Zodra ik dit lees weet ik genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Witbaard het volgende:
Toch stoor ik me de laatste tijd een beetje aan de hoeveelheid aandacht die hij krijgt. Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk.
Het gaat dieper, oké!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zodra ik dit lees weet ik genoeg
Heldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Waaghals het volgende:
ik zal eens aan mijn vrienden vragen hoe zij er mee omgaan
Beste reactie in dit topic.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Waaghals het volgende:
ik zal eens aan mijn vrienden vragen hoe zij er mee omgaan
Je kan ook meer vrienden nemen die er 10 x beter uitzien, kan je nog zieliger doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef Witbaard het volgende:
Denk dat het toch wel een soort weggedrukte jaloezie is. Beetje obvious als ik m'n eigen verhaal zo terug lees. Toch fijn om het ff uit m'n systeem te typen.
[..]
[..]
Dus jij valt op de lelijkerds?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef ehqo. het volgende:
Ik denk altijd maar zo: de vrouwen die uitsluitend vallen voor uiterlijk vertoon zijn toch mijn type niet.
Neen. De aanvankelijke prikkel om op uiterlijk te selecteren is begrijpelijk, maar als ze niet verder kijkt als dat dan weet ik dat zij niet mijn type is.quote:
Ja, maar alleen de lelijkerds kijken verder dan het uiterlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Neen. De aanvankelijke prikkel om op uiterlijk te selecteren is begrijpelijk, maar als ze niet verder kijkt als dat dan weet ik dat zij niet mijn type is.
Ik vermoed dat het meer met intellect te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de lelijkerds kijken verder dan het uiterlijk:P:)
Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe jullie eruit zien enzo, maar misschien heeft het wel niet met je uiterlijk te maken, maar dat jouw vriend directer is en zelfverzekerder. Dat jij jezelf ondergeschikt vind zul je ook non-verbaal communiceren naar de vrouwen toe. Dat je ex het gesprek met jou afkapt kan ook te maken hebben met de toon die je vriend gebruikt om haar aan te spreken. Is jouw vriend een soort leiderfiguur van de groep?quote:Ik betrap zelfs mijn bloedeigen ex (relatie van 3 jaar, nu goede vrienden) er op dat ze mijn gesprek direct afkapt als mijn vriend iets wilt vertellen. Dit begint de laatste tijd toch wel een beetje op m'n zelfvertrouwen te slaan. Ik begin daadwerkelijk een beetje het idee te krijgen dat ik nogal ondergesteld ben aan m'n beste maat.
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met intellect te maken heeft.
quote:
Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?
Alleen de ugly's ontwikkellen intellect om verder te kijken
Niet in het aantrekken van het andere geslachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben.
Beetje gecompliceerd mischien, in de zin van, zeggen niet voor het uitelijk te gaan, maar ondertussen wel gewoon voor het uitelijk gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, kut voor je
Lijkt me vooral gevaarlijk omdat dit met de tijd wel eens tussen jullie in zou kunnen komen staan, als jij een meid echt tof vindt bijvoorbeeld? Zo had ik een vriendin die continu haar excuses aanbood als ik hommelos met een gast had. Nou zag ik zelf niet in wat zij daarmee te maken had, maar blijkbaar zag zij het anders (de arrogante trut!)
Anyway, nu dus geen vriendinnen meer omdat het allemaal veel te gecompliceerd werd. Maar misschien zijn vrouwen wel gewoon gecompliceerd (open deur) en hebben jij en je vriend hier helemaal geen last van!
Nou, knappe mensen worden ook weleens afgewezen hoor, alleen dan misschien sneller om andere redenen dan hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Niet in het aantrekken van het andere geslacht
En zijn er genoeg vrouwen die dat helemaal geweldig vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
Ja, maar ik heb het over echt lelijk, niet over smaak....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?
Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.
Geef je op.
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handlesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.
Foto van vriend:quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
foto posten van vriend hier of per pm. ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
Ik heb ze ook hoor die lovehandles. die kun je lekker vastpakken. daten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handles![]()
Genoeg vloeistoffen bij de doe-het-zelf zaak..maarre het was een grapje he Schenk. Niet opeens uit frustratie knappe mannen zuur in hun gezicht gaan gooienquote:
Nou ze kunnen je ook als een triest duo zien..quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
dan kunnen ze met hun tweetjes kijken hoe de vrouwtjes er met anderen vandoor gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef jstrike het volgende:
Knappe maat? Dacht dat 16 cm toch wel een knappe maat was. Heb er ook helemaal geen problemen mee om met die maat rond te lopen.
dan was hij succesvolquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihi
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dan was hij succesvol
of jij bedoelde dat hij een wel geslaagde grap probeerde te maken
Haha, wat een onzin.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Terug naar de basisschool jij.
Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail, naar de sportschool gaan puur om een goed figuur te krijgen is expliciet een fail. Vrouwen die vallen op mannen die naar de sportschool gaan... tjah.
Lees eens een boek, ga op reis, en ga met die verhalen eens een kroeg in waar vrouwen staan die ook iets leuks te vertellen hebben in plaats van sec staan te geilen op shirtjes en biceps. Kun je je abbo op de sportschool ook opzeggen.
Of je moet nog harder aan de gewichten gaan lopen leuren. Kan ook.
De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.
Las laatst een onderzoek dat intelligente vrouwen toch onbewust meer op alpha types vallen dan innerlijk.
Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.
De sportschool is een fail, lekker sporten niet. Persoonlijk vind het nogal fantasieloos als je alleen voor je figuur sport. Mijn ervaring en perceptie is dat mensen die alleen om die reden sporten inderdaad naar de sportschool gaan en over 't algemeen a) vrouw of b) tokkie zijn. Die laatste trekken natuurlijk dito vrouwen aan, en vandaar mijn aansporing richting TS om eens tijd te steken in wat anders dan bankdrukken.
De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoor
Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.
Wil hem wel uitleggen op josti niveau hoor: De grap is bij voorbaat al niet-geslaagd, derhalve een niet-geslaagde grap. Ik merk op dat hij deze [niet-geslaagde] grap probeert te maken.
Vervolgens reageert jouw mede-josti dat ik hiermee impliceer dat de grap dus succesvol is. Dat is een foute veronderstelling, want de grap is, zoals boven aangegeven, bij voorbaat al niet-geslaagd.! voor de noodzaak van deze uitleg.
posten is niet makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.
Ach, ik loop natuurlijk ook een beetje te chargeren. Natuurlijk ga je om verschillende redenen naar de sportschool, en er is helemaal niets mis met je fysiek uitleven. Dat is ook lekker en meer reden heb je ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.
Eigenlijk zijn we het helemaal met elkaar eens alleen je eerste zin:
"Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail" Denk ik anders over omdat je om meerdere redenen naar de sportschool kunt gaan.
Om hier trouwens nog even op terug te komen. Natuurlijk ging ik uit van een one-night stand. Bij een relatie is het natuurlijk wél relevant dat je vriendin enige intelligentie bezit. Echter werd dat bij jouw post niet aangegeven, het kwam over alsof je nooit met een domme vrouw seks wil hebben.(misschien wil je nooit een one-night stand, dat zou kunnen, maar dat is een andere discussie)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef ehqo. het volgende:
[..]
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Maar veel van die gasten doen het puur om 'mooi' te zijn. Of in ieder geval met het idee dat meer spier gelijk staat aan mooi. Vervolgens krijgen ze dat in aandacht bevestigd. Dat die extra aandacht wel eens zou kunnen komen door een meer zelfverzekerde houding en niet zozeer omvang bedenken ze dan niet.
Voor zo'n lichaam moet je ook naar de sportschool gaan, of anders dumbbells komen. Maar waarom is het geen fail om thuis op te drukken en crunchen om een mooi lichaam te krijgen, maar wel fail om in een sportschool bankdrukken en crunchen en een mooi lichaam te krijgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:09 schreef bascross het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij daarvoor naar de sportschool gaat. Misschien thuis wat opdrukken en crunchen.
Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:09 schreef richard_prf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 januari 2011 04:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn uiterlijk, maar er zijn zeker dingen dat ik anders zou willen. En ik moet voor een domme reden in de toekomst een beugel gaan dragen.quote:Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.
Alleen geldt voor mij persoonlijk punt 5 totaal niet. Ik werd toen ik ging sporten uitgelachen door de gasten met een goed figuur en de meiden moeten al helemaal niets van me weten. ( dit is niet ingebeeld, dit komt door mijn skinny bouw)
Keep_Walking ik vermoed dat jij gewoon een goed uiterlijk heb en het daarom zo goed doet bij de dames.
Die mentaliteit moet je dus veranderen. Vooral jij, die voor zover ik weet gewoon een normale goed uitziende gezicht hebt. Het komt door je BDD dat je zo denkt.quote:Met punt 6 ben ik het ook wel eens behalve dan dat als je een lelijk gezicht hebt dat je nog zoveel kan sporten maar dat je daardoor er niet aantrekkelijker gaat uitzien omdat je eerst naar het gezicht kijkt.
Hey, luister eens, de eerste 8 tot 10 weken maakte ik ook geen contact. Mensen lachten mij ook uit. Ik heb het dan over toen ik 15 was, toen ging ik voor het eerst naar de sportschool en grotere eikels maakten mij ook belachelijk. Dat gebeurt bij veel mensen. Er zijn gewoon bepaalde mensen die hun ego moeten voeden door andere mensen af te kraken. Fuck hen. Die mensen moeten allemaal AIDS krijgen.quote:Met punt 4 ben ik het ook mee eens. Maar doordat je je zo kut voelt omdat je word uitgelachen en niemand contact wilt met je dan ga je vanzelf met tegenzin naar de sportschool. Ik ga nu alweer zo'n 8 weken.
Je moet vooral schijt krijgen aan die mensen. Ik heb je foto gezien en je ziet er gewoon normaal uit, goed zelfs. Hoe gaat het met je psycholoog? Herstellen is pijnlijke process, he?quote:Ik heb veel dingen gemist in mijn leven en dat komt vooral doordat ik mezelf zo verschrikkelijk veel haat en ik krijg bevestigingen van mensen die me graag belachelijk maken.
Sorry daarvoor, ik wil ook niet overkomen alsof ik een baas ben die alle meisjes hosselt ofzo. Het is niet mijn bedoeling om stoer te doen op de internet. Ik ben vaak genoeg afgewezen en voor elke meisje die me wel leuk vindt, ziet er waarschijnlijk nog 10 mij niet eens staan. En ik moet over een maand of twee een beugel aandoen, daardoor ga ik waarschijnlijk alle sjans verliezen. Ik probeer vooral advies te geven en als ik zeg dat het bij mij wel werkt, is om te laten zien dat het bij jou ook kan werken.quote:Uiteindelijk lijkt "maanvis " gelijk te krijgen. "je moet het accepteren en alleen door het leven gaan ". Dit ongelooflijk pijnlijke proces heb ik geaccepteerd. Ik irriteerde me bijvoorbeeld niet meer aan om te lezen dat Keep_Walking het goed doet bij de meiden.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, want ben het helemaal met je eens. Ik train zelf ook redelijk fanatiek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor zo'n lichaam moet je ook naar de sportschool gaan, of anders dumbbells komen. Maar waarom is het geen fail om thuis op te drukken en crunchen om een mooi lichaam te krijgen, maar wel fail om in een sportschool bankdrukken en crunchen en een mooi lichaam te krijgen?
Weet je wat ik faal vind? Mannen die jaloers zijn op gespierde mannen en hun daardoor gaan afkraken. Als je zelf weet dat je geen mooie lichaam nodig hebt om een vrouw te fixen, dan hoef je toch niet allerlei argumenten te bedenken om fitnessers af te kraken?
Kijk, ik heb vroeger VWO gedaan en ik doe nu HBO studie en het gaat goed. Ik heb een goede algemene kennis, vind ik zelf. Veel vrienden, heel sociaal, mensen vinden mij IRL eerder aardig en chill dan onaangenaam. Toch zit ik drie tot vijf weken in de sportschool.
Ik heb vroeger veel aan breakdancen en vechtsport gedaan. Nu ga ik gewoon fitnessen na school of etenstijd. Waarom?
1. Het is gezond. Er is vrijwel geen nadeel in krachttrainingen en fitness in het algemeen. Je wordt sterker, je testosterone gehalte stijgt, je krijgt een betere conditie, enz.
2. Het is goed voor je psyche. Je gaat rationeler nadenken, je gaat beter concentreren, je voelt je mentaal beter en meer fit.
3. Het geeft je energie. Als je drie keer per week sport, heb je gewoon die hele week meer energie voor alle andere taken.
4. Het is leuk.
5. Je leert mensen kennen, nieuwe vrienden en nieuwe meisjes die een potentiele date is. Ik heb al en leuke date gehad met een meisje die ik in een sportschool heb ontmoet.
6. Je gaat er beter uitzien. Geloof het of niet, gespierd zijn (en dan heb ik het over een Usher of Brad Pitt lichaam) werkt alleen maar in je voordeel. Voor ik serieus sportte, kreeg ik wel aandacht van meisjes. Nu dat ik gespierder ben, krijg ik veel meer aandacht. En nee, dat was niet eens zo belangrijk voor mij. Maar om te zeggen dat het nutteloos is en dat als je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt het je net zo goed of beter gaat lukken... nee. Vroeger moest ik een beetje moeite doen als ik aandacht wilde van een meisje. Nu komen ze naar mij.
Niet dat ik zeg dat iedereen HOEF te sporten, als je niet wil dan moet je dat vooral niet doen. Maar ik zie niet waarom fokkers hier heel stoer gaan zeggen dat sporten fail is. Leven jullie in een omgekeerde wereld of zoiets?
Totaal niet gespierdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, want ben het helemaal met je eens. Ik train zelf ook redelijk fanatiek.![]()
Ik vind ''sniper'' echter totaal niet gespierd, vandaar dat ik zei dat hij waarschijnlijk thuis alleen wat opdrukt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Totaal niet gespierdVind zelf juist dat hij goede proporties heeft, zulke armen kom je ook lang niet bij iedereen tegen. Ben benieuwd wat jij dan wel gespierd vindt. Veel gespierder als die sniper zou ik juist een beetje triest vinden, zo'n opgepompt lichaam.
Oh, sorry daarvoor heb niet echt alles gelezen. Ik wilde gewoon in discussie gaan met de mensen die zeggen dat fitnessen kansloos is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, want ben het helemaal met je eens. Ik train zelf ook redelijk fanatiek.![]()
Ik vind ''sniper'' echter totaal niet gespierd, vandaar dat ik zei dat hij waarschijnlijk thuis alleen wat opdrukt.
ok fitnessen is kansloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oh, sorry daarvoor heb niet echt alles gelezen. Ik wilde gewoon in discussie gaan met de mensen die zeggen dat fitnessen kansloos is.
Kijk, dat bedoel ik nou. Voor jou voldoet zwemmen niet omdat je dan niet genoeg spiermassa kan krijgen (ik ga er even vanuit dat je reactie sarcastisch is). Dus lijkt het alsof je bij de sportschool komt puur voor het eerste wat het dus naar mijn mening wat treurig maakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef bascross het volgende:
Van zwemmen word je inderdaad fucking buff!
Ik train inderdaad voor spiermassa, maar je krijgt er ook een betere conditie van. Ik snap alleen niet goed wat er mis is met het feit dat ik meer spiermassa wil? Ik vind dat mooi, jij niet. Prima.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Voor jou voldoet zwemmen niet omdat je dan niet genoeg spiermassa kan krijgen (ik ga er even vanuit dat je reactie sarcastisch is). Dus lijkt het alsof je bij de sportschool komt puur voor het eerste wat het dus naar mijn mening wat treurig maakt.
Helaas kunnen de meeste mensen dat niet, vandaar dat mensen veel proteine/eiwit shakes gebruiken, weightgainers en dat soort zooi.
Er is ook niks mis mee, ik probeer alleen een verklaring te vinden voor hetgeen sommige misschien vinden dat fitness wat treurig is. Ik denk dus zelf doordat dat komt doordat je de veelzijdigheid mist die je bij een (team)sport (wellicht) wel hebt. Maargoed, je zult ook genoeg mensen hebben die het kansloos vinden doordat zij zelf een lelijk lichaam hebben en jaloers zijn op mensen die dat wel hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik train inderdaad voor spiermassa, maar je krijgt er ook een betere conditie van. Ik snap alleen niet goed wat er mis is met het feit dat ik meer spiermassa wil? Ik vind dat mooi, jij niet. Prima.
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er is ook niks mis mee, ik probeer alleen een verklaring te vinden voor hetgeen sommige misschien vinden dat fitness wat treurig is. Ik denk dus zelf doordat dat komt doordat je de veelzijdigheid mist die je bij een (team)sport (wellicht) wel hebt. Maargoed, je zult ook genoeg mensen hebben die het kansloos vinden doordat zij zelf een lelijk lichaam hebben en jaloers zijn op mensen die dat wel hebben.
Tja, dan is je haar verven ook treurig, duurdere kleding dan Zeeman ook, sieraden dragen ook e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.
Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
Dat durf ik dus te betwijfelen. Een groot deel van de gasten die daar naar toe gaan doen het om groter te worden. De meeste mensen die wat aan hun conditie willen doen gaan hardlopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Tja, dan is je haar verven ook treurig, duurdere kleding dan Zeeman ook, sieraden dragen ook e.d.
Natuurlijk heb je oppervlakkige types die zichzelf grenzeloos oppompen en daar trots op zijn, maar er is ook een zeer grote middencategorie.
Dat hoofd ziet er echt groot uit voor zo'n lichaam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Waaghals het volgende:
hij is dan misschien geen kleerkast, maar totaal niet gespierd??
[ afbeelding ]
Andere gezichtsuitdrukking, ander kapsel, en geen bril en het zal er meteen een stuk beter uit zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat hoofd ziet er echt groot uit voor zo'n lichaam.
Dit is ook geen nerd..dit is gewoon zon mager model.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Frag_adder het volgende:
Oh er mag aan gewerkt worden, maar er zijn nerds met een beschamender lichaam
Ik wil sowieso geen jongenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit is ook geen nerd..dit is gewoon zon mager model.
Mijn armen zijn gespierder dan die van die jongendat wil je toch niet.
Sprak de domme maagdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
:p de feelgood- friend...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen jongen![]()
Maar ik snap je punt hoor. Ach mijn armen zijn ook niet mega breed maar een stuk gespierder dan die van hem.
Voordeel is wel, als je zo iemand als maat hebt, dan lijkt vrijwel elke man breed naast hem
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:p de feelgood- friend...
Veel chicks hebben ook een dikke vriendin zodat ze zichzelf beter gaan voelen..xD
houd je bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springen
Heb jij ook zo een vriendin?
Nee, ik 'selecteer' mijn vrienden op innerlijk gebied.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springen
Heb jij ook zo een vriendin?
Hmm apart, meestal als ze wat ouder worden en door krijgen dat mannen haar wel heel aantrekkelijk vinden gaat die onzekerheid wel weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, ik 'selecteer' mijn vrienden op innerlijk gebied.
Maar ik heb wel een vriendin( zij is een potentieel modelletje)...die echt heel mooi is, maar ook erg onzeker..Daar vallen mannen toch niet op..dus ik was ''vroegah'' altijd degene die de mannen( ahum jongens) aan de haak sloeg. En zij vindt juist dat ik mooi ben..:P
Ik ga de laatste tijd meer zoveel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm apart, meestal als ze wat ouder worden en door krijgen dat mannen haar wel heel aantrekkelijk vinden gaat die onzekerheid wel weg.
Hoezo vroegah?Nu niet meer dan
Hmm ik heb weinig ervaring met Rotterdam maar ik kan het me voorstellen. Ach als je wat leukers te doen hebt is dat sowieso beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd meer zoveel uit.
Rotterdam is heel leuk..maar het uitgaan is sterk achteruitgegaan.
Overal zijn sletjes..vieze mannen.
In de clubs waar ik uitging..lopen allemaal pooiers rond en loverboys.
Vooral de 1e maanden dat ik op mezelf woonde ging ik diehard uit.
Nu is dat ongeveer 1 x per maand..en dan is het de gaybar..een feest of een terrasje.
En nu ik een vriend heb..spendeer ik liever weekenden met hem.
O ja ik werk ook op vrijdagavond en zondagochtend..nachtjes doorhalen is nooit leuk als je daarna lief moet lachen naar klanten.
En ik heb mijn school verneukt dat moet ik ook opkrikken dus lernen lernen in das weekend.
Ik help mijn vriendin haar onzekerheid weg te nemen..veel complimentjes..pep talk enz..ze is nog jong in mijn ogen en kwetsbaar.
Jij gaat naar buiten in een vuilniszak? Wat een hoop onzin dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.
Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
Haha..maar schoonheid is niet alles..ik dans bijv beter in clubs..en ben spontaner ik lach meer..quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm ik heb weinig ervaring met Rotterdam maar ik kan het me voorstellen. Ach als je wat leukers te doen hebt is dat sowieso beter.
Succes met het zelfvertrouwen van je vriendin!
Wel grappig dat je dan een naar jou mening, knappere vriendin hebt, maar dan toch een beetje de situatie als TS die beschrijft (met jou in de rol van zijn vriend)
Klopt, zelfvertrouwen en uitstraling doet er een flinke schep boven op. En dat moet TS zich ook realiserenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha..maar schoonheid is niet alles..ik dans bijv beter in clubs..en ben spontaner ik lach meer..
allemaal factoren die meespelen.
Misschien hebben we door ons gesprek..TS overtuigdquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, zelfvertrouwen en uitstraling doet er een flinke schep boven op. En dat moet TS zich ook realiserenDat en dat hij niet tegen die maat hoeft op te boksen...
En zo kan je een redelijk oftopic gesprek weer goed lullen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien hebben we door ons gesprek..TS overtuigd
hahah idd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En zo kan je een redelijk oftopic gesprek weer goed lullen!
Maar wat is er mis met een mooie lichaam willen hebben of sterker willen worden? Zoiezo is fitnessen niet zinloos of doelloos. Behalve een mooie lichaam helpt het ook met tig andere dingen. Als je bijvoorbeeld goed fitnessed om bijvoorbeeld een jonge Brad Pitt lichaam te hebben, kan je daarna gewoon aan een andere sport beginnen zoals zwemmen, breakdance, voetbal of vechtsport en je wordt veel sneller goed in die sporten dan iemand die niet heeft getrained. En dan is er nog het feit dat je testosterone gehaalte minimaal met 40% stijgt, wat jouw functioneren in vrijwel alles zal verbeteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een verschil in prioriteiten, levenshouding en waarden. Ik ga jou -als fitnesser- niet overtuigen, en jij mij ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een mooie lichaam willen hebben of sterker willen worden? Zoiezo is fitnessen niet zinloos of doelloos. Behalve een mooie lichaam helpt het ook met tig andere dingen. Als je bijvoorbeeld goed fitnessed om bijvoorbeeld een jonge Brad Pitt lichaam te hebben, kan je daarna gewoon aan een andere sport beginnen zoals zwemmen, breakdance, voetbal of vechtsport en je wordt veel sneller goed in die sporten dan iemand die niet heeft getrained. En dan is er nog het feit dat je testosterone gehaalte minimaal met 40% stijgt, wat jouw functioneren in vrijwel alles zal verbeteren.
Natuurlijk hoef je niet gespierd te zijn om een leuke meisje te krijgen en je kan je zelfvertrouwen uit veel andere dingen halen. En ik snap ook dat dit jouw mening is, maar toch. Het is net als iemand gaat zeggen dat iedereen die fokt of iedereen die gamed ook treurig bezig is. En veel van de mensen die in de sportschool zitten (tenminste waar ik ga) kunnen heel goed een diepgaande gesprek houden en hebben andere interessante hobbies. De kale koppen die anabolen gebruiken zijn heel weinig.
Hmm ja daar heb je wel gelijk in. Maar ik ben oprecht benieuwd in jouw levenshouding, waarde en visie erover, als je dat wil vertellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een verschil in prioriteiten, levenshouding en waarden. Ik ga jou -als fitnesser- niet overtuigen, en jij mij ook niet.
Of train gewoon omdat je het leuk vindt, want anders hou je het toch niet vol.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Countess het volgende:
Zie het als een stimulans om nog harder te gaan trainen.
Of niet. Want er zijn ook vrouwen die geen opgepompte figuren willen.
zeker wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Countess het volgende:
Zie het als een stimulans om nog harder te gaan trainen.
Of niet. Want er zijn ook vrouwen die geen opgepompte figuren willen.
Hmm maar dan ga je meestal een fysieke sport doen ipv kracht training zou ik zeggen. Dan leer je er ook nog wat van ipv, alleen dezelfde oefeningen te herhalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Of train gewoon omdat je het leuk vindt, want anders hou je het toch niet vol.
Oh pleasequote:Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken,
Dit hoor ik inderdaad ook wel eens van " ik wou dat ik er zo uit zag ! geniet ervan " ofzoiets....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef TallBoyEnjoy het volgende:
1.94 en weeg 72 kg... kan idd ook 200 hamburgers per week scoren maar kom geen gram aan.. nu weet ik mezelf dat mijn voedselpatroon niet echt stabiel is daardoor ook niet veel zal aankomen...voel mezelf gelukkig geen spijker en in mijn omgeving hoor ik alleen maar "geniet er nu maar van want straks kom je maximaal aan als je mexicano naar binnen schuift"
Je eet niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef TallBoyEnjoy het volgende:
1.94 en weeg 72 kg... kan idd ook 200 hamburgers per week scoren maar kom geen gram aan.. nu weet ik mezelf dat mijn voedselpatroon niet echt stabiel is daardoor ook niet veel zal aankomen...voel mezelf gelukkig geen spijker en in mijn omgeving hoor ik alleen maar "geniet er nu maar van want straks kom je maximaal aan als je mexicano naar binnen schuift"
Al eens een weightgainer geprobeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
200 hamburgers in de week is niet genoeg inderdaadDoe maar 500 ofzo.
Ik heb dat niet nodig meer... ik kom tegenwoordig al aan als ik een zak popcorn na binnen werk. Nu weeg ik slechts 72kg omdat ik niet zoveel at vanwege depressie. Maar ik ben nu begonnen met meer eten en verwacht dat ik 80kg ga halen in no time.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Al eens een weightgainer geprobeerd?
Van 200 hamburgers in de week kom je wel aan, maar het is simpel. Als je niet aankomt eet je te weinig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
200 hamburgers in de week is niet genoeg inderdaadDoe maar 500 ofzo.
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef bascross het volgende:
[..]
Van 200 hamburgers in de week kom je wel aan, maar het is simpel. Als je niet aankomt eet je te weinig.
''Veel'' rotzooi eten en dan denken dat je veel eet. Je hoort het vaak, maar het is niet waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.
Ik at repen chocola, slagroom, hamburgers,chips, mc donalds, snoep, maar ook gewoon normaal gezond eten en bleef altijd op 60kg steken.
Ik had wel na het eten een dikke buik maar als ik volgende dag wakker werd was ik weer zo dun als een plank. Nu merk ik duidelijk het verschil: ik eet minder maar ik kom wel meer aan. Ik word nu wakker met een " buikje " en dan hoef ik slechts 1 zak chips voor naar binnen te werken.
Bij mij werkt veel eten ook niet echt. Ik heb wel regelmatig periodes (vakantie bijv.) dat ik 2 tot 3 keer zoveel eet als normaal (en dat soms wel een maand lang), maar in gewicht merk ik geen of weinig verschil (alleen dat ik vaker naar de wc moet).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef bascross het volgende:
[..]
''Veel'' rotzooi eten en dan denken dat je veel eet. Je hoort het vaak, maar het is niet waar.
Veel eten is minimaal 4000 kcal. Ga maar eens uitrekenen wat je daarvoor moet eten en dan alleen gezond voedsel he.
Je eet dus nog steeds te weinig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bij mij werkt veel eten ook niet echt. Ik heb wel regelmatig periodes (vakantie bijv.) dat ik 2 tot 3 keer zoveel eet als normaal (en dat soms wel een maand lang), maar in gewicht merk ik geen of weinig verschil (alleen dat ik vaker naar de wc moet).
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:07 schreef skippy22 het volgende:
Ik was eerst altijd 85-90kilo Na een jaar kickboxen,mma en fitness 95-100 kilo Ik ben trouwens 1.95
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!
Eerste fase: Ontkenningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Witbaard het volgende:
Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk.
Klap je zo tegen de vlaktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Echt hoor mensen, met deze beul wil je geen ruzie hebben!
Dit heb ik ook. Weeg ongeveer 75 kilo, ben zo'n 1.79 lang en 19 jaar. Weet van mezelf dat ik redelijk gespierd ben, maar denk dat dit gaat veranderen als ik wat ouder word. Ik eet veel, snack de hele dag door en drink aardig wat bier. Toch kom ik geen gram vet aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Sommige mensen kunnen echt eten wat ze willen zonder een gram aan te komen. En ik behoorde tot die groep.
Bij mij begon het te veranderen op mijn 25ste. en 75kg met jouw lengte is niets mis mee ik bedoelde meer de mensen van 1.80 die in de 60 kg wegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Weeg ongeveer 75 kilo, ben zo'n 1.79 lang en 19 jaar. Weet van mezelf dat ik redelijk gespierd ben, maar denk dat dit gaat veranderen als ik wat ouder word. Ik eet veel, snack de hele dag door en drink aardig wat bier. Toch kom ik geen gram vet aan.
Waar woon je? Als je met mij op stap gaat wordt je eerste keus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Witbaard het volgende:
Toch stoor ik me de laatste tijd een beetje aan de hoeveelheid aandacht die hij krijgt. Dit heeft totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk. Toch vind ik het vervelend dat als we met z'n tweeën op stap gaan, ik altijd een soort tweede keus ben van letterlijk elke vrouw (nieuwe/oude/bekende vriendinnen/vrouwen) in wat voor manier dan ook. Of het nou praten, neuken, of troost aanbieden is.
Ik weeg 68 kg met 178/179 cm, maar ik heb dan slechts een vetpercentage van 13/14% (V figuur)quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij begon het te veranderen op mijn 25ste. en 75kg met jouw lengte is niets mis mee ik bedoelde meer de mensen van 1.80 die in de 60 kg wegen.
Waar woon je zelf dan? (stad of in buurt van.. )quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je met mij op stap gaat wordt je eerste keus.
Als jij ook maar engszins op die gast in jouw u.i. lijkt. En als ik dan jouw was zou ik echt half vrouwelijk Purmerend versieren jong en oud.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik weeg 68 kg met 178/179 cm, maar ik heb dan slechts een vetpercentage van 13/14% (V figuur)
Hij is alleen minstens zo'n faalhaas als jij, afgaande op zijn topics.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jij ook maar engszins op die gast in jouw u.i. lijkt. En als ik dan jouw was zou ik echt half vrouwelijk Purmerend versieren jong en oud.
Alleen de leuke dan he, geen omas en ouder dan 16 uiteraard
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Je eet dus nog steeds te weinig.
Zo simpel is het gewoon. Je wilt aankomen, maar het lukt niet. Wat zou er aan de hand zijn? Je hebt een ziekte(erg onwaarschijnlijk) of je eet te weinig.
Onzin, als je structueel te VEEL eet word je dik. Maakt geen reet uit of het spruitjes of hamburgers zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is alleen minstens zo'n faalhaas als jij, afgaande op zijn topics.
[..]
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?
En wat zou dan de oplossing zijn? Misschien meer eten?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:06 schreef Adames het volgende:
Of je hebt een snelle vetverbranding. Denk je dat er voor elke lichamelijke eigenschap wel variatie bij mensen is, behalve voor vetverbranding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |