Tja water is water (tenzij je ooit water in Engeland/Spanje/.. op hebt, het water in Nederland is wat dat betreft super).quote:

Ben ik niet zo dol op, shirts met dat soort teksten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef lezzer het volgende:
Je hebt toch ook van die toffe "I love my mums" t-shirts?
Of hoe schrijf je dat.

Wel Insiders, niet dat van jou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Magenta het volgende:
Net twee pakken Cracottes gekregen om te testennog meer Interview NSS/ Synovate leden hier?

Serieus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Niet. Je krijgt gewoon veel shit en gaat dat zelf testen en aan vrinden uitdelen. Dan moet je verslag doen van je gesprekjes erover en ben je weer klaar.
 Verslag van gesprekjes er over?
 Verslag van gesprekjes er over?  

yep... en dan ook vertellen wat je er zelf van vond...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus?Verslag van gesprekjes er over?

ik heb buzzer en insiders... en die zijn tesamen wel aardig gelijktijdig..quote:

Ik neem aan dat je dan ook niet iedereen gevraagd hebt wat ze van de koffie vonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep... en dan ook vertellen wat je er zelf van vond...
Hoewel ik dat eindverslag altijd wat stom vind.. want hoeveel mensen heb je bereikt enzo.... en dan eerst gaat t alleen over onlinemogelijkheden.. Nou ik weet niet hoeveel mensen mijn twitter lezen... en daarnaast hoeveel mensen face to face..... wat ik bijna niet doe...
Met de koffie wel heel veel mensen laten proeven maar goed dat was toeval dat de koffie kwam in de week dat mn opa superslecht was en uiteindelijk overleden is.. dat we de koffie gewoon bij oma gedropt hebben met t idee van.. maak maar op.. was gratis..

neuj... wel wat op de reacties gelet... en oma vertelde ook dat veel mensen de koffie een wat vreemd smaakje vonden hebben. Net of het te sterk was ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook niet iedereen gevraagd hebt wat ze van de koffie vonden.

bij buzzer en insiders zit geen geld... Alleen het testen van de producten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef lezzer het volgende:
Doe je dat soort dingen voor het geld dan eigenlijk? Of voor de gratis producten?

waren!
 waren!

jaquote:

Ja, vandaar die korte post. Ik dacht eerst, ik kan hem hier wel laten staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef Magenta het volgende:
[..]
Jij bent snel(met wat hier net stond)

Volgens mij niet. Eigen verantwoordelijkheid enzo. Gordels en helmen zijn ook niet verplicht (boven de 18).quote:

Ik dacht dat het bij jullie best wel veel sneeuwde. Dan is het toch best de moeite zo'n set winterbanden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Eigen verantwoordelijkheid enzo. Gordels en helmen zijn ook niet verplicht (boven de 18).

Yep, gewoon nog niet echt aan toegekomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij jullie best wel veel sneeuwde. Dan is het toch best de moeite zo'n set winterbanden?

Ja, en nu zit je er meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, gewoon nog niet echt aan toegekomen.

Punt is ook dat ie waarschijnlijk in april verkocht wordt dus dan is het een beetje zonde.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |