1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rood was ook niet onterecht geweest imo...
Het is beter dan Feyenoord, dat is voor mij genoeg.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan nu mijn eerste daad als paragnost.
Ik voorspel dat Enoh de bal krijgt, een dribbel inzet van 40 meter en de bal in de kruising schiet.
Ik voorspel nog 2 blunders van Mulder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan nu mijn eerste daad als paragnost.
Ik voorspel dat Enoh de bal krijgt, een dribbel inzet van 40 meter en de bal in de kruising schiet.
Dat is genoeg voor positie middenmootquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is beter dan Feyenoord, dat is voor mij genoeg.
En twee goals van Stekelenburg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik voorspel nog 2 blunders van Mulder.
Geen gestrekt been. 1 been. Op de bal. Swerts schopt zelf hard tegen hem aan waardoor hij er last van krijgt. Hoe is dat uberhaupt een overtreding?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.
In wat voor categorie valt deze post dan? Zomaar mij weg zwaaien vanwege een anekdote. Dat verdien ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, want dat is pas bij 100.
En nu opzouten met die bagger van je.
Voorlopig genoeg om ze nu te verslaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor positie middenmoot
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
1 been op de bal. Hij wordt ongelukkig geraakt lijkt het, maar dan nog.
Win je niet de Europa League mee of win je de titelquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Voorlopig genoeg om ze nu te verslaan.
jouw stream loopt wel heeel erg achterquote:
Een brilletje zou je niet misstaan volgens mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.
Maar goed, geel is niet te licht hoor, rood had van mij enkel ook gemogen
Met zijn linkse hobby's in de grachtengordel.quote:
of "uberhaupt het recht om EL te spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Win je niet de Europa League mee of win je de titel
Ja, van mij mogen de spelers van Feyenoord of PSV ook om niks rood krijgen. betekend niet dat het terecht isquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had hij moeten weten dat dit mogelijk is, als voetballer.
Maar goed, geel is niet te licht hoor, rood had van mij enkel ook gemogen
klopt jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jouw stream loopt wel heeel erg achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |