Ik ben nu ook wel blij dat ik gegaan ben. Heb een immens cool brandweer embleem gevonden voor op mijn tas. Per ongeluk. Dat zijn de bestequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Had ik net ook, ja. Toch blij dat ik het gedaan heb.
[..]
Ja daahaag, straks ontplof je!
Hebben jullie geen zout? Of zand er op? (dat ligt zeker onder de sneeuw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:15 schreef wonderer het volgende:
Er lag 2 cm ijs op de oprit... En het is nog niet helemaal weg en ik moet zo weg en bah. En ik heb ECHT geen zin in de gynaecoloog.
Jawel, maar dat werkt niet zo goed met al dat ijs, helaas. Maar goed, ik heb een padje gemaakt, goeie oefening met achteruit rijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zout? Of zand er op? (dat ligt zeker onder de sneeuw?)
Dat gevoel heb ik nu dus met mijn maatje. Alleen dan vast iets minder heftig. Maar ik weet hoe je je voelt dus en dat is echt kut en niet overdreven of zo. Zeker niet in een relatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Qebbel het volgende:
Ja klopt, maar ik vind het gewoon echt aso en it hurts me!! Andersom zou ik dus nooit zoiets doen. En dan denk ik van, zegt dat niet stiekem wat? Die fuck sportschool kan toch wel even EEN keer 5 min wachten?![]()
Succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga nu, voor het weer slechter wordt en ik helemaal niet meer wegkom
Ik zou het ook nooit doen. Maar ik ben nou eenmaal iemand die achterlijk veel rekening houdt met andere mensen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Qebbel het volgende:
Ja klopt, maar ik vind het gewoon echt aso en it hurts me!! Andersom zou ik dus nooit zoiets doen. En dan denk ik van, zegt dat niet stiekem wat? Die fuck sportschool kan toch wel even EEN keer 5 min wachten?![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Qebbel het volgende:
En Vanyel is nog steeds zwanger?Je bent bijna uitgerekend toch??
Ja maar wat zijn de gevolgen van wel en niet ophangen? Als ze ophangt is ze op tijd en ze kan het gesprek met jou ook op een ander moment afmaken. Als ze niet ophangt, hebben jullie dat gesprek, kan ze dan wel nog sporten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Qebbel het volgende:
Ja zeker! Maar daar trekt ze zich mooi geen fluit van aan. Kijk, normaal vind ik het niet erg; ik weet dat ze gewoon uber loyaal is naar de afspraken die ze maakt betreft werk, sportschool, etc. Maar in zo'n belangrijk gesprek vind ik het echt heel erg naar!! En dat weet ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet dat dan ook per se worden afgerond in dat ene gesprek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Qebbel het volgende:
Vanyels stiekeme nieuwsgierigheid![]()
.'t Is te lang en ingewikkeld om uit te leggen. Op zich was dit gesprek nog niet eens echt super serieus, maar het is weleens voorgevallen dat dat wel zo was en toen ditchte (hoe schrijf je dat?
) ze me op precies dezelfde manier. Daardoor vind ik het nu misschien sneller vervelend. Het komt op mij over alsof zij alleen maar wilt praten wanneer het haar uitkomt, maar zo werkt dat gewoon niet in mijn ogen. Er moeten gewoon dingen besproken worden en het gesprek liep toevallig zo daarop.
nee, daar zijn we gewoon niet geweestquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:35 schreef wonderer het volgende:
Was dat nou die verjaardag van je nichtje?
Op de Maas neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Kessel!
Daat gingen wij vroeger altijd waterskiën bij kennissen van mijn ouders.
Hoe groot zijn die families van jullie eigenlijk? Ik heb het idee dat je elke week wel bij een verjaardag zit of zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
nee, daar zijn we gewoon niet geweest
Schoonzus was jarig.
En de visite was erg goed op de hoogte van de twee Limburgse boeren in BZV.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de Maas neem ik aan?
Ik ga pitten trouwens
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die families van jullie eigenlijk? Ik heb het idee dat je elke week wel bij een verjaardag zit of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij is het geconcentreerd in december, bij vrouw over het hele jaar.
En dat gevoel dat we elke week ergens zitten heb ik ook ja.
Daar heb ik ook vreselijk aan moeten wennen. Bij mij thuis doen ze er allemaal niet zo ingewikkeld over, mijn moeder heeft vorig jaar haar verjaardag niet eens gevierd.
Gisteren was wel lachen. Veel verhalen over het ramptoerisme rondom de maas en (roddels) over BZV. Dan is het wel lollig.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 20-01-2011 08:20:04 ]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..quote:
Ik was al geschokt dat je als lapo zag staan in het overzichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..
Ik moet weer eens wat doen, dus dan is het vroeg opstaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was al geschokt dat je als lapo zag staan in het overzicht![]()
Maar ik ben (noodgedwongen) wel een ochtendmens ja.
Terwijl het toch al bijna 9 uur was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ben JIJ een ochtendmens, zeg. Ik typ dit gewoon letterlijk met mijn ogen dicht..
Als je ouder wordt, wordt het leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan het woord 'meid'. Ik kan daar echt niet tegen.
Als iemand zegt 'Hee meid, hoe is het er mee?', dan krijgt ze eerder een ram voor d'r bek dan een leuk antwoord terug.
Nou net!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:50 schreef Bakfiets. het volgende:
En moet dat dan, als je thuis werkt? Dan is de magie er voor mij wel af.
Ja dat vind ik ook heel schetigquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Of popje, dat is dan wel weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kan het nog, geniet er vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, ik ben doordeweeks om half 4 nog op.
Het is allemaal gewoon overdreven gedoequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Schetig dan weer niet, dat klinkt altijd of iemand vraagt of ik last heb van flatulentie.
Nee, ik vind je wel een popje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Da's goed meisquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Zeg popjes hou eens op met die spoilers, die doen het niet mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |