Neem me mee en ik geef je de beste vakantie van je leven!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
Op vakantie gaan? geen flikker aan in m'n eentje.
Waarom zou je niet iets gaan doen wat je leuk vindt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik een auto moet kopen, ik kan er hooguit een beetje mee rondtoeren maar dat heb je ook snel gezien.
De investering moet een soort van nalatenschap zijn.
mooie meiden met een pik bedoel jequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Cucumissativus het volgende:
Koop een condo in Thailand, en ga het verhuren als je niet tegen lekker weer en mooie meiden kunt.
Nee, die herken IK op een kilometer afstand.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
mooie meiden met een pik bedoel je
Ik heb het wel een beetje gehad met alles, misschien zou je dat wel kunnen begrijpen als je mijn leeftijd hebt en nogal gefaald hebt in een beetje allesquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet iets gaan doen wat je leuk vindt?
Kiva dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met alles, misschien zou je dat wel kunnen begrijpen als je mijn leeftijd hebt en nogal gefaald hebt in een beetje alles
Het geld wil ik aan iets "goed" geven zodat ik toch nog een gevoel heb gehad een goede daad te hebben verricht in m'n leventje.
ga je toch niet doen, je wilt alleen even patsen met je geld, maar je gaat gewoon verder met werken, sparen en nietsdoen en over een aantal jaar sterf je rijk zonder familie en gaat je geld naar de belastingdienst.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met alles, misschien zou je dat wel kunnen begrijpen als je mijn leeftijd hebt en nogal gefaald hebt in een beetje alles
Het geld wil ik aan iets "goed" geven zodat ik toch nog een gevoel heb gehad een goede daad te hebben verricht in m'n leventje.
Huur een priveleger en capituleer Limburg en schenk het aan Duitslandquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
70k investeren in een relatie van een datingsite? Ik neem aan dat betreffende meid dan wel maandenlang vleeslollie likt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Mogelijkheid 1: Zelfmoord plegen en de 70k aan een goed doel geven
Mogelijkheid 2: 70K investeren in relaties en echt wat van je leven maken. Schrijf je in bij dating sites en neem de dames mee naar leuke restaurantjes. net zo lang totdat je een meid hebt gevonden.
(denk wel dat dit topic fake is)
Een vrouw heeft geen interesse in een man als ik, dat zou in ieder geval niet echt gezond zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Mogelijkheid 1: Zelfmoord plegen en de 70k aan een goed doel geven
Mogelijkheid 2: 70K investeren in relaties en echt wat van je leven maken. Schrijf je in bij dating sites en neem de dames mee naar leuke restaurantjes. net zo lang totdat je een meid hebt gevonden.
Ik ben jonger en heb ook geld. Op het sociale vlak heb ik hetzelfde probleem. Binnenkort word ik 30 en dan heb ik ook gefaald. Maar geld helpt me niet. Vrienden en een vriendin ga ik niet kopen, dus ik laat niet blijken dat ik geld heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik was lid geworden van wat verenigingen, had daar ook wel leuk contact met mensen, maar draaide nooit uit op een vriendschap o.i.d. Een vrouw wilt ook geen man zonder sociaal leven lijkt mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik ben jonger en heb ook geld. Op het sociale vlak heb ik hetzelfde probleem. Binnenkort word ik 30 en dan heb ik ook gefaald. Maar geld helpt me niet. Vrienden en een vriendin ga ik niet kopen, dus ik laat niet blijken dat ik geld heb.
Wat bedoel je met dat je veel hebt ondernomen en dat het niet mocht baten? Wat heb je dan zoal gedaan?
Ik volg een behandeling voor sociale fobie/ptss en als ik de klachten onder controle heb dan heb ik pas iets bereikt in mijn leven. Dan begint mijn leven pas.
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef Evenveel het volgende:
Koop en run een hotel in het buitenland en maak deze ultra gehandicaptenvriendelijk. Dat ontbreekt namelijk nog al eens in het buitenland.
Mocht 70k niet toereikend zijn, zorg ervoor dat je verder geholpen wordt bij de bank. Die zullen welwillend zijn ivm het feit je eigen geld hebt.
Oh en dan kun je meteen je baan opzeggen, in een andere omgeving zitten (=opnieuw beginnen) en zelf iets goeds doen voor de wereld dus. Geld doneren kan iedereen wel
PS. de vrienden komen dan vanzelf wel
Veel plezier met je leven verder!
Zijn ook wel dames zonder sociaal leven hoor....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik was lid geworden van wat verenigingen, had daar ook wel leuk contact met mensen, maar draaide nooit uit op een vriendschap o.i.d. Een vrouw wilt ook geen man zonder sociaal leven lijkt mij.
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.
Tja, geef het dan maar aan een goed doel, lekker makkelijk. En anderen het werk dan laten doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef D.D.W. het volgende:
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.
En dat is je echte probleem: je zit niet lekker in je vel en geeft het geld de schuld. Je wilt er vanaf zodat je lekker weer in je oude veilige gewoontes kan terugvallen. Lekker veilig. Waar jij een probleem hebt is dat je geen zelfvertrouwen hebt, of anders gezegd een te klein circle of influence ervaart. De adviezen die anderen geven zijn bedoeld om je onder de mensen te brengen, aan jou de taak om aan je circle of influence te gaan werken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef D.D.W. het volgende:
Een vrouw heeft geen interesse in een man als ik, dat zou in ieder geval niet echt gezond zijnIk wilde daar wel iets aan veranderen maar ja, lukt(e) niet echt.
Roep dat maar als je 80 bent! Je hebt hard gewerkt voor je centen en dat kan je nog eens vijf-en-dertig jaar blijven doen. Nu ben je nog jong dus geniet van je eigen centen.quote:Ik zit er aan te denken om toch nog een laatst iets goed te doen met mijn leven en mijn geld te doneren aan een goed doel.
thailand ofzo, zitten veel nederlandersquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij heb je het sowieso gehad met NL.
Ga naar een warm land, open een strandcafe en koop een boot en een fatsoenlijke auto + huis.
Doe wat aan je kleren, 1ste indruk is belangerijker dan jou geschiedenis.
Run het cafe, ga een beetje vissen met je boot en leer een dame kennen.
Nederland zie ik geen toekomst voor jou.
Beter kan die eerst aan zichzelf werken en dan aan anderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
Als je het echt weg wilt geven, doe het dan goed. Richt een stichting op met een bepaald doel waar je ook achter staat. Organiseer leuke dingen voor zieke kinderen, betaal de sportvereniging voor arme ouders zodat het kind kan sporten, bouw een schooltje in India, enz. Als je serieus 70k hebt en dat 'nuttig' wilt besteden op een manier dat je een goed gevoel geeft zijn er volop mogelijkheden.
Geld maakt gelukkig,, dus pin het allemaal op, leg het neer op de tafel, pak een krukje erbij en: kijken maar,, dan zal 't vast beter gaan met jequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben inmiddels een man van 31 jaar. Het leven heb ik eigenlijk altijd te serieus genomen en helaas heeft dat er ook toe geleid dat ik een vrij eenzaam bestaan (heb ge)leidt.
Ik heb afgelopen jaar veel ondernomen om mijn leven te beteren wat betreft vriendschap/sociaal contact en relaties, helaas mocht het niet baten.
Inmiddels heb ik toch zo ruim 70k spaargeld opgebouwd (vanaf m'n 20e toen ik ook begon met werken) en weet mijn god niet wat ik eigenlijk met dit geld aan moet. Op vakantie gaan? geen flikker aan in m'n eentje. Opmaken met familie/vrienden? Geen optie want deze heb ik niet.
Ik zit er aan te denken om toch nog een laatst iets goed te doen met mijn leven en mijn geld te doneren aan een goed doel, wat zouden jullie doen?
Ik ben benieuwd
ideaal, iemand die zn eigen zus aanbiedt! opgelost dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef dandybleu het volgende:
ha hallo ik ben edwin en ik zoek een (kleine) inversteerder in mn studio.... ik maak een soort kunstmuziek....
ja wat ik ook nog tegen TS kan zeggen : als je veel geld hebt? veel vrouwen vinden dat toch ook wel leuk? ja mijn zus werkt op een basisschool en die moet altijd elk dubbeltje omdraaien en staat altijd in het rood....ja terwijl het toch een leuke vrouw is.....
Als dit serieus in je opkwam:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zit er aan te denken om toch nog een laatst iets goed te doen met mijn leven en mijn geld te doneren aan een goed doel, wat zouden jullie doen?
Ik weet niet hoeveel jij denkt dat 70k is, maar daar kun je al geen huis van kopen hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik zou een mooi huis kopen, een reis maken en de rest mee rentenieren. Wie weet vindt je nog een vrouw, krijg je een kind en daar kan je dan mooi diens studie, rijbewijs e.d. mee betalen.
Dit dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef mwaterl het volgende:
Ga op een groepsvakantie en leer mensen kennen!
150k zou betekenen dat TS 15k per jaar spaart, oftewel EUR1333 per maand. Lekker verder blijven dromen jij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
daarnaast is 70k niet heel veel geld voor iemand die 31 jaar als een alpenmonnik leeft. Had toch minstens 150k verwacht...
Vrienden krijgen door geld uit te geven. Dan ben je echt kankertriestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef cool15 het volgende:
kroegen![]()
geef je je geld uit en krijg je mischien wat vrienden
Wel eens van rente gehoord?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:59 schreef Shivo het volgende:
[..]
150k zou betekenen dat TS 15k per jaar spaart, oftewel EUR1333 per maand. Lekker verder blijven dromen jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nou ja, op zich vind ik het een goede suggestie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Is het zo moeilijk om te stoppen met vragen voor geld? Daar is TS niet op uit. Al die post worden toch verwijdert, dus je hebt er niets aan.
Ook een goed plan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
Ga helpen bij meerdere voedselbanken en doe af en toe een briefje van 500 tussen de artikelen.
Haal je zeker SBS als onbekende weldoener.
Dan moet dat uit TS komen, en niet omdat iedereen hier geld zit te vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik het een goede suggestie.
Vooropgesteld dat het gaat naar mensen die het echt hard nodig hebben.
Een soort "secret millionaire", maar dan in het klein.
op een striptease bijvoorbeeld. Pas dan ben je een echte Fok! baas. Waarschuw me dan wel even vantevoren zodat ik het topic skip.quote:
Ja want die 1,2% belasting is moordend!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef leolinedance het volgende:
TS ik zou alles boven de 20.661 euro ergens in investeren als ik jou was.
Mwoha, het is geldontwaarding. Maar TS lijkt mij nu ook niet echt een belegger.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef kort het volgende:
[..]
Ja want die 1,2% belasting is moordend!
Jacht huren bijvoorbeeld..quote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop leuke dingen voor jezelf. Ik snap ook niet waarom je vakanties in je eentje geen flikker aan vindt. Je hebt met je spaargeld toch wel een redelijk groot budget om eens naar plekken toe te gaan die jou fascineren, daar heb je geen medereizigers voor nodig toch?
Dat is weer typisch iets wat leuker is met andere mensen. Zijn er nergens op de wereld bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Jacht huren bijvoorbeeld... Maar dat zou mooier zijn met een dame bij je, vind ik.
Bezoekje aan de FOK - servers ?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is weer typisch iets wat leuker is met andere mensen. Zijn er nergens op de wereld bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
Volgens mij heeft TS zijn probleem al opgelost. Een keuze te maken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik een auto moet kopen, ik kan er hooguit een beetje mee rondtoeren maar dat heb je ook snel gezien.
De investering moet een soort van nalatenschap zijn.
Ditquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou de wereld rondgaan met dat geld.
WTF zeg zo een serieuze post van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
70k is een aardig bedrag, maar sommigen in dit topic doen alsof TS 700.000 heeftt
Reacties zoals "een jacht huren" dan ben je zo door je geld heen, en wat hebje dan gehad een paar weekjes op een jacht :/ alleen ...
Beter ga je naar Thailand toe, het enige "probleem" is dat daar je geld bijna 3x zoveel waard is als hierdus het gaat ook 3x zo langzaam op
Lekker relaxen op vakantie, brommertje of auto huren en heerlijk genieten.
Je zou ervoor kunnen kiezen om excursies te doen en hiermee nieuwe contacten te maken, deze zijn echter wel tijdelijk ( want toeristen ! ). Of koop je een appartement in Thailand voor 50~70k. In de loop van tijd wordt het toch meer waarden je hebt een fijn plekje om te chillen !
Maar ik zou het probleem eerst bij de bron aanpakken, en dat is jouw onzekerheid, het is daarom verstandiger om eerst naar een psycholoog te gaan.
Ja daar maak je toch geen indruk mee bij de vrouwen? En je leert ze er niet kennen. Ja misschien ook wel, maar dan keer je terug en is het weer voorbij.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Dit
Misschien auto huren en roadtrip door Amerika maken
Je kan beter herinneringen maken zolang het nog kan, een beetje triest in je huis zitten en niks meemaken is ook niks.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar maak je toch geen indruk mee bij de vrouwen? En je leert ze er niet kennen. Ja misschien ook wel, maar dan keer je terug en is het weer voorbij.
Niet doen dus TS.
Lijkt me ook het beste van twee werelden, tenzij TS een gierige vrek is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Ga sporten, eventueel een dure sport (racen, golf, karten ofzo).quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan beter herinneringen maken zolang het nog kan, een beetje triest in je huis zitten en niks meemaken is ook niks.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Doremifasolasido het volgende:
Wil je mijn paypal eventueel even weten? Of bankrekeningnummer? Zodat je je geld toch ergens heen kan sture als je van plan bent zelfmoord te plegen.
Dat is een mogelijkheid, maar als ik zou kunnen kiezen, toch liever de wereld rond.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga sporten, eventueel een dure sport (racen, golf, karten ofzo).
?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef D.D.W. het volgende:
Elke dag als ik moet opstaan baal ik dat ik op moet staan.
Ik kijk in de spiegel, wat een lelijkerd.
Ik ga naar mijn werk, in mijn peugeot 205.
Inmiddels ben ik 30 jaar en heb duidelijk gefaald in het leven. Geld heb ik nooit veel gehad, idem van vrienden en familie. Ik heb een broer ergens, daar heb ik alleen geen contact mee. Ik weet niet hoe het is om van een vrouw te houden, ik heb nooit een vriendin gehad.
Gelukkig is er zoiets als Fok! Als ik op Fok! bezig ben vergeet ik even alles om mij heen, alsof ik beland ben in een mooie droom.
die is leuk, maar met 70.000 kom je niet toe vrees ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Grunge. het volgende:
Koop een oude boerderij en laat die opknappen, begin een dierenopvang, red de dieren zelf, terwijl je op reis bent dus, of koop ze over. Laat een mooi, statig portret van jezelf maken. Maak een wereldreis, leer van elke cultuur en neem dat weer mee naar huis.
Bullshit. Als je alleen bent heb je juist vaak meer kosten, omdat je partner dan uiteraard niet mee kan betalen. Ik deel mijn hypotheek en autokosten (carpoolen) bijvoorbeeld. Misschien is TS pas op zijn 26e begonnen met werken, zoals ik. Dan heeft hij dus pas 4 jaar gespaard, en dus al zijn kosten zelf betaald in die tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef PfenisBaron het volgende:
70k gespaard op je 30e, en dit zonder een vrouw, kinderen of andere sociale hobbys te hebben gehad.
Dan kun je toch wel stellen dat je niet de meest vaardige bent geweest bij je salarisonderhandelingen
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
die is leuk, maar met 70.000 kom je niet toe vrees ik
Ik weet niet wat voor Passat jij dan koopt voor 70kquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wil
Stel hij zou een nieuwe VW passat kopen, dan is het geld al bijna op ....
Owja TS, misschien kan je audiofielen worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:47 schreef Doremifasolasido het volgende:
Ga anders rc autos kopen, www.modelbouwforum.nl of rc driften www.rcdrift.nl
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wil
Stel hij zou een nieuwe VW passat kopen, dan is het geld al bijna op ....
Owja TS, misschien kan je audiofielen worden
Of het is een troll..of hij wil zichzelf op FOK profileren als 70k baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
TS heeft heel veel contradicties in zijn postverleden, viel me op.
quote:
ts heeft last van hersenspinsels.quote:
Leo, ben je ook nog op knul?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hahahahahahaaahahaha die hebben we nog niet gehoord!1!
Ik dacht dat ik dit gepost had, stop nou eens met die UIquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, TS is een fucking troll.
FA's, kloonscan?
Niet iedereen woont nog bij mama thuis op zijn 30equote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef PfenisBaron het volgende:
70k gespaard op je 30e, en dit zonder een vrouw, kinderen of andere sociale hobbys te hebben gehad.
Dan kun je toch wel stellen dat je niet de meest vaardige bent geweest bij je salarisonderhandelingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |