Ja hoor, hij mist een kans voor open doel omdat de aanvoer ontbreekt. Neem me niet kwalijk, maar dit is uiter-aard erg paradoxaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Luc kan wel wat alleen de aanvoer naar hem toe ontbreekt.
Jij kan een speler niet overschat vinden op 1 actie? Ben jij stiekem van der Gijp ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, hij mist een kans voor open doel omdat de aanvoer ontbreekt. Neem me niet kwalijk, maar dit is uiter-aard erg paradoxaal.²
Je zag toch duidelijk dat dat een voorzet was waar Wijnaldum niet goed op anticipeerdequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, hij mist een kans voor open doel omdat de aanvoer ontbreekt. Neem me niet kwalijk, maar dit is uiter-aard erg paradoxaal.²
Naar Turkije.quote:
private stream ftw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef ThaTim het volgende:
Iemand 'n goed streampje? Degene die ik net had,liep 5 minuten achter.
Hij zal zelf vast vinden dat het wel lekker gaat.quote:
Dat is Enoh.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die heeft lang liggen bakken, lijkt net een neger
komt omdat hij in Amsterdam is opgeleid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk sowieso een baas
quote:
quote:
Er zitten inderdaad nog wat onvolkomenheden in z'n spel die weggewerkt dienen te wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
komt omdat hij in Amsterdam is opgeleid.
Of Bahia, of Wijnaldum, of Ebercilio (?), of Schaken, of Cabral!!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een schot van De Jong!
Feyenoord heeft geen mensen die goed kunnen voetballen, dan zal je ook nooit scoren.
Op dit moment hebben wij niksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een schot van De Jong!
Feyenoord heeft geen mensen die goed kunnen schieten, dan zal je ook nooit scoren.
Jij bent ontzettend grappig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Of Bahia, of Wijnaldum, of Ebercilio (?), of Schaken, of Cabral!!
HAAHHAHAHA SNAP JE HEM
HET ZIJN ALLEMAAL NEGERS
Idioot.
Nee man, die bal ging achter volgens mij.quote:
Ik wil het niet zeggen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Of Bahia, of Wijnaldum, of Ebercilio (?), of Schaken, of Cabral!!
HAAHHAHAHA SNAP JE HEM
HET ZIJN ALLEMAAL NEGERS
Idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen...PVV is tegen Moslims, niet tegen negersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Goede constatering.quote:
Gewoon tegen allochtonen. Met hun etnische registratie bullshit enz.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PVV is tegen Moslims, niet tegen negers
Jawel een goede materiaalman!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op dit moment hebben wij niks
Omdat ze geen "target man" (quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
Waarom blijft Ajax van afstand schieten.
Het was geen sarcasme.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef dudleyville het volgende:
[..]
wie van hun kan een goal maken dan ?
Is een applausje waard.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na 25 min. gewoon nog 0 - 0. Feyenoord
Werkelijk opmerkelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Elke keer als Feyenoord de bal heeft word er gefloten
Verhoeven als quarterback?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig heeft Ajax nog Ooijer,Oleguer en Verhoeven op de bank zitten om als stormram te fungeren.
Stonden ze tegen ons ook na 25 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na 25 min. gewoon nog 0 - 0. Feyenoord
En Cvitanich.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig heeft Ajax nog Ooijer,Oleguer en Verhoeven op de bank zitten om als stormram te fungeren.
Hij kreeg geel hoorquote:
Heb je al gezien wie bij Feyenooit op doel staat?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
Waarom blijft Ajax van afstand schieten.
De JOng is kwalitatief idd. minder, maar veel meer een teamspeler dan El Ham Doei, voor het team is het dus beter dat De Jong speeltquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ajax speelt beter zonder El Hamdaoui. Is wel raar, want hij is de clubscorer em heeft meer techniek en balgevoel in zijn rechter dan de Jong in zijn hele (wellicht tedere) lichaam.²
Vaak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Merkie het volgende:
Wel fantasieloos van Ajax, hoe vaak hebben ze nou al vanaf 40 meter geschoten?
Eerder de ballenjongens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord raakt zo wel snel vermoeid.
Anders ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord raakt zo wel snel vermoeid.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijnaldum is de schuldige, niet Bruins.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
44' 1-0 Stekelenburg uit een uittrap
Terwijl mulder zijn veters aan het strikken was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
44' 1-0 Stekelenburg uit een uittrap
Welnee, Ebecilio ging veel te makkelijk naar de grond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Was trouwens gewoon een pingel.. 2 ajacieden naar de grond gewerkt.
Ik zou niet weten, maar Tim vind in ieder geval dat het wel lekker gaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Nitrouz het volgende:
Heeft Tim vandaag geen verdedigende taken? Wijnaldum linksback
Zet het dan gewoon uit? Je wist van te voren dat dit een bagger wedstrijd zou worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord vertolkt slechts een bijrol in deze enerverende wedstrijd.²
Alderweiereld werd half gewurgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welnee, Ebecilio ging veel te makkelijk naar de grond.
Kun je ook normaal posten? Post anders maar niksquote:
Hofland kan nog beter teruggehaald worden in deze situatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, maar Tim vind in ieder geval dat het wel lekker gaat.
Moet je nagaan hoe weinig scorend vermogen dit ajax heeft... Spelen tegen een ploeg met slechts een bijrol & als nog niet kunnen scorenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord vertolkt slechts een bijrol in deze enerverende wedstrijd.²
Nee dat is niet eens nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl mulder zijn veters aan het strikken was?
Oh, wist ik dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zet het dan gewoon uit? Je wist van te voren dat dit een bagger wedstrijd zou worden.
Alleen de afwerking van Jol zit er nog inquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk de hand van Frank de Boer, schitterend dit combinatiespel, totaal verschillend met de eerste seizoenshelft.
Hofland deed het nog best aardig als je kijkt wat er nu staat te spelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hofland kan nog beter teruggehaald worden in deze situatie.
Ik post wel iets? Normaal vanaf nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je ook normaal posten? Post anders maar niks
Ze zitten nog maar op 60%, geef die spelers even de tijd. Het is niet zomaar 4-3-3 hoor, het is een Ajax-systeem à la De Boer, onderschat het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk de hand van Frank de Boer, schitterend dit combinatiespel, totaal verschillend met de eerste seizoenshelft.
Geef het een beetje snelheid mee en het is gebeurd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee dat is niet eens nodig
Maakte zelfs nog een goal, om vervolgens te gaan huilen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hofland deed het nog best aardig als je kijkt wat er nu staat te spelen.
Dat je dit van een Marokkaan moet horen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef RvLaak het volgende:
op dit soort momenten is een stream die dik een minuut achter loopt niet leuk
quote:
Robbie had 'm gewoon klemvast gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja we hebben al tijdje geen goede keeper meer gehad
Betalen is zoooo 2010.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat je dit van een Marokkaan moet horen:
Kijk de wedstrijden eerlijk. Betaal er voor.²
Dramakeeper, kun je nog beter een hoogbejaarde uit een veteranenelftal plukken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
top MULDER, echt stop met keeper.
Als Eredivisie mij graag wil naaien, kijk ik graag naar een gratis stream.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen tvquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dude, ik kijk al bijna het hele seizoen geen voetbal meer... Is voor mij ook niets om te zien, fucking feyenoordquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Andrea Bocelli had hem gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
Van Dijk had hem gehad, ik zweer het je.
Mede Moco zegt:"Ik kijk eerlijk en gratis"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Babos was goed maar die scheet in zijn broek zodra hij het veld opliep.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja we hebben al tijdje geen goede keeper meer gehad
Ah Rob Stenders.quote:
He, voel je je ook zo romig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mede Moco zegt:"Ik kijk eerlijk en gratis"
Toch te veel Nederlands bloed?
En hij ging ook nog onderuit.quote:
Op een nationale weg zou die bal gewoon geflitst worden.quote:
Waar de Feyenoorders blijven staan...quote:
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supportersquote:
Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israëlquote:
Echt hé, kutclub.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supporters
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supporters
Het klopt wel. Ik reken het Ajax niet eens aan, maar dat is wel het tuig met de grootste bek.quote:
Nee, want dat is pas bij 100.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een nationale weg zou die bal gewoon geflitst worden.²
Maak maar eerst 10-0quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martin Jol, eat your heart out.
Eens met het eerste.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Matige kut voetballer met z'n kut schwalbe
Ja, die wilden gelijk vink op zn bek timmeren natuurlijk. Maar de geest van Jol hield ze tegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Frank en Danny kwamen wel meteen in actie.
Das de echte dooddoenerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Blinker het volgende:
Er zijn scheidsrechters die er rood voor geven.
Stonden er ook maar 10 van Fey op het veld...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV was het ook pas 2-0 in de eerste helft
Moest ik ook al aan denken jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV was het ook pas 2-0 in de eerste helft
Dat elftal van Feyenoord voelt sowieso aan als 10 spelers...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Stonden er ook maar 10 van Fey op het veld...
slappe troll.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Alxander het volgende:
Oprotten, compleet ongecontroleerd inkomen, terecht geel.
Rood was ook niet onterecht geweest imo...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Alxander het volgende:
Oprotten, compleet ongecontroleerd inkomen, terecht geel.
1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rood was ook niet onterecht geweest imo...
Het is beter dan Feyenoord, dat is voor mij genoeg.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan nu mijn eerste daad als paragnost.
Ik voorspel dat Enoh de bal krijgt, een dribbel inzet van 40 meter en de bal in de kruising schiet.
Ik voorspel nog 2 blunders van Mulder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan nu mijn eerste daad als paragnost.
Ik voorspel dat Enoh de bal krijgt, een dribbel inzet van 40 meter en de bal in de kruising schiet.
Dat is genoeg voor positie middenmootquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is beter dan Feyenoord, dat is voor mij genoeg.
En twee goals van Stekelenburg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik voorspel nog 2 blunders van Mulder.
Geen gestrekt been. 1 been. Op de bal. Swerts schopt zelf hard tegen hem aan waardoor hij er last van krijgt. Hoe is dat uberhaupt een overtreding?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.
In wat voor categorie valt deze post dan? Zomaar mij weg zwaaien vanwege een anekdote. Dat verdien ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, want dat is pas bij 100.
En nu opzouten met die bagger van je.
Voorlopig genoeg om ze nu te verslaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor positie middenmoot
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.
Win je niet de Europa League mee of win je de titelquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Voorlopig genoeg om ze nu te verslaan.
jouw stream loopt wel heeel erg achterquote:
Een brilletje zou je niet misstaan volgens mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.
Maar goed, geel is niet te licht hoor, rood had van mij enkel ook gemogen
Met zijn linkse hobby's in de grachtengordel.quote:
of "uberhaupt het recht om EL te spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Win je niet de Europa League mee of win je de titel
Ja, van mij mogen de spelers van Feyenoord of PSV ook om niks rood krijgen. betekend niet dat het terecht isquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.
Maar goed, geel is niet te licht hoor, rood had van mij enkel ook gemogen
klopt jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jouw stream loopt wel heeel erg achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |