Ik zit mijn hele leven al bij de sns... Dus ik zou niet zo snel naar een ander gaan. Maar flikken ze me nog een keer zoiets, dan vind ik de rabo wel een optie. Ing is al helemaal niks xDquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Sam-x het volgende:
Het is ook niet verstandig om aan het einde van de maand niets over te houden. Is 'n huishoudboekje niks voor je?
Nee dat is het ook niet, maar ik ben student, ik heb al niet veel geld... Ik moet ook iedere euro omdraaienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Sam-x het volgende:
Het is ook niet verstandig om aan het einde van de maand niets over te houden. Is 'n huishoudboekje niks voor je?
Ik moet toch ietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef HugoBaas het volgende:
Hoezo bel je naar een 50 cent nummer?
Dat is echt een noob faal.
Tevens worden dingen niet zomaar voor de lol gestorneerd.
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar ik ben student, ik heb al niet veel geld... Ik moet ook iedere euro omdraaienDus ja dan hou je aan het eind van de maand niks over
Jij bent vast saai.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?
Ik heb al een baan. Maar ik heb het afgelopen half jaar nogal veel financiële tegenslagen gehad... Vandaar dat ik niks meer over hou...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Raar. Ik ben ook student en heb WEL geld over? Misschien een bijbaantje zoeken?
Maar, als je nu weer een baan hebt wil dat toch zeggen dat je er nu weer op vooruit gaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik heb al een baan. Maar ik heb het afgelopen half jaar nogal veel financiële tegenslagen gehad... Vandaar dat ik niks meer over hou...
Zou ik je geven?quote:
Ik werk al 2.5 jaar bij hetzelfde bedrijf:Pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Maar, als je nu weer een baan hebt wil dat toch zeggen dat je er nu weer op vooruit gaat?
Ga het nou niet uitleggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik werk al 2.5 jaar bij hetzelfde bedrijf:P
Maar ik ben 8 maanden geleden verhuist. En dat heeft nogal wat problemen opgeleverd... Waar ik nog steeds inzit. vandaar dat ik dus niks overhou
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef Maikuuul het volgende:
50 euro lenen ?
Op 1 februari wil ik dan wel 80 euro terug op mijn rekening terug gestort krijgen
Deal ?
Ga je weer dat 50 cent per minuut nummertje bellen ofwat ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartje
haha nee xDquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik zit mijn hele leven al bij de sns... Dus ik zou niet zo snel naar een ander gaan. Maar flikken ze me nog een keer zoiets, dan vind ik de rabo wel een optie. Ing is al helemaal niks xD
Ja oke, daar heb je dan mazzel meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga je weer dat 50 cent per minuut nummertje bellen ofwat ?
Ik bel eigenlijk altijd prepaiddoe er 1.5 maand mee omdat ik vaker naar het "buitenland" (Belgie) sms, krijg 30 euro gratis bij 20 euro beltegoed. Wanneer ik een abbo zou nemen zou ik altijd meer kwijt zijn !
Prepaid ftw in dit geval
Hee ja goed idee...:Pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien is een baantje een idee, TS.
Ja tering, ga er eens niet altijd vanuit dat iedereen alle posts uitgebreid gaat zitten lezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zeg... Heb jij ook geen bril nodig ?
misschien he...en ik zeg misschien..quote:Ja oke, daar heb je dan mazzel mee
Ik krijg net heel leuk een smsje van mijn provider
Vanwege bovengemiddeld hoog gebruik is een tussentijdse betaling vereist! Voor details zie onze email of bel de klantenservice
Die klantenservice is ook niet goedkoop, en omdat ik zoveel gedonder heb gehad ermee heb ik veel dure nummers moeten bellen...
Fijn ook dat nog eens...
Misschien moet ik ook maar weer volledig prepaid bellen
Ik kan een betere baan gaan zoeken. Maar ik verdien al 9 euro per uur, werk in een callcenter. En denk niet dat er veel callcenters zijn die mij meer betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja tering, ga er eens niet altijd vanuit dat iedereen alle posts uitgebreid gaat zitten lezen.
Waarom hou je naast je baantje geen geld meer over dan? Als je een dag en bijv. een aantal avonden zou werken dan zou dat haast wel moeten kunnen neem ik aan?
Ik ga nooit over mijn bundel heenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef MrNiles het volgende:
[..]
misschien he...en ik zeg misschien..
zou je eens minder moeten bellen
hou je ook geld over....
Hmm, tijd om een studie schuld op te bouwen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ik kan een betere baan gaan zoeken. Maar ik verdien al 9 euro per uur, werk in een callcenter. En denk niet dat er veel callcenters zijn die mij meer betalen.
En ik heb een best dure kamer en opleiding... Ik kan best meer gaan werken, maar ik werk al 5 avonden per week. Als ik overdag ook nog dr bij neem, heb ik geen tijd meer voor mijn school. Kan ik net zo goed stoppen
Nee niet nodig. Ik kan me hoofd nog net boven water houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hmm, tijd om een studie schuld op te bouwen dan?
Aan wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Verkoop je reet achter het station aan Socios.
Jongens, ik ben nieuw...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je bent een droomvrouw voor Ritmo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |