ga dit jaar ook maar wat van die gele doppen meenemen denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Respect voor mensen die geen oordoppen nodig hebben. Misschien zijn mijn oren overgevoelig, maar ik doe geen oog dicht zonder die dingen.
Kon je wel gelijk douchenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef GotC het volgende:
Ik slaap altijd best ok op Lowlands. Zonder slaap functioneer ik niet, dus dan maar lekker 5-6 uurtjes slapen
Werd vorig jaar alleen elke ochtend stipt om 8 uur wakker. Zonder wekker oid.
ik ook niet. sowieso slaap ik weinig op lowlands. LL10 heb ik amper 2 uur per nacht gemaakt en de laatste nacht doorgehaald. het jaar ervoor hetzelfde verhaal. hopelijk zet ik dat dit jaar voort.. wakker worden met ritalin, koffie en een duik in het veluwemeer doet wonderen denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef TWP het volgende:
Respect voor mensen die geen oordoppen nodig hebben. Misschien zijn mijn oren overgevoelig, maar ik doe geen oog dicht zonder die dingen.
Deed ik ookquote:
Ach, na Anouk vorig jaar verbaas ik me nergens meer over eigenlijk. Ik denk altijd maar zo: bij zo'n populaire naam is het altijd lekker rustig bij andere tentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat Tiësto de Deadmau5 van vorig jaar wordt. Aangezien hij in April begint bij 3FM en zijn "nieuwe stijl" gezien. Hoop het eigelijk niet, maar verwacht het wel
Kon het bij QOTSA moeilijk rustig noemen.. Ging bijna dood bij een (geslaagde) poging het voorvak in te komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ach, na Anouk vorig jaar verbaas ik me nergens meer over eigenlijk. Ik denk altijd maar zo: bij zo'n populaire naam is het altijd lekker rustig bij andere tenten
Oeh! Dan komt er dit jaar misschien ook een nieuw 'De elende van Lowlands'- topique.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat Tiësto de Deadmau5 van vorig jaar wordt. Aangezien hij in April begint bij 3FM en zijn "nieuwe stijl" gezien. Hoop het eigelijk niet, maar verwacht het wel
Eeeeuh, QOTSA is ook een grote naam EN in de Alpha?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Kon het bij QOTSA moeilijk rustig noemen.. Ging bijna dood bij een (geslaagde) poging het voorvak in te komen.
lijkt me heel sterk.. tiesto is te mainstream geworden en dat past niet bij lowlands.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar tijdens Deadmau5 als ik het goed heb en daar ging het oorspronkelijk overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeeeuh, QOTSA is ook een grote naam EN in de Alpha?
vorig jaar werden tijdens de LL pre-party (20 februari) de eerste namen bekend gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Was het 1 Februari, of ergens in Februari dat de eerste namen bekend werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |