Boblijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoen
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.
Ik vind een boblijn een iets andere categorie, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boblijn.
Ook al laat ik mijn haar ook weer lang groeien.
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een boblijn een iets andere categorie, eerlijk gezegd
Nee, over 15 jaar heb ik kleddertjes een een hyves vol met foto's en filmpjes van kind en bevallingquote:
Pac-Samzz.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet, doe ik dat inderdaad
Heb je haar een hengst verkocht?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:
Goh Suus, staat je nou hart-stik-ke leuk. Lekker pittig. Net als jij!
Respect.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet, doe ik dat inderdaad
En anders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt nooit van m'n leven ga ik aan de vlotte korte koppie-trend meedoen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, over 15 jaar heb ik kleddertjes een een hyves vol met foto's en filmpjes van kind en bevalling
JAMAIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon accepteren dat we oud worden
Nee, het was een lief mens, maar ik heb haar wel gezegd dat ze me nooit meer pittig mocht noemen. Mijn oma noemde me vroeger ook al zo. Wat ben je toch een pittig moidje, zei ze dan.quote:
MissBquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom naïef? Ik heb echt een hekel aan korte kapsels. En al helemaal aan rood geverfd haar.
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg gisteren totaal ongevraagd een scherm vol echo's
![]()
ouwe viespeukquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik me oud voel, dan doe ik dat wel ja.
je bent zo oud als waar je aan voelt, op dit moment mag ik nog niet eens drinken in de VS.
Een echte spice-girlquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 'm vorig jaar liet knippen, zei een collegaatje tegen me:
Goh Suus, staat je nou hart-stik-ke leuk. Lekker pittig. Net als jij!
Ze weet dat ze die niet naar mij moet sturenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.
"SBS6, De Bevalling"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, aansteller, wees blij dat het geen bevallingfoto's waren.
Nou, als dat voldoende is. Ik ben serieus nog nooit pittig genoemdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het was een lief mens, maar ik heb haar wel gezegd dat ze me nooit meer pittig mocht noemen. Mijn oma noemde me vroeger ook al zo. Wat ben je toch een pittig moidje, zei ze dan.
Daar was ik toen fan van.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"SBS6, De Bevalling"
Man dat was regelrechte horror!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |