Nee weet jij het? Heb je dat allemaal ervaren tijdens die tig keer dat je een huis kocht? Of lul je gewoon weer uit je nek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, weet je wel hoeveel onzin de meeste 'adviseurs' mensen voorhouden?
Ach... daar letten veel mensen niet op.... die beseffen helemaal niet wat die man hun allemaal verteld. De enige vraag van belang is: "Maar..... wanneer krijgen we nu de sleutel?" Hanyoing vergeleek de meesten al met 'bosuilen'quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ga toch weg man. Dat staat in alle papieren en zelfs de notaris legt het je nog een keer uit.
Nee.... nooit gekocht... maar ik ken wel wat van die snelle jongensquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Whuzz het volgende:
Nee weet jij het? Heb je dat allemaal ervaren tijdens die tig keer dat je een huis kocht? Of lul je gewoon weer uit je nek?
Probeer maar eens in New Zealand of Amerika binnen te komen met een MBO diploma ouwe, gaat je niet lukken. Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hahaha, ja, zout lekker op met een zgn hoog-opgeleid-niveau. Diploma's haalt iedereen, soms doen ze er wat langer over maar je krijgt hem wel. Stelt niets voor. Iedereen denkt een manager te worden. Niemand wil hard werken. Leer een vak ipv veredeld lezen op het HBO/WO
En dat weet je natuurlijk vanuit je jarenlange ervaring als hypotheekadviseur... Of... je lult weer gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef xenobinol het volgende:
Ach... daar letten veel mensen niet op.... die beseffen helemaal niet wat die man hun allemaal verteld. De enige vraag van belang is: "Maar..... wanneer krijgen we nu de sleutel?"
je hebt er echt totaal de ballen verstand van he? Volgens mij heb je zelfs nog nooit een gesprek met een financieel adviseur gehad. Tegenwoording is het volstrek transparant wat de tussenpersoon exact verdient aan welk product. Ze zijn verplicht dit in documentvorm te verstrekken tijdens het eerste gesprek, en dat doen ze dan ook allemaal. (in iedergeval al degenen waar ik mee heb gesproken deden het keurig)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef xenobinol het volgende:
Die rekenen eerst uit wat ze kunnen verdienen, daarna rekenen ze uit wat de aflossingsvrije hypotheek je in de maand gaat 'kosten'
Dat is het probleem hier ook denk ik. Juist degenen die nog nooit een huis gekocht hebben menen als beste te weten wat er allemaal bij komt kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Whuzz het volgende:
Tegenwoording is het volstrek transparant wat de tussenpersoon exact verdient aan welk product. Ze zijn verplicht dit in documentvorm te verstrekken tijdens het eerste gesprek, en dat doen ze dan ook allemaal.
Die acht ik slim genoeg om te blijven. (Al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen..)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.
Alsof je een huis moet hebben gekocht om te weten dat de financiele sector je naaitquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Whuzz het volgende:
Ach ja, het is nu eenmaal lekker blaten vanaf de zijlijn.
Doe het voor de grap eens. En kijk dan eens transparant terug op de periode dat je nog huurde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef xenobinol het volgende:
Alsof je een huis moet hebben gekocht om te weten dat de financiele sector je naait![]()
De transparantie is een farce, er wordt nog steeds zo goed verdient als voorheen. Het enige verschil is dat je nu transparant belazerd word
Ik begrijp je niet helemaal geloof ik, ik wacht ook gewoon af.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Resistor het volgende:
Ik blijf nog even lekker zitten als ik het zo lees, van mij mogen de prijzen wel wat dalen. Ik spaar nog even lekker door. Die 13% is mij nog wat te weinig.
-edit-
Waar is die xeno gebleven die dat ook zo verstandig vond, in de eerste topics van deze reeks zat hij nog te juichen dat de prijzen gingen dalen...
Xeno wacht op het moment dat de HRA afgeschaft is, het HWF 5% en de rente 10%. Dan en dan pas is het verstandig een woning te kopen. Aldus Xeno.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Resistor het volgende:
Waar is die xeno gebleven die dat ook zo verstandig vond, in de eerste topics van deze reeks zat hij nog te juichen dat de prijzen gingen dalen...
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je nu een voorstander was van huren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal geloof ik, ik wacht ook gewoon af.
Nou, jij niet alleen. Ik ben daar ook aan schuldig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Resistor het volgende:
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je nu een voorstander was van huren.
Momenteel welquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Resistor het volgende:
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je nu een voorstander was van huren.
quote:Wat linkjes naar je verleden:
'Huizenprijzen dalen 20%'
'Huizenprijzen dalen 20%' (woon(de) jij in Dronten)
'Huizenprijzen dalen 20%' #3
'Huizenprijzen dalen 20%' #4
'Huizenprijzen dalen 20%' #5: De daling is begonnen Ah, de echte reden gevonden, gewoon paar jaar huren tot de storm is gaan liggen, en dan toeslaan![]()
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe.
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe. (toen kwam je nog een beetje verstandig over, nu zijn het alleen maar oneliners)
Voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien zal ik mijn leven beteren, irl ben ik een stuk eleganter
Canada als provincial nominee wil nog weleens lukken, Australie en NZ ook wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Probeer maar eens in New Zealand of Amerika binnen te komen met een MBO diploma ouwe, gaat je niet lukken. Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.
Ach, die worden straks wel verkocht voor een topprijs aan een stel starters, met de omschrijving leuke woning voor de handige klusserquote:
En als die er ook niet voor in de rij staan dan verkoop je hem gewoon aan een stel paupers door er wazige constructies aan te hangen waardoor het huis goedkoper lijkt. (maar je eigenlijk een meerderheidsbelang in het huis neemt ipv vol eigendom):quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach, die worden straks wel verkocht voor een topprijs aan een stel starters, met de omschrijving leuke woning voor de handige klusser
De grond blijft echter eigendom van de Asociale-woningcorporatie, dus onder erfpacht, waardoor je jaarlijks nog 1666,67 euro aan erfpacht gaat betalen, jaarlijks te verhogen met 3%quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Hanoying het volgende:
[..]
En als die er ook niet voor in de rij staan dan verkoop je hem gewoon aan een stel paupers door er wazige constructies aan te hangen waardoor het huis goedkoper lijkt. (maar je eigenlijk een meerderheidsbelang in het huis neemt ipv vol eigendom):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |