quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Asyniur het volgende:
Manlief had ik even naar H&M gestuurd voor een zwart stonesshirt. Maar naar eigen zeggen heeft ie wat meer dan dat meegenomen dus ik ben benieuwd!
Die heeft niks in te brengen nogquote:
Ooh, dat is lief van je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zal eens kijken morgen Asyniur.
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die heeft niks in te brengen nog
die heb ik vanmorgen nog gebrainwashed met 'Dead Flowers'
Hoe staat trouwens het jasje?
Moet ik tot morgen wachten voor een foto. Ja hé!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hihi je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Het jasje staat zooo schattig! Stel je aller- aller- allerschattigste jasje allertijden voor en dan nog duizend keer schattiger.
Best schattig dus. En mooi. Morgen foto
ik kom morgen ook nog bij h&m, wilooknog welkijken (weet niet of dat handig is als sc ook kijkt, maar denk gooi m er maar in)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Asyniur het volgende:
Komt er iemand nog bij de H&M deze week of zou iemand voor mij nog eens willen gaan?
Ik zou namelijk het bovenstaande Doors shirtje in maat 80 willen hebben. Als ze dat niet hebben dan graag het Stonesshirt in 80. Hier hebben ze deze niet meer in die maten.
En er zouden ook Sex Pistols shirts moeten zijn, maar die waren ook niet meer hier verkrijgbaar. Dus ik weet niet precies wat het is maar als het een tshirt is graag in maat 80, anders mag het ook in 74.
Bij voorbaat dank alvast.
Ja, ze heeft natuurlijk ook een totaal andere haarkleur als Isa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
Sc, ik vind de kleur juist geweldig. Die kleur staat Isabeau 't allermooist.
Oh, echt een geweldig komisch filmpje is ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry jongens... geen foto van Isabeau in 't jasje.... maarrr... wel een filmpje!![]()
Sc, ik vind de kleur juist geweldig. Die kleur staat Isabeau 't allermooist.
Wat grappig, ik heb juist van de week die groene trui gekocht, die op de site nog voor 10 euro staat maar in de winkel voor 5 euro wegging!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond t echt bizar..echt zo'n beetje alles wat ik online gekocht had was daar voor de normale prijs! En in de webshop hebben ze t niet eens meer...Je zou er zowat alleen nog maar online van gaan kopen
Heb wel een leuke tuinbroek voor m gekocht
Oh, wat goed dat je het zegt! Ik heb er ook nog geen naar Bodpa gestuurd. Ik zal het morgen even doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:
oeke, had je toevallig nog gedacht aan het patroon van dat leuke giletje?
Haha grappig iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef oeke het volgende:
Isabeautje, wat loop je daar parmantig! Het staat lief hoor, je nieuwe jasje.
[..]
Wat grappig, ik heb juist van de week die groene trui gekocht, die op de site nog voor 10 euro staat maar in de winkel voor 5 euro wegging!
Dus precies een omgekeerde ervaring!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, wat goed dat je het zegt! Ik heb er ook nog geen naar Bodpa gestuurd. Ik zal het morgen even doen.
ooeeeeh nice!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Jeeeeeee, ik zit net te kijken op dpam, zit die winkel een stad naast waar onze caravan staat in zuid Frankrijk. Nu ff wat geld opzij leggen dus en in mei losgaan in de shop voor m'n 2 meiden.
Dat had mijn beste vriendinnetje ook met haar meisje als baby. Die wou ze popperig aankleden, als meisjemeisje. Maar haar meisje had een pittig koppie, beetje stoer. Dus dat stond haar voor geen meter.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind vrijwel geen van de kleertjes die ik in maat 56 heb leuk voor Lena.Ik noem haar wel een poppetje, maar ze is het absoluut niet. Vandaag heeft ze een paars jurkje/tuniekje aan met een soort ruches aan de mouwen. Toen ik het kreeg vond ik het een geweldig ding, maar nu ik het zo zie vind ik het vreselijk staan! Veel te tuttig!
Favoriet zijn hier vooralsnog de unisexkleertjes van de Hema. Heerlijk spul, precies goed.
Dat vraagt natuurlijk wel om foto's!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind vrijwel geen van de kleertjes die ik in maat 56 heb leuk voor Lena.Ik noem haar wel een poppetje, maar ze is het absoluut niet. Vandaag heeft ze een paars jurkje/tuniekje aan met een soort ruches aan de mouwen. Toen ik het kreeg vond ik het een geweldig ding, maar nu ik het zo zie vind ik het vreselijk staan! Veel te tuttig!
Favoriet zijn hier vooralsnog de unisexkleertjes van de Hema. Heerlijk spul, precies goed.
ik wil op fok ook een "like"-knop!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk wel om foto's!
Leuk, vind ik. Dat wil zeggen, ik vind dat frambozenrood wel een aardige kleur voor haar, geloof ik. Ze heeft ook iets paarsigs van Kidscase en dat vind ik dubieuzer (misschien is het geschikt als ze wat witter wordt).quote:
Ik denk dat ik een frambozenrood tuinbroekje te koop hebquote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk, vind ik. Dat wil zeggen, ik vind dat frambozenrood wel een aardige kleur voor haar, geloof ik. Ze heeft ook iets paarsigs van Kidscase en dat vind ik dubieuzer (misschien is het geschikt als ze wat witter wordt).
Maarja, dat pakje zit dus al meteen te klein. De mouwen zijn goed, de pijpen kunnen nog net, maar de drukknoopjes onderin staan op knappen.
Haha, terwijl ik juist altijd te grote maillots koop voor mijn dochter. Ik vind het plaatsvervangend irritant als het kruis te laag hangt. Te groot blijft bij S altijd vele malen beter zitten.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zijn maillots trouwens zo idioot groot? Maat 56 kan ze absoluut niet hebben.
Ja, echt he! Ik herinner me dat gevoel nog heel goed van vroeger, heel viesquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, terwijl ik juist altijd te grote maillots koop voor mijn dochter. Ik vind het plaatsvervangend irritant als het kruis te laag hangt. Te groot blijft bij S altijd vele malen beter zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |