Sprak de domme maagdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:38 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Intellect komt met de tegenslagen uit het leven, hoeveel tegenslagen denk je dat een knappe vrouw heeft, als het aankomt op aantrekken van iemand?
Alleen de ugly's ontwikkellen intellect om verder te kijken
:p de feelgood- friend...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen jongen![]()
Maar ik snap je punt hoor. Ach mijn armen zijn ook niet mega breed maar een stuk gespierder dan die van hem.
Voordeel is wel, als je zo iemand als maat hebt, dan lijkt vrijwel elke man breed naast hem
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:p de feelgood- friend...
Veel chicks hebben ook een dikke vriendin zodat ze zichzelf beter gaan voelen..xD
houd je bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springen
Heb jij ook zo een vriendin?
Nee, ik 'selecteer' mijn vrienden op innerlijk gebied.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar zijn vaak wel zo aardig pas een kerel mee naar huis te nemen als feelgood vriendin ook iemand heeft. En dan moet ik weer iemand regelen die op de granaat wilt springen
Heb jij ook zo een vriendin?
Hmm apart, meestal als ze wat ouder worden en door krijgen dat mannen haar wel heel aantrekkelijk vinden gaat die onzekerheid wel weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, ik 'selecteer' mijn vrienden op innerlijk gebied.
Maar ik heb wel een vriendin( zij is een potentieel modelletje)...die echt heel mooi is, maar ook erg onzeker..Daar vallen mannen toch niet op..dus ik was ''vroegah'' altijd degene die de mannen( ahum jongens) aan de haak sloeg. En zij vindt juist dat ik mooi ben..:P
Ik ga de laatste tijd meer zoveel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm apart, meestal als ze wat ouder worden en door krijgen dat mannen haar wel heel aantrekkelijk vinden gaat die onzekerheid wel weg.
Hoezo vroegah?Nu niet meer dan
Hmm ik heb weinig ervaring met Rotterdam maar ik kan het me voorstellen. Ach als je wat leukers te doen hebt is dat sowieso beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga de laatste tijd meer zoveel uit.
Rotterdam is heel leuk..maar het uitgaan is sterk achteruitgegaan.
Overal zijn sletjes..vieze mannen.
In de clubs waar ik uitging..lopen allemaal pooiers rond en loverboys.
Vooral de 1e maanden dat ik op mezelf woonde ging ik diehard uit.
Nu is dat ongeveer 1 x per maand..en dan is het de gaybar..een feest of een terrasje.
En nu ik een vriend heb..spendeer ik liever weekenden met hem.
O ja ik werk ook op vrijdagavond en zondagochtend..nachtjes doorhalen is nooit leuk als je daarna lief moet lachen naar klanten.
En ik heb mijn school verneukt dat moet ik ook opkrikken dus lernen lernen in das weekend.
Ik help mijn vriendin haar onzekerheid weg te nemen..veel complimentjes..pep talk enz..ze is nog jong in mijn ogen en kwetsbaar.
Jij gaat naar buiten in een vuilniszak? Wat een hoop onzin dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.
Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
Haha..maar schoonheid is niet alles..ik dans bijv beter in clubs..en ben spontaner ik lach meer..quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm ik heb weinig ervaring met Rotterdam maar ik kan het me voorstellen. Ach als je wat leukers te doen hebt is dat sowieso beter.
Succes met het zelfvertrouwen van je vriendin!
Wel grappig dat je dan een naar jou mening, knappere vriendin hebt, maar dan toch een beetje de situatie als TS die beschrijft (met jou in de rol van zijn vriend)
Klopt, zelfvertrouwen en uitstraling doet er een flinke schep boven op. En dat moet TS zich ook realiserenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha..maar schoonheid is niet alles..ik dans bijv beter in clubs..en ben spontaner ik lach meer..
allemaal factoren die meespelen.
Misschien hebben we door ons gesprek..TS overtuigdquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, zelfvertrouwen en uitstraling doet er een flinke schep boven op. En dat moet TS zich ook realiserenDat en dat hij niet tegen die maat hoeft op te boksen...
En zo kan je een redelijk oftopic gesprek weer goed lullen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien hebben we door ons gesprek..TS overtuigd
hahah idd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En zo kan je een redelijk oftopic gesprek weer goed lullen!
Maar wat is er mis met een mooie lichaam willen hebben of sterker willen worden? Zoiezo is fitnessen niet zinloos of doelloos. Behalve een mooie lichaam helpt het ook met tig andere dingen. Als je bijvoorbeeld goed fitnessed om bijvoorbeeld een jonge Brad Pitt lichaam te hebben, kan je daarna gewoon aan een andere sport beginnen zoals zwemmen, breakdance, voetbal of vechtsport en je wordt veel sneller goed in die sporten dan iemand die niet heeft getrained. En dan is er nog het feit dat je testosterone gehaalte minimaal met 40% stijgt, wat jouw functioneren in vrijwel alles zal verbeteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen kijk op de zaak nog eens uitleggen. Er is niets mis mee, ik vind het alleen treurig. De treurigheid zit vooral in de motivatie om het te gaan doen: groter/'mooier' worden. Daar komt nog bij dat de manier waarop fantasieloos is en niet gericht op het verkrijgen van enige vaardigheid. Dat maakt het zeer doeltreffend, wat de nadruk nog weer eens legt op de motivatie.
Het is imo dus puur een fysieke uitdrukking van ijdelheid. Dát maakt het -let wel: in mijn ogen- in en in treurig. Net zoals ik vrouwen die alleen maar "winkelen" als hobby hebben, ook treurig vind. Zelfde principe, andere 'tak van sport'.
Ik blijf er ook bij: het zijn vaak niet de meest inspirerende figuren die hun tijd en energie steken in het groter worden om het groter worden. Platte bazen, om het zo maar te zeggen. De referentie naar die gast uit Oh Oh Cherso is heel treffend, wat dat betreft.
Laten we het maar houden op een verschil in prioriteiten, levenshouding en waarden. Ik ga jou -als fitnesser- niet overtuigen, en jij mij ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een mooie lichaam willen hebben of sterker willen worden? Zoiezo is fitnessen niet zinloos of doelloos. Behalve een mooie lichaam helpt het ook met tig andere dingen. Als je bijvoorbeeld goed fitnessed om bijvoorbeeld een jonge Brad Pitt lichaam te hebben, kan je daarna gewoon aan een andere sport beginnen zoals zwemmen, breakdance, voetbal of vechtsport en je wordt veel sneller goed in die sporten dan iemand die niet heeft getrained. En dan is er nog het feit dat je testosterone gehaalte minimaal met 40% stijgt, wat jouw functioneren in vrijwel alles zal verbeteren.
Natuurlijk hoef je niet gespierd te zijn om een leuke meisje te krijgen en je kan je zelfvertrouwen uit veel andere dingen halen. En ik snap ook dat dit jouw mening is, maar toch. Het is net als iemand gaat zeggen dat iedereen die fokt of iedereen die gamed ook treurig bezig is. En veel van de mensen die in de sportschool zitten (tenminste waar ik ga) kunnen heel goed een diepgaande gesprek houden en hebben andere interessante hobbies. De kale koppen die anabolen gebruiken zijn heel weinig.
Hmm ja daar heb je wel gelijk in. Maar ik ben oprecht benieuwd in jouw levenshouding, waarde en visie erover, als je dat wil vertellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een verschil in prioriteiten, levenshouding en waarden. Ik ga jou -als fitnesser- niet overtuigen, en jij mij ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |