Naar binnen toe oprollen, pff wat is dat lastig uit te leggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:03 schreef kaatjejannie het volgende:
die spulletjes die huup post, zouden Ilse ook echt niet staan. Ze heeft echte knal kleuren nodig.
De dpam pakjes die ik laatst gekocht had, worden haar al te klein.
En idd wat Claudia zegt.. de maillots zijn allemaal zo belachelijk groot. We hebben er 2 die passen, de rest nog niet. Ilse haar benen zijn veel te kort, ik hou zo'n 10 cm maillot over
Heel herkenbaar, ik trek Ilse tegenwoordig maar broekjes aan onder jurkjes. Vind haar vader ook een stuk fijner .quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan demonstreert even dat Lena's maillot veel te groot is:
[ afbeelding ]
Dit is ook het tuniekje/jurkje waar ik het gister over had.
Haha leuke foto, en de kleur staat goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Over dit shirtje had ik juist weer m'n bedenkingen en dat vind ik juist leuk staan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb eens foto's bekeken maar Isa kan wel stoer of lief gekleed zijn maar altijd dezelfde tinten.
beetje stoer:
http://tinypic.com/r/2rfvr06/7
beetje lief:
http://tinypic.com/r/t6fbiu/7
lol zit ik dit eerst in 't kindernamen topic te posten
waar waar waar, ik zie nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG het eerste dat werd geladen was een webcamgirl!
lol wtf, ik zie 'draai het reuzenrad ja/nee selecteer en win'quote:
Ja, de jurk van Jen was van dior.. Maar jennie was 3 maandjes.. Leyla is straks 6 maanden. Dat jurkje waar ik nu op heb geboden is maat 68 en ik twijfel echt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef huuphuup het volgende:
Had Jen wel een Dior doopjurk dan tico? Je gaat niet voor zo'n traditioneel gebeuren?
ik krijg binnenkort de trouwjurk van mn moeder hier, maar mijn kinders worden niet gedoopt, anders had k daar wel een projectje voor gehad, nu moet k even goed nadenken wat k ermee ga doen![]()
Superleuk die dingen SC! die schoentjes hou ik niet zo van maar de rest vind ik echt heel erg leuk <3
is t in de buurt? kun je het eventueel gaan zien? Of anders ff mailen of ze de breedte en lengte even opmeet? dan kun je een beetje inschatten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, de jurk van Jen was van dior.. Maar jennie was 3 maandjes.. Leyla is straks 6 maanden. Dat jurkje waar ik nu op heb geboden is maat 68 en ik twijfel echt!
mijne wel ja. denk dat het wel moet kunnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, maar maat 68 moet toch gewoon passen voor een meidje van 6 maandjes? 74 is wel heel groot hoor, dan kunnen ze al lopen toch? Toch?
ja maar Mart is best bovengemiddeld én een jongen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat mart al in 86 zit qua shirts, broeken 80.
En hij is 11 maanden.
Dat is een jongetje.. Dat is anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat mart al in 86 zit qua shirts, broeken 80.
En hij is 11 maanden.
hahaha zo praat ik het ook goed tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh en dat rokje kan ik natuurlijk als het Jen te klein is weer wegleggen voor Leyla. Zo handig 2 meisjes! (even goedpraten voor mezelf..)
en je deed het tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef ymme het volgende:
74 en al lopen
Dan zal ik maar niet vertellen dat....
Oepsquote:
Over die rok maak ik megeen zorgen, 98 is gewoon goed voor Jen. Ze heeft nu ook al een jas van hetzelfde merk ook maat 98, die is zelfs ietsjes aan de ruime kant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik vind het overigens een goed excuus Ticoo hoor. Het gaat dan zeker bij één van de 2 wel passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |