Maar waar moeten we dan over klagen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef julian6 het volgende:
zou mooi zijn
zijn we eindelijk van dat stinkende hippietuig verlost
Maar het probleem is dan dat het opruimsysteem niet meer gaat werken. Dat wat kikoooo zegt lijkt me het beste idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet meer waar het was, maar daar moest je zoveel bekers rapen voor 1 muntje dat het niet grappig meer was..
Bij Pinkpop; stuk of 25...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet meer waar het was, maar daar moest je zoveel bekers rapen voor 1 muntje dat het niet grappig meer was..
Op die van mij staat 'trash' dat slaat op mijn fysieke status op maandagquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
er staat niet voor niets op mijn lowlandsshirt: 'sleep is waste'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
Nog een klein weekje en het is minder dan 200 dagenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
pfffffff kan echt niet wachten. Dat de tijd maar snel mag gaan tot Lowlands.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Thory het volgende:
Elke nacht toch wel richting zes uur slaap gehad denk ik (interrupties van tentpissers en tentvallers niet meegerekend), behalve de laatste avond. Zelfs toen we met de tent pal naast de 24 uurs tent stonden.Ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet zonder slaap.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Thory het volgende:
Elke nacht toch wel richting zes uur slaap gehad denk ik (interrupties van tentpissers en tentvallers niet meegerekend), behalve de laatste avond. Zelfs toen we met de tent pal naast de 24 uurs tent stonden.Ik pak ook altijd gewoon m'n slaap. Zie mensen die dat niet doen vaak zondag om een uur of 20.00 helemaal kapot in de tent liggen, terwijl ik dan nog wel lang door kan. Lekker uitslapen in de ochtend en daarna voor de tent beetje uitbrakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Respect voor mensen die geen oordoppen nodig hebben. Misschien zijn mijn oren overgevoelig, maar ik doe geen oog dicht zonder die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |