Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.
Geef je op.
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handlesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.
Foto van vriend:quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
foto posten van vriend hier of per pm. ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
Ik heb ze ook hoor die lovehandles. die kun je lekker vastpakken. daten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handles![]()
Genoeg vloeistoffen bij de doe-het-zelf zaak..maarre het was een grapje he Schenk. Niet opeens uit frustratie knappe mannen zuur in hun gezicht gaan gooienquote:
Nou ze kunnen je ook als een triest duo zien..quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
dan kunnen ze met hun tweetjes kijken hoe de vrouwtjes er met anderen vandoor gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef jstrike het volgende:
Knappe maat? Dacht dat 16 cm toch wel een knappe maat was. Heb er ook helemaal geen problemen mee om met die maat rond te lopen.
dan was hij succesvolquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihi
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dan was hij succesvol
of jij bedoelde dat hij een wel geslaagde grap probeerde te maken
Haha, wat een onzin.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Terug naar de basisschool jij.
Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail, naar de sportschool gaan puur om een goed figuur te krijgen is expliciet een fail. Vrouwen die vallen op mannen die naar de sportschool gaan... tjah.
Lees eens een boek, ga op reis, en ga met die verhalen eens een kroeg in waar vrouwen staan die ook iets leuks te vertellen hebben in plaats van sec staan te geilen op shirtjes en biceps. Kun je je abbo op de sportschool ook opzeggen.
Of je moet nog harder aan de gewichten gaan lopen leuren. Kan ook.
De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.
Las laatst een onderzoek dat intelligente vrouwen toch onbewust meer op alpha types vallen dan innerlijk.
Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.
De sportschool is een fail, lekker sporten niet. Persoonlijk vind het nogal fantasieloos als je alleen voor je figuur sport. Mijn ervaring en perceptie is dat mensen die alleen om die reden sporten inderdaad naar de sportschool gaan en over 't algemeen a) vrouw of b) tokkie zijn. Die laatste trekken natuurlijk dito vrouwen aan, en vandaar mijn aansporing richting TS om eens tijd te steken in wat anders dan bankdrukken.
De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoor
Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.
Wil hem wel uitleggen op josti niveau hoor: De grap is bij voorbaat al niet-geslaagd, derhalve een niet-geslaagde grap. Ik merk op dat hij deze [niet-geslaagde] grap probeert te maken.
Vervolgens reageert jouw mede-josti dat ik hiermee impliceer dat de grap dus succesvol is. Dat is een foute veronderstelling, want de grap is, zoals boven aangegeven, bij voorbaat al niet-geslaagd.! voor de noodzaak van deze uitleg.
posten is niet makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.
Ach, ik loop natuurlijk ook een beetje te chargeren. Natuurlijk ga je om verschillende redenen naar de sportschool, en er is helemaal niets mis met je fysiek uitleven. Dat is ook lekker en meer reden heb je ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.
Eigenlijk zijn we het helemaal met elkaar eens alleen je eerste zin:
"Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail" Denk ik anders over omdat je om meerdere redenen naar de sportschool kunt gaan.
Om hier trouwens nog even op terug te komen. Natuurlijk ging ik uit van een one-night stand. Bij een relatie is het natuurlijk wél relevant dat je vriendin enige intelligentie bezit. Echter werd dat bij jouw post niet aangegeven, het kwam over alsof je nooit met een domme vrouw seks wil hebben.(misschien wil je nooit een one-night stand, dat zou kunnen, maar dat is een andere discussie)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef ehqo. het volgende:
[..]
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Maar veel van die gasten doen het puur om 'mooi' te zijn. Of in ieder geval met het idee dat meer spier gelijk staat aan mooi. Vervolgens krijgen ze dat in aandacht bevestigd. Dat die extra aandacht wel eens zou kunnen komen door een meer zelfverzekerde houding en niet zozeer omvang bedenken ze dan niet.
Voor zo'n lichaam moet je ook naar de sportschool gaan, of anders dumbbells komen. Maar waarom is het geen fail om thuis op te drukken en crunchen om een mooi lichaam te krijgen, maar wel fail om in een sportschool bankdrukken en crunchen en een mooi lichaam te krijgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:09 schreef bascross het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij daarvoor naar de sportschool gaat. Misschien thuis wat opdrukken en crunchen.
Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:09 schreef richard_prf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 januari 2011 04:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn uiterlijk, maar er zijn zeker dingen dat ik anders zou willen. En ik moet voor een domme reden in de toekomst een beugel gaan dragen.quote:Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.
Alleen geldt voor mij persoonlijk punt 5 totaal niet. Ik werd toen ik ging sporten uitgelachen door de gasten met een goed figuur en de meiden moeten al helemaal niets van me weten. ( dit is niet ingebeeld, dit komt door mijn skinny bouw)
Keep_Walking ik vermoed dat jij gewoon een goed uiterlijk heb en het daarom zo goed doet bij de dames.
Die mentaliteit moet je dus veranderen. Vooral jij, die voor zover ik weet gewoon een normale goed uitziende gezicht hebt. Het komt door je BDD dat je zo denkt.quote:Met punt 6 ben ik het ook wel eens behalve dan dat als je een lelijk gezicht hebt dat je nog zoveel kan sporten maar dat je daardoor er niet aantrekkelijker gaat uitzien omdat je eerst naar het gezicht kijkt.
Hey, luister eens, de eerste 8 tot 10 weken maakte ik ook geen contact. Mensen lachten mij ook uit. Ik heb het dan over toen ik 15 was, toen ging ik voor het eerst naar de sportschool en grotere eikels maakten mij ook belachelijk. Dat gebeurt bij veel mensen. Er zijn gewoon bepaalde mensen die hun ego moeten voeden door andere mensen af te kraken. Fuck hen. Die mensen moeten allemaal AIDS krijgen.quote:Met punt 4 ben ik het ook mee eens. Maar doordat je je zo kut voelt omdat je word uitgelachen en niemand contact wilt met je dan ga je vanzelf met tegenzin naar de sportschool. Ik ga nu alweer zo'n 8 weken.
Je moet vooral schijt krijgen aan die mensen. Ik heb je foto gezien en je ziet er gewoon normaal uit, goed zelfs. Hoe gaat het met je psycholoog? Herstellen is pijnlijke process, he?quote:Ik heb veel dingen gemist in mijn leven en dat komt vooral doordat ik mezelf zo verschrikkelijk veel haat en ik krijg bevestigingen van mensen die me graag belachelijk maken.
Sorry daarvoor, ik wil ook niet overkomen alsof ik een baas ben die alle meisjes hosselt ofzo. Het is niet mijn bedoeling om stoer te doen op de internet. Ik ben vaak genoeg afgewezen en voor elke meisje die me wel leuk vindt, ziet er waarschijnlijk nog 10 mij niet eens staan. En ik moet over een maand of twee een beugel aandoen, daardoor ga ik waarschijnlijk alle sjans verliezen. Ik probeer vooral advies te geven en als ik zeg dat het bij mij wel werkt, is om te laten zien dat het bij jou ook kan werken.quote:Uiteindelijk lijkt "maanvis " gelijk te krijgen. "je moet het accepteren en alleen door het leven gaan ". Dit ongelooflijk pijnlijke proces heb ik geaccepteerd. Ik irriteerde me bijvoorbeeld niet meer aan om te lezen dat Keep_Walking het goed doet bij de meiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |