Ja, ook alleen in noodsituaties om een tijd te overbruggen. Verder ben je natuurlijk ook zelf verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen mijn ouders vinden dat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, die gaan mij echt niet helpen. De familie hoef ik dus ook niet in te schakelen. Daar steekt me pa wel een stokje voorMijn vriend krijgt volgende week zijn geld pas. Ik krijg nog geld terug van de belastingdienst, nu maar hopen dat ik dat snel krijg
Klopt. Ik zal je ook vertellen waarom ik bij Simpel zit. Hij is allereerst, als je die 0900nummers niet meerekent, relatief goedkoop. Bovendien, ik sta BKR geregistreerd. Bij mijn vorige abbo ging ik er steeds 300 euro overheen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je weet bij wat voor bedrijf je klant wordt. Geen winkels/plek om naar toe te gaan vind ik zelf altijd niet zo prettig. Dan moet je iederdaad altijd 0900-nummers bellen die duur zijn. Als mijn bank zijn kantoren dicht zou gooien zou ik gelijk overstappen. Dat heeft niets met van de hak op de tak springen te maken.
Een rekening van 300 euro? Wat dacht je van gewoon een prepaid nemen. Kijken ze ook niet naar je BKR. Verkeerde keuze was dit. Je zit dus gewoon met schulden nu denk ik zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal je ook vertellen waarom ik bij Simpel zit. Hij is allereerst, als je die 0900nummers niet meerekent, relatief goedkoop. Bovendien, ik sta BKR geregistreerd. Bij mijn vorige abbo ging ik er steeds 300 euro overheen.
Mijn vader kan op mijn bankzaken komen.
Ik hoef ook niet te proberen dat op te zeggen, want dan heb ik een groot probleem.
Hij waarschuwde me nog, als ik nog 1 keer zo'n hoge rekening zou krijgen, zou hij het terug laten boeken.
Net zo lang tot ik gedonder kreeg van het incassobureau. Ik leerde mijn lesje, alleen sta ik dus nog wel BKR geregistreed voor de aankomende 3 jaar. En Simpel is de enige provider die daar niet naar kijkt. De rest wel. Vandaar...
En de SNS, nja ik kijk het nog even aan. Krijg ik meer gezeik, neem ik wel een andere bank.
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een rekening van 300 euro? Wat dacht je van gewoon een prepaid nemen. Kijken ze ook niet naar je BKR. Verkeerde keuze was dit. Je zit dus gewoon met schulden nu denk ik zo?
Hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS laat godverdomme eens je tieten zien!!
Ok, je kan dus niet met geld omgaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Theelepel69 het volgende:
Bovendien, ik sta BKR geregistreerd.
Beter lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ok, je kan dus niet met geld omgaan?
Dan snap ik de TT wat beter.
Nu heb ik toch je aandacht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha
Ik negeer je niet voor niets
Haha, klopt. Maar me tieten krijg je nog steeds niet te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nu heb ik toch je aandacht. [ afbeelding ]
Dat zal wel niet lukken als er niets meer op de rekeing staat zoals we een beetje uit de verhalen van TS kunnen opmaken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Renaldo het volgende:
als het gestorneerd is staat het weer op je rekening, kwestie van nog een keer overmaken
Mocht je geld nodig hebben, moet je mij maar effe contacteren, ik heb altijd wel klusjes voor mensen die best aardig betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.
En nee, Qua telefoonrekening zit ik niet meer in de schulden
Nee kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lukken als er niets meer op de rekeing staat zoals we een beetje uit de verhalen van TS kunnen opmaken.
Misschien is het tijd gewoon even geen telefoon meer te hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje prepaid gebeld, maar dat was ook een ramp. Het beltegoed vloog er doorheen. Het voordeel van Simpel is is dat je een belplafond kan instellen. Ik kan er dus niet meer overheen bellen.
En nee, Qua telefoonrekening zit ik niet meer in de schulden
Ben je gekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien is het tijd gewoon even geen telefoon meer te hebben.
Gewoon je focking rekeningen betalen, zo simpel is het. Als er te weinig op staat, wordt het gestorneerd en krijg je wát er was afgeschreven dus weer mooi terug op je rekening. Je vult erbij wat je nodig hebt, en tracht alsnog je rekening te betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef Theelepel69 het volgende:
Verdomme...
Rot SNSbank
Die flikkers hebben vorige week mijn telefoonrekening terug laten storneren. Ik dacht eerst dat het aan mijn provider lag, dus ik belde ze op.
''Sorry mevrouw, maar hier staat dat u gewoon heeft betaald, maakt u zich geen zorgen, u word niet afgesloten.
Niks aan de hand dus.
Maar toen kreeg ik vanmorgen een smsje
De incasso van je factuur is mislukt. Je nummer is afgesloten. Betaal binnen 5 werkdagen en voorkom hoge incassokosten.
Verdomme...
Ik Simpel gebeld.
Nee sorry mevrouw, wij weten van niks, u zult contact op moeten nemen met Direct Pay.
Ik hun opgebeld
Voor dit gesprek betaalt u 50 cent per minuut.
Verdomme, ook dat nog. In totaal 37 minuten aan de telefoon gezeten. Dat word een duur grapje...
Maar ik moest mijn bank bellen
Ik eerst een half uur in de wacht, neemt uiteindelijk zo'n sloom wijf op.
En legt me daarna op dr dooie gemak uit, dat het idd de schuld van de SNS was, maar ze kon niks voor me doen. Dus ik vraag verwonderd: Vertel je me nu dat ik opnieuw moet betalen?
Waar moet ik dat geld vandaan toveren.
Krijg ik een grote bek van dat wijf. Ja sorry mevrouw, maar ik zie hier dat u elke maand geen cent overhoud. Dat is natuurlijk dan ook een beetje u eigen schuld. Dat soort dingen moet je beter in de gaten houden.
Dus ik vraag woest of het nu mijn schuld is?
Nee nee sorry mevrouw, wilt u alstublieft geen klacht indienen? (HUH?)
Fijne dag nog
En ze legt zo neer...
En daar zat je dan, WEER een rekening van 75 euro. Hem niet kunnen betalen, dus dat word zo een prepaid kaartje kopen
Kut SNS...
en 1000 euro roodstand is geen optie? of ben je bang dat je die een keer in de 3 maanden een positief saldo dient te hebben niet redt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik had mijn maandelijkse rekeningen netjes betaald, en de rest eraf gehaald
Mijn rekening werd daarna pas terug gestorneerd
Mijn pa krijgt namelijk nog 100 euro van me
Maar ik kan dat deze maand echt niet missen
En aangezien de kantoren in de omgeving weg zijn, kan ik het ook niet terug laten storten
Het gaat om een rekening van 3 maanden oudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Gewoon je focking rekeningen betalen, zo simpel is het. Als er te weinig op staat, wordt het gestorneerd en krijg je wát er was afgeschreven dus weer mooi terug op je rekening. Je vult erbij wat je nodig hebt, en tracht alsnog je rekening te betalen.
Niet de schuld van SNS, noch van Simpel, maar van jou, TS.
Nee, dat is geen optie. Ik denk idd dat ik in die 3 maanden met alles wat er bij komt kijken, het idd niet red om weer boven 0 uit te komenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef Renaldo het volgende:
[..]
en 1000 euro roodstand is geen optie? of ben je bang dat je die een keer in de 3 maanden een positief saldo dient te hebben niet redt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |