quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
Volgens mij heeft TS zijn probleem al opgelost. Een keuze te maken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik een auto moet kopen, ik kan er hooguit een beetje mee rondtoeren maar dat heb je ook snel gezien.
De investering moet een soort van nalatenschap zijn.
Ditquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou de wereld rondgaan met dat geld.
WTF zeg zo een serieuze post van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
70k is een aardig bedrag, maar sommigen in dit topic doen alsof TS 700.000 heeftt
Reacties zoals "een jacht huren" dan ben je zo door je geld heen, en wat hebje dan gehad een paar weekjes op een jacht :/ alleen ...
Beter ga je naar Thailand toe, het enige "probleem" is dat daar je geld bijna 3x zoveel waard is als hierdus het gaat ook 3x zo langzaam op
Lekker relaxen op vakantie, brommertje of auto huren en heerlijk genieten.
Je zou ervoor kunnen kiezen om excursies te doen en hiermee nieuwe contacten te maken, deze zijn echter wel tijdelijk ( want toeristen ! ). Of koop je een appartement in Thailand voor 50~70k. In de loop van tijd wordt het toch meer waarden je hebt een fijn plekje om te chillen !
Maar ik zou het probleem eerst bij de bron aanpakken, en dat is jouw onzekerheid, het is daarom verstandiger om eerst naar een psycholoog te gaan.
Ja daar maak je toch geen indruk mee bij de vrouwen? En je leert ze er niet kennen. Ja misschien ook wel, maar dan keer je terug en is het weer voorbij.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Dit
Misschien auto huren en roadtrip door Amerika maken
Je kan beter herinneringen maken zolang het nog kan, een beetje triest in je huis zitten en niks meemaken is ook niks.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar maak je toch geen indruk mee bij de vrouwen? En je leert ze er niet kennen. Ja misschien ook wel, maar dan keer je terug en is het weer voorbij.
Niet doen dus TS.
Lijkt me ook het beste van twee werelden, tenzij TS een gierige vrek is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef dynamiet het volgende:
Mogelijkheid 2: 70K investeren in relaties en echt wat van je leven maken. Schrijf je in bij dating sites en neem de dames mee naar leuke restaurantjes. net zo lang totdat je een meid hebt gevonden.
(denk wel dat dit topic fake is)
Ga sporten, eventueel een dure sport (racen, golf, karten ofzo).quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan beter herinneringen maken zolang het nog kan, een beetje triest in je huis zitten en niks meemaken is ook niks.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Doremifasolasido het volgende:
Wil je mijn paypal eventueel even weten? Of bankrekeningnummer? Zodat je je geld toch ergens heen kan sture als je van plan bent zelfmoord te plegen.
Dat is een mogelijkheid, maar als ik zou kunnen kiezen, toch liever de wereld rond.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga sporten, eventueel een dure sport (racen, golf, karten ofzo).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |