Nou ja, op zich vind ik het een goede suggestie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Is het zo moeilijk om te stoppen met vragen voor geld? Daar is TS niet op uit. Al die post worden toch verwijdert, dus je hebt er niets aan.
Ook een goed plan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
Ga helpen bij meerdere voedselbanken en doe af en toe een briefje van 500 tussen de artikelen.
Haal je zeker SBS als onbekende weldoener.
Dan moet dat uit TS komen, en niet omdat iedereen hier geld zit te vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik het een goede suggestie.
Vooropgesteld dat het gaat naar mensen die het echt hard nodig hebben.
Een soort "secret millionaire", maar dan in het klein.
op een striptease bijvoorbeeld. Pas dan ben je een echte Fok! baas. Waarschuw me dan wel even vantevoren zodat ik het topic skip.quote:
Ja want die 1,2% belasting is moordend!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef leolinedance het volgende:
TS ik zou alles boven de 20.661 euro ergens in investeren als ik jou was.
Mwoha, het is geldontwaarding. Maar TS lijkt mij nu ook niet echt een belegger.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef kort het volgende:
[..]
Ja want die 1,2% belasting is moordend!
Jacht huren bijvoorbeeld..quote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop leuke dingen voor jezelf. Ik snap ook niet waarom je vakanties in je eentje geen flikker aan vindt. Je hebt met je spaargeld toch wel een redelijk groot budget om eens naar plekken toe te gaan die jou fascineren, daar heb je geen medereizigers voor nodig toch?
Dat is weer typisch iets wat leuker is met andere mensen. Zijn er nergens op de wereld bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Jacht huren bijvoorbeeld... Maar dat zou mooier zijn met een dame bij je, vind ik.
Bezoekje aan de FOK - servers ?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is weer typisch iets wat leuker is met andere mensen. Zijn er nergens op de wereld bezienswaardigheden die je graag zou willen zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |