SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
[ Bericht 0% gewijzigd door Qebbel op 20-01-2011 16:58:01 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik ben nog niet klaar jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat nu een standaard plaatje?
En je moet wel de link naar 't vorige topic in de spoiler zetten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik durfde het juist niet uit te leggen aan iemand van jouw leeftijd.
Maar als je het woord 'masturbatie' niet durft te zeggen, is dat oké hoor.
Er is een verschil tussen niet adviseren en niet durven zeggen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mmmjah, naast die middelen weet ik nog maar één ding, en dat ga ik niet adviseren aan een minderjarige
Nee, ik googlede op lesbian art en toe zag ik dat plaatje. En omdat bakfiets zo ongeduldig was heb ik m snel geplaatst. Ik zoek wel ff iets gezelligers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Magenta het volgende:
Dat is toch geen plas bloed in de OP mag ik hopen? Edit: wel dus.
Tevens
Ik dacht even dat het een referentie wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nee, ik googlede op lesbian art en toe zag ik dat plaatje. En omdat bakfiets zo ongeduldig was heb ik m snel geplaatst. Ik zoek wel ff iets gezelligers.
Het was een grapje, lieve lezzer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |