In de wondere wereld der gestoorde moeders, mag je blij zijn dat je er vanaf komt met echo's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze weet dat ze die niet naar mij moet sturendit was al om te pesten
Ik wel eigenlijk. Nu ik er zo over nadenk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als dat voldoende is. Ik ben serieus nog nooit pittig genoemd
Maar dat ben ik ook niet.
Het haar van MissB vind ik niet aan de definitie van rood voldoen.quote:
ik had nog hoop bij haarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef L-E het volgende:
[..]
In de wondere wereld der gestoorde moeders, mag je blij zijn dat je er vanaf komt met echo's.
Moeders zijn echt naar.
Ja, door je oma en die collegaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk. Nu ik er zo over nadenk.
Is het welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het haar van MissB vind ik niet aan de definitie van rood voldoen.
Ik bedoel in de zin van dat ik ook echt pittig bén eigenlijk.quote:
Oh, zo. Nou, daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik ken je nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van dat ik ook echt pittig bén eigenlijk.
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?quote:
Jup.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?
Beetje zoals een aubergine, eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aubergine is meer een paars-zwarte kleur toch?
quote:
De GROTE moral politics test 2011quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie index
waar is die te doen?
Ja, paarszwart dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zoals een aubergine, eigenlijk.
Dat zie je toch aan de link?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie index
waar is die te doen?
Ik moest lachen, gekke homo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de link?!
Bij image-shack! Jeeeezus
*zeepbel kapot prikt*quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn haar ook een stuk korter te knippen.
Niet door de zwangerschap maar mijn haar word nogal dun (dat wel door de zwangerschap).
Heb hoop dat als ik het een stuk korter knip het dikker terug komt
Uhuh. Voordat je het weet, heb je een kort en pittig kapselquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn haar ook een stuk korter te knippen.
Niet door de zwangerschap maar mijn haar word nogal dun (dat wel door de zwangerschap).
Heb hoop dat als ik het een stuk korter knip het dikker terug komt
YOUR SCOREquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |