abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:33:25 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91511627
Ik denk dat je jezelf conditioneert om je overtuiging te versterken dat die vriend zo knap is en jij niet. Hoeveel "zie je nou wel!"-momenten heb je gehad in de laatste paar keer dat jullie samen ergens waren?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:35:39 #27
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_91511714
Ach ik snap ts wel.

Natuurlijk is het een soort van jaloersie maar het lijkt me inderdaad niet leuk dat je altijd met dezelfde vriend uitgaat en alle meiden vallen op hem. Incl je ex. Dat is niet echt chill.

Ik denk dat je gewoon maar moet accepteren dat er altijd die mensen zijn die beter in iets zijn dan jijzelf. (in dit geval dan vrouwen versieren)
pi_91511826
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het meer met intellect te maken heeft.
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand? :)

Alleen de ugly's ontwikkellen intellect om verder te kijken :P
pi_91511859
Als je bij het ontmoeten van leuke vrouwen geen tweede keus wilt zijn, moet je onafhankelijk van elkaar op jacht gaan. Heb je nog andere goede vrienden die dan weer minder knap dan jij zijn? Dan ga je een keer daarmee oppad, en dan heb jij ineens alle vrouwen om je heen hangen :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:38:51 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_91511862
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef maffemaniak het volgende:
jaloersie
:D

Dat dus ongeveer. Komt vooral voor bij mannen met een verzorgd uiterlijk... [Jokertje]Haartjes netjes, kleren netjes, lekker luchtje op en Bacardi cola zuipen. [/Jokertje] :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:39:37 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91511896
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand? :)

Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91511921
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Alsof mensen die er goed uitzien nooit tegenslagen hebben. :')
Niet in het aantrekken van het andere geslacht :)
pi_91511929
Tja, kut voor je :P

Lijkt me vooral gevaarlijk omdat dit met de tijd wel eens tussen jullie in zou kunnen komen staan, als jij een meid echt tof vindt bijvoorbeeld? Zo had ik een vriendin die continu haar excuses aanbood als ik hommelos met een gast had. Nou zag ik zelf niet in wat zij daarmee te maken had, maar blijkbaar zag zij het anders (de arrogante trut! :P)

Anyway, nu dus geen vriendinnen meer omdat het allemaal veel te gecompliceerd werd. Maar misschien zijn vrouwen wel gewoon gecompliceerd (open deur) en hebben jij en je vriend hier helemaal geen last van! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_91511997
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, kut voor je :P

Lijkt me vooral gevaarlijk omdat dit met de tijd wel eens tussen jullie in zou kunnen komen staan, als jij een meid echt tof vindt bijvoorbeeld? Zo had ik een vriendin die continu haar excuses aanbood als ik hommelos met een gast had. Nou zag ik zelf niet in wat zij daarmee te maken had, maar blijkbaar zag zij het anders (de arrogante trut! :P)

Anyway, nu dus geen vriendinnen meer omdat het allemaal veel te gecompliceerd werd. Maar misschien zijn vrouwen wel gewoon gecompliceerd (open deur) en hebben jij en je vriend hier helemaal geen last van! :*
Beetje gecompliceerd mischien, in de zin van, zeggen niet voor het uitelijk te gaan, maar ondertussen wel gewoon voor het uitelijk gaan :P
pi_91512185
TS kan niet scoren en geeft de schuld aan een ander :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:50:52 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91512396
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Niet in het aantrekken van het andere geslacht :)
Nou, knappe mensen worden ook weleens afgewezen hoor, alleen dan misschien sneller om andere redenen dan hun uiterlijk.
pi_91512425
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:52:49 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91512491
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
En zijn er genoeg vrouwen die dat helemaal geweldig vinden.
pi_91512627
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ja, maar ik heb het over echt lelijk, niet over smaak....
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:57:47 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91512744
Jaloers is nog iets anders dan afgunstig. Je gunt het hem wel maar je gunt het jezelf ook. Verder denk ik dat je je er maar bij neer moet leggen. Ofwel je gaat de strijd aan en zorgt dat je er beter uitziet dan hij.
Resistance is futile.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:25:06 #41
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_91514086
Een studiegenoot van mij heeft precies hetzelfde probleem. Hij vindt dat ook heel vervelend, en zijn knappe beste vriend heeft ook nadelen. Want een platonische vriendschap ziet er niet snel in uit zichzelf, hij moet eerst iedereen duidelijk afwijzen en dan zijn er veel meiden al gekrenkt.

Het ging pas echt mis toen beste vriend met het beoogde potentiële liefje van mijn studiegenoot probeerde te rommelen, wat mislukte. Die beste vriend is nu een beetje te arrogant geworden (hij weet te goed dat hij mooi is) en mijn studiegenoot voelt zich in de rug gestoken.

Hij krijgt pas aandacht als zijn beste vriend ze afwijst of als de meisjes ontdekken dat ie arrogant is, en dat is gewoon niet leuk. Misschien wat nieuwe, minder woest aantrekkelijke vrienden zoeken waarmee je ook eens mee kan stappen TS? En ze pas na een paar maand introduceren aan je BF :P
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_91514197
Ik had vroeger een vriend die ook echt bloedmooi was, en die wist dat ook van zichzelf. We zijn geen vrienden meer omdat hij met iedereen, incl mij flirtte en dan niet ingaf, Hij wou constant bevestiging voor zijn ego, dat hoewel hij lekker was, toch ergens vrij laag was.
pi_91516897
eis dat ie een bril op en haar in een scheiding doet als jullie uitgaan, om te compenseren. en een buitenbeugel.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:21:31 #44
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91516961
Haantjesgedrag noemen ze dat :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:24:33 #45
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91517089
Hij is dus de alphamale. Niets om je voor te schamen TS. Ga opstap met lelijkere vrienden.
Bedankt Hans.
pi_91517321
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.
HÆLP.
pi_91517429
Ach ik kan me best voorstellen dat je het kut vindt hoor ts...

En jalourzie is imo. als je het de ander niet gunt, maar ik denk dat jij het je vriend wel gunt maar het slechts kut vindt dat jij hierdoor op een zijspoor komt te staan...

Ik herken het ook wel maar dan in een andere vorm... Mijn vrienden (groep) gaat al vanaf hun 16e volop uit, en ik ging slechts zelden mee, pas de laatste tijd ben ik er eigenlijk vaak bij.
Nadeel hiervan is dat zij echt bijna iedereen ( en dus ook meiden ) al kennen als ze de kroeg instappen, en ik niet...
Dat levert ook wel eens situaties op die ik niet altijd even leuk vind.

En tsja, of het primair met het uiterlijk te maken heeft weet ik niet, maar kan wel zeggen dat een van mijn ''populairste'' vrienden, zowel bij jongens als bij meisjes OOK een van mijn minst knappe vrienden is... Keerzijde is echter wel, dat wanneer hij te veel gaat pushen ( lees : aan gaat dringen op zoenen/sex ) met zo' n meisje, ze dan snel afstand nemen en snel naar een ander toelopen...
pi_91517807
grow some balls.
of ga niet meer met je vriend op stap. ~:)
pi_91519227
Werk aan je postuur. Het feit dat je maat schijnbaar fysiek aantrekkelijk is, is waarschijnlijk niet de enige reden dat hij nu zoveel aandacht krijgt. Waarschijnlijk weet hij van zichzelf dat hij "mooi" gevonden wordt, en leidt deze overtuiging tot meer zelfvertrouwen, wat dan weer leidt tot het communiceren van dit zelfvertrouwen dmv postuur, stem, oogcontact, etc...

Het mooie aan postuur is dat het relatief makkelijk te fixen is, en dat je bijna direct een verschil in gemoedstoestand ervaart. (Of misschien ben ik dat alleen).

Om je postuur snel te fixen hoef je alleen het volgende te doen;
Ga met je rug tegenover een vlakke muur staan.
Plaats je hielen tegen de muur aan.
Plaats je derriere tegen de muur aan.
Trek je schouderbladen naar achter zodat ze elkaar bijna raken.
Hierdoor trek je je borstkas naar voren en omhoog.
Plaats je schouderbladen tegen de muur aan.
Trek je hoofd zodoende naar achter dat je ogen staren naar de horizon.
Plaats nu je achterhoofd tegen de muur aan.

Als het goed is heb je nu je hielen, derriere, schouderbladen en achterhoofd tegen de muur aan. Nu heb je een goed postuur.

Terwijl je loopt kun je nog twee andere dingen doen om dit vast te houden.
1. Zorg ervoor dat, terwijl je loopt, je gewicht altijd op de achterste voet rust. Hierdoor ga je "rechter" lopen.
2. Zorge ervoor dat je met je heupen voorop loopt; je heupen moeten het eerste deel van je been zijn dat zich naar voren beweegt.

En anders, kijk naar het postuur van je maat en probeer dat anders te emuleren.

Aan enkel fysieke aantrekkelijkheid kan het in elk geval niet liggen.
pi_91519617
Ja, of als je lui bent kan je jezelf de slachtofferrol aanmeten middels een rolstoel, je moet het dan wel stellen met seks uit medelijden.
HÆLP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')