abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:44:47 #51
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91521359
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.
Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.

Geef je op. ^O^
Bedankt Hans.
pi_91521728
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef bascross het volgende:

[..]

Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.

Geef je op. ^O^
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.
HÆLP.
pi_91521896
Als je hem niet kan verslaan, moet je je misschien meer van hem differentiëren. Dus als hij bijv vooral witte blousjes draagt, dan jij felgekleurde t-shirts ofzo. En vaker naar de sportschool gaan en erg strakke kleding dragen zijn dingen die de meeste meisjes wel weten te waarderen.

Misschien zit het ook deels in je eigen hoofd. Als je erover praat met hem dat chicks zich eerder op hem richten, ziet hij dat miss wel anders dan jij. Ik zou tenminste denken dat zoiets bespreekbaar is als het een goede vriendschap is.
Raak en plezierig.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:05:33 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91522512
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks. :')
Bedankt Hans.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:09:49 #55
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91522760
Ik heb hier ervaring mee ja. Mijn beste vriend, iemand die ik al ken sinds ik 3 ben, heb ik een vergelijkbare situatie mee. Ik heb inderdaad ook wel eens mee gemaakt dat een meisje waarmee ik min of meer een relatie had mij het idee gaf dat alleen deed om dichter bij hem te komen :') . Al is het tegenwoordig een niet bestaand probleem meer, wat aan je eigen zelfvertrouwen werken doet heel veel :)

Maar dit komt dus echt wel voort uit onzekerheid en jaloezie he, hoe hard je het ook ontkent. Je maakt uit jou bericht duidelijk op dat het knaagt. Het gevoel te hebben een 2e keus te zijn etc.
Mijn advies aan jou, zoek gewoon een vrouw die qua persoonlijk heid bij jou past. Want die aantrekking die ze naar hem toe hebben, is veelal op uiterlijk gebaseerd. En ga eens een aantal keer zonder hem erbij uit :). Het is goed voor je zelfvertrouwen, en dat maakt je een heel stuk aantrekkelijker dan de jaloezie die jij nu tracht te onderdrukken.

Dat of zorg ervoor dat hij een vriendin krijgt en zorg ervoor dat zij mee gaat wanneer jullie uitgaan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91523597
Hallo TS,

Ik heb alle reacties niet gelezen maar reageer even op je OP. Het is wel een beetje herkenbaar voor me omdat mijn beste vriend ook goed in de markt ligt en veel vrouwen vallen als bosjes voor hem. Hij is nou niet zozeer knapper dan ik ben maar de combinatie van wat hij doet, wat hij uitstraalt, hoe hij praat, zorgde ervoor dat veel vrouwen hem spannend vinden. Door zijn werk rijdt hij ook nog eens dikke auto's wat zijn persoon alleen maar versterkte (het goed voor elkaar hebben).

Ik dacht ook wel eens bij mezelf; "wel kut dat ze steeds eerst hem groeten, steeds praatjes met hem maken en ik altijd nog achteraf kwam met, hee.. fokvragen".
Maar ik realiseerde me ook dat ik een eigen persoon was, geheel losstaand van die maat van mij. Ik heb mijn eigen uiterlijk, mijn eigen verhalen en mijn eigen visie. Ik hoef niet tegen hem op de boksen. Ik ga in de kroeg mijn eigen weg en ontmoet mijn eigen kennissen, dus niet via hem. Door hem kwam ik ook in contact met meisjes via hem wat anders misschien niet zo gemakkelijk gelukt was. "if you can't beat them, join them!". Maar dat moet niet de reden zijn voor vriendschap haha. :)

Maar goed, tegenwoordig heeft hij een vaste vriendin en ik ook. Het is dus ook nooit een issue geweest, als je maar vertrouwen hebt in jezelf. Denk eens bij jezelf, waarom wil die gast met je omgaan? Dat is niet omdat je een hopeloos kneusje bent. Jij hebt dus ook wat te melden. Ga uit van je eigen kracht en gun hem de aandacht, dan krijg jij ook snel genoeg aandacht want dat straal je uit.

Misschien kan je qua houding en uitstraling ook wat van je vriend leren. Want geloof me, het is heus niet alleen maar uiterlijk wat hem aantrekkelijk maakt, vrouwen kijken naar meer punten.

Succes! ^O^
pi_91524038
Maak je niet zo druk TS, er zullen altijd wel mannen zijn die er beter uit zien (maar dat betekent niet ze een betere persoon zijn dan jij, ze zien er alleen "knapper" uit).

Uiterlijk is ook niet zo heel belangrijk, uitstraling net zo. Merk bij mezelf ook dat ik soms lelijk tot gemiddelde meisjes veel leuker kan vinden dan iemand met een prachtig lichaam, puur door de glimlach op haar gezicht en dat soort kleine dingen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_91525334
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handles O+ :D
pi_91528605
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef bascross het volgende:

[..]

Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks. :')
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.
HÆLP.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:20:07 #60
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91528739
Gooi zuur in zn gezicht
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:31:28 #61
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_91532751
Whuahahahha. Te grappig dit. Je bent het zat om 2de keus te zijn.
Het wordt tijd voor een nieuwe beste vriend en dan wel een die zeker weten lelijker is dan jij.

Maar of je dan meer meiden versiert in nog maar de vraag.

Sjongejonge wat een dilemma.
pi_91533395
Ik snap wel dat het vervelend is en ik vind het ook logisch dat je bij zo'n situatie jaloerse gevoelens krijgt. Mensen geven nu wel lullige commentaar maar zij zouden het ook hebben.
Het simpelste wat je kunt doen is gewoon jezelf blijven, als een vrouw dan voor jou gaat weet je tenminste ook dat ze je echt leuk vindt. En als je geen tweede keuze wilt zijn dan moet je dat ook niet zijn, als jij alle afdankertjes krijgt moet je die ook niet aannemen of juist daar je voordeel in zien.

En anders moet je misschien meer met andere vrienden uitgaan/omgaan bij wie je dat gevoel niet krijgt.
pi_91547513
Begrijpelijk TS, maar het is wat het is. Haal er je voordeel uit, want feit blijft dat je middels je knappe vriend makkelijker knappe meisjes leert kennen. Zoals eerder gezegd, gewoon de restjes oprapen die je beste vriend laat liggen voor je. Die restjes zijn misschien zelfs beter dan wat jij op eigen houtje zou kunnen fixen.

Trots opzij leggen kerel en wees praktisch godverdomme. Zeg tegen je vriend dat ie wat lekkers voor je moet regelen, kom nou!
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:03:33 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91547623
Pick up those leftovers, son.
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:05:51 #65
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_91547676
Word gewoon zelf baas, damn son you need to grow some balls.
Krijg je zelf helemaal geen chicks ? of valt dat wel mee?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:06:05 #66
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_91547680
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Pick up those leftovers, son.
Haha ja idd.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:08:59 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91547747
foto posten van vriend hier of per pm. ben wel benieuwd eigenlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:26:26 #68
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91548065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
foto posten van vriend hier of per pm. ben wel benieuwd eigenlijk.
Foto van vriend:

Foto van TS:

woensdag 19 januari 2011 @ 01:34:08 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91548174
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef Eclaire84 het volgende:
Gooi zuur in zn gezicht
:')!!

Hoe kom je aan dat zuur ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:35:40 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91548196
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handles O+ :D
Ik heb ze ook hoor die lovehandles. die kun je lekker vastpakken. daten?

on topic: ik zou het zelf ook zat worden en minder met die gozer samen op stap gaan.
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:42:26 #71
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91548302
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

:')!!

Hoe kom je aan dat zuur ?
Genoeg vloeistoffen bij de doe-het-zelf zaak..maarre het was een grapje he Schenk. Niet opeens uit frustratie knappe mannen zuur in hun gezicht gaan gooien :N
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:51:21 #72
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91548423
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91551447
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
Nou ze kunnen je ook als een triest duo zien..
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:07:24 #74
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91551858
quote:
dan kunnen ze met hun tweetjes kijken hoe de vrouwtjes er met anderen vandoor gaan
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91551875
Knappe maat? Dacht dat 16 cm toch wel een knappe maat was. Heb er ook helemaal geen problemen mee om met die maat rond te lopen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:27:26 #76
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91567060
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef jstrike het volgende:
Knappe maat? Dacht dat 16 cm toch wel een knappe maat was. Heb er ook helemaal geen problemen mee om met die maat rond te lopen.
Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihi
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:34:17 #77
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91567403
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Hihi, kijk mij belg zijn en een niet geslaagde grap proberen te maken hihihi
dan was hij succesvol
of jij bedoelde dat hij een wel geslaagde grap probeerde te maken :{w
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:49:26 #78
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91568135
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

dan was hij succesvol
of jij bedoelde dat hij een wel geslaagde grap probeerde te maken :{w
:') Terug naar de basisschool jij.
pi_91569527
quote:
Haha, wat een onzin.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_91570374
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

:') Terug naar de basisschool jij.
Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoor :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:51:39 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_91570921
Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail, naar de sportschool gaan puur om een goed figuur te krijgen is expliciet een fail. Vrouwen die vallen op mannen die naar de sportschool gaan... tjah.

Lees eens een boek, ga op reis, en ga met die verhalen eens een kroeg in waar vrouwen staan die ook iets leuks te vertellen hebben in plaats van sec staan te geilen op shirtjes en biceps. Kun je je abbo op de sportschool ook opzeggen.

Of je moet nog harder aan de gewichten gaan lopen leuren. Kan ook.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_91572721
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef AgLarrr het volgende:
Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail, naar de sportschool gaan puur om een goed figuur te krijgen is expliciet een fail. Vrouwen die vallen op mannen die naar de sportschool gaan... tjah.

Lees eens een boek, ga op reis, en ga met die verhalen eens een kroeg in waar vrouwen staan die ook iets leuks te vertellen hebben in plaats van sec staan te geilen op shirtjes en biceps. Kun je je abbo op de sportschool ook opzeggen.

Of je moet nog harder aan de gewichten gaan lopen leuren. Kan ook.
Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.

Las laatst een onderzoek dat intelligente vrouwen toch onbewust meer op alpha types vallen dan innerlijk.
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:45:02 #83
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91573057
ik snap wel wat TS bedoelt. Ik heb vaak ook vriendinnen gehad die best knap waren, slank en goed verzorgt (ik heb het nu over middelbare schooltijd)
En die kregen non-stop aandacht, nu was het wel vaak aandacht van kanslozen, maar best iritant. Ik was juist een type muisje dat liever wegkroop dan al die kerels om me heen.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:12:49 #84
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_91582930
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Lol naar de sportschool gaan om lekker te sporten en daarbij een goed figuur te krijgen is volgens jou een fail? Haha ik sport al jaren omdat ik me daar goed bij voel en een vrouw ligt ook liever naast een goed figuur dan een pakzak met hangtieten. Die van mij iig wel.

Las laatst een onderzoek dat intelligente vrouwen toch onbewust meer op alpha types vallen dan innerlijk.
De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.

De sportschool is een fail, lekker sporten niet. Persoonlijk vind het nogal fantasieloos als je alleen voor je figuur sport. Mijn ervaring en perceptie is dat mensen die alleen om die reden sporten inderdaad naar de sportschool gaan en over 't algemeen a) vrouw of b) tokkie zijn. Die laatste trekken natuurlijk dito vrouwen aan, en vandaar mijn aansporing richting TS om eens tijd te steken in wat anders dan bankdrukken.

pi_91584224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

De denkfout hier zit 'em in het feit dat je meent dat alfa zijn afhangt van fysieke kracht/omvang.

De sportschool is een fail, lekker sporten niet. Persoonlijk vind het nogal fantasieloos als je alleen voor je figuur sport. Mijn ervaring en perceptie is dat mensen die alleen om die reden sporten inderdaad naar de sportschool gaan en over 't algemeen a) vrouw of b) tokkie zijn. Die laatste trekken natuurlijk dito vrouwen aan, en vandaar mijn aansporing richting TS om eens tijd te steken in wat anders dan bankdrukken.
Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.

Eigenlijk zijn we het helemaal met elkaar eens alleen je eerste zin:
"Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail" Denk ik anders over omdat je om meerdere redenen naar de sportschool kunt gaan.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:35:02 #86
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91584645
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef Superlam het volgende:

[..]

Door het woord niet klopt jouw zin toch echt niet hoor :)
De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.

Wil hem wel uitleggen op josti niveau hoor: De grap is bij voorbaat al niet-geslaagd, derhalve een niet-geslaagde grap. Ik merk op dat hij deze [niet-geslaagde] grap probeert te maken.

Vervolgens reageert jouw mede-josti dat ik hiermee impliceer dat de grap dus succesvol is. Dat is een foute veronderstelling, want de grap is, zoals boven aangegeven, bij voorbaat al niet-geslaagd.

:')! voor de noodzaak van deze uitleg.
pi_91585811
TS, je kunt maar één ding doen: niet meer met deze gast uitgaan of zorgen dat jullie met meer gaan als alleen 2 man. Vrouwen kijken nu naar jou OF hem, logisch dat ze dan voor het lekkere gaan. Als je met meer man bent heb je dit probleem niet zo snel.

Stel je voor dat je leuk uit bent met een groep jongens en er komen 2 meiden aan. De 1 heeft een lekker lichaam, leuk koppie etc en de andere is een beetje dik, lelijke tanden enz... dan ga je toch ook voor het 1ste meisje?
Why stay small, if you can grow big..
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:58:16 #88
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91586585
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

De zin klopt wel. Jouw taalvaardigheid faalt.

Wil hem wel uitleggen op josti niveau hoor: De grap is bij voorbaat al niet-geslaagd, derhalve een niet-geslaagde grap. Ik merk op dat hij deze [niet-geslaagde] grap probeert te maken.

Vervolgens reageert jouw mede-josti dat ik hiermee impliceer dat de grap dus succesvol is. Dat is een foute veronderstelling, want de grap is, zoals boven aangegeven, bij voorbaat al niet-geslaagd.

:')! voor de noodzaak van deze uitleg.
Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.
Bedankt Hans.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:59:33 #89
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91586665
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef bascross het volgende:

[..]

Hoezo probeert hij een niet-geslaagde grap te maken? Dat is gelukt, want hij heeft hem gepost.
posten is niet maken
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:00:17 #90
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91586728
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

posten is niet maken
Jawel, op fok wel.
Bedankt Hans.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:03:14 #91
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_91586935
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Daar in heb je wel gelijk...Alpha male zijn is meer dan alleen uiterlijk. Ik train omdat ik het lekker vind en me daar goed bij voel. Dat het goed is voor het uiterlijk van mijn lichaam is mooi meegenomen en daardoor ga je weer beter in je vel zitten, wat je uitstraalt. Het klopt dat wanneer een tokkie naar de sportschool gaat en zich focust op zijn spieren hij altijd een tokkie zal blijven.

Eigenlijk zijn we het helemaal met elkaar eens alleen je eerste zin:
"Naar de sportschool gaan is stiekem al een fail" Denk ik anders over omdat je om meerdere redenen naar de sportschool kunt gaan.
Ach, ik loop natuurlijk ook een beetje te chargeren. Natuurlijk ga je om verschillende redenen naar de sportschool, en er is helemaal niets mis met je fysiek uitleven. Dat is ook lekker en meer reden heb je ook niet nodig.
Maar veel van die gasten doen het puur om 'mooi' te zijn. Of in ieder geval met het idee dat meer spier gelijk staat aan mooi. Vervolgens krijgen ze dat in aandacht bevestigd. Dat die extra aandacht wel eens zou kunnen komen door een meer zelfverzekerde houding en niet zozeer omvang bedenken ze dan niet.

Ook omdat de focus zo op omvang ligt, zonder verder nut (je traint geen vaardigheid, behendigheid of motoriek, etc), vind ik het oppervlakkig en daarom fantasieloos. Vandaar dat ik riep dat ik -gezien alle andere opties die er zijn- de sportschool stiekem al een fail vind.

woensdag 19 januari 2011 @ 22:04:22 #92
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91587031
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef ehqo. het volgende:

[..]

En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.
Om hier trouwens nog even op terug te komen. Natuurlijk ging ik uit van een one-night stand. Bij een relatie is het natuurlijk wél relevant dat je vriendin enige intelligentie bezit. Echter werd dat bij jouw post niet aangegeven, het kwam over alsof je nooit met een domme vrouw seks wil hebben.(misschien wil je nooit een one-night stand, dat zou kunnen, maar dat is een andere discussie)
Bedankt Hans.
pi_91598866
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Maar veel van die gasten doen het puur om 'mooi' te zijn. Of in ieder geval met het idee dat meer spier gelijk staat aan mooi. Vervolgens krijgen ze dat in aandacht bevestigd. Dat die extra aandacht wel eens zou kunnen komen door een meer zelfverzekerde houding en niet zozeer omvang bedenken ze dan niet.

:')?
  donderdag 20 januari 2011 @ 03:09:27 #94
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91598881
Kan me niet voorstellen dat hij daarvoor naar de sportschool gaat. Misschien thuis wat opdrukken en crunchen.
Bedankt Hans.
  donderdag 20 januari 2011 @ 04:44:06 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91599230
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 03:09 schreef bascross het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij daarvoor naar de sportschool gaat. Misschien thuis wat opdrukken en crunchen.
Voor zo'n lichaam moet je ook naar de sportschool gaan, of anders dumbbells komen. Maar waarom is het geen fail om thuis op te drukken en crunchen om een mooi lichaam te krijgen, maar wel fail om in een sportschool bankdrukken en crunchen en een mooi lichaam te krijgen?

Weet je wat ik faal vind? Mannen die jaloers zijn op gespierde mannen en hun daardoor gaan afkraken. Als je zelf weet dat je geen mooie lichaam nodig hebt om een vrouw te fixen, dan hoef je toch niet allerlei argumenten te bedenken om fitnessers af te kraken?

Kijk, ik heb vroeger VWO gedaan en ik doe nu HBO studie en het gaat goed. Ik heb een goede algemene kennis, vind ik zelf. Veel vrienden, heel sociaal, mensen vinden mij IRL eerder aardig en chill dan onaangenaam. Toch zit ik drie tot vijf weken in de sportschool.

Ik heb vroeger veel aan breakdancen en vechtsport gedaan. Nu ga ik gewoon fitnessen na school of etenstijd. Waarom?

1. Het is gezond. Er is vrijwel geen nadeel in krachttrainingen en fitness in het algemeen. Je wordt sterker, je testosterone gehalte stijgt, je krijgt een betere conditie, enz.
2. Het is goed voor je psyche. Je gaat rationeler nadenken, je gaat beter concentreren, je voelt je mentaal beter en meer fit.
3. Het geeft je energie. Als je drie keer per week sport, heb je gewoon die hele week meer energie voor alle andere taken.
4. Het is leuk.
5. Je leert mensen kennen, nieuwe vrienden en nieuwe meisjes die een potentiele date is. Ik heb al en leuke date gehad met een meisje die ik in een sportschool heb ontmoet.
6. Je gaat er beter uitzien. Geloof het of niet, gespierd zijn (en dan heb ik het over een Usher of Brad Pitt lichaam) werkt alleen maar in je voordeel. Voor ik serieus sportte, kreeg ik wel aandacht van meisjes. Nu dat ik gespierder ben, krijg ik veel meer aandacht. En nee, dat was niet eens zo belangrijk voor mij. Maar om te zeggen dat het nutteloos is en dat als je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt het je net zo goed of beter gaat lukken... nee. Vroeger moest ik een beetje moeite doen als ik aandacht wilde van een meisje. Nu komen ze naar mij.

Niet dat ik zeg dat iedereen HOEF te sporten, als je niet wil dan moet je dat vooral niet doen. Maar ik zie niet waarom fokkers hier heel stoer gaan zeggen dat sporten fail is. Leven jullie in een omgekeerde wereld of zoiets?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_91599616
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen maar ik ken het zeker.

Ik had toen ook een vriend toen ik een jaar of 19 was en hij zag er onweerstaanbaar uit. Als we uitgingen en ergens binnen kwamen dan kwamen de dames direct naar hem toe.
Ik weet nog wel dat er 2 dames op hem afstapte en vroegen of hij bij hun aan tafel wilde zitten. Daar zaten we dus met zijn vieren, die dames in gesprek met mijn vriend + een beetje flirten en ik werd genegeerd alsof ik niet bestond. Dit was vrij pijnlijk en dit was eigenlijk de reden dat ik besloot om nooit meer uit te gaan. IK begon nog meer te twijfelen aan mezelf dan ik al deed. Ik wist toen al dat ik kansloos zou blijven voor altijd bij de vrouwen omdat ik wist dat ik niet van mijn uiterlijk moest hebben maar ook niet van mijn sociale vaardigheden. Vrouwen waren een compleet onbereikbaar iets voor mij en dat is nog steeds zo.

Ik heb dus geprobeerd om niet meer naar vrouwen te kijken als ik ergens ben of bijvoorbeeld in de trein of op straat.
Van tv zender wisselen als er toevallig mooie dames in beeld kwamen
Niet meer uitgaan
Niet meer op vakantie gaan.
Hardcore warcraft spelen met alle gevolgen van dien. ( zelfs in warcraft haatte ik de vrouwelijke personages en speelsters) en als de nerds over hun Girlfriends begonnen te praten probeerde ik direct het onderwerp te veranderen.)
Nooit naar films kijken met liefdesrelaties erin en als dit onverwacht toch gebeurd dan geïrriteerd de film afzetten.
Geen seks en er vooral niet aan denken (dus ook niet alleen)
Alle vrouwen zien als man als ik zakelijk gedwongen word ermee in gesprek te gaan.
Zo wil ik nog even benadrukken dat de dames bij mij op kantoor die ik al 2 jaar kon mij op mijn verjaardag alleen feliciteerde met woorden ( mijn laatste verjaardag werd zelfs overgeslagen tot mijn opluchting) terwijl al mijn andere collega's altijd 3 zoenen kregen.

Dit alles omdat ik wist dat ik kansloos zou zijn voor altijd en dus probeerde om zoveel mogelijk te doen alsof vrouwen niet bestonden. Uiteindelijk lukte dit niet en op mijn 23 - 26 begon ik me serieus ongelooflijk eenzaam te voelen maar ik wist dat ik geen schijn van kans maakte bij de vrouwen dus ik moest op een of andere manier verzinnen hoe ik het moest uithouden om altijd alleen te leven. En dan nu opeens uit het niets zeg maar lukt het me om weer door te gaan.

Ik speelde in de periode dat het extreem slecht ging world of warcraft om zo alles proberen te vergeten. Maar ook in WoW stond ik bekend als een hele goede speler (top 0,25%) maar als iemand die completly fucked up is in de mind. Zo verzonnen mijn arena mates teamnamen als "Send Richard to Rehab " of " Richard the insanely emo druid "

Overigens wil ik nog wel even melden dat die onweerstaanbare gast nu 28 jaar is en een enorme bierpens heeft + kaal + bril maar hij is wel getrouwd en heeft een kind.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 20-01-2011 08:14:15 ]
pi_91599676

[ Bericht 100% gewijzigd door richard_prf op 20-01-2011 07:15:17 ]
pi_91599690
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:09 schreef richard_prf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 januari 2011 04:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.
Alleen geldt voor mij persoonlijk punt 5 totaal niet. Ik werd toen ik ging sporten uitgelachen door de gasten met een goed figuur en de meiden moeten al helemaal niets van me weten. ( dit is niet ingebeeld, dit komt door mijn skinny bouw)
Keep_Walking ik vermoed dat jij gewoon een goed uiterlijk heb en het daarom zo goed doet bij de dames.

Met punt 6 ben ik het ook wel eens behalve dan dat als je een lelijk gezicht hebt dat je nog zoveel kan sporten maar dat je daardoor er niet aantrekkelijker gaat uitzien omdat je eerst naar het gezicht kijkt.

Met punt 4 ben ik het ook mee eens. Maar doordat je je zo kut voelt omdat je word uitgelachen en niemand contact wilt met je dan ga je vanzelf met tegenzin naar de sportschool. Ik ga nu alweer zo'n 8 weken.

Ik heb veel dingen gemist in mijn leven en dat komt vooral doordat ik mezelf zo verschrikkelijk veel haat en ik krijg bevestigingen van mensen die me graag belachelijk maken.

Het spijt me, het is niet mijn bedoeling dit topic te kapen. Maar op een of andere manier helpt het als ik pijnlijke confronterende dingen van me afschrijf.

Uiteindelijk lijkt "maanvis " gelijk te krijgen. "je moet het accepteren en alleen door het leven gaan ". Dit ongelooflijk pijnlijke proces heb ik geaccepteerd. Ik irriteerde me bijvoorbeeld niet meer aan om te lezen dat Keep_Walking het goed doet bij de meiden. Ik wens hem een prima leven toe.
Maar het feit is dat ik een ander leven ga leiden. Weliswaar met auto/huis/baan maar emotieloos zonder sociale contacten ik heb dit diep van binnen geaccepteerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door richard_prf op 20-01-2011 08:03:08 ]
  donderdag 20 januari 2011 @ 08:05:23 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91600111
quote:
Je komt daar met een paar sterke punten aanzetten.
Alleen geldt voor mij persoonlijk punt 5 totaal niet. Ik werd toen ik ging sporten uitgelachen door de gasten met een goed figuur en de meiden moeten al helemaal niets van me weten. ( dit is niet ingebeeld, dit komt door mijn skinny bouw)
Keep_Walking ik vermoed dat jij gewoon een goed uiterlijk heb en het daarom zo goed doet bij de dames.
Ik ben blij met mijn uiterlijk, maar er zijn zeker dingen dat ik anders zou willen. En ik moet voor een domme reden in de toekomst een beugel gaan dragen.

quote:
Met punt 6 ben ik het ook wel eens behalve dan dat als je een lelijk gezicht hebt dat je nog zoveel kan sporten maar dat je daardoor er niet aantrekkelijker gaat uitzien omdat je eerst naar het gezicht kijkt.
Die mentaliteit moet je dus veranderen. Vooral jij, die voor zover ik weet gewoon een normale goed uitziende gezicht hebt. Het komt door je BDD dat je zo denkt.

quote:
Met punt 4 ben ik het ook mee eens. Maar doordat je je zo kut voelt omdat je word uitgelachen en niemand contact wilt met je dan ga je vanzelf met tegenzin naar de sportschool. Ik ga nu alweer zo'n 8 weken.
Hey, luister eens, de eerste 8 tot 10 weken maakte ik ook geen contact. Mensen lachten mij ook uit. Ik heb het dan over toen ik 15 was, toen ging ik voor het eerst naar de sportschool en grotere eikels maakten mij ook belachelijk. Dat gebeurt bij veel mensen. Er zijn gewoon bepaalde mensen die hun ego moeten voeden door andere mensen af te kraken. Fuck hen. Die mensen moeten allemaal AIDS krijgen.

quote:
Ik heb veel dingen gemist in mijn leven en dat komt vooral doordat ik mezelf zo verschrikkelijk veel haat en ik krijg bevestigingen van mensen die me graag belachelijk maken.
Je moet vooral schijt krijgen aan die mensen. Ik heb je foto gezien en je ziet er gewoon normaal uit, goed zelfs. Hoe gaat het met je psycholoog? Herstellen is pijnlijke process, he?

quote:
Uiteindelijk lijkt "maanvis " gelijk te krijgen. "je moet het accepteren en alleen door het leven gaan ". Dit ongelooflijk pijnlijke proces heb ik geaccepteerd. Ik irriteerde me bijvoorbeeld niet meer aan om te lezen dat Keep_Walking het goed doet bij de meiden.
Sorry daarvoor, ik wil ook niet overkomen alsof ik een baas ben die alle meisjes hosselt ofzo. Het is niet mijn bedoeling om stoer te doen op de internet. Ik ben vaak genoeg afgewezen en voor elke meisje die me wel leuk vindt, ziet er waarschijnlijk nog 10 mij niet eens staan. En ik moet over een maand of twee een beugel aandoen, daardoor ga ik waarschijnlijk alle sjans verliezen. Ik probeer vooral advies te geven en als ik zeg dat het bij mij wel werkt, is om te laten zien dat het bij jou ook kan werken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_91600517
[quote]1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:26 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Foto van vriend: [ afbeelding ]

KNAP ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')