Eerder de ballenjongens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord raakt zo wel snel vermoeid.
Anders ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord raakt zo wel snel vermoeid.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijnaldum is de schuldige, niet Bruins.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
44' 1-0 Stekelenburg uit een uittrap
Terwijl mulder zijn veters aan het strikken was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
44' 1-0 Stekelenburg uit een uittrap
Welnee, Ebecilio ging veel te makkelijk naar de grond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Was trouwens gewoon een pingel.. 2 ajacieden naar de grond gewerkt.
Ik zou niet weten, maar Tim vind in ieder geval dat het wel lekker gaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Nitrouz het volgende:
Heeft Tim vandaag geen verdedigende taken? Wijnaldum linksback
Zet het dan gewoon uit? Je wist van te voren dat dit een bagger wedstrijd zou worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord vertolkt slechts een bijrol in deze enerverende wedstrijd.²
Alderweiereld werd half gewurgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welnee, Ebecilio ging veel te makkelijk naar de grond.
Kun je ook normaal posten? Post anders maar niksquote:
Hofland kan nog beter teruggehaald worden in deze situatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, maar Tim vind in ieder geval dat het wel lekker gaat.
Moet je nagaan hoe weinig scorend vermogen dit ajax heeft... Spelen tegen een ploeg met slechts een bijrol & als nog niet kunnen scorenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord vertolkt slechts een bijrol in deze enerverende wedstrijd.²
Nee dat is niet eens nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Terwijl mulder zijn veters aan het strikken was?
Oh, wist ik dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zet het dan gewoon uit? Je wist van te voren dat dit een bagger wedstrijd zou worden.
Alleen de afwerking van Jol zit er nog inquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk de hand van Frank de Boer, schitterend dit combinatiespel, totaal verschillend met de eerste seizoenshelft.
Hofland deed het nog best aardig als je kijkt wat er nu staat te spelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hofland kan nog beter teruggehaald worden in deze situatie.
Ik post wel iets? Normaal vanaf nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je ook normaal posten? Post anders maar niks
Ze zitten nog maar op 60%, geef die spelers even de tijd. Het is niet zomaar 4-3-3 hoor, het is een Ajax-systeem à la De Boer, onderschat het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je ziet duidelijk de hand van Frank de Boer, schitterend dit combinatiespel, totaal verschillend met de eerste seizoenshelft.
Geef het een beetje snelheid mee en het is gebeurd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee dat is niet eens nodig
Maakte zelfs nog een goal, om vervolgens te gaan huilen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hofland deed het nog best aardig als je kijkt wat er nu staat te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |