abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92728118
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mijn O+ is warmte cabine oplichterij. Je valt er marginaal meer mee af, het lijkt dat je veel afvalt omdat je veel vocht verliest. Daardoor lijk je lichter. Op mijn kritische vraag van''Dat vocht verlies drink je er toch zo weer aan?'' had hij niet echt een antwoord. Hij wist het niet zeker, maar volgens hem verlies je zoveel vocht dat je het er niet zomaar aandrinkt :) Als hij gelijk heeft, lijkt mij dit de methode om er op je 30e eruit te zien als een complete rimpelkont ^O^
Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..
Al zou ik ook denken dat je dat er wel weer bijdrinkt. Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat je 2-2,5 litervocht kwijtraakt..

Hmm denk dat ik morgen gewoon eens ga bellen voor wat info..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92728194
quote:
Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja als dat het effect is vraag ik me inderdaad of het zo'n goede methode is inderdaad..
Al zou ik ook denken dat je dat er wel weer bijdrinkt. Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat je 2-2,5 litervocht kwijtraakt..

Hmm denk dat ik morgen gewoon eens ga bellen voor wat info..
Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen he :+
pi_92728310
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Hey het lichaam bestaat voor een enorm groot deel uit water he! Bovendien als je die mensen morgen belt dan gaan ze niet in hun eigen portemonnee stelen he :+
Dat klopt..

Ja ik weet dat je lichaam uit heel veel water bestaat, maar ik kan me niet voorstellen dat je zoveel water uit zweet dat je het er niet bij drinkt naderhand.. Ben nu ook even aan het googlen voor ervaringen..
pi_92756648
Vandaag ben ik dan begonnen, zit nu aan mijn ontbijt.. Smaakt best goed..

Mijn startgewicht is wel hoger als dat ik had gedacht.. 95,6. Terwijl ik vorig weekend bij een vriendinnetje 92,3 woog.. Maar goed, weegschalen verschil, en hoe die van mijn thuis gewoon aan :)

Ben benieuwd hoe het me afgaat de komende dagen.. (Baal er nu wel heel erg van dat ik vandaag 3 uur vrije tijd heb op mijn werk..)''

Ik wil trouwens terug naar de 65 kilo, maar heb hier geen tijdslimiet aan gesteld. Ik bekijk het week tot week.. Aangezien het natuurlijk in het begin sneller zal gaan dan over een paar weken..
pi_92761482
Spannend je gaat nu voor het echie! Ik schrok zelf een half uur geleden wakker. Nadat ik me met twee sterke koffie (en ontbijt natuurlijk :P) moed heb ingedronken. Ga ik ''walk on to weight loss'' doen, dat is 3,5 Mile Walking in 50 minuten :X Gelukkig staat de beademingsapparaaat klaar :P

Mocht dit het laatste post zijn, zou iemand anders het topic willen openen. Ik fok vanaf mobiel :@
  maandag 14 februari 2011 @ 11:53:26 #276
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92761798
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef MalaCocinera het volgende:
Spannend je gaat nu voor het echie! Ik schrok zelf een half uur geleden wakker. Nadat ik me met twee sterke koffie (en ontbijt natuurlijk :P) moed heb ingedronken. Ga ik ''walk on to weight loss'' doen, dat is 3,5 Mile Walking in 50 minuten :X Gelukkig staat de beademingsapparaaat klaar :P

Mocht dit het laatste post zijn, zou iemand anders het topic willen openen. Ik fok vanaf mobiel :@
Nee hoor, je was pas post 275. Ik ga vanavond bodybalance doen weer. :) Yoga-achtig.
pi_92764662
Hier weer buikgriep :( schiet niet op zo. Maar aankomen doe ik niet in ieder geval :D
pi_92767144
Nou mijn conditie is dus op een mysterieuze wijze ontzettend vooruit gegaan. Want ik voel me helemaal niet moe en ben niet super bezweet :P
pi_92783675
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mijn conditie is dus op een mysterieuze wijze ontzettend vooruit gegaan. Want ik voel me helemaal niet moe en ben niet super bezweet :P
En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat... :+

Zaterdag 5 miles, gisteren 4, vandaag weer 5 miles... Nu ben ik moe.. :P Wel op de weegschaal afgevallen (tussen de 9 en de 10 kilo afhankelijk van de stemming van m'n weegschaal), dus we gaan wel omlaag. Binnenkort toch maar eens een andere kopen :Y
pi_92784239
Eerste dag viel me mee.. Wel ontzettend trek in alle dingen die ik niet mag, en veel koppijn.. Maar of dat hier aan ligt. Hoop dat het morgen ook zo goed gaat!
pi_92785383
quote:
Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

En wij hier al klaar staan met het beademingsapparaat... :+

Zaterdag 5 miles, gisteren 4, vandaag weer 5 miles... Nu ben ik moe.. :P Wel op de weegschaal afgevallen (tussen de 9 en de 10 kilo afhankelijk van de stemming van m'n weegschaal), dus we gaan wel omlaag. Binnenkort toch maar eens een andere kopen :Y
Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.

Zo nu maar onderweg naar mijn reguliere pilates les. Waar die heks me steeds moeilijkere oefeningen laat doen :{
pi_92786431
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zo jouw conditie is ook met sprongen vooruit gegaan! 4 en 5 miles doen, als je van de 5 miles ''the fat burning walk'' doet dan heb je volgens mij een aardige conditie.

Zo nu maar onderweg naar mijn reguliere pilates les. Waar die heks me steeds moeilijkere oefeningen laat doen :{
Was het maar waar :+ Ik verdeel ze in 2 sessies... dus 2 en 3 of 2 en 2. Vier red ik momenteel net, maar bij 5 heb ik zelf dat beademingsapparaat nodig..

Sterkte bij pilates... :*
pi_92808378
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat goed met de mensen in dit topic lees ik. *O*

* sylvesterrr is jaloers. ;(

Ik heb sinds vorige week last van m'n voet (de zijkant, vlakbij m'n grote teen). Wandelen, fietsen e.d. allemaal geen probleem, maar zodra ik wil 'lopen' (als in sporten) dan voelt het pijnlijk aan. Afgelopen woensdag heb ik het ook lichtjes geforceerd door ondanks de pijn te sporten. |:(

Morgen maar eens afspraak maken bij de huisarts om ernaar te laten kijken, ik vertrouw het niet meer.
Diagnose: stressfractuur. :( Voorlopig (lees: komende 2-3 maanden) niet hardlopen.

Ik mag gelukkig nog wel op de crosstrainer en de fiets.

Mijn voornemen voor dit jaar: afvallen, fitter worden, andere baan en beter op mezelf letten.
pi_92808816
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Was het maar waar :+ Ik verdeel ze in 2 sessies... dus 2 en 3 of 2 en 2. Vier red ik momenteel net, maar bij 5 heb ik zelf dat beademingsapparaat nodig..

boefje :D!

Straks na de koffie, vol 1 doen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 februari 2011 @ 09:53:11 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92808900
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Eerste dag viel me mee.. Wel ontzettend trek in alle dingen die ik niet mag, en veel koppijn.. Maar of dat hier aan ligt. Hoop dat het morgen ook zo goed gaat!
Meer drinken helpt bij hoofdpijn :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92817077
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Meer drinken helpt bij hoofdpijn :)
Ja ik heb me ook voorgenomen om vandaag meer te drinken, als heb ik gisteren toch bijna 2 liter op volgens mij.. en 3 mokken thee..

Maar goed, ik mis de boterhammen en pasta al wel.. maar goed ff wennen :) Volgende week maandag ben ik trots als ik op de weegschaal sta!
pi_92825243
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Diagnose: stressfractuur. :( Voorlopig (lees: komende 2-3 maanden) niet hardlopen.

Ik mag gelukkig nog wel op de crosstrainer en de fiets.

Mijn voornemen voor dit jaar: afvallen, fitter worden, andere baan en beter op mezelf letten.
Het zijn goede ambities, ik vraag me alleen of je nu niet weer :+ teveel hooi op je vork neemt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:54:37 #288
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92825295
Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in mn voet... ;(
pi_92825552
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een peesontsteking in mn voet... ;(
Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:03:16 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92825738
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Da's niet leuk, mag je zeker geen evy meer doen.
Neej... Snik. Morgen even de huisarts lastig vallen denk ik.
pi_92859694
Ik heb heel erg de behoefte om op de weegschaal te gaan staan, maar denk dat ik dat beter nog maar niet kan doen, en echt moet wachten om maandag..

Ben net wakker, dus ga nu maar wat eten.. Al heb ik geen honger.. (dat scheelt enorm!)
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:50:34 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92908868
Balen egeltje, wat zei de huisarts?

Gaat het nog goed J0ycie88?

Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?

Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92908966
Gister Vol 2 gedaan en straks Vol 1 :9
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:48:37 #294
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92910923
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:

Enne Sylvester, wat MC zegt, neem jij niet steeds opnieuw gewoon veel te veel hooi op je vork?

Hier gaat het wel, heb mezelf al bijna over die extra kilo die ik er op de nieuwe weegschaal ineens bijhad heengezet... Hij is er dan ook alweer vanaf :+
Rust houden, ibuprofen slikken en kheb ook creme met ibuprofen erin. Het is al stukken beter. Niet meer rood. Het voelt nog wel een beetje raar maar kdenk dat ik er volgende week wel weer tegen aan kan. :)
pi_92914413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef flugeltje het volgende:

Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.
Heb ook totaal geen hongergevoel.. dus ik ben erg benieuwd!
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:01:35 #296
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92914450
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hier gaat het goed, erg de drang om op de weegschaal te gaan staan, maar dat doe ik nog maar niet.
Heb ook totaal geen hongergevoel.. dus ik ben erg benieuwd!
Nou, ik heb wel honger nu. Kga maar even fruit inslaan bij de AH. :) Hmmz, en ik moet bedenken wat ik vanavond ga eten...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:33:52 #297
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_92959869
ik ben vandaag hiermee begonnen :
http://exercise.about.com/cs/weightloss/a/12weeks.htm

het is een 12 weken durend programma waarin je elke keer tips gemaild krijgt en voor elke week per dag beschreven wat je moet doen.
pi_92960290
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef RandomMoron het volgende:
ik ben vandaag hiermee begonnen :
http://exercise.about.com/cs/weightloss/a/12weeks.htm

het is een 12 weken durend programma waarin je elke keer tips gemaild krijgt en voor elke week per dag beschreven wat je moet doen.
Welkom en veel succes.

Ik zelf heb net Vol 2 gedaan.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:56:34 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92960671
Mn diėtiste was trots op mij. :)
pi_92964609
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 12:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn diėtiste was trots op mij. :)
Ik ook :*