Kiva dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met alles, misschien zou je dat wel kunnen begrijpen als je mijn leeftijd hebt en nogal gefaald hebt in een beetje alles
Het geld wil ik aan iets "goed" geven zodat ik toch nog een gevoel heb gehad een goede daad te hebben verricht in m'n leventje.
ga je toch niet doen, je wilt alleen even patsen met je geld, maar je gaat gewoon verder met werken, sparen en nietsdoen en over een aantal jaar sterf je rijk zonder familie en gaat je geld naar de belastingdienst.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met alles, misschien zou je dat wel kunnen begrijpen als je mijn leeftijd hebt en nogal gefaald hebt in een beetje alles
Het geld wil ik aan iets "goed" geven zodat ik toch nog een gevoel heb gehad een goede daad te hebben verricht in m'n leventje.
Huur een priveleger en capituleer Limburg en schenk het aan Duitslandquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
70k investeren in een relatie van een datingsite? Ik neem aan dat betreffende meid dan wel maandenlang vleeslollie likt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Mogelijkheid 1: Zelfmoord plegen en de 70k aan een goed doel geven
Mogelijkheid 2: 70K investeren in relaties en echt wat van je leven maken. Schrijf je in bij dating sites en neem de dames mee naar leuke restaurantjes. net zo lang totdat je een meid hebt gevonden.
(denk wel dat dit topic fake is)
Een vrouw heeft geen interesse in een man als ik, dat zou in ieder geval niet echt gezond zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Mogelijkheid 1: Zelfmoord plegen en de 70k aan een goed doel geven
Mogelijkheid 2: 70K investeren in relaties en echt wat van je leven maken. Schrijf je in bij dating sites en neem de dames mee naar leuke restaurantjes. net zo lang totdat je een meid hebt gevonden.
(denk wel dat dit topic fake is)
Ik ben jonger en heb ook geld. Op het sociale vlak heb ik hetzelfde probleem. Binnenkort word ik 30 en dan heb ik ook gefaald. Maar geld helpt me niet. Vrienden en een vriendin ga ik niet kopen, dus ik laat niet blijken dat ik geld heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik was lid geworden van wat verenigingen, had daar ook wel leuk contact met mensen, maar draaide nooit uit op een vriendschap o.i.d. Een vrouw wilt ook geen man zonder sociaal leven lijkt mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik ben jonger en heb ook geld. Op het sociale vlak heb ik hetzelfde probleem. Binnenkort word ik 30 en dan heb ik ook gefaald. Maar geld helpt me niet. Vrienden en een vriendin ga ik niet kopen, dus ik laat niet blijken dat ik geld heb.
Wat bedoel je met dat je veel hebt ondernomen en dat het niet mocht baten? Wat heb je dan zoal gedaan?
Ik volg een behandeling voor sociale fobie/ptss en als ik de klachten onder controle heb dan heb ik pas iets bereikt in mijn leven. Dan begint mijn leven pas.
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef Evenveel het volgende:
Koop en run een hotel in het buitenland en maak deze ultra gehandicaptenvriendelijk. Dat ontbreekt namelijk nog al eens in het buitenland.
Mocht 70k niet toereikend zijn, zorg ervoor dat je verder geholpen wordt bij de bank. Die zullen welwillend zijn ivm het feit je eigen geld hebt.
Oh en dan kun je meteen je baan opzeggen, in een andere omgeving zitten (=opnieuw beginnen) en zelf iets goeds doen voor de wereld dus. Geld doneren kan iedereen wel
PS. de vrienden komen dan vanzelf wel
Veel plezier met je leven verder!
Zijn ook wel dames zonder sociaal leven hoor....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik was lid geworden van wat verenigingen, had daar ook wel leuk contact met mensen, maar draaide nooit uit op een vriendschap o.i.d. Een vrouw wilt ook geen man zonder sociaal leven lijkt mij.
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.
Tja, geef het dan maar aan een goed doel, lekker makkelijk. En anderen het werk dan laten doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef D.D.W. het volgende:
Ik denk niet dat ik dat kan, 70k is ook weer niet zo veel en je zult dan toch alternatieve bronnen van inkomsten moeten zoeken, ik ben niet zo ondernemend. Denk dat het beter is het geld te geven aan bijv. een instantie die al een warenhuis/hotel heeft draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |