SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i.s.m. Vanyel TT productions voor deze fraaie Titel![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 18-01-2011 14:43:51 ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik bulder hier zo hard dat de hond schrikt.
De hond is doof.
Leuk shirtje Fiets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal ik onze fotosessie dan ook maar laten zien?![]()
[ afbeelding ]
Als je nog meer van dat soort dingen maakt, gaan we trouwen.quote:
Die trouwsmiley stond al langer op mijn aanpaslijstje..(rara waarom)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als je nog meer van dat soort dingen maakt, gaan we trouwen.![]()
Volgens mij moet je dan eerst toestemming vragen aan je ouders in jouw situatie. Moet je toch eerst een hobbeltje nemen nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als je nog meer van dat soort dingen maakt, gaan we trouwen.![]()
Ik heb toch liever een hoge hoed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ] (was wel heel makkelijk aanpassen natuurlijk).
Ik sta er zelf ook niet op!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat heeft die van jou toch ook niet?
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw heeft van de week een regenboogshirtje gekocht voor de kleine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw heeft van de week een regenboogshirtje gekocht voor de kleine
Tja water is water (tenzij je ooit water in Engeland/Spanje/.. op hebt, het water in Nederland is wat dat betreft super).quote:
Ben ik niet zo dol op, shirts met dat soort teksten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
Je hebt toch ook van die toffe "I love my mums" t-shirts?
Of hoe schrijf je dat.
Wel Insiders, niet dat van jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Magenta het volgende:
Net twee pakken Cracottes gekregen om te testennog meer Interview NSS/ Synovate leden hier?
Serieus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Niet. Je krijgt gewoon veel shit en gaat dat zelf testen en aan vrinden uitdelen. Dan moet je verslag doen van je gesprekjes erover en ben je weer klaar.
yep... en dan ook vertellen wat je er zelf van vond...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus?Verslag van gesprekjes er over?
ik heb buzzer en insiders... en die zijn tesamen wel aardig gelijktijdig..quote:
Ik neem aan dat je dan ook niet iedereen gevraagd hebt wat ze van de koffie vonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep... en dan ook vertellen wat je er zelf van vond...
Hoewel ik dat eindverslag altijd wat stom vind.. want hoeveel mensen heb je bereikt enzo.... en dan eerst gaat t alleen over onlinemogelijkheden.. Nou ik weet niet hoeveel mensen mijn twitter lezen... en daarnaast hoeveel mensen face to face..... wat ik bijna niet doe...
Met de koffie wel heel veel mensen laten proeven maar goed dat was toeval dat de koffie kwam in de week dat mn opa superslecht was en uiteindelijk overleden is.. dat we de koffie gewoon bij oma gedropt hebben met t idee van.. maak maar op.. was gratis..
neuj... wel wat op de reacties gelet... en oma vertelde ook dat veel mensen de koffie een wat vreemd smaakje vonden hebben. Net of het te sterk was ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook niet iedereen gevraagd hebt wat ze van de koffie vonden.
bij buzzer en insiders zit geen geld... Alleen het testen van de producten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef lezzer het volgende:
Doe je dat soort dingen voor het geld dan eigenlijk? Of voor de gratis producten?
jaquote:
Ja, vandaar die korte post. Ik dacht eerst, ik kan hem hier wel laten staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Jij bent snel(met wat hier net stond)
Volgens mij niet. Eigen verantwoordelijkheid enzo. Gordels en helmen zijn ook niet verplicht (boven de 18).quote:
Ik dacht dat het bij jullie best wel veel sneeuwde. Dan is het toch best de moeite zo'n set winterbanden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Eigen verantwoordelijkheid enzo. Gordels en helmen zijn ook niet verplicht (boven de 18).
Yep, gewoon nog niet echt aan toegekomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij jullie best wel veel sneeuwde. Dan is het toch best de moeite zo'n set winterbanden?
Ja, en nu zit je er meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, gewoon nog niet echt aan toegekomen.
Punt is ook dat ie waarschijnlijk in april verkocht wordt dus dan is het een beetje zonde.quote:
Film van 20.15. Ik vind t ook vrij laat inmiddels, maar vanmiddag hadden we het te druk met andere dingen en we zijn t al weken van plan..quote:
koelquote:
Niiice!quote:
waar is je cardreader? Dan upload ik zo even de pics van Kölnquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Niiice!
Ik heb ook alleen een zwarte
Ja, gaarnequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
waar is je cardreader? Dan upload ik zo even de pics van Köln
Wassen werkte niet echt. Dat bleef gewoon precies hetzelfde.quote:
geen idee babequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
waar is je cardreader? Dan upload ik zo even de pics van Köln
eej, ik ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had tot nu donkerrood met grijs. Even kijken wat er van te maken is.
Had ik net ook, ja. Toch blij dat ik het gedaan heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef skunkasaur het volgende:
Ugh. Ik heb zo geen zin om naar buiten te gaan.... maar ik moet wel.
Ja daahaag, straks ontplof je!quote:
Ja, ik had een afspraak. Dan krijg je datquote:
Whoeoeoehoeoeoeoequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Qebbel het volgende:
![]()
De training is eindelijk afgelopen! Wat SLOPEND zeg, die paar weken, máár geslaagd!!!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Qebbel het volgende:
![]()
De training is eindelijk afgelopen! Wat SLOPEND zeg, die paar weken, máár geslaagd!!!
quote:
Hoe was Ryan Air?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik had een afspraak. Dan krijg je dat
[..]
Whoeoeoehoeoeoeoe
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga volgende week pas![]()
* lezzer nog inchecken moet
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ik ben nu ook wel blij dat ik gegaan ben. Heb een immens cool brandweer embleem gevonden voor op mijn tas. Per ongeluk. Dat zijn de bestequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Had ik net ook, ja. Toch blij dat ik het gedaan heb.
[..]
Ja daahaag, straks ontplof je!
Hebben jullie geen zout? Of zand er op? (dat ligt zeker onder de sneeuw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:15 schreef wonderer het volgende:
Er lag 2 cm ijs op de oprit... En het is nog niet helemaal weg en ik moet zo weg en bah. En ik heb ECHT geen zin in de gynaecoloog.
Jawel, maar dat werkt niet zo goed met al dat ijs, helaas. Maar goed, ik heb een padje gemaakt, goeie oefening met achteruit rijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zout? Of zand er op? (dat ligt zeker onder de sneeuw?)
Dat gevoel heb ik nu dus met mijn maatje. Alleen dan vast iets minder heftig. Maar ik weet hoe je je voelt dus en dat is echt kut en niet overdreven of zo. Zeker niet in een relatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Qebbel het volgende:
Ja klopt, maar ik vind het gewoon echt aso en it hurts me!! Andersom zou ik dus nooit zoiets doen. En dan denk ik van, zegt dat niet stiekem wat? Die fuck sportschool kan toch wel even EEN keer 5 min wachten?![]()
Succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga nu, voor het weer slechter wordt en ik helemaal niet meer wegkom
Ik zou het ook nooit doen. Maar ik ben nou eenmaal iemand die achterlijk veel rekening houdt met andere mensen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Qebbel het volgende:
Ja klopt, maar ik vind het gewoon echt aso en it hurts me!! Andersom zou ik dus nooit zoiets doen. En dan denk ik van, zegt dat niet stiekem wat? Die fuck sportschool kan toch wel even EEN keer 5 min wachten?![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Qebbel het volgende:
En Vanyel is nog steeds zwanger?Je bent bijna uitgerekend toch??
Ja maar wat zijn de gevolgen van wel en niet ophangen? Als ze ophangt is ze op tijd en ze kan het gesprek met jou ook op een ander moment afmaken. Als ze niet ophangt, hebben jullie dat gesprek, kan ze dan wel nog sporten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Qebbel het volgende:
Ja zeker! Maar daar trekt ze zich mooi geen fluit van aan. Kijk, normaal vind ik het niet erg; ik weet dat ze gewoon uber loyaal is naar de afspraken die ze maakt betreft werk, sportschool, etc. Maar in zo'n belangrijk gesprek vind ik het echt heel erg naar!! En dat weet ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet dat dan ook per se worden afgerond in dat ene gesprek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Qebbel het volgende:
Vanyels stiekeme nieuwsgierigheid![]()
.'t Is te lang en ingewikkeld om uit te leggen. Op zich was dit gesprek nog niet eens echt super serieus, maar het is weleens voorgevallen dat dat wel zo was en toen ditchte (hoe schrijf je dat?
) ze me op precies dezelfde manier. Daardoor vind ik het nu misschien sneller vervelend. Het komt op mij over alsof zij alleen maar wilt praten wanneer het haar uitkomt, maar zo werkt dat gewoon niet in mijn ogen. Er moeten gewoon dingen besproken worden en het gesprek liep toevallig zo daarop.
nee, daar zijn we gewoon niet geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef wonderer het volgende:
Was dat nou die verjaardag van je nichtje?
Op de Maas neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Kessel!
Daat gingen wij vroeger altijd waterskiën bij kennissen van mijn ouders.
Hoe groot zijn die families van jullie eigenlijk? Ik heb het idee dat je elke week wel bij een verjaardag zit of zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
nee, daar zijn we gewoon niet geweest
Schoonzus was jarig.
En de visite was erg goed op de hoogte van de twee Limburgse boeren in BZV.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de Maas neem ik aan?
Ik ga pitten trouwens
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die families van jullie eigenlijk? Ik heb het idee dat je elke week wel bij een verjaardag zit of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is het geconcentreerd in december, bij vrouw over het hele jaar.
En dat gevoel dat we elke week ergens zitten heb ik ook ja.
Daar heb ik ook vreselijk aan moeten wennen. Bij mij thuis doen ze er allemaal niet zo ingewikkeld over, mijn moeder heeft vorig jaar haar verjaardag niet eens gevierd.
Gisteren was wel lachen. Veel verhalen over het ramptoerisme rondom de maas en (roddels) over BZV. Dan is het wel lollig.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 20-01-2011 08:20:04 ]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..quote:
Ik was al geschokt dat je als lapo zag staan in het overzichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..
Ik moet weer eens wat doen, dus dan is het vroeg opstaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was al geschokt dat je als lapo zag staan in het overzicht![]()
Maar ik ben (noodgedwongen) wel een ochtendmens ja.
Terwijl het toch al bijna 9 uur was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..
Als je ouder wordt, wordt het leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan het woord 'meid'. Ik kan daar echt niet tegen.
Als iemand zegt 'Hee meid, hoe is het er mee?', dan krijgt ze eerder een ram voor d'r bek dan een leuk antwoord terug.
Nou net!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:50 schreef Bakfiets. het volgende:
En moet dat dan, als je thuis werkt? Dan is de magie er voor mij wel af.
Ja dat vind ik ook heel schetigquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Of popje, dat is dan wel weer leuk.
Nou kan het nog, geniet er vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, ik ben doordeweeks om half 4 nog op.
Het is allemaal gewoon overdreven gedoequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Schetig dan weer niet, dat klinkt altijd of iemand vraagt of ik last heb van flatulentie.
Nee, ik vind je wel een popje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Da's goed meisquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Zeg popjes hou eens op met die spoilers, die doen het niet mobiel.
of gewoon 'lief'quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef NanKing het volgende:
Popje is wel heul lief ja.
Ik zeg meestal beeb, baneena of sweetie.
dat dus...quote:Van die namen als scheetje, poepie ed word ik een beetje ontoepasselijk.
txquote:Succes nizno
stekeltjes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef lezzer het volgende:
zo,
* lezzer 's coupe is weer netjes bijwerkt.
Jeej, nu wel een afspraakquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef lezzer het volgende:
zo,
* lezzer 's coupe is weer netjes bijwerkt.
dus ook geen tuinbroek?????quote:
Neequote:
Jij zegt alleen sweetie, als je iets wilt van mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef NanKing het volgende:
Popje is wel heul lief ja.
Ik zeg meestal beeb, baneena of sweetie. Van die namen als scheetje, poepie ed word ik een beetje ontoepasselijk.
Klopt, bij mij was het eind december dat ik echt een paar dagen goed ziek was maar het is nu nog steeds niet helemaal weg. M'n oren zitten nog steeds verstoptquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef lezzer het volgende:
Ik hoor dat die griep deze keer echt lang duurt, iets van 2 tot 3 weken
Stakker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Klopt, bij mij was het eind december dat ik echt een paar dagen goed ziek was maar het is nu nog steeds niet helemaal weg. M'n oren zitten nog steeds verstopt
soms zij wil een bakkie koffie, soms snoepjes en soms ..... lalalalalaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef lezzer het volgende:
En nou gaan wij natuurlijk vragen wát ze dan wil
en soms gewoon een warme maaltijd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Jufoli het volgende:
[..]
soms zij wil een bakkie koffie, soms snoepjes en soms ..... lalalalala
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef Bakfiets. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met jullie, kinders?
Vanyel was vanmorgen bij een kinderdagverblijf kijken. Voelt opeens heel eng volwassen. En ze hadden ook nog eens geen plaats voor ons. Gelukkig wel een ander gevonden waar ze ws geen wachtlijst hebben, maar dies verder weg dus minder handig..Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
8 maanden geleden ingeschreven, maar dat helpt helaas niet. Er moet toevallig maar rond jouw gewenste startdatum een plek vrijkomen in de benodigde leeftijd..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:
Moet je dat niet bij conceptie al zo'n beetje regelen tegenwoordig?
Oh dat is dus ook zo'n beetje bij conceptiequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
8 maanden geleden ingeschreven, maar dat helpt helaas niet. Er moet toevallig maar rond jouw gewenste startdatum een plek vrijkomen in de benodigde leeftijd..
Ik? Rotterdams? Nee echt niet hoorquote:
preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en soms gewoon een warme maaltijd?
Jij zei "bakkie".quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Ik? Rotterdams? Nee echt niet hoor
[..]
dankuquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij zei "bakkie".![]()
![]()
Verder kudos voor je Nederlands
Duitsland.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef lezzer het volgende:
Godallemachtig, die van de Germaansche Ordnungs- und Verkehrsdienst zijn tegenwoordig serieus.
Een aangetekende herinnering voor een verkeersboete van 15 euro
Die al betaald is
Nu was het 15 euro, ik heb ook wel eens 11 euro gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duitsland.![]()
Van de week had ik de goedkoopst mogelijke verkeersboete in Nederland, da's toch weer 25 euro. Betaal je die niet, niets aangetekende herinneringen, het wordt gewoon van de rekening afgeschreven.
Het is heel raar, maar ik ben me dus nooit zo heel erg bewust van Rotterdamse uitdrukkingen, tot iemand een keer glazig kijkt of in de lach schiet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Jufoli het volgende:
danku
maar ok klopt bakkie doen is Rotterdams
In Duitsland is het kennelijk ook crisis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nu was het 15 euro, ik heb ook wel eens 11 euro gehad![]()
Maar nu is het al 39 dus hè... geen flauwekul.
Ja op zich hebben heel veel Nederlanders natuurlijk wel altijd gedacht van "oh die bon zie ik nooit".quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Duitsland is het kennelijk ook crisis.
Tegenwoordig is dat allemaal wel geregeld, maar Duitse bonnen zijn wel een stuk beter te betalen dan Nederlandse bonnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef lezzer het volgende:
Ja op zich hebben heel veel Nederlanders natuurlijk wel altijd gedacht van "oh die bon zie ik nooit".
Dat is niet meer zo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Gelukkig hebben wij een kapster die aan huis komt en we worden tegelijk geknipt. Dus bij ons kan er tijdig ingegrepen worden als een van ons een verkeerde coupe wil laten knippen.
tromroffeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
Ze zegt niks vooralsnog. Maar ze was nogal bezig met iets anders.
Dus het kan nog komen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef lezzer het volgende:
Dus ik heb het maar zelf gevraagd...
"ja het zit duf".
"maar daar moet je toch nog wat aan doen?"
ik: ja, ik weet niet zo goed hoe ik dat nou anders moet doen".
ik: "het is achter korter dan voor"
Mrs: "ja, ik denk dat dat niet zo goed is"
ik: "maar ik vind dat mooi"
Mrs: "oh, nou dan laten we het zo"
ik: "we?![]()
"
Ja, ik vrees het ook...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Mrs. weet wie de broek aanheeft bij jullie. Nu jij nog...
Met kort haar moet je sowieso eigenlijk elke 6 weken naar de kapper toch?quote:Zwanger worden is trouwens handig als je je haar wil laten groeien. Ik moet tegenwoordig zowat elke 6 weken naar de kapper.
quote:
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Vanyel het volgende:
Nee man, dat is een sexy mokkel met macht!
Neeeheeee, normaal als je niet gaat bevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Op t moment een olifant met zwaartepunt op de verkeerde plaats.
Kan ik me nu niet zoveel bij voorstellen, maar natuurlijk was ik bruut sexy!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Neeeheeee, normaal als je niet gaat bevallen.![]()
Dat weet je heus wel dat ik dat bedoel
Neeeheee, jij snapt het niet. Zwangere vrouwen zijn de liefste, mooiste wezens op de aarde. Ze stralen en zijn na drie pasjes al moe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Op t moment een olifant met zwaartepunt op de verkeerde plaats.
quote:
Kraamcadeausquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef lezzer het volgende:
Ik ga maar eens wat winkelen denk ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef lezzer het volgende:
Die baby, ja daar kan ik ook niks meer aan doen.
Hmmmquote:
Tsssk, gewoon even overkleuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Als mijn plaatje nou een hogere resolutie had gehad, had ik zo een slabbetje kunnen maken.
OMGquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Jawel, maar ik lig in bed met een baarmoeder met tanden.
Mmmjah, naast die middelen weet ik nog maar één ding, en dat ga ik niet adviseren aan een minderjarigequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja. En een ibuprofen en chocolade.
Wat? Helpt dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik durfde het juist niet uit te leggen aan iemand van jouw leeftijd.
Maar als je het woord 'masturbatie' niet durft te zeggen, is dat oké hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |