Nee die gaan echt niet gelijk op. Jen was bijna een kilo zwaarder en gewoon normaal in lengte enzo... Leyla is gewoon een lange maar zit met gewicht wat onder het gemiddelde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet je niet meer precies wat voor maat je eerste had met 6 maanden?
Of gaan ze qua lengte/gewicht niet samen?
Heuj, geen verkeerd woord over onze tuinkabouter!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja maar die van jou is ook wel heel klein!
Nee ik heb net dat jurkje en rokje gekocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Tico heb je dat wawa-pakje al gekocht?![]()
oh, was het of-of?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik heb net dat jurkje en rokje gekocht.
Dan denk ik dat wij hier dezelfde hebben, alleen in maat 80quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Happy, ik heb die je zag bij de Wibra van de week gekocht. (een witte mt86) heerlijk zacht en lekker warm denk ik.
Voorheen nooit een badjasje gehad maar nu hij staat en wat loopt leek het me vooral bij het CB erg fijn en inderdaad om mee te nemen na het zwemmen.
Niels heeft dan ook wel een HELE leukequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Heej wat een goeie Poppejans! Nog iets om mee te nemen naar het CB vanmiddag
Wat lief! Moeilijke kleur wel, maar ook ontzettend mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Beter zo Oeke! <3
Isabeau krijgt deze:
[ afbeelding ]
Mooi hè?!
Als het alleen voor in de draagdoek is... een oud winterjasje van Ivan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, want ik dacht dat we belachelijk veel kleding voor Lena hadden. We hebben geen jasje voor haar voor in de draagdoek.Iemand een tip? Ik heb maat 56 nodig en het is urgent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |