?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef D.D.W. het volgende:
Elke dag als ik moet opstaan baal ik dat ik op moet staan.
Ik kijk in de spiegel, wat een lelijkerd.
Ik ga naar mijn werk, in mijn peugeot 205.
Inmiddels ben ik 30 jaar en heb duidelijk gefaald in het leven. Geld heb ik nooit veel gehad, idem van vrienden en familie. Ik heb een broer ergens, daar heb ik alleen geen contact mee. Ik weet niet hoe het is om van een vrouw te houden, ik heb nooit een vriendin gehad.
Gelukkig is er zoiets als Fok! Als ik op Fok! bezig ben vergeet ik even alles om mij heen, alsof ik beland ben in een mooie droom.
die is leuk, maar met 70.000 kom je niet toe vrees ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Grunge. het volgende:
Koop een oude boerderij en laat die opknappen, begin een dierenopvang, red de dieren zelf, terwijl je op reis bent dus, of koop ze over. Laat een mooi, statig portret van jezelf maken. Maak een wereldreis, leer van elke cultuur en neem dat weer mee naar huis.
Bullshit. Als je alleen bent heb je juist vaak meer kosten, omdat je partner dan uiteraard niet mee kan betalen. Ik deel mijn hypotheek en autokosten (carpoolen) bijvoorbeeld. Misschien is TS pas op zijn 26e begonnen met werken, zoals ik. Dan heeft hij dus pas 4 jaar gespaard, en dus al zijn kosten zelf betaald in die tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef PfenisBaron het volgende:
70k gespaard op je 30e, en dit zonder een vrouw, kinderen of andere sociale hobbys te hebben gehad.
Dan kun je toch wel stellen dat je niet de meest vaardige bent geweest bij je salarisonderhandelingen
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
die is leuk, maar met 70.000 kom je niet toe vrees ik
Ik weet niet wat voor Passat jij dan koopt voor 70kquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wil
Stel hij zou een nieuwe VW passat kopen, dan is het geld al bijna op ....
Owja TS, misschien kan je audiofielen worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:47 schreef Doremifasolasido het volgende:
Ga anders rc autos kopen, www.modelbouwforum.nl of rc driften www.rcdrift.nl
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ... sommige mensen doen net alsof TS een miljoen op de bank heeft en alles kan doen wat hij wil
Stel hij zou een nieuwe VW passat kopen, dan is het geld al bijna op ....
Owja TS, misschien kan je audiofielen worden
Of het is een troll..of hij wil zichzelf op FOK profileren als 70k baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
TS heeft heel veel contradicties in zijn postverleden, viel me op.
quote:
ts heeft last van hersenspinsels.quote:
Leo, ben je ook nog op knul?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hahahahahahaaahahaha die hebben we nog niet gehoord!1!
Ik dacht dat ik dit gepost had, stop nou eens met die UIquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, TS is een fucking troll.
FA's, kloonscan?
Niet iedereen woont nog bij mama thuis op zijn 30equote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef PfenisBaron het volgende:
70k gespaard op je 30e, en dit zonder een vrouw, kinderen of andere sociale hobbys te hebben gehad.
Dan kun je toch wel stellen dat je niet de meest vaardige bent geweest bij je salarisonderhandelingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |