quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Die namen zijn wel interessant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker boeiend die namenVooral dat domme voorspellen, wat kansloos.
3 dacht ik, QOTSA, Plastikman en nog eentje..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel namen werden er vorig jaar dan voor het eerst bekend gemaakt? Dat was er toch ook maar 1?
Blinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3 dacht ik, QOTSA, Plastikman en nog eentje..
3 ofzo, maar in principe niet belangrijk. t gaat om het complete feest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel namen werden er vorig jaar dan voor het eerst bekend gemaakt? Dat was er toch ook maar 1?
Inderdaad, je kunt ook een goede band bezoeken die je zelf niet eens interessant vind maar waar wel speciale dingen gebeuren in het publiek, groot feest etc. Jack Parow bijv.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
3 ofzo, maar in principe niet belangrijk. t gaat om het complete feest.
Heb ik voor de verandering eens een lapo... treurig faye..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef GotC het volgende:
Als gewoonfaye niet een nieuw topic maakt, doe ik t maar..
Je hebt een kaartje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef bibliophile het volgende:
oh dat lijkt me leuk, die heb ik gemist de vorige lowlands
Admiral Freebee als ik het goed hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3 dacht ik, QOTSA, Plastikman en nog eentje..
Die festivals zijn:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom kunnen zoveel festivals wel gewoon namen bevestigen, maar móet lowlands per se in februari
Hoeveel bands zijn er al voor Pukkelpop bekend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom kunnen zoveel festivals wel gewoon namen bevestigen, maar móet lowlands per se in februari
Blink 182, Plastikman en Admiral Freebee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idee, maar zelfs appelpop heeft een naam bekend gemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Hoeveel bands zijn er al voor Pukkelpop bekend?
Dat was op 20 februari.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Zet mij maar ook in het lijstje. 1ste keer en heb er veel zin in!
Welke datum waren vorig jaar namen bekend gemaakt?
Plastikman!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:16 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Blink 182, Plastikman en Admiral Freebee.
Kreeg er i.i.g. geen trek van als 1e namen. Plastikman was echt vet.
da komt omdat zij Headliners/aflsuiters boeken die de kaartverkoop moeten stimuleren en dus eerder aangekondigd moeten worden (en eerder geboekt moeten worden, aangezien zij hun tours meestal anderhalf jaar vooraf al plennen met LiveNation/Mojo/etc - dat zijn van die miljoenen deals.... die moeten ergens spelen. dan is zo'n festival wel lekker makkelijk). Dat is voor lowlands niet nodig ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee, maar zelfs appelpop heeft een naam bekend gemaakt
Rock werchter heeft iig 1 naam die ik zo weet en pinkpop heeft er al 4.
Rock werchter is 1 maand eerder, pinkpop 2. Pinkpop had in december al namen en rock werchter nu ook al, dus zelfs in verhouding is lowlands laat met namen
Boeie.. hij komt toch niet naar LL. En gelijk heeft ie, het moet niet te groot en massaal worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
NMKN. Kees van Hondt staat op Dauwpop ...
groot en massaal is het toch al lang?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
Boeie.. hij komt toch niet naar LL. En gelijk heeft ie, het moet niet te groot en massaal worden.
ja? vond het 2 jaar terug nog redelijk rustig, vorig jaar kon je echt geen stap verzetten in die massa.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
groot en massaal is het toch al lang?
Die mogen van mij ook wel terugkomen jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden wel wat meer namen in herhaling mogen vallen:
deadmau5, mumford & sons, foals, the national, beach house, tale impale, hawtin, go back to the zoo, gaslight anthem, band of horses etc. etc.
Vorig jaar wast erg strakke liner
Zou niet weten hoe ze daar in godsnaam iets aan kunnen zouden doen, behalve geen geld meer geven voor bekers inleveren.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef julian6 het volgende:
Zouden ze dit jaar iets gaan doen tegen die full-time bekerraap-polen?
Mijn idee van vorig jaar, welke ik ook naar mojo heb gemaild:quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ze daar in godsnaam iets aan kunnen zouden doen, behalve geen geld meer geven voor bekers inleveren.
Inderdaad, niks irritanter tijdens een concert.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
Nee man, ik wil niet constant mijn beker vasthouden. Ik pleur hem gewoon weg.
Geloof me, dat zijn het er wel. Zelfs 95% van de weggegooide bekers heb ik eens gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef GotC het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoeveel bekers er geraapt zijn in de afgelopen jaren? Ben wel benieuwd
Want als het er niet onwijs veel zijn, dan gaat het 'scheelt opruimen' ook niet op. Daar hebben ze gewoon machines voor.
Dat is een geweldig idee idd, maar dan worden er wel minder bekers ingeleverd denk ik. En je moet die muntjes natuurlijk ook kunnen inwisselen voor eten & merchandise enz.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn idee van vorig jaar, welke ik ook naar mojo heb gemaild:
Je levert 10 bekers in, en ontvangt een speciaal muntje terug. Dit muntje is alleen inwisselbaar voor drank, net als de normale muntjes. Met als verschil dat je het bekerraap muntje niet in kan leveren voor cash. Probleem opgelost.
Nooit meer wat van gehoord trouwens.
Ik vrees dat die vieze touwharen geen kaartje hebben bemachtigd binnen 2 uur trouwens
Ook prima, zolang je er maar geen cash geld voor terugkrijgt.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is een geweldig idee idd, maar dan worden er wel minder bekers ingeleverd denk ik. En je moet die muntjes natuurlijk ook kunnen inwisselen voor eten & merchandise enz.
Maar waar moeten we dan over klagen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef julian6 het volgende:
zou mooi zijn
zijn we eindelijk van dat stinkende hippietuig verlost
Maar het probleem is dan dat het opruimsysteem niet meer gaat werken. Dat wat kikoooo zegt lijkt me het beste idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet meer waar het was, maar daar moest je zoveel bekers rapen voor 1 muntje dat het niet grappig meer was..
Bij Pinkpop; stuk of 25...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet meer waar het was, maar daar moest je zoveel bekers rapen voor 1 muntje dat het niet grappig meer was..
Op die van mij staat 'trash' dat slaat op mijn fysieke status op maandagquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
er staat niet voor niets op mijn lowlandsshirt: 'sleep is waste'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
Nog een klein weekje en het is minder dan 200 dagenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
pfffffff kan echt niet wachten. Dat de tijd maar snel mag gaan tot Lowlands.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Thory het volgende:
Elke nacht toch wel richting zes uur slaap gehad denk ik (interrupties van tentpissers en tentvallers niet meegerekend), behalve de laatste avond. Zelfs toen we met de tent pal naast de 24 uurs tent stonden.Ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet zonder slaap.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Thory het volgende:
Elke nacht toch wel richting zes uur slaap gehad denk ik (interrupties van tentpissers en tentvallers niet meegerekend), behalve de laatste avond. Zelfs toen we met de tent pal naast de 24 uurs tent stonden.Ik pak ook altijd gewoon m'n slaap. Zie mensen die dat niet doen vaak zondag om een uur of 20.00 helemaal kapot in de tent liggen, terwijl ik dan nog wel lang door kan. Lekker uitslapen in de ochtend en daarna voor de tent beetje uitbrakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Respect voor mensen die geen oordoppen nodig hebben. Misschien zijn mijn oren overgevoelig, maar ik doe geen oog dicht zonder die dingen.
ga dit jaar ook maar wat van die gele doppen meenemen denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Respect voor mensen die geen oordoppen nodig hebben. Misschien zijn mijn oren overgevoelig, maar ik doe geen oog dicht zonder die dingen.
Kon je wel gelijk douchenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef GotC het volgende:
Ik slaap altijd best ok op Lowlands. Zonder slaap functioneer ik niet, dus dan maar lekker 5-6 uurtjes slapen
Werd vorig jaar alleen elke ochtend stipt om 8 uur wakker. Zonder wekker oid.
ik ook niet. sowieso slaap ik weinig op lowlands. LL10 heb ik amper 2 uur per nacht gemaakt en de laatste nacht doorgehaald. het jaar ervoor hetzelfde verhaal. hopelijk zet ik dat dit jaar voort.. wakker worden met ritalin, koffie en een duik in het veluwemeer doet wonderen denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Deed ik ookquote:
Ach, na Anouk vorig jaar verbaas ik me nergens meer over eigenlijk. Ik denk altijd maar zo: bij zo'n populaire naam is het altijd lekker rustig bij andere tentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat Tiësto de Deadmau5 van vorig jaar wordt. Aangezien hij in April begint bij 3FM en zijn "nieuwe stijl" gezien. Hoop het eigelijk niet, maar verwacht het wel
Kon het bij QOTSA moeilijk rustig noemen.. Ging bijna dood bij een (geslaagde) poging het voorvak in te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ach, na Anouk vorig jaar verbaas ik me nergens meer over eigenlijk. Ik denk altijd maar zo: bij zo'n populaire naam is het altijd lekker rustig bij andere tenten
Oeh! Dan komt er dit jaar misschien ook een nieuw 'De elende van Lowlands'- topique.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat Tiësto de Deadmau5 van vorig jaar wordt. Aangezien hij in April begint bij 3FM en zijn "nieuwe stijl" gezien. Hoop het eigelijk niet, maar verwacht het wel
Eeeeuh, QOTSA is ook een grote naam EN in de Alpha?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Kon het bij QOTSA moeilijk rustig noemen.. Ging bijna dood bij een (geslaagde) poging het voorvak in te komen.
lijkt me heel sterk.. tiesto is te mainstream geworden en dat past niet bij lowlands.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar tijdens Deadmau5 als ik het goed heb en daar ging het oorspronkelijk overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeeeuh, QOTSA is ook een grote naam EN in de Alpha?
vorig jaar werden tijdens de LL pre-party (20 februari) de eerste namen bekend gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Was het 1 Februari, of ergens in Februari dat de eerste namen bekend werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |