abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91873904
ik heb zo'n zin op kleren te kopen voor Floris, mja heb eigenlijk gewoon niets nodig..
eerst maar s kijken wat ik aan 74 kleding heb...
in 68 heeft ie genoeg

heb laatst de allerlaatste 62 weggedaan ;( mijn kleine baby :'(
pi_91874052
Hier gaat 62 ook steeds krapper zitten. Pffff. Broeken zit ze echt in 68. Truitjes sla ik een keer om.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91874345
Hier zit ie nu gewoon precies in 68, alle broeken zitten goed enzo ook kwa lengte.
Shirtjes nu ook wel steeds meer in kleine 74.
Gaat veel te hard ;(
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:40:20 #179
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91885534
Happy, ik vind het wel een heel leuk badjasje! Zelf gebruik ik hier de badjas nooit, gewoon een lekkere handdoek.

Miss, ik zou wel willen... maar ik doe volgende keer weer mee!

Ik wil deze!

Niet mieten! Door gieten!
pi_91886023
Die is leuk zeg! Lotte is barbapapa fan
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:59:51 #181
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91886116
Mrien :D. Joep ook maar die kan hem niet aan ;)... naja... kan wel, maar nee. Maar mijn dochtertje groeit er wel in :)
pi_91889635
Happy, ik heb die je zag bij de Wibra van de week gekocht. (een witte mt86) heerlijk zacht en lekker warm denk ik.
Voorheen nooit een badjasje gehad maar nu hij staat en wat loopt leek het me vooral bij het CB erg fijn en inderdaad om mee te nemen na het zwemmen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91889772
Heej wat een goeie Poppejans! Nog iets om mee te nemen naar het CB vanmiddag ^O^
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91889795
Isabeau heeft een badjasje van kikker (Max Velthuis). Dat vind ik zó schetig staan!
pi_91889929
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Happy, ik heb die je zag bij de Wibra van de week gekocht. (een witte mt86) heerlijk zacht en lekker warm denk ik.
Voorheen nooit een badjasje gehad maar nu hij staat en wat loopt leek het me vooral bij het CB erg fijn en inderdaad om mee te nemen na het zwemmen.
Dan denk ik dat wij hier dezelfde hebben, alleen in maat 80 ;) Hij hangt alleen al maanden voor de sier in zn kamertje :D
Ik gebruik dus echt zelden een badjas, maar misschien moeten we daarom maar weer eens gaan zwemmen :P
pi_91889950
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Heej wat een goeie Poppejans! Nog iets om mee te nemen naar het CB vanmiddag ^O^
Niels heeft dan ook wel een HELE leuke O-)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91890060
Gekregen van Poppejans en Wolf, met zijn naam erop!
Ik wilde er laatst een foto van maken, maar hij ging steeds heel dicht bij de camera staan.

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91939743
Oh Niels! O+

Ik heb dat groene badjasje van de Wibra gehaald. Goede tip, en lekker voor straks in de zomer, op de tuin. Na een plons in het zwembadje. O+

De trui is vakkundig afgepeld, nu vind ik hem een stuk leuker.
Voor:

En na:

Je ziet nog een beetje de gaatjes door de flits, maar ik heb hem nog niet gewassen, ik denk dat het daarna weg is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91940217
NIels O+

oeke, dat heb je netjes gedaan! En wat is ie leuk zo :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91940577
Beter zo Oeke! <3

Isabeau krijgt deze:

Mooi hè?! O+
pi_91940692
Oeke wat een verbetering zeg, veel mooier zo!

Schattige overgooier Sorbootje O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:26:58 #192
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91943428
Aaa sorbo, wat een leuk ding!

Oeke, die trui is zo echt inderdad stukken beter!
pi_91943684
Leuk dat jurkje Sorbo! O+

Oeke wat een verschil! :o het is echt een hele andere trui zo!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91944575
Ik durf het bijna niet te zeggen, want ik dacht dat we belachelijk veel kleding voor Lena hadden. We hebben geen jasje voor haar voor in de draagdoek. :@ Iemand een tip? Ik heb maat 56 nodig en het is urgent. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91944602
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Beter zo Oeke! <3

Isabeau krijgt deze:

[ afbeelding ]
Mooi hè?! O+
Wat lief! Moeilijke kleur wel, maar ook ontzettend mooi!
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:53:44 #196
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91944665
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, want ik dacht dat we belachelijk veel kleding voor Lena hadden. We hebben geen jasje voor haar voor in de draagdoek. :@ Iemand een tip? Ik heb maat 56 nodig en het is urgent. 8-)
Als het alleen voor in de draagdoek is... een oud winterjasje van Ivan?
pi_91944840
Ivans winterjas zit haar nog te groot, helaas. Ik had ook gedacht het daarmee wel te redden, maar ik geloof dat ik Ivan pas later ben gaan dragen (en hij was van meet af aan groter). Voor buiten de draagdoek hebben/hadden we een skipak, maar die is niet geschikt voor in de draagdoek.

Waarschijnlijk zou ik bij de Prenatal heel goed kunnen slagen voor een dik vestje of een niet al te dik jasje, maar ik heb geen zin om daar naartoe te gaan. :Y)

Dit vestje van de Hema lijkt me zo dun:

pi_91944889
Claudia welke maat heeft ze nu? Ah ik lees het nu. Ik heb nog een lief wit jasje liggen, van de h en m.
Van berenstof en dan met 2 minioortjes op de capuchon. Ik heb een foto, ik ga even zoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:00:08 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91944918
En als je haar gewoon een romper met lange mouwen, vestje erover en dan muts op. In de doek en dan je eigen jas erover? (bij mij kon mijn jas bijna helemaal dicht, eerst zat toch die buik er ook in hahaha en ik vond dat heel warm voor Joep in de winter)
pi_91944923
Ze zit netjes in maat 56 van de Hema.

Mijn jas kon met mijn dikke buik erin al niet meer dicht. :X Vandaag heb ik haar meerdere lagen aan gedaan om te compenseren voor het gebrek aan een dik vestje, maar ik vond het buiten wel erg koud, hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')