Mede Moco zegt:"Ik kijk eerlijk en gratis"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat je dit van een Marokkaan moet horen:
Kijk de wedstrijden eerlijk. Betaal er voor.²
Babos was goed maar die scheet in zijn broek zodra hij het veld opliep.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja we hebben al tijdje geen goede keeper meer gehad
Ah Rob Stenders.quote:
He, voel je je ook zo romig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mede Moco zegt:"Ik kijk eerlijk en gratis"
Toch te veel Nederlands bloed?
En hij ging ook nog onderuit.quote:
Op een nationale weg zou die bal gewoon geflitst worden.quote:
Waar de Feyenoorders blijven staan...quote:
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supportersquote:
Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israëlquote:
Echt hé, kutclub.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supporters
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tgaat (sinds lange tijd) weer eens goed daar in 020, dan hebben ze in ene weer een hoop supporters
Het klopt wel. Ik reken het Ajax niet eens aan, maar dat is wel het tuig met de grootste bek.quote:
Nee, want dat is pas bij 100.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een nationale weg zou die bal gewoon geflitst worden.²
Maak maar eerst 10-0quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martin Jol, eat your heart out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |