Ja! maar ik vind ze wel heel jongensachtig allemaal.quote:
Die heb je net gekregenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Oh dat klinkt wel erg leuk. Ik kan pas weer kijken als de kinderbijslag dr is dus dan zal de collectie wel behoorlijk uitgedund zijnmaar goed, voor die tijd denk ik dat we toch niet heel veel/ver buiten zullen komen
Spijkerjasje klinkt leuk en ik wilde voor in de zomer gewone onderbroekjes en hemdjes halen.
Vans![]()
i know, maand geleden, viel mooi tegelijk op de mat met de wegenbelasting en t gat in de begroting dus sja...quote:
Crocs heeft ook slippersquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
In april wil ik ook echt weer een dagje Rdam doen en dus de Primark!!
Keshet, wat een leuke (en goedkope) slofjes!!!
Ik zat zelf ook op haar hyves te kijken, maar ik zou dus niet kunnen kiezenMag je helemaal zelf iets samenstellen?
SC, jij bent pas errug shopverslaafd heVindt ze teenslippers niet vervelend zitten? Ik zag van de zomer ook wel leuke slippers, maar ben dus bang dat Kyllian zal zeuren dat hij ze niet lekker vindt zitten...hij is crocsverslaafd....
Haha, maar denk eigenlijk niet dat ik die zelf mooi vindtquote:
Ja een beetjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
In april wil ik ook echt weer een dagje Rdam doen en dus de Primark!!
SC, jij bent pas errug shopverslaafd heVindt ze teenslippers niet vervelend zitten? Ik zag van de zomer ook wel leuke slippers, maar ben dus bang dat Kyllian zal zeuren dat hij ze niet lekker vindt zitten...hij is crocsverslaafd....
Das wel iets meer dan een beetjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja een beetje![]()
ik koop iedere dag wel iets.
Al is het maar een paar leuke sokjes
Nu wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Keshet het volgende:
Feauteaus Huup!
Ssserpente, ze zijn altijd 10 euro bij haar voor zover ik weet!
Tally, ik ben heel benieuwd naar jouw plaatje maar ik kan 'm niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |