Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met intellect te maken heeft.
quote:
Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?
Alleen de ugly's ontwikkellen intellect om verder te kijken
Niet in het aantrekken van het andere geslachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben.
Beetje gecompliceerd mischien, in de zin van, zeggen niet voor het uitelijk te gaan, maar ondertussen wel gewoon voor het uitelijk gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, kut voor je
Lijkt me vooral gevaarlijk omdat dit met de tijd wel eens tussen jullie in zou kunnen komen staan, als jij een meid echt tof vindt bijvoorbeeld? Zo had ik een vriendin die continu haar excuses aanbood als ik hommelos met een gast had. Nou zag ik zelf niet in wat zij daarmee te maken had, maar blijkbaar zag zij het anders (de arrogante trut!)
Anyway, nu dus geen vriendinnen meer omdat het allemaal veel te gecompliceerd werd. Maar misschien zijn vrouwen wel gewoon gecompliceerd (open deur) en hebben jij en je vriend hier helemaal geen last van!
Nou, knappe mensen worden ook weleens afgewezen hoor, alleen dan misschien sneller om andere redenen dan hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Niet in het aantrekken van het andere geslacht
En zijn er genoeg vrouwen die dat helemaal geweldig vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
Ja, maar ik heb het over echt lelijk, niet over smaak....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?
Alleen de ugly's ontwikkellen intellect om verder te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |