij de huisarts om ernaar te laten kijken, ik vertrouw het niet meer.
boefjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Was het maar waarIk verdeel ze in 2 sessies... dus 2 en 3 of 2 en 2. Vier red ik momenteel net, maar bij 5 heb ik zelf dat beademingsapparaat nodig..
Meer drinken helpt bij hoofdpijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Eerste dag viel me mee.. Wel ontzettend trek in alle dingen die ik niet mag, en veel koppijn.. Maar of dat hier aan ligt. Hoop dat het morgen ook zo goed gaat!
Ja ik heb me ook voorgenomen om vandaag meer te drinken, als heb ik gisteren toch bijna 2 liter op volgens mij.. en 3 mokken thee..quote:
Het zijn goede ambities, ik vraag me alleen of je nu niet weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Diagnose: stressfractuur.Voorlopig (lees: komende 2-3 maanden) niet hardlopen.
Ik mag gelukkig nog wel op de crosstrainer en de fiets.
Mijn voornemen voor dit jaar: afvallen, fitter worden, andere baan en beter op mezelf letten.
Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in mn voet...
Neej... Snik. Morgen even de huisarts lastig vallen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.
Rust houden, ibuprofen slikken en kheb ook creme met ibuprofen erin. Het is al stukken beter. Niet meer rood. Het voelt nog wel een beetje raar maar kdenk dat ik er volgende week wel weer tegen aan kan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Balen egeltje, wat zei de huisarts?
Gaat het nog goed J0ycie88?
Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?
Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf
Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Balen egeltje, wat zei de huisarts?
Gaat het nog goed J0ycie88?
Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?
Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf
Nou, ik heb wel honger nu. Kga maar even fruit inslaan bij de AH.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.
Heb ook totaal geen hongergevoel.. dus ik ben erg benieuwd!
Welkom en veel succes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef RandomMoron het volgende:
ik ben vandaag hiermee begonnen :
http://exercise.about.com/cs/weightloss/a/12weeks.htm
het is een 12 weken durend programma waarin je elke keer tips gemaild krijgt en voor elke week per dag beschreven wat je moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |