Ik zit mijn hele leven al bij de sns... Dus ik zou niet zo snel naar een ander gaan. Maar flikken ze me nog een keer zoiets, dan vind ik de rabo wel een optie. Ing is al helemaal niks xDquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Sam-x het volgende:
Het is ook niet verstandig om aan het einde van de maand niets over te houden. Is 'n huishoudboekje niks voor je?
Nee dat is het ook niet, maar ik ben student, ik heb al niet veel geld... Ik moet ook iedere euro omdraaienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Sam-x het volgende:
Het is ook niet verstandig om aan het einde van de maand niets over te houden. Is 'n huishoudboekje niks voor je?
Ik moet toch ietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef HugoBaas het volgende:
Hoezo bel je naar een 50 cent nummer?
Dat is echt een noob faal.
Tevens worden dingen niet zomaar voor de lol gestorneerd.
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar ik ben student, ik heb al niet veel geld... Ik moet ook iedere euro omdraaienDus ja dan hou je aan het eind van de maand niks over
Jij bent vast saai.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?
Ik heb al een baan. Maar ik heb het afgelopen half jaar nogal veel financiële tegenslagen gehad... Vandaar dat ik niks meer over hou...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?
Maar, als je nu weer een baan hebt wil dat toch zeggen dat je er nu weer op vooruit gaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb al een baan. Maar ik heb het afgelopen half jaar nogal veel financiële tegenslagen gehad... Vandaar dat ik niks meer over hou...
Zou ik je geven?quote:
Ik werk al 2.5 jaar bij hetzelfde bedrijf:Pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Maar, als je nu weer een baan hebt wil dat toch zeggen dat je er nu weer op vooruit gaat?
Ga het nou niet uitleggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik werk al 2.5 jaar bij hetzelfde bedrijf:P
Maar ik ben 8 maanden geleden verhuist. En dat heeft nogal wat problemen opgeleverd... Waar ik nog steeds inzit. vandaar dat ik dus niks overhou
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
50 euro lenen ?
Op 1 februari wil ik dan wel 80 euro terug op mijn rekening terug gestort krijgen
Deal ?
Ga je weer dat 50 cent per minuut nummertje bellen ofwat ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartje
haha nee xDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik zit mijn hele leven al bij de sns... Dus ik zou niet zo snel naar een ander gaan. Maar flikken ze me nog een keer zoiets, dan vind ik de rabo wel een optie. Ing is al helemaal niks xD
Ja oke, daar heb je dan mazzel meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga je weer dat 50 cent per minuut nummertje bellen ofwat ?
Ik bel eigenlijk altijd prepaiddoe er 1.5 maand mee omdat ik vaker naar het "buitenland" (Belgie) sms, krijg 30 euro gratis bij 20 euro beltegoed. Wanneer ik een abbo zou nemen zou ik altijd meer kwijt zijn !
Prepaid ftw in dit geval
Hee ja goed idee...:Pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien is een baantje een idee, TS.
Ja tering, ga er eens niet altijd vanuit dat iedereen alle posts uitgebreid gaat zitten lezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zeg... Heb jij ook geen bril nodig ?
misschien he...en ik zeg misschien..quote:Ja oke, daar heb je dan mazzel mee
Ik krijg net heel leuk een smsje van mijn provider
Vanwege bovengemiddeld hoog gebruik is een tussentijdse betaling vereist! Voor details zie onze email of bel de klantenservice
Die klantenservice is ook niet goedkoop, en omdat ik zoveel gedonder heb gehad ermee heb ik veel dure nummers moeten bellen...
Fijn ook dat nog eens...
Misschien moet ik ook maar weer volledig prepaid bellen
Ik kan een betere baan gaan zoeken. Maar ik verdien al 9 euro per uur, werk in een callcenter. En denk niet dat er veel callcenters zijn die mij meer betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja tering, ga er eens niet altijd vanuit dat iedereen alle posts uitgebreid gaat zitten lezen.
Waarom hou je naast je baantje geen geld meer over dan? Als je een dag en bijv. een aantal avonden zou werken dan zou dat haast wel moeten kunnen neem ik aan?
Ik ga nooit over mijn bundel heenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef MrNiles het volgende:
[..]
misschien he...en ik zeg misschien..
zou je eens minder moeten bellen
hou je ook geld over....
Hmm, tijd om een studie schuld op te bouwen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kan een betere baan gaan zoeken. Maar ik verdien al 9 euro per uur, werk in een callcenter. En denk niet dat er veel callcenters zijn die mij meer betalen.
En ik heb een best dure kamer en opleiding... Ik kan best meer gaan werken, maar ik werk al 5 avonden per week. Als ik overdag ook nog dr bij neem, heb ik geen tijd meer voor mijn school. Kan ik net zo goed stoppen
Nee niet nodig. Ik kan me hoofd nog net boven water houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hmm, tijd om een studie schuld op te bouwen dan?
Aan wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Verkoop je reet achter het station aan Socios.
Jongens, ik ben nieuw...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je bent een droomvrouw voor Ritmo
PM anders Schenkstroop even.quote:
Klagen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klagen over teveel geld hebben
Hoe wou je het anders noemenquote:
Geloof me nou maar.quote:
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hoe wou je het anders noemen
Je kwam nou niet echt over dat je er gelukkig mee bent
Doe dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?
Weet je wat leuk is. In de gracht gooien als er sloebers in de buurt zijn die niet kunnen zwemmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?
Dat Schenkstroop je wel helpt.quote:
Zou je het vreemd vinden als ik zeg dat ik het niet geloof?quote:
Je bent net nieuw zeg je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zou je het vreemd vinden als ik zeg dat ik het niet geloof?
Dit is en blijft Fok!...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tering gast, doe normaal en zet het onder een spoiler. Mijn eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is Schenkstroop:De kanker gast. GADVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Ja dus?quote:
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dat heeft toch alles met mijn wantrouwen te maken?
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar op
Nee trouwensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar op
Jij dus ook niet. Oprotten kankerkloon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.
KLB niet vertrouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.
Hardste bazen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
KLB niet vertrouwenWij zijn je tweede familie, nee, beter dan je familie. Je kameraden, bloedbroeders, strijdmakkers. 24/7 hier voor je. De granieten rots in de branding. Wanneer je ons nodig hebt zijn wij KLB'ers er voor je, en ook wanneer je ons niet nodig hebt. Dit is je tweede huiskamer, maar niet zomaar. We eisen onvoorwaardelijk respect en vertrouwen van je, en dat is ook wat we je geven. Als je dit kunt opbrengen verwelkom ik je bij de hardste bazen ter aarde. Welkom in de Klaagbaak.
Chicks hebben we ook nodig, pics kunnen ter beoordeling worden verzonden naar dit adres.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hardste bazen?
Hmm, ik ben maar een klein lief onschuldig meisje
Ik denk dat ik KLB dus maar ga verlaten
Volgens mij word ik er binnen no-time ''uitgedist''
Je kan ook op mn fobo kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Chicks hebben we ook nodig, pics kunnen ter beoordeling worden verzonden naar dit adres.
dat zegt niets over je belgedrag!quote:Ik ga nooit over mijn bundel heen
Maar al die 0900nummers...
Dat is soms echt om te huilen hoe duur dat is...
Excuseer, ben ik nou echt het woord naakt vergeten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Je kan ook op mn fobo kijken?
Als mijn bank, mijn provider enz, fouten maken, moet ik hun bellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef MrNiles het volgende:
[..]
dat zegt niets over je belgedrag!
hoevaak moet je 0900 nummers bvellen
Het is dan wel niet naakt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Excuseer, ben ik nou echt het woord naakt vergeten?
Walgelijk, TR gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Het is dan wel niet naakt...
Maar vind je me hier nou niet ontzettend lekker op?
[ afbeelding ]
Nee, als je weinig geld hebt doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je naar de bank toe (als het probleem daar ligt) of naar de telefoonwinkel (als het probleem daar ligt).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als mijn bank, mijn provider enz, fouten maken, moet ik hun bellen
Ik heb 3 weken niet kunnen smsen, op mailtjes werd niet gereageerd, ik heb geen huis telefoon. En mijn huisgenoten zijn echt niet zo dom om te zeggen, tuurlijk mag je met mijn telefoon dure 0900nummer bellen, om je problemen op te lossen...
Dan MOET je wel zelf bellen. En dat kost geld
quote:

En het was onduidelijk aan wie het probleem lagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, als je weinig geld hebt doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je naar de bank toe (als het probleem daar ligt) of naar de telefoonwinkel (als het probleem daar ligt).
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topicreport. Ik heb het idee dat je er niet serieus genoeg mee bezig bent. Dan niet hoor, voor jou 10 anderen.
En storten, dat kan ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
SNS
De enige bank waar je geen geld kan opnemen bij de fillialen
Dat zeg je nu, kun je over een paar weken ook een link naar je verhaal over incassokosten hier posten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartje
10 anderequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!
Val me daar niet op aan joh, jij bent ook nieuw geweest.
Maar goed, succes met je 10 andere
Ga naar een echte bank en een echte provider. En je bent vast niet dom, maar dit zijn wel de nadelen van klant zijn bij dit soort bedrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
En het was onduidelijk aan wie het probleem lag
De SNS is al zijn kantoren aan het sluiten, hier in de omgeving is geen SNSkantoor meer te bekennen
Simpel is een sim-only bedrijf
Die kan je dus alleen maar telefonisch bereiken
Als jij nou eens een goeie oplossing voor me zoekt, want klaarblijkelijk. Ben ik te dom om die zelf te vinden, en heb ik ook geen tussenweg gezocht
Ik heb je een kans gegeven, maar als jij vunzige plaatjes gaat posten lijk je me geen volwaardig lid voor de Klaagbaak. Echter, ik wil je nog niet afschrijven. Bewijs jezelf de komende dagen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!
Val me daar niet op aan joh, jij bent ook nieuw geweest.
Maar goed, succes met je 10 andere
Dit is de eerste keer dat dit bij mijn bank gebeurt. Ik spring niet van hak op de tak. Dus daar wacht ik nog even meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ga naar een echte bank en een echte provider. En je bent vast niet dom, maar dit zijn wel de nadelen van klant zijn bij dit soort bedrijven.
Ach ga fietsen johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb je een kans gegeven, maar als jij vunzige plaatjes gaat posten lijk je me geen volwaardig lid voor de Klaagbaak. Echter, ik wil je nog niet afschrijven. Bewijs jezelf.
Je weet bij wat voor bedrijf je klant wordt. Geen winkels/plek om naar toe te gaan vind ik zelf altijd niet zo prettig. Dan moet je iederdaad altijd 0900-nummers bellen die duur zijn. Als mijn bank zijn kantoren dicht zou gooien zou ik gelijk overstappen. Dat heeft niets met van de hak op de tak springen te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat dit bij mijn bank gebeurt. Ik spring niet van hak op de tak. Dus daar wacht ik nog even mee
En mijn provider. Mijn abbo ging september 2010 in. Ik kan het nu nog niet opzeggen, ik zit er dus jammer genoeg nog 2 jaar aan vast...
Klopt. Alleen mijn ouders vinden dat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, die gaan mij echt niet helpen. De familie hoef ik dus ook niet in te schakelen. Daar steekt me pa wel een stokje voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
vraag je vriend, ouders , opa en oma of whatever om wat financiele steun... familie moet elkaar helpen toch wtf heej
Ja, ook alleen in noodsituaties om een tijd te overbruggen. Verder ben je natuurlijk ook zelf verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen mijn ouders vinden dat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, die gaan mij echt niet helpen. De familie hoef ik dus ook niet in te schakelen. Daar steekt me pa wel een stokje voorMijn vriend krijgt volgende week zijn geld pas. Ik krijg nog geld terug van de belastingdienst, nu maar hopen dat ik dat snel krijg
Klopt. Ik zal je ook vertellen waarom ik bij Simpel zit. Hij is allereerst, als je die 0900nummers niet meerekent, relatief goedkoop. Bovendien, ik sta BKR geregistreerd. Bij mijn vorige abbo ging ik er steeds 300 euro overheen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je weet bij wat voor bedrijf je klant wordt. Geen winkels/plek om naar toe te gaan vind ik zelf altijd niet zo prettig. Dan moet je iederdaad altijd 0900-nummers bellen die duur zijn. Als mijn bank zijn kantoren dicht zou gooien zou ik gelijk overstappen. Dat heeft niets met van de hak op de tak springen te maken.
Een rekening van 300 euro? Wat dacht je van gewoon een prepaid nemen. Kijken ze ook niet naar je BKR. Verkeerde keuze was dit. Je zit dus gewoon met schulden nu denk ik zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal je ook vertellen waarom ik bij Simpel zit. Hij is allereerst, als je die 0900nummers niet meerekent, relatief goedkoop. Bovendien, ik sta BKR geregistreerd. Bij mijn vorige abbo ging ik er steeds 300 euro overheen.
Mijn vader kan op mijn bankzaken komen.
Ik hoef ook niet te proberen dat op te zeggen, want dan heb ik een groot probleem.
Hij waarschuwde me nog, als ik nog 1 keer zo'n hoge rekening zou krijgen, zou hij het terug laten boeken.
Net zo lang tot ik gedonder kreeg van het incassobureau. Ik leerde mijn lesje, alleen sta ik dus nog wel BKR geregistreed voor de aankomende 3 jaar. En Simpel is de enige provider die daar niet naar kijkt. De rest wel. Vandaar...
En de SNS, nja ik kijk het nog even aan. Krijg ik meer gezeik, neem ik wel een andere bank.
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een rekening van 300 euro? Wat dacht je van gewoon een prepaid nemen. Kijken ze ook niet naar je BKR. Verkeerde keuze was dit. Je zit dus gewoon met schulden nu denk ik zo?
Hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS laat godverdomme eens je tieten zien!!
Ok, je kan dus niet met geld omgaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Theelepel69 het volgende:
Bovendien, ik sta BKR geregistreerd.
Beter lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ok, je kan dus niet met geld omgaan?
Dan snap ik de TT wat beter.
Nu heb ik toch je aandacht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha
Ik negeer je niet voor niets
Haha, klopt. Maar me tieten krijg je nog steeds niet te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nu heb ik toch je aandacht. [ afbeelding ]
Dat zal wel niet lukken als er niets meer op de rekeing staat zoals we een beetje uit de verhalen van TS kunnen opmaken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Renaldo het volgende:
als het gestorneerd is staat het weer op je rekening, kwestie van nog een keer overmaken
Mocht je geld nodig hebben, moet je mij maar effe contacteren, ik heb altijd wel klusjes voor mensen die best aardig betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.
En nee, Qua telefoonrekening zit ik niet meer in de schulden
Nee kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lukken als er niets meer op de rekeing staat zoals we een beetje uit de verhalen van TS kunnen opmaken.
Misschien is het tijd gewoon even geen telefoon meer te hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.
En nee, Qua telefoonrekening zit ik niet meer in de schulden
Ben je gekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien is het tijd gewoon even geen telefoon meer te hebben.
Gewoon je focking rekeningen betalen, zo simpel is het. Als er te weinig op staat, wordt het gestorneerd en krijg je wát er was afgeschreven dus weer mooi terug op je rekening. Je vult erbij wat je nodig hebt, en tracht alsnog je rekening te betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef Theelepel69 het volgende:
Verdomme...
Rot SNSbank
Die flikkers hebben vorige week mijn telefoonrekening terug laten storneren. Ik dacht eerst dat het aan mijn provider lag, dus ik belde ze op.
''Sorry mevrouw, maar hier staat dat u gewoon heeft betaald, maakt u zich geen zorgen, u word niet afgesloten.
Niks aan de hand dus.
Maar toen kreeg ik vanmorgen een smsje
De incasso van je factuur is mislukt. Je nummer is afgesloten. Betaal binnen 5 werkdagen en voorkom hoge incassokosten.
Verdomme...
Ik Simpel gebeld.
Nee sorry mevrouw, wij weten van niks, u zult contact op moeten nemen met Direct Pay.
Ik hun opgebeld
Voor dit gesprek betaalt u 50 cent per minuut.
Verdomme, ook dat nog. In totaal 37 minuten aan de telefoon gezeten. Dat word een duur grapje...
Maar ik moest mijn bank bellen
Ik eerst een half uur in de wacht, neemt uiteindelijk zo'n sloom wijf op.
En legt me daarna op dr dooie gemak uit, dat het idd de schuld van de SNS was, maar ze kon niks voor me doen. Dus ik vraag verwonderd: Vertel je me nu dat ik opnieuw moet betalen?
Waar moet ik dat geld vandaan toveren.
Krijg ik een grote bek van dat wijf. Ja sorry mevrouw, maar ik zie hier dat u elke maand geen cent overhoud. Dat is natuurlijk dan ook een beetje u eigen schuld. Dat soort dingen moet je beter in de gaten houden.
Dus ik vraag woest of het nu mijn schuld is?
Nee nee sorry mevrouw, wilt u alstublieft geen klacht indienen? (HUH?)
Fijne dag nog
En ze legt zo neer...
En daar zat je dan, WEER een rekening van 75 euro. Hem niet kunnen betalen, dus dat word zo een prepaid kaartje kopen
Kut SNS...
en 1000 euro roodstand is geen optie? of ben je bang dat je die een keer in de 3 maanden een positief saldo dient te hebben niet redt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik had mijn maandelijkse rekeningen netjes betaald, en de rest eraf gehaald
Mijn rekening werd daarna pas terug gestorneerd
Mijn pa krijgt namelijk nog 100 euro van me
Maar ik kan dat deze maand echt niet missen
En aangezien de kantoren in de omgeving weg zijn, kan ik het ook niet terug laten storten
Het gaat om een rekening van 3 maanden oudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Gewoon je focking rekeningen betalen, zo simpel is het. Als er te weinig op staat, wordt het gestorneerd en krijg je wát er was afgeschreven dus weer mooi terug op je rekening. Je vult erbij wat je nodig hebt, en tracht alsnog je rekening te betalen.
Niet de schuld van SNS, noch van Simpel, maar van jou, TS.
Nee, dat is geen optie. Ik denk idd dat ik in die 3 maanden met alles wat er bij komt kijken, het idd niet red om weer boven 0 uit te komenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef Renaldo het volgende:
[..]
en 1000 euro roodstand is geen optie? of ben je bang dat je die een keer in de 3 maanden een positief saldo dient te hebben niet redt?
Hmm veel zou het niet waard zijn, het duurste wat hier staat is mijn Wiiquote:
Ja, want dan hebben ze je gegevens en injecteren ze je s'nachts met waarheidsserum!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Salvad0R het volgende:
ik weiger consequent elke vorm van abonnement
zij niet omdat je een gedweeë tyfusslaaf bent
nee ik heb al de playstation movequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hmm veel zou het niet waard zijn, het duurste wat hier staat is mijn Wii
Kopen?
Nee, dat is wel duidelijk. Maar je kan er duidelijk niet mee omgaan. Rekening van 300,-. Spoort echt niet (tenzij je heel veel (naar het buitenland) moet bellen voor je werk, maar dan hoef je hem ook niet zelf te betalen). Het is dus een verslaving. Tijd voor ontwenning dan maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Ik kan toch niet zonder telefoon?
Serieus?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Trouwens, als het goed is zou je BKR notering al verwijderd moeten zijn.
Die telecombedrijven hadden volgens mij met ingang van 2011 de samenwerking met BKR stopgezet, en alle bestaande noteringen ook gewist.
Die 300 euro rekeningen zijn inmiddels al van bijna een jaar geleden. Ik heb me lesje echt wel geleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duidelijk. Maar je kan er duidelijk niet mee omgaan. Rekening van 300,-. Spoort echt niet (tenzij je heel veel (naar het buitenland) moet bellen voor je werk, maar dan hoef je hem ook niet zelf te betalen). Het is dus een verslaving. Tijd voor ontwenning dan maar.
Moet je nog wel even kijken hoe dat zit met Preventelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat ga ik dan even rustig op me gemak uitzoeken
Als er een mogelijkheid is dat ik een andere provider kan nemen doe ik dat direct!
Thnxs
Als mijn achterstaande betaling betaald is, vervalt dat ook las ik net, en die betaling is al een half jaar geleden betaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet je nog wel even kijken hoe dat zit met Preventel
Als het goed is, is er ook een wetswijziging ingevoerd wat betreft telecom contracten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als mijn achterstaande betaling betaald is, vervalt dat ook las ik net, en die betaling is al een half jaar geleden betaald
Thnxs! Nu heb ik iig iets meer mogelijkheden, nou alleen nog zien hoe ik onder Simpel vandaan kom
Ja, dat laat die rekening van 75,- en het feit dat prepaidkaarten er heel snel doorheen gaan wel zien jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Die 300 euro rekeningen zijn inmiddels al van bijna een jaar geleden. Ik heb me lesje echt wel geleerd
Die rekening van 75 euro is gekomen omdat ik nogal gedonder heb gehad met mijn provider, ik kon niet smsen, soms niet bellen, en internet was al helemaal knudde. Er was echt veel gezeik mee, ik heb in totaal meer dan 9 uur aan de telefoon gezeten. Uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat het probleem niet was op te lossen. En moest wachten op mijn nieuwe simkaartje van T-mobile, want die namen het over. Nu werkt het wel allemaal, maar goed. Omdat ik ze steeds achter hun reet aan moest bellen werd mijn rekening zo hoogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat laat die rekening van 75,- en het feit dat prepaidkaarten er heel snel doorheen gaan wel zien ja
Hoe kom jij dan toch aan internet? Of een verzekering?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Salvad0R het volgende:
ik weiger consequent elke vorm van abonnement
zij niet omdat je een gedweeë tyfusslaaf bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |