quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Asyniur het volgende:
Manlief had ik even naar H&M gestuurd voor een zwart stonesshirt. Maar naar eigen zeggen heeft ie wat meer dan dat meegenomen dus ik ben benieuwd!
Die heeft niks in te brengen nogquote:
Ooh, dat is lief van je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zal eens kijken morgen Asyniur.
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heeft niks in te brengen nog
die heb ik vanmorgen nog gebrainwashed met 'Dead Flowers'
Hoe staat trouwens het jasje?
Moet ik tot morgen wachten voor een foto. Ja hé!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Het jasje staat zooo schattig! Stel je aller- aller- allerschattigste jasje allertijden voor en dan nog duizend keer schattiger.
Best schattig dus. En mooi. Morgen foto
ik kom morgen ook nog bij h&m, wilooknog welkijken (weet niet of dat handig is als sc ook kijkt, maar denk gooi m er maar in)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Asyniur het volgende:
Komt er iemand nog bij de H&M deze week of zou iemand voor mij nog eens willen gaan?
Ik zou namelijk het bovenstaande Doors shirtje in maat 80 willen hebben. Als ze dat niet hebben dan graag het Stonesshirt in 80. Hier hebben ze deze niet meer in die maten.
En er zouden ook Sex Pistols shirts moeten zijn, maar die waren ook niet meer hier verkrijgbaar. Dus ik weet niet precies wat het is maar als het een tshirt is graag in maat 80, anders mag het ook in 74.
Bij voorbaat dank alvast.
Ja, ze heeft natuurlijk ook een totaal andere haarkleur als Isa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
Sc, ik vind de kleur juist geweldig. Die kleur staat Isabeau 't allermooist.
Oh, echt een geweldig komisch filmpje is ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry jongens... geen foto van Isabeau in 't jasje.... maarrr... wel een filmpje!![]()
Sc, ik vind de kleur juist geweldig. Die kleur staat Isabeau 't allermooist.
Wat grappig, ik heb juist van de week die groene trui gekocht, die op de site nog voor 10 euro staat maar in de winkel voor 5 euro wegging!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond t echt bizar..echt zo'n beetje alles wat ik online gekocht had was daar voor de normale prijs! En in de webshop hebben ze t niet eens meer...Je zou er zowat alleen nog maar online van gaan kopen
Heb wel een leuke tuinbroek voor m gekocht
Oh, wat goed dat je het zegt! Ik heb er ook nog geen naar Bodpa gestuurd. Ik zal het morgen even doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:
oeke, had je toevallig nog gedacht aan het patroon van dat leuke giletje?
Haha grappig iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef oeke het volgende:
Isabeautje, wat loop je daar parmantig! Het staat lief hoor, je nieuwe jasje.
[..]
Wat grappig, ik heb juist van de week die groene trui gekocht, die op de site nog voor 10 euro staat maar in de winkel voor 5 euro wegging!
Dus precies een omgekeerde ervaring!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, wat goed dat je het zegt! Ik heb er ook nog geen naar Bodpa gestuurd. Ik zal het morgen even doen.
ooeeeeh nice!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Jeeeeeee, ik zit net te kijken op dpam, zit die winkel een stad naast waar onze caravan staat in zuid Frankrijk. Nu ff wat geld opzij leggen dus en in mei losgaan in de shop voor m'n 2 meiden.
Dat had mijn beste vriendinnetje ook met haar meisje als baby. Die wou ze popperig aankleden, als meisjemeisje. Maar haar meisje had een pittig koppie, beetje stoer. Dus dat stond haar voor geen meter.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind vrijwel geen van de kleertjes die ik in maat 56 heb leuk voor Lena.Ik noem haar wel een poppetje, maar ze is het absoluut niet. Vandaag heeft ze een paars jurkje/tuniekje aan met een soort ruches aan de mouwen. Toen ik het kreeg vond ik het een geweldig ding, maar nu ik het zo zie vind ik het vreselijk staan! Veel te tuttig!
Favoriet zijn hier vooralsnog de unisexkleertjes van de Hema. Heerlijk spul, precies goed.
Dat vraagt natuurlijk wel om foto's!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind vrijwel geen van de kleertjes die ik in maat 56 heb leuk voor Lena.Ik noem haar wel een poppetje, maar ze is het absoluut niet. Vandaag heeft ze een paars jurkje/tuniekje aan met een soort ruches aan de mouwen. Toen ik het kreeg vond ik het een geweldig ding, maar nu ik het zo zie vind ik het vreselijk staan! Veel te tuttig!
Favoriet zijn hier vooralsnog de unisexkleertjes van de Hema. Heerlijk spul, precies goed.
ik wil op fok ook een "like"-knop!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk wel om foto's!
Leuk, vind ik. Dat wil zeggen, ik vind dat frambozenrood wel een aardige kleur voor haar, geloof ik. Ze heeft ook iets paarsigs van Kidscase en dat vind ik dubieuzer (misschien is het geschikt als ze wat witter wordt).quote:
Ik denk dat ik een frambozenrood tuinbroekje te koop hebquote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk, vind ik. Dat wil zeggen, ik vind dat frambozenrood wel een aardige kleur voor haar, geloof ik. Ze heeft ook iets paarsigs van Kidscase en dat vind ik dubieuzer (misschien is het geschikt als ze wat witter wordt).
Maarja, dat pakje zit dus al meteen te klein. De mouwen zijn goed, de pijpen kunnen nog net, maar de drukknoopjes onderin staan op knappen.
Haha, terwijl ik juist altijd te grote maillots koop voor mijn dochter. Ik vind het plaatsvervangend irritant als het kruis te laag hangt. Te groot blijft bij S altijd vele malen beter zitten.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zijn maillots trouwens zo idioot groot? Maat 56 kan ze absoluut niet hebben.
Ja, echt he! Ik herinner me dat gevoel nog heel goed van vroeger, heel viesquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, terwijl ik juist altijd te grote maillots koop voor mijn dochter. Ik vind het plaatsvervangend irritant als het kruis te laag hangt. Te groot blijft bij S altijd vele malen beter zitten.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Twinkly, jij moet ook een meisje![]()
.
Jaja, of nog een jongetje natuurlijk.
Een bomenklimmend legospelend meisje kan ik me ook goed voorstellen, een meisje-meisje wat minder, omdat ik dat zelf niet wasquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan me jou in elk geval heel goed voorstellen als moeder van een meisje ook.
Doe ik ook altijd, 1/2 maten groter kopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, terwijl ik juist altijd te grote maillots koop voor mijn dochter. Ik vind het plaatsvervangend irritant als het kruis te laag hangt. Te groot blijft bij S altijd vele malen beter zitten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:05 schreef Jore het volgende:
Echt heel erg mooi, vannacht tijdens het voeden heb ik de site uitgeplozen en vervolgens heb ik erover gedroomd
dan heb je een heel leuk, heul duur poppentruitje straksquote:Op maandag 24 januari 2011 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Maar he, ik ben geen kasjmier waard, ik pleur alles in de wasmachine en droger, kan ik straks op de hand gaan wassen.. Echt niet dus.
Naar binnen toe oprollen, pff wat is dat lastig uit te leggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:03 schreef kaatjejannie het volgende:
die spulletjes die huup post, zouden Ilse ook echt niet staan. Ze heeft echte knal kleuren nodig.
De dpam pakjes die ik laatst gekocht had, worden haar al te klein.
En idd wat Claudia zegt.. de maillots zijn allemaal zo belachelijk groot. We hebben er 2 die passen, de rest nog niet. Ilse haar benen zijn veel te kort, ik hou zo'n 10 cm maillot over
Heel herkenbaar, ik trek Ilse tegenwoordig maar broekjes aan onder jurkjes. Vind haar vader ook een stuk fijner .quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan demonstreert even dat Lena's maillot veel te groot is:
[ afbeelding ]
Dit is ook het tuniekje/jurkje waar ik het gister over had.
Haha leuke foto, en de kleur staat goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Over dit shirtje had ik juist weer m'n bedenkingen en dat vind ik juist leuk staan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb eens foto's bekeken maar Isa kan wel stoer of lief gekleed zijn maar altijd dezelfde tinten.
beetje stoer:
http://tinypic.com/r/2rfvr06/7
beetje lief:
http://tinypic.com/r/t6fbiu/7
lol zit ik dit eerst in 't kindernamen topic te posten
waar waar waar, ik zie nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG het eerste dat werd geladen was een webcamgirl!
lol wtf, ik zie 'draai het reuzenrad ja/nee selecteer en win'quote:
Ja, de jurk van Jen was van dior.. Maar jennie was 3 maandjes.. Leyla is straks 6 maanden. Dat jurkje waar ik nu op heb geboden is maat 68 en ik twijfel echt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef huuphuup het volgende:
Had Jen wel een Dior doopjurk dan tico? Je gaat niet voor zo'n traditioneel gebeuren?
ik krijg binnenkort de trouwjurk van mn moeder hier, maar mijn kinders worden niet gedoopt, anders had k daar wel een projectje voor gehad, nu moet k even goed nadenken wat k ermee ga doen![]()
Superleuk die dingen SC! die schoentjes hou ik niet zo van maar de rest vind ik echt heel erg leuk <3
is t in de buurt? kun je het eventueel gaan zien? Of anders ff mailen of ze de breedte en lengte even opmeet? dan kun je een beetje inschatten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, de jurk van Jen was van dior.. Maar jennie was 3 maandjes.. Leyla is straks 6 maanden. Dat jurkje waar ik nu op heb geboden is maat 68 en ik twijfel echt!
mijne wel ja. denk dat het wel moet kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, maar maat 68 moet toch gewoon passen voor een meidje van 6 maandjes? 74 is wel heel groot hoor, dan kunnen ze al lopen toch? Toch?
ja maar Mart is best bovengemiddeld én een jongen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat mart al in 86 zit qua shirts, broeken 80.
En hij is 11 maanden.
Dat is een jongetje.. Dat is anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat mart al in 86 zit qua shirts, broeken 80.
En hij is 11 maanden.
hahaha zo praat ik het ook goed tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh en dat rokje kan ik natuurlijk als het Jen te klein is weer wegleggen voor Leyla. Zo handig 2 meisjes! (even goedpraten voor mezelf..)
en je deed het tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat....
Oepsquote:
Over die rok maak ik megeen zorgen, 98 is gewoon goed voor Jen. Ze heeft nu ook al een jas van hetzelfde merk ook maat 98, die is zelfs ietsjes aan de ruime kant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik vind het overigens een goed excuus Ticoo hoor. Het gaat dan zeker bij één van de 2 wel passen.
Nee die gaan echt niet gelijk op. Jen was bijna een kilo zwaarder en gewoon normaal in lengte enzo... Leyla is gewoon een lange maar zit met gewicht wat onder het gemiddelde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet je niet meer precies wat voor maat je eerste had met 6 maanden?
Of gaan ze qua lengte/gewicht niet samen?
Heuj, geen verkeerd woord over onze tuinkabouter!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar die van jou is ook wel heel klein!
Nee ik heb net dat jurkje en rokje gekocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Tico heb je dat wawa-pakje al gekocht?![]()
oh, was het of-of?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik heb net dat jurkje en rokje gekocht.
Dan denk ik dat wij hier dezelfde hebben, alleen in maat 80quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Happy, ik heb die je zag bij de Wibra van de week gekocht. (een witte mt86) heerlijk zacht en lekker warm denk ik.
Voorheen nooit een badjasje gehad maar nu hij staat en wat loopt leek het me vooral bij het CB erg fijn en inderdaad om mee te nemen na het zwemmen.
Niels heeft dan ook wel een HELE leukequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Heej wat een goeie Poppejans! Nog iets om mee te nemen naar het CB vanmiddag
Wat lief! Moeilijke kleur wel, maar ook ontzettend mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Beter zo Oeke! <3
Isabeau krijgt deze:
[ afbeelding ]
Mooi hè?!
Als het alleen voor in de draagdoek is... een oud winterjasje van Ivan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, want ik dacht dat we belachelijk veel kleding voor Lena hadden. We hebben geen jasje voor haar voor in de draagdoek.Iemand een tip? Ik heb maat 56 nodig en het is urgent.
Er is weer plek!quote:
Hij lijkt me mooi met zachtgrijs of creme. En staat vast mooi bij bruine oogjes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat lief! Moeilijke kleur wel, maar ook ontzettend mooi!
Mooiquote:
Waar komt Ko's gestreepte shirtje vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:31 schreef oeke het volgende:
Oke, ik geef toe, ik heb echt een kleertjestic.
Zat net een film te kijken waarin een meisje zo'n schattig pyjamaatje aan had, dat ik me afvroeg waar ze het gekocht hadden.
H&M, maar ik heb hem volgens mij van Bodpa gekocht, dus niet meer in de collectie, helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waar komt Ko's gestreepte shirtje vandaan?
Ja! maar ik vind ze wel heel jongensachtig allemaal.quote:
Die heb je net gekregenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Oh dat klinkt wel erg leuk. Ik kan pas weer kijken als de kinderbijslag dr is dus dan zal de collectie wel behoorlijk uitgedund zijnmaar goed, voor die tijd denk ik dat we toch niet heel veel/ver buiten zullen komen
Spijkerjasje klinkt leuk en ik wilde voor in de zomer gewone onderbroekjes en hemdjes halen.
Vans![]()
i know, maand geleden, viel mooi tegelijk op de mat met de wegenbelasting en t gat in de begroting dus sja...quote:
Crocs heeft ook slippersquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
In april wil ik ook echt weer een dagje Rdam doen en dus de Primark!!
Keshet, wat een leuke (en goedkope) slofjes!!!
Ik zat zelf ook op haar hyves te kijken, maar ik zou dus niet kunnen kiezenMag je helemaal zelf iets samenstellen?
SC, jij bent pas errug shopverslaafd heVindt ze teenslippers niet vervelend zitten? Ik zag van de zomer ook wel leuke slippers, maar ben dus bang dat Kyllian zal zeuren dat hij ze niet lekker vindt zitten...hij is crocsverslaafd....
Haha, maar denk eigenlijk niet dat ik die zelf mooi vindtquote:
Ja een beetjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
In april wil ik ook echt weer een dagje Rdam doen en dus de Primark!!
SC, jij bent pas errug shopverslaafd heVindt ze teenslippers niet vervelend zitten? Ik zag van de zomer ook wel leuke slippers, maar ben dus bang dat Kyllian zal zeuren dat hij ze niet lekker vindt zitten...hij is crocsverslaafd....
Das wel iets meer dan een beetjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja een beetje![]()
ik koop iedere dag wel iets.
Al is het maar een paar leuke sokjes
Nu wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Keshet het volgende:
Feauteaus Huup!
Ssserpente, ze zijn altijd 10 euro bij haar voor zover ik weet!
Tally, ik ben heel benieuwd naar jouw plaatje maar ik kan 'm niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |