abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:43:05 #126
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91585334
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen, weet je wel hoeveel onzin de meeste 'adviseurs' mensen voorhouden?
Nee weet jij het? Heb je dat allemaal ervaren tijdens die tig keer dat je een huis kocht? Of lul je gewoon weer uit je nek?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_91585518
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ga toch weg man. Dat staat in alle papieren en zelfs de notaris legt het je nog een keer uit. :Y
Ach... daar letten veel mensen niet op.... die beseffen helemaal niet wat die man hun allemaal verteld. De enige vraag van belang is: "Maar..... wanneer krijgen we nu de sleutel?" Hanyoing vergeleek de meesten al met 'bosuilen' :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91585590
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Whuzz het volgende:

Nee weet jij het? Heb je dat allemaal ervaren tijdens die tig keer dat je een huis kocht? Of lul je gewoon weer uit je nek?
Nee.... nooit gekocht... maar ik ken wel wat van die snelle jongens :N
I'll sing you a lullaby.
pi_91585717
Die rekenen eerst uit wat ze kunnen verdienen, daarna rekenen ze uit wat de aflossingsvrije hypotheek je in de maand gaat 'kosten' :')
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:48:27 #130
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_91585805
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Hahaha, ja, zout lekker op met een zgn hoog-opgeleid-niveau. Diploma's haalt iedereen, soms doen ze er wat langer over maar je krijgt hem wel. Stelt niets voor. Iedereen denkt een manager te worden. Niemand wil hard werken. Leer een vak ipv veredeld lezen op het HBO/WO
Probeer maar eens in New Zealand of Amerika binnen te komen met een MBO diploma ouwe, gaat je niet lukken. Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:48:40 #131
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91585827
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef xenobinol het volgende:
Ach... daar letten veel mensen niet op.... die beseffen helemaal niet wat die man hun allemaal verteld. De enige vraag van belang is: "Maar..... wanneer krijgen we nu de sleutel?"
En dat weet je natuurlijk vanuit je jarenlange ervaring als hypotheekadviseur... Of... je lult weer gewoon uit je nek.
Omschrijf mij eens de globale inhoud van een hypotheekadviesrapport van de hypotheker of van de hypotheekshop? En omschrijf eens hoe hun voorlichting in zijn werk gaat en wat er gebeurt voor je dat rapport uiteindelijk ondertekent? Ik weet het. Uit ervaring. En jij?
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:51:45 #132
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91586077
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef xenobinol het volgende:
Die rekenen eerst uit wat ze kunnen verdienen, daarna rekenen ze uit wat de aflossingsvrije hypotheek je in de maand gaat 'kosten' :')
je hebt er echt totaal de ballen verstand van he? Volgens mij heb je zelfs nog nooit een gesprek met een financieel adviseur gehad. Tegenwoording is het volstrek transparant wat de tussenpersoon exact verdient aan welk product. Ze zijn verplicht dit in documentvorm te verstrekken tijdens het eerste gesprek, en dat doen ze dan ook allemaal. (in iedergeval al degenen waar ik mee heb gesproken deden het keurig)
pi_91586615
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Whuzz het volgende:
Tegenwoording is het volstrek transparant wat de tussenpersoon exact verdient aan welk product. Ze zijn verplicht dit in documentvorm te verstrekken tijdens het eerste gesprek, en dat doen ze dan ook allemaal.
Dat is het probleem hier ook denk ik. Juist degenen die nog nooit een huis gekocht hebben menen als beste te weten wat er allemaal bij komt kijken.

Ik mag uiteraard wel commentaar geven op de huurmarkt, want daar heb ik ook ervaring mee :P
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:03:14 #134
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91586934
Ach ja, het is nu eenmaal lekker blaten vanaf de zijlijn. :')
pi_91587156
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.
Die acht ik slim genoeg om te blijven. (Al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen..)
pi_91588515
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Whuzz het volgende:
Ach ja, het is nu eenmaal lekker blaten vanaf de zijlijn. :')
Alsof je een huis moet hebben gekocht om te weten dat de financiele sector je naait :')

De transparantie is een farce, er wordt nog steeds zo goed verdient als voorheen. Het enige verschil is dat je nu transparant belazerd word _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_91588710
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef xenobinol het volgende:
Alsof je een huis moet hebben gekocht om te weten dat de financiele sector je naait :')

De transparantie is een farce, er wordt nog steeds zo goed verdient als voorheen. Het enige verschil is dat je nu transparant belazerd word _O-
Doe het voor de grap eens. En kijk dan eens transparant terug op de periode dat je nog huurde. :D
pi_91588800
Ik blijf nog even lekker zitten als ik het zo lees, van mij mogen de prijzen wel wat dalen. Ik spaar nog even lekker door. Die 13% is mij nog wat te weinig.

-edit-
Waar is die xeno gebleven die dat ook zo verstandig vond, in de eerste topics van deze reeks zat hij nog te juichen dat de prijzen gingen dalen...

[ Bericht 19% gewijzigd door Resistor op 19-01-2011 22:35:04 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_91589668
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Resistor het volgende:
Ik blijf nog even lekker zitten als ik het zo lees, van mij mogen de prijzen wel wat dalen. Ik spaar nog even lekker door. Die 13% is mij nog wat te weinig.

-edit-
Waar is die xeno gebleven die dat ook zo verstandig vond, in de eerste topics van deze reeks zat hij nog te juichen dat de prijzen gingen dalen...
Ik begrijp je niet helemaal geloof ik, ik wacht ook gewoon af.
I'll sing you a lullaby.
pi_91589900
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Resistor het volgende:
Xeno wacht op het moment dat de HRA afgeschaft is, het HWF 5% en de rente 10%. Dan en dan pas is het verstandig een woning te kopen. Aldus Xeno. :P
pi_91589977
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet helemaal geloof ik, ik wacht ook gewoon af.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je nu een voorstander was van huren.

Wat linkjes naar je verleden:
'Huizenprijzen dalen 20%'
'Huizenprijzen dalen 20%' (woon(de) jij in Dronten :@ )
'Huizenprijzen dalen 20%' #3
'Huizenprijzen dalen 20%' #4
'Huizenprijzen dalen 20%' #5: De daling is begonnen Ah, de echte reden gevonden, gewoon paar jaar huren tot de storm is gaan liggen, en dan toeslaan ^O^
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe.
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe. (toen kwam je nog een beetje verstandig over, nu zijn het alleen maar oneliners)

[ Bericht 5% gewijzigd door Resistor op 19-01-2011 22:51:59 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_91590681
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Resistor het volgende:
Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je nu een voorstander was van huren.
Nou, jij niet alleen. Ik ben daar ook aan schuldig. :Y
pi_91591317
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef Resistor het volgende:

Momenteel wel :P

quote:
Wat linkjes naar je verleden:
'Huizenprijzen dalen 20%'
'Huizenprijzen dalen 20%' (woon(de) jij in Dronten :@ )
'Huizenprijzen dalen 20%' #3
'Huizenprijzen dalen 20%' #5: De daling is begonnen Ah, de echte reden gevonden, gewoon paar jaar huren tot de storm is gaan liggen, en dan toeslaan ^O^
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe.
Huizenmarkt #6: kopers staken, verkopers geven niet toe. (toen kwam je nog een beetje verstandig over, nu zijn het alleen maar oneliners)
:@

Misschien zal ik mijn leven beteren, irl ben ik een stuk eleganter ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_91595036
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]
Misschien zal ik mijn leven beteren, irl ben ik een stuk eleganter ;)
Voor het eerst ben ik het met je eens :)
pi_91597784
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef 1-800-cop-shot het volgende:

[..]

Probeer maar eens in New Zealand of Amerika binnen te komen met een MBO diploma ouwe, gaat je niet lukken. Emigratie is voorbehouden aan HBO of hoger.
Canada als provincial nominee wil nog weleens lukken, Australie en NZ ook wel.
Het is maar net waar ze per bv staat of provincie naar zoeken, lassers/timmermannen/metselaars/kappers/zelfs kamermeisjes.
pi_91599610
Vandaag mijn nieuwe ketel en vloerbedekking :D
Nog even hard werken en dan kan ik er in! Ik kan niet wachten.

In mijn oude huurhuis word de situatie steeds slechter. Het huis naast me is sinds een paar maanden verhuurd aan een stel polen en ieren. (vraag me niet waarom die combinatie)
Die polen zijn nog relatief rustig, die maken alleen 's avonds wat kabaal als ze dronken zijn na het werk ofzo. Maar die ieren, tjezus... overal vuilnis, kapotte flesjes op straat, midden in de nacht (doordeweeks!) om 4.30 uur thuiskomen en dan eerst nog met een zooi maten keihard staan brallen recht voor mijn raam. (you fffocking CUNT youwareso DWUNK! *in iers accent)

Verpauperende huurbuurten.... :{w
  donderdag 20 januari 2011 @ 07:28:34 #147
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_91599790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 06:58 schreef Whuzz het volgende:

Verpauperende huurbuurten.... :{w
Ach, die worden straks wel verkocht voor een topprijs aan een stel starters, met de omschrijving leuke woning voor de handige klusser
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:43:58 #148
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_91601625
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ach, die worden straks wel verkocht voor een topprijs aan een stel starters, met de omschrijving leuke woning voor de handige klusser
En als die er ook niet voor in de rij staan dan verkoop je hem gewoon aan een stel paupers door er wazige constructies aan te hangen waardoor het huis goedkoper lijkt. (maar je eigenlijk een meerderheidsbelang in het huis neemt ipv vol eigendom):

Een eigen huis onbereikbaar? nu niet meer! Koop met koopgarant! Nu 149.000 euro! :o

(Via koopgarant koop je je woning met een korting van 10, 20, of 25 %, de getoonde prijs is inclusief een korting van 25 % op de getaxeerde waarde van 200.000 euro. Bij eventuele verkoop dien je de woning eerst aan de woningstichting aan te bieden, je deelt vanzelfsprekend wel mee in de eventuele winst en profiteert dus van een waardestijging! ^O^ )

*O* Nu extra voordelig! 100 % eigenaar, 75 % van de kosten! Deze maand extra korting door de vrij op naam weken! Nu of nooit, koop ook je eigen paleisje! Te duur?? dacht het niet! *O*
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:47:38 #149
324665 meth77
to do or not to do
pi_91601726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En als die er ook niet voor in de rij staan dan verkoop je hem gewoon aan een stel paupers door er wazige constructies aan te hangen waardoor het huis goedkoper lijkt. (maar je eigenlijk een meerderheidsbelang in het huis neemt ipv vol eigendom):

De grond blijft echter eigendom van de Asociale-woningcorporatie, dus onder erfpacht, waardoor je jaarlijks nog 1666,67 euro aan erfpacht gaat betalen, jaarlijks te verhogen met 3%
(De erfpachtclausule staat echter niet in de advertentie, dat kom je later wel aan de weet)
Ingeval van een galerijflat met blokverwarming, dan staat je nog een verrassing te wachten aan het eind van het jaar.
De servicekosten van 295 euro per maand gebruikt de Asociale woningcorporatie om de galerij aan te vegen en het betonrot te verhelpen.
Heb je de verkoopwaarde weten te verhogen door zelf te tegelen en de aanbouw te doen, dan mag je de helft van de overwaarde zelf houden bij verkoop.

[ Bericht 17% gewijzigd door meth77 op 20-01-2011 11:05:03 ]
pi_91602405
Ik scan de laatste weken pagina's van dit forum als volgt:

- Staat er iets van LXIV?
- Staat er ergens een link naar iets relevants?
- Wordt een artikel gequote?

Zo niet, next page... Ik vraag me af hoe jullie dat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')