Voor de zorg.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou hup aan de slag dan! Ik heb zojuist je toekomst voor je uitgestippeld, nu moet je het alleen nog even waarmaken en dan kan Babs de hele dag over je dromen
Met wiens pik in zn hand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de zorg.
E_M zat je nou echt te wachten (met je pik in je hand) tot je het topic kon sluiten?
ja, dat is een van onze beste eigenschappen zelfs, kunnen jullie nog iets van lerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je kon overhalen
Mannen zijn zoooo voorspelbaar![]()
Nee, voor het geld in opdracht van farmaceutische bedrijven die ook geen biet met zorg te maken hebben. Je mist een categorie. Ik zou er "commercieel" aan toevoegen want zorg zit er echt compleet naast (ok ok, misschien in jouw hoofd niet, maar in de werkelijkheid welquote:
Als secretaresse niks voor je is, is dat het ook niet. Is namelijk precies hetzelfde (althans, bij ons).quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het oriënteren of projectassistent wat voor me is.
Vragen of je op t wifi van de buren mag mee liften een tijdje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
internet en tv geregeld maar heb t pas 7 februari dus iemand tips voor series anders verveel ik me dood tot die tijd
Het is ook meer omdat ik het als een overstap wil gebruiken en uiteindelijk projectleider wil worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als secretaresse niks voor je is, is dat het ook niet. Is namelijk precies hetzelfde (althans, bij ons).
SAAIquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is een van onze beste eigenschappen zelfs, kunnen jullie nog iets van leren.
Breaking Badquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
internet en tv geregeld maar heb t pas 7 februari dus iemand tips voor series anders verveel ik me dood tot die tijd
Als jullie IT zouden inhuren bij mijn werkgever, zou daar een manager opgezet worden uit de Zorg-takquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, voor het geld in opdracht van farmaceutische bedrijven die ook geen biet met zorg te maken hebben. Je mist een categorie. Ik zou er "commercieel" aan toevoegen want zorg zit er echt compleet naast (ok ok, misschien in jouw hoofd niet, maar in de werkelijkheid wel)
Eerlijk gezegd niet. Hij diende zich aan, ik las zo af en toe mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de zorg.
E_M zat je nou echt te wachten (met je pik in je hand) tot je het topic kon sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
TWD jammer genoeg maar 6 afleveringenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breaking Bad
The Walking Dead
American Dad
Ja, 2e seizoen is ook met allemaal nieuwe schrijvers, door die staking is dit seizoen maar 6 afl.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TWD jammer genoeg maar 6 afleveringen
Jullie zijn gewoon stom!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jullie IT zouden inhuren bij mijn werkgever, zou daar een manager opgezet worden uit de Zorg-tak
mn buren zijn er nooit heb ik al gemerktquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vragen of je op t wifi van de buren mag mee liften een tijdje?
Ik vind American Dad een beetje een deceptie vergeleken met Family Guy. Over the Cleveland show maar niet te spreken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breaking Bad
The Walking Dead
American Dad
Projectleider met MBO? Dat zou hier ondenkbaar zijn... wat ik met glazen plafond bedoelde... Maar als je dat wilt is assistent natuurlijk een goede om er in te rollenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook meer omdat ik het als een overstap wil gebruiken en uiteindelijk projectleider wil worden.
Maar goed, ben dus aan het kijken naar de mogelijkheden.
Het organisatorische ligt me heel goed, wat ik aan secretaressewerk niet trek is dat het niet inhoudelijk genoeg is.
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat ben ik toch een familieman. vanavond met mijn broertje bij mijn vader Ajax-Feijenoord kijken
.
En tieten. Vergeet tieten niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef El_Matador het volgende:
Opleiding is bij lange na niet zo belangrijk. Contacten, networken, sociaal profilieren, dat soort dingen zijn veel belangrijker...
Het is ook niet dat ik niet bereid ben me verder te scholen als dat nodig mocht zijn. Ik moet alleen een richting op, want ik weet bij god niet wat ik wil doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Projectleider met MBO? Dat zou hier ondenkbaar zijn... wat ik met glazen plafond bedoelde... Maar als je dat wilt is assistent natuurlijk een goede om er in te rollen
1ste seizoen is bijna helemaal getrouw aan de strip. Maar die heeft niet meer dan dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, 2e seizoen is ook met allemaal nieuwe schrijvers, door die staking is dit seizoen maar 6 afl.
Maar vond het in potentie tof, alleen de karakters blijven vlak. Dus ben benieuwd naar seizoen 2.
Ik ben meer billenman, maar uiteraard heeft Q gelijk.quote:
Nee hoor. Ik ben een realistische Feyenoordsupporter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.
Kluts, kom er maar in...
Strip? Is daar een strip van?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1ste seizoen is bijna helemaal getrouw aan de strip. Maar die heeft niet meer dan dit.
felicitatie na afloop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.
Kluts, kom er maar in...
Vriend van mij met alleen havo is projectleider geweest, is nu projectmanager (stuurt p-ers aan), en wordt ws teamleider binnenkort.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Projectleider met MBO? Dat zou hier ondenkbaar zijn... wat ik met glazen plafond bedoelde... Maar als je dat wilt is assistent natuurlijk een goede om er in te rollen
Tja, dan kom je met alleen projectleider ook nog niet heel erg ver, want dat kun je ook in alle richtingen zo ongeveer doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niet bereid ben me verder te scholen als dat nodig mocht zijn. Ik moet alleen een richting op, want ik weet bij god niet wat ik wil doen.
Kwantum!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, ik wil simpeweg 10 verhuisdozen, wat noppenfolie en tape, hoe moeilijk kan dat zijn
Hebben we die in Utrecht?quote:
Ligt dan denk ik aan invulling van de functie? As I said, hier is het ondenkbaar dat iemand met `maar MBO miljoenendeals sluit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriend van mij met alleen havo is projectleider geweest, is nu projectmanager (stuurt p-ers aan), en wordt ws teamleider binnenkort.
Het zou goed zijn voor het Nederlands voetbal als "we" in Europa es wat beter ons best zouden doen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een realistische Feyenoordsupporter.
Ik kan het alleen niet live kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:
Klopt, maar ik ben een echte spons, en het maakt niet zoveel uit in wat voor bedrijf ik werk, ik ben geïnteresseerd en nieuwsgierig en krijg er vanzelf een passie voor. Ik heb bij ingenieursbureau's gewerkt met de meest stroeve mensen die er zijn en misschien wel een heel oninterressant vakgebied, maar ik vond het op den duur reteboeiend, ik ben wel leergierig van aard wat dat betreft.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, dan kom je met alleen projectleider ook nog niet heel erg ver, want dat kun je ook in alle richtingen zo ongeveer doen![]()
Wat vind je interessant? Wat valt op op nieuwssites of qua artikelen in magazines? Wat lees je graag en waar praat je graag over? Lijkt me sowieso het belangrijkst dat je je werk interessant vindt en de uitdaging kun je daar dan zelf in creëren.
Dat vermeid ik zoveel mogelijkquote:
American Dad is consistent grappig, Fam Guy is de ene aflevering hilarisch, de volgende 10 geen reet aan. (muv seizoen 1 en 2, die blijven top)quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind American Dad een beetje een deceptie vergeleken met Family Guy. Over the Cleveland show maar niet te spreken...
Doe je er vrouwelijke strikjes omheen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou goed zijn voor het Nederlands voetbal als "we" in Europa es wat beter ons best zouden doen...
Heb je plannen vanaaf?Bij Feyenoord zit het wel wat dieper dan "niet genoeg hun best doen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, eten met beetman bij vrienden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Roger in American Dad is ronduit briljant.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
American Dad is consistent grappig, Fam Guy is de ene aflevering hilarisch, de volgende 10 geen reet aan. (muv seizoen 1 en 2, die blijven top)
8 jaar geleden bestelde een andere vriend van mij met niet eens havo al voor een paar miljoen per week aan computerapparatuur namens de INGquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt dan denk ik aan invulling van de functie? As I said, hier is het ondenkbaar dat iemand met `maar MBO miljoenendeals sluit.
Tja, qua wetenschap en psychologie kom je niet snel in projectteams lijkt mij (om babs voor te zijn is dit gebasseerd op mijn ervaring in die werkvelden). Maar wellicht Media en Cultuur dan? Ik zou gewoon eens gaan zoeken op internet voor vacatures en me inlezen in de functie-eisen die worden gesteld, het soort project, het soort bedrijf en op basis daarvan gaan kijken wat jou nu écht leuk lijkt. Maar dit klinkt zo logisch dat je dat waarschijnlijk al hebt gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben een echte spons, en het maakt niet zoveel uit in wat voor bedrijf ik werk, ik ben geïnteresseerd en nieuwsgierig en krijg er vanzelf een passie voor. Ik heb bij ingenieursbureau's gewerkt met de meest stroeve mensen die er zijn en misschien wel een heel oninterressant vakgebied, maar ik vond het op den duur reteboeiend, ik ben wel leergierig van aard wat dat betreft.
Wat ik zelf echt interessant vind, pff. Media, Cultuur ( in bepaalde opzichten) politiek, wetenschap. Psychologie.
Vind ik niet. Er zijn maar 1 of 2 afleveringen van American Dad die ik echt grappig vind. Family Guy is imo beter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
American Dad is consistent grappig, Fam Guy is de ene aflevering hilarisch, de volgende 10 geen reet aan. (muv seizoen 1 en 2, die blijven top)
Het is gewoon bij elk bedrijf anders. Het ene bedrijf is heel hard in het eisen van papieren, het andere niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 jaar geleden bestelde een andere vriend van mij met niet eens havo al voor een paar miljoen per week aan computerapparatuur namens de ING
As I said, misschien is het vakgebied gewoon totaal anders schatquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 jaar geleden bestelde een andere vriend van mij met niet eens havo al voor een paar miljoen per week aan computerapparatuur namens de ING
Bij ons is het iig niet zo strengquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon bij elk bedrijf anders. Het ene bedrijf is heel hard in het eisen van papieren, het andere niet.
Ja, ik noem dan ook gewoon algemene dingen op die mijn interesse wekken. Maar omdat ik eigenlijk wel een hele hoop leuk vind zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, qua wetenschap en psychologie kom je niet snel in projectteams lijkt mij (om babs voor te zijn is dit gebasseerd op mijn ervaring in die werkvelden). Maar wellicht Media en Cultuur dan? Ik zou gewoon eens gaan zoeken op internet voor vacatures en me inlezen in de functie-eisen die worden gesteld, het soort project, het soort bedrijf en op basis daarvan gaan kijken wat jou nu écht leuk lijkt. Maar dit klinkt zo logisch dat je dat waarschijnlijk al hebt gedaan
Ik zou gewoon de IT in gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon bij elk bedrijf anders. Het ene bedrijf is heel hard in het eisen van papieren, het andere niet.
Dat zou ik ook wel willen, daar pas ik namelijk goed tussen. Maar ik ben niet technisch genoeg om als programmeur oid aan de gang te gaan, ik zou dan meer de consultancy kant op willen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de IT in gaan als ik jou was
Een vriendin van me is met alleen mavo begonnen als secretaresse bij een advocaten kantoor en via haar werk rechten gaan studeren en die groeit nu ook supersnel doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik noem dan ook gewoon algemene dingen op die mijn interesse wekken. Maar omdat ik eigenlijk wel een hele hoop leuk vind zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat jij zegt heb ik uiteraard al gedaan. Het is lastig.
Kan toch? Why not? Maar in elk geval in de IT-sector. Daar hebben ze ook secretaresses en assistentes en dergelijke nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, daar pas ik namelijk goed tussen. Maar ik ben niet technisch genoeg om als programmeur oid aan de gang te gaan, ik zou dan meer de consultancy kant op willen.
Dan moet je beginnen op een helpdesk. Relatief simpele dingen oplossen maar (bij ons bijv) wel de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Je hoeft er echt niet zoveel vanaf te weten als je maar analytisch kan denken en ja kan indenken in de persoon aan de andere kant.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, daar pas ik namelijk goed tussen. Maar ik ben niet technisch genoeg om als programmeur oid aan de gang te gaan, ik zou dan meer de consultancy kant op willen.
Ja, daar heb ik zelf ook wel eens aan gedacht. Als je dat zo omschrijft klinkt het iig wel als iets waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je beginnen op een helpdesk. Relatief simpele dingen oplossen maar (bij ons bijv) wel de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Je hoeft er echt niet zoveel vanaf te weten als je maar analytisch kan denken en ja kan indenken in de persoon aan de andere kant.
vanuit zoiets kan je je opwerken naar iemand die meer de administratieve kant opgaat oid.
Dat mag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er zijn maar 1 of 2 afleveringen van American Dad die ik echt grappig vind. Family Guy is imo beter.
Roger vind ik dan weer wel leuk, vaak.
het is het eerste jaar denk ik echt een kutbaan. De simpele kutprobleemjes oplossen. Maar als je goed bent merken mensen dat vanzelf.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik zelf ook wel eens aan gedacht. Als je dat zo omschrijft klinkt het iig wel als iets waar ik goed in ben.
Wat ik nu doe vind ik ook niet leuk, dus dat zou weinig uitmaken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het eerste jaar denk ik echt een kutbaan. De simpele kutprobleemjes oplossen. Maar als je goed bent merken mensen dat vanzelf.
http://www.randstad.nl/va(...)kmedewerker%20ICT%20(M/V)?WT.mc_id=Indeed&utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeedquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik zelf ook wel eens aan gedacht. Als je dat zo omschrijft klinkt het iig wel als iets waar ik goed in ben.
Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik nu doe vind ik ook niet leuk, dus dat zou weinig uitmaken.Ik vind het ook niet erg om onderaan te beginnen, als ik maar het idee heb dat het constructief is wat ik doe.
quote:HBO Bedrijfseconomie (BE)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad allemaal best zielig.
Zijn de singles hier al zo oud?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
"hippe" 30-ers en 40-ers
I say: release the singles-hounds.
Een paar, maar het is gewoon een leuk topicquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn de singles hier al zo oud?!
je laat het nu wel erg makkelijk klinken... ze moet natuurlijk wel computerproblemen op kunnen lossen....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uit.
Maar je kan jezelf makkelijk profileren in zo'n functie heb ik gemerkt. En omdat het hier echt met alle afdelingen een raakvlak heeft kan je zomaar ergens anders terecht komen.
ipadmeisje is begonnen op mijn afdeling als helpdesker, is nu directie-secretaresse.
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
"hippe" 30-ers en 40-ers
I say: release the singles-hounds.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn de singles hier al zo oud?!
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud worden
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!
Dank je, ik heb er op gesolliciteerd. Was wel in Deventer, maar dat is te bereizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
http://www.randstad.nl/va(...)kmedewerker%20ICT%20(M/V)?WT.mc_id=Indeed&utm_source=Indeed&utm_medium=organic&utm_campaign=Indeed
De naïviteit is schattig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoen
Ik spreek je over 15 jaar wel weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
en wij mannen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee! Ontkennen! Alle vrouwen aan de vlotte kapsels!
Dat wil ik dus juist niet, maar ik snap wat je bedoelt ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan het zelf nog best leuk maken, ga even van hier uit.
Maar je kan jezelf makkelijk profileren in zo'n functie heb ik gemerkt. En omdat het hier echt met alle afdelingen een raakvlak heeft kan je zomaar ergens anders terecht komen.
ipadmeisje is begonnen op mijn afdeling als helpdesker, is nu directie-secretaresse.
Ik ben van mening dat als ik er een cursus over krijg, dat ik dat kan leren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
je laat het nu wel erg makkelijk klinken... ze moet natuurlijk wel computerproblemen op kunnen lossen....
nu zal dat op een eerste lijns niet al te technisch zijn... en van interne applicaties krijg je sowieso wel uitleg/cursus... maar toch
Als ik me oud voel, dan doe ik dat wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.quote:
Wij gaan naar discotheken om 16-jarige sletjes te versieren. En dan heel hip dansen en praten.quote:
"Je bent nu nog te jong om dat te kunnen bepalen!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boblijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.
Ik vind een boblijn een iets andere categorie, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boblijn.
Ook al laat ik mijn haar ook weer lang groeien.
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een boblijn een iets andere categorie, eerlijk gezegd
Nee, over 15 jaar heb ik kleddertjes een een hyves vol met foto's en filmpjes van kind en bevallingquote:
Pac-Samzz.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet, doe ik dat inderdaad
Heb je haar een hengst verkocht?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:
Goh Suus, staat je nou hart-stik-ke leuk. Lekker pittig. Net als jij!
Respect.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet, doe ik dat inderdaad
En anders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, over 15 jaar heb ik kleddertjes een een hyves vol met foto's en filmpjes van kind en bevalling
JAMAIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, het was een lief mens, maar ik heb haar wel gezegd dat ze me nooit meer pittig mocht noemen. Mijn oma noemde me vroeger ook al zo. Wat ben je toch een pittig moidje, zei ze dan.quote:
MissBquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg gisteren totaal ongevraagd een scherm vol echo's
![]()
ouwe viespeukquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik me oud voel, dan doe ik dat wel ja.
je bent zo oud als waar je aan voelt, op dit moment mag ik nog niet eens drinken in de VS.
Een echte spice-girlquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:
Goh Suus, staat je nou hart-stik-ke leuk. Lekker pittig. Net als jij!
Ze weet dat ze die niet naar mij moet sturenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.
"SBS6, De Bevalling"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.
Nou, als dat voldoende is. Ik ben serieus nog nooit pittig genoemdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het was een lief mens, maar ik heb haar wel gezegd dat ze me nooit meer pittig mocht noemen. Mijn oma noemde me vroeger ook al zo. Wat ben je toch een pittig moidje, zei ze dan.
Daar was ik toen fan van.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"SBS6, De Bevalling"
Man dat was regelrechte horror!
In de wondere wereld der gestoorde moeders, mag je blij zijn dat je er vanaf komt met echo's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze weet dat ze die niet naar mij moet sturendit was al om te pesten
Ik wel eigenlijk. Nu ik er zo over nadenk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als dat voldoende is. Ik ben serieus nog nooit pittig genoemd
Maar dat ben ik ook niet.
Het haar van MissB vind ik niet aan de definitie van rood voldoen.quote:
ik had nog hoop bij haarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef L-E het volgende:
[..]
In de wondere wereld der gestoorde moeders, mag je blij zijn dat je er vanaf komt met echo's.
Moeders zijn echt naar.
Ja, door je oma en die collegaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk. Nu ik er zo over nadenk.
Is het welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het haar van MissB vind ik niet aan de definitie van rood voldoen.
Ik bedoel in de zin van dat ik ook echt pittig bén eigenlijk.quote:
Oh, zo. Nou, daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik ken je nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van dat ik ook echt pittig bén eigenlijk.
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?quote:
Jup.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?
Beetje zoals een aubergine, eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?
quote:
De GROTE moral politics test 2011quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie index
waar is die te doen?
Ja, paarszwart dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zoals een aubergine, eigenlijk.
Dat zie je toch aan de link?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie index
waar is die te doen?
Ik moest lachen, gekke homo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de link?!
Bij image-shack! Jeeeezus
*zeepbel kapot prikt*quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn haar ook een stuk korter te knippen.
Niet door de zwangerschap maar mijn haar word nogal dun (dat wel door de zwangerschap).
Heb hoop dat als ik het een stuk korter knip het dikker terug komt
Uhuh. Voordat je het weet, heb je een kort en pittig kapselquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn haar ook een stuk korter te knippen.
Niet door de zwangerschap maar mijn haar word nogal dun (dat wel door de zwangerschap).
Heb hoop dat als ik het een stuk korter knip het dikker terug komt
YOUR SCOREquote:
BEETMAN'S SCOREquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De GROTE moral politics test 2011
Ik ben een beetje verbaasd eigenlijk.quote:SCORE
Your scored -1.5 on Moral Order and 1.5 on Moral Rules.
The following categories best match your score (multiple responses are possible):
1. System: Socialism
2. Ideology: Social Democratism
3. Party: No match.
4. Presidents: Jimmy Carter
5. 04' Election: John Kerry
6. 08' Election: Barrack Obama
Of the 657,479 respondents (11,708 on Facebook):
1. 6% are close to you.
2. 40% are more conservative.
3. 26% are more liberal.
4. 22% are more socialist.
5. 7% are more authoritarian.
Zijn komkommers tegenwoordig uit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Hadden jullie het over mij?
En het is idd aubergine, maar dat woord durf ik niet meer te gebruiken eigenlijk
Dan had ik dus toch gelijk en Peu nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Hadden jullie het over mij?
En het is idd aubergine, maar dat woord durf ik niet meer te gebruiken eigenlijk
Uhuhquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan had ik dus toch gelijk en Peu niet.
Ang3l hangt aan het kruis...quote:
Het ergste vind ik "Party: no match"quote:ANG3L'S SCORE
Your scored 0 on Moral Order and 3 on Moral Rules.
System: Socialism, Authoritarianism
Ideology: Social Democratism, Social Republicanism
Party: No match.
Presidents: Jimmy Carter
04' Election: John Kerry
08' Election: Barrack Obama
Of the 657,481 respondents (11,708 on Facebook):
3% are close to you.
26% are more conservative.
45% are more liberal.
12% are more socialist.
2% are more authoritarian.
Heb je al alles opgesnoept?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een brief van de Duo over mn studiefinanciering. Deze wordt niet verhoogd, no shit, ik krijg helemaal geen studiefinanciering meer
Losers.
Ja, ik vind het ook wel wat apart hoor, want aan de hand van die 15 vragen kan je dat volgens mij niet vaststellen. Als ik bijvoorbeeld voor de grap de stemwijzer invul ofzo, dan komt daar PVV uit bij mij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef El_Matador het volgende:
Wat een linkse rakkers hier allemaal!![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ang3l hangt aan het kruis...Ja tis wel een mooi symbolisch plekje op de grafiek he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hehe, een medeliberaal.. .;) Hoewel jij gematigd bent...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
RIVAL'S SCORE
Your scored -2.5 on Moral Order and -1.5 on Moral Rules.
The following categories best match your score (multiple responses are possible):
System: Liberalism
Ideology: Capital Democratism
Party: Democratic Party
Presidents: John F Kennedy
04' Election: John Kerry
08' Election: Barrack Obama
Of the 657,484 respondents (11,708 on Facebook):
8% are close to you.
34% are more conservative.
6% are more liberal.
26% are more socialist.
30% are more authoritarian.
Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis wel een mooi symbolisch plekje op de grafiek he?
Jij en gematigd zie ik idd niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, een medeliberaal.. .;) Hoewel jij gematigd bent...
Wegtiefen dus, tenzij emowaarde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom echt dingen tegen die ik misschien in de 3 jaar dat ik hier woon, niet 1x heb aangeraakt
ze zeggen het.........quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, een medeliberaal.. .;) Hoewel jij gematigd bent...
45% is meer liberaalquote:
Liberaal, Liberacequote:
Kom ik dat tegen bij een opruiming dan gaat het in een grote grijze zakquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom echt dingen tegen die ik misschien in de 3 jaar dat ik hier woon, niet 1x heb aangeraakt
Daar heb ik een schuur vol van...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Vandaar ook dat ik D66 zo'n lame bende vond..quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij en gematigd zie ik idd niet zo snel gebeuren.
En ik juist progressief...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
45% is meer liberaal
26% is conservatiever
....
Ik ben heul nie zo conseravtieeeeef!
Er zat niet eens een vraag over drugs in
DAAR ben ik conservatief over ja
Je krijgt maar vier jaar stufiquote:
Daarom. Over abortie, euthenasie, seksualiteit en dat soort shit (the things that countquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik juist progressief...
Nee, veel te weinig vragen idd. Vooral over seksualiteit, drugs en ethische kwesties zouden veel Nederlanders veel liberaler scoren dan de rest van de wereld.
Nooit erbij gewerkt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je krijgt maar vier jaar stufiIk studeer al langer wegens een verkeerde keuze.
Me too.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom. Over abortie, euthenasie, seksualiteit en dat soort shit (the things that count) vind ik mezelf behoorlijke liberaal. Maar op gebied van uitkeringen etc en criminaliteit en orde-handhaving (wat wel in de test zit) ben ik totaal niet coulant nee.
Jawel. Ik moet nog een jaar ongeveer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit erbij gewerkt?
En hoe lang moet je nog?
Geitenwollensokje!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
YOUR SCORE
Your scored -3.5 on Moral Order and -2 on Moral Rules.
1. System: Liberalism
2. Ideology: Capital Democratism
3. Party: Democratic Party
4. Presidents: Lyndon B. Johnson
5. 04' Election: John Kerry
6. 08' Election: Barrack Obama
Of the 657,490 respondents (11,708 on Facebook):
1. 4% are close to you.
2. 28% are more conservative.
3. 2% are more liberal.
4. 19% are more socialist.
5. 39% are more authoritarian.
Next Steps
1. What does this mean?
Start with Political Systems.
2. Take our quick survey.
3. Tell your Facebook friends.
4. See the overall distribution.
Alpaca. Een kameelachtige maar een soort an sich.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geitenwollensokje!
Toch weer die aplaca geitkoe, lama, whatever!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kom ik dat tegen bij een opruiming dan gaat het in een grote grijze zak
Ik woon op 15m² dan is t toch best wel jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik een schuur vol van...
Ik vind liberaal zijn over criminaliteit ook een beetje vreemdquote:
Is vrij ruwe wol toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alpaca. Een kameelachtige maar een soort an sich.
Dat moet uit te houden zijn denk ik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet nog een jaar ongeveer..
Ik ken ze wel hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alpaca. Een kameelachtige maar een soort an sich.
Ik zie een briljant format voor een tv-programma.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind liberaal zijn over criminaliteit ook een beetje vreemd
Wat wordt het dan? "Oooo dat moeten ze zelf maar uitvechten. De sterkste bende wint!"
Libertariers achten het recht op zelfverdediging hoger dan het recht van een staatsapparaat om dat over te nemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wordt het dan? "Oooo dat moeten ze zelf maar uitvechten. De sterkste bende wint!"
Welcome to the Island.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Femke (MILF) ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef dawg het volgende:
ben ik nou de enige hier die bij de green party hoort?
Ja, hoor. Ik moet nog wat dingen herkansen en een afstudeeropdracht zoeken. Maar eerst stage, volgende maandquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet uit te houden zijn denk ik?
Veel studieschuld?
Je bent wel veel bezig met formats de laatste tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een briljant format voor een tv-programma.
Ik vind dat een heel precair onderwerp waar ik zo niet eens een zwartwitte mening over zou kunnen vormen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Libertariers achten het recht op zelfverdediging hoger dan het recht van een staatsapparaat om dat over te nemen.
Zo ver wil ik niet gaan, maar in principe ben ik het daarmee eens.
Schrijf de naam dan niet verkeerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze wel hoor
Ik heb er truien van. Ik wil er eentje in de tuin denk ik.
Oh, makkie. Wat voor stage ga je doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik moet nog wat dingen herkansen en een afstudeeropdracht zoeken. Maar eerst stage, volgende maand
En ik heb geen zin dat op internet te plempen. Ik weet niet wat veel is of niet.
Ja echt he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent wel veel bezig met formats de laatste tijd
Oh, nee, daar kom ik niet aan. Tenzij prestatiebeurs en OV erbij opgeteld worden. Maar dan zit iedere student rond die marge.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, makkie. Wat voor stage ga je doen?
Nee, ik bedoel geen absolute bedragen...
Ik vind meer dan 15.000 schuld veel, al zijn er zat studenten die dat hebben...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel precair onderwerp waar ik zo niet eens een zwartwitte mening over zou kunnen vormen.
En als ik dat al niet kan.
Met dank aan de sociale grondrechtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moreel gezien ben ik het eens met het libertarische standpunt.
Pratisch gezien zie ik het liefst een kleine doeltreffende overheid die harder optreedt tegen gewelds- en seksuele misdrijven dan nu gebeurt en juist de gewone burger veel meer vrijheden gunt (lees; niet ontneemt).
Wat je moet betalen indien je je studie afrondt lijkt me. Vrienden van me zitten makkelijk op dat bedrag. Zou mij echt niks lijken. Ik vond mijn ~10.000 euro al veel. En dat met 8 jaar "studie"quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, daar kom ik niet aan. Tenzij prestatiebeurs en OV erbij opgeteld worden. Maar dan zit iedere student rond die marge.
Nou, dat vind ik nogal lastig. Ik ben heel erg tegen eigen rechter spelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moreel gezien ben ik het eens met het libertarische standpunt.
Pratisch gezien zie ik het liefst een kleine doeltreffende overheid die harder optreedt tegen gewelds- en seksuele misdrijven dan nu gebeurt en juist de gewone burger veel meer vrijheden gunt (lees; niet ontneemt).
Vond haar wel een goeie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig heb ik daar afgelopen verkiezingen op gestemd.
midlf trouwens.
Volgens mij word de prestatie beurs kwijtgescholden als je je studie afrondt idd, zelfde geld voor OV-pruttel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je moet betalen indien je je studie afrondt lijkt me. Vrienden van me zitten makkelijk op dat bedrag. Zou mij echt niks lijken. Ik vond mijn ~10.000 euro al veel. En dat met 8 jaar "studie"<-- nee. geen kaassmiley. toen blowde ik nauwelijks...
Femke is een heldin en een gemis voor de NL-politiek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vond haar wel een goeie.
Nee joh? Vind d'r wel wat hebben.
Blind vertrouwen in de overheid stellen lijkt me een groter gevaar, maar ik heb net als jij mijn twijfels over eigen rechtersquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal lastig. Ik ben heel erg tegen eigen rechter spelen.
Een juwelier die niet vervolgd wordt als hij een overvaller doodschiet uit zelfverdediging vind ik een ander verhaal. Daar sta ik achter.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij word de prestatie beurs kwijtgescholden als je je studie afrondt idd, zelfde geld voor OV-pruttel.
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal lastig. Ik ben heel erg tegen eigen rechter spelen.
Een juwelier die niet vervolgd wordt als hij een overvaller doodschiet uit zelfverdediging vind ik een ander verhaal. Daar sta ik achter.
Zijn we het alweer eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Femke is een heldin en een gemis voor de NL-politiek.
Haar partij sprak me alleen niet aan.
Ja, het is een beetje kiezen tussen twee kwaden. Hoewel ik uit eigen ervaring weet dat vertrouwen in de overheid hebben in dat opzicht wel degelijk beter kan uitpakken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blind vertrouwen in de overheid stellen lijkt me een groter gevaar, maar ik heb net als jij mijn twijfels over eigen rechters
Eigen rechters hebben doorgaans een behoorlijk beperkt wereldbeeld en nemen niet genoeg factoren in overweging. Sterker nog, ze gaan doorgaans alleen maar uit van emotie en niet van feiten. Dat lijkt me geen gezonde basis voor een rechtstaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blind vertrouwen in de overheid stellen lijkt me een groter gevaar, maar ik heb net als jij mijn twijfels over eigen rechters
ik niet. wel jammer dat ze weg is, vond haar een van de betere debaters in de kamer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vond haar wel een goeie.
Nee joh? Vind d'r wel wat hebben.
Dan kom ik niet aan 15000. Maar dan nog, iedere schuld is er een teveel natuurlijk. Maar het is voor een goed doelquote:
libertarisme is een theorie voor dromers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toch speelt emotie een grote rol in de rechtspraak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigen rechters hebben doorgaans een behoorlijk beperkt wereldbeeld en nemen niet genoeg factoren in overweging. Sterker nog, ze gaan doorgaans alleen maar uit van emotie en niet van feiten. Dat lijkt me geen gezonde basis voor een rechtstaat.
Precies. Maar wat voor stage gaat het nou worden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom ik niet aan 15000. Maar dan nog, iedere schuld is er een teveel natuurlijk. Maar het is voor een goed doel
Ik ging voor nog grotere tieten, maar dat mag ookquote:
Advocatenkantoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Maar wat voor stage gaat het nou worden?
Net zoals dat democratie en communisme het leuk op papier doen, maar in de praktijk deugen ze beide van geen kantenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
libertarisme is een theorie voor dromers.
Ik heb veel lol gehad van mijn studieschuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom ik niet aan 15000. Maar dan nog, iedere schuld is er een teveel natuurlijk. Maar het is voor een goed doel
Hoe bedoel je? Laat maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veel lol gehad van mijn studieschuld
Dat is absoluut het geval. Maar er is een verschil tussen oordelen uit emotie ( wat iemand die eigen rechter speelt doet), of handelen uit kennis, ervaring en daarbij ook de emotionele gevolgen voor diverse partijen afwegen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch speelt emotie een grote rol in de rechtspraak.
Ik ben een pragmaticus en wil juist van het bestaande uitgaan en daarvanuit minder overheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
libertarisme is een theorie voor dromers.
Las vanochtend dat dat bij dieren juist nog te weinig gebeurd, dat alleen de economische waarde vaak wordt genoemd in zaken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch speelt emotie een grote rol in de rechtspraak.
Huh? Jij deed toch iets met dierenwelzijn?quote:
dat zegt iedereen van communisme, maar bij libertarisme twijfelen er velen. dat vind ik dom aangezien het bijna hetzelfde is maar dan staan ze lijnrecht tegenover elkaar. zwart-wit gesteld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net zoals dat democratie en communisme het leuk op papier doen, maar in de praktijk deugen ze beide van geen kanten
Ze gaat Rips werk overnemen denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent wel veel bezig met formats de laatste tijd
Je hebt helemaal gelijk. Maar in sommige gevallen zorgt die emotie bij eigen rechtertje spelen wel voor strafvermindering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is absoluut het geval. Maar er is een verschil tussen oordelen uit emotie ( wat iemand die eigen rechter speelt doet), of handelen uit kennis, ervaring en daarbij ook de emotionele gevolgen voor diverse partijen afwegen.
Ik dacht juist van niet, in het kader van voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar in sommige gevallen zorgt die emotie bij eigen rechtertje spelen wel voor strafvermindering.
Je hebt dan ook heel veel studieschuld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veel lol gehad van mijn studieschuld
2 wegen naar vrijheid. De weg via onderdrukking werkt niet imo. Een gematigde doch (zelf)bewuste vorm van kapitalisme lijkt me niets mis mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zegt iedereen van communisme, maar bij libertarisme twijfelen er velen. dat vind ik dom aangezien het bijna hetzelfde is maar dan staan ze lijnrecht tegenover elkaar. zwart-wit gesteld.
Dat komt omdat er wat dieren betreft geen concrete wetten zijn en ook weinig jurisprudentie omdat dierenwelzijn zaken niet snel aanhangig gemaakt worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Las vanochtend dat dat bij dieren juist nog te weinig gebeurd, dat alleen de economische waarde vaak wordt genoemd in zaken.
Klopt. Maar ik doe een minor rechten en het advocatenkantoor specialiseert zich in paardenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Jij deed toch iets met dierenwelzijn?
Die tweede keer schreef ik bewust aplaca omdat ik zag dat ik die typo de eerste keer ook had gemaakt. Ik denk dan kan ik altijd nog zeggen "Jamaar ik bedoelde niet die soort lama... ik zei toch ook APLACA! Da's wel een geit!"quote:
Ah wat een mooie combi!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat dieren betreft geen concrete wetten zijn en ook weinig jurisprudentie omdat dierenwelzijn zaken niet snel aanhangig gemaakt worden.
[..]
Klopt. Maar ik doe een minor rechten en het advocatenkantoor specialiseert zich in paarden
Ik denk dat vrijheid misschien ook wel overschat wordt. Vinden veel mensen het niet stiekem wel relaxed dat er overal regeltjes voor zijn en dat dingen voor je bepaald worden? Nu misschien niet, maar als dat weg zou vallen, denk ik dat het nog wel tegenvalt, die vrijheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 wegen naar vrijheid. De weg via onderdrukking werkt niet imo. Een gematigde doch (zelf)bewuste vorm van kapitalisme lijkt me niets mis mee.
onmogelijk, beiden wegen. macht corrumpeert, dus zal het nooit gematigd zijn op de langere termijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 wegen naar vrijheid. De weg via onderdrukking werkt niet imo. Een gematigde doch (zelf)bewuste vorm van kapitalisme lijkt me niets mis mee.
Mja, het is heel wazig hoor. Maar iedereen weet dat een persoon die erg geëmotioneerd is geen rationele beslissingen kan nemen en iets doet vanuit die emotie wat hij waarschijnlijk niet zou hebben gedaan als hij wél normaal zou denken. De ontoerekeningsvatbaar troef kan hierbij worden uitgespeeld, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht juist van niet, in het kader van voorbeeldfunctie?
Is toch een beetje hetzelfde dat het sexueel misbruiken van dieren eerst niet strafbaar was omdat niet echt vastgesteld kon worden of een dier daar nou echt emotioneel onder zou lijden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat dieren betreft geen concrete wetten zijn en ook weinig jurisprudentie omdat dierenwelzijn zaken niet snel aanhangig gemaakt worden.
Nee, Brabantquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah wat een mooie combi!
In Tukkerland?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ach liberaal, conservatief, VVD, PVV, D66... who cares.
Mijn volk krijgt uiteindelijk een eigen land, eigen vlag (regenboogvlag), eigen volkslied (Somewhere over the rainbow, gezongen door Liza Minelli) en eigen regering en zo!![]()
You straight people can all go to straight heell! (Walmart of zo)
Onderschat het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid misschien ook wel overschat wordt. Vinden veel mensen het niet stiekem wel relaxed dat er overal regeltjes voor zijn en dat dingen voor je bepaald worden? Nu misschien niet, maar als dat weg zou vallen, denk ik dat het nog wel tegenvalt, die vrijheid.
Klopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is toch een beetje hetzelfde dat het sexueel misbruiken van dieren eerst niet strafbaar was omdat niet echt vastgesteld kon worden of een dier daar nou echt emotioneel onder zou lijden?
Stond me iets van bij dat ik dat ooit las en belachelijk vond.
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Mijn volk krijgt uiteindelijk een eigen land, eigen vlag (regenboogvlag), eigen volkslied (Somewhere over the rainbow, gezongen door Liza Minelli) en eigen regering en zo!![]()
Cool, waar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, BrabantMaar goed, dat is het waard. Vrijdag het laatste gesprek en de contracten tekenen.
Goed dat je het zegt, die moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderschat het niet.
Heb je "Das Leben der Anderen" gezien? Geniale film die de beklemming van anti-vrijheid schitterend weergeeft.
Ik zag vorige week een stukje van een Oprah-aflevering uit de 80's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me juist -bijna- het ultieme hedonistische paradijs!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?.
Nee, die moet ik nog steeds kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onderschat het niet.
Heb je "Das Leben der Anderen" gezien? Geniale film die de beklemming van anti-vrijheid schitterend weergeeft.
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid misschien ook wel overschat wordt. Vinden veel mensen het niet stiekem wel relaxed dat er overal regeltjes voor zijn en dat dingen voor je bepaald worden? Nu misschien niet, maar als dat weg zou vallen, denk ik dat het nog wel tegenvalt, die vrijheid.
Die zul je nog steeds wel hebben. Vooral in de Bible belt in de VS.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vorige week een stukje van een Oprah-aflevering uit de 80's.
Het ging over AIDS en echt, ze wilden toen alle homo's naar een eiland sturen want dat zou wel helpen ofzo. Ik was echt geschokt dat mensen er toen nog zo over dachten.
Let my people go!quote:
Dat doen ze nu nog, dat heet Ibizaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging over AIDS en echt, ze wilden toen alle homo's naar een eiland sturen want dat zou wel helpen ofzo. Ik was echt geschokt dat mensen er toen nog zo over dachten.
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, die moet ik nog steeds een keer zien.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.
naar friesland deporteren en friesland onafhankelijk verklaren. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat waren nog eens ideeën!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Artikel 1 is al een belachelijk stukje, de rest wil ik niet eens weten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon letterlijk zo geregeld in de Grondwet.
Deden we met de criminelen ook (Australie)quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Die zul je nog steeds wel hebben. Vooral in de Bible belt in de VS.
Doen! Geen actiefilm, maar wel sterk gedaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nog steeds kijken.
ga eens naar Urk oidquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.
Nee we hebben een soort cabines als in daybreakers waar we vrouwen houden die we dan baby-harvesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.
Ik heb een beter plan, er komt een soort Ranch waar ze gehouden worden, ik ben de beheerder welquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we hebben een soort cabines als in daybreakers waar we vrouwen houden die we dan baby-harvesten.
Ja, ik begrijp dat gewoon echt niet, ik denk er zelf echt totaal anders over, ook al denken mensen dat misschien niet.quote:
Ik zal proberen het uit te leggen. In de grondwet staan klassieke rechten en sociale rechten. Van oorsprong was de grondwet alleen klassiek, wat inhoudt dat het de rechten van ons mensen beschermd tegen wil van de overheid (vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, e.d.). In de 20e eeuw zijn daar de sociale grondwetten aan toegevoegd welke regelen dat de overheid de PLICHT heeft voor het volk te zorgen (gezondheidszorg, werkvoorziening, enz. enz.).quote:
Nee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat gewoon echt niet, ik denk er zelf echt totaal anders over, ook al denken mensen dat misschien niet.
Dat klopt idd niet helemaal nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal proberen het uit te leggen. In de grondwet staan klassieke rechten en sociale rechten. Van oorsprong was de grondwet alleen klassiek, wat inhoudt dat het de rechten van ons mensen beschermd tegen wil van de overheid (vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, e.d.). In de 20e eeuw zijn daar de sociale grondwetten aan toegevoegd welke regelen dat de overheid de PLICHT heeft voor het volk te zorgen (gezondheidszorg, werkvoorziening, enz. enz.).
Het is dus eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant regelt de grondwet geen bemoeienis van de overheid, maar aan de andere kant verplicht het deze bemoeienis.
Oeh es ff bekijken straks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?
Niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook heel veel studieschuld?
Dat is misschien wel een van de sterkste angstenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.
Bang voor het onbekende.
Valt toch ook wel meequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artikel 1 is al een belachelijk stukje, de rest wil ik niet eens weten...
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.
Bang voor het onbekende.
Het is een tegenstrijdigheid, maar ondertussen zijn we blij dat die er is.quote:
ze hadden op een gegeven moment teksten op hun auto's geverfd, zoals dat country kut is en homoliefde goed enzo. stopten ze in alabama bij een tankstation, komt de eigenaresse naar buiten dat ze weg moesten, en had ze een soort knokploeg gebeld, die 5 mins naderhand aan kwamen rijden in een volgeladen pick-up. ze zijn letterlijk weggevlucht ongeveer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee?
Ik weet dat het bestaat, maar ik kan er gewoon niet bij dat mensen zo KUNNEN denken.
Eng he, die A'damsestraatweg ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.
Ik kan me nog wel herinneren hoe mijn vader vroeger over buitenlanders dacht. En de enige buitenlanders die hij destijds had gezien waren Duitsers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bang voor het onbekende.
Ik was 15 toen ik mijn eerste neger zag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.
Heet ie geert?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren hoe mijn vader vroeger over buitenlanders dacht. En de enige buitenlanders die hij destijds had gezien waren Duitsers..
Nu hij de hele wereld rond geweest is heeft hij zijn mening gelukkig bijgesteld.
Ziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ze hadden op een gegeven moment teksten op hun auto's geverfd, zoals dat country kut is en homoliefde goed enzo. stopten ze in alabama bij een tankstation, komt de eigenaresse naar buiten dat ze weg moesten, en had ze een soort knokploeg gebeld, die 5 mins naderhand aan kwamen rijden in een volgeladen pick-up. ze zijn letterlijk weggevlucht ongeveer.
Nou dan zeg ik: Allemaal een keer met me naar bed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een van de sterkste angsten
Ja, maar het is ook heel stom, je vormt je een bepaald beeld door je opvoeding en je omgeving.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eng he, die A'damsestraatweg ?
Ik beschouw homohaat hetzelfde als mensen die bevolkingsgroepen over één kam scheren. Angst voor het onbekende en vooroordelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |