Verdomme...
Rot SNSbank
Die flikkers hebben vorige week mijn telefoonrekening terug laten storneren. Ik dacht eerst dat het aan mijn provider lag, dus ik belde ze op.
''Sorry mevrouw, maar hier staat dat u gewoon heeft betaald, maakt u zich geen zorgen, u word niet afgesloten.
Niks aan de hand dus.
Maar toen kreeg ik vanmorgen een smsje
De incasso van je factuur is mislukt. Je nummer is afgesloten. Betaal binnen 5 werkdagen en voorkom hoge incassokosten.
Verdomme...
Ik Simpel gebeld.
Nee sorry mevrouw, wij weten van niks, u zult contact op moeten nemen met Direct Pay.
Ik hun opgebeld
Voor dit gesprek betaalt u 50 cent per minuut.
Verdomme, ook dat nog. In totaal 37 minuten aan de telefoon gezeten. Dat word een duur grapje...
Maar ik moest mijn bank bellen
Ik eerst een half uur in de wacht, neemt uiteindelijk zo'n sloom wijf op.
En legt me daarna op dr dooie gemak uit, dat het idd de schuld van de SNS was, maar ze kon niks voor me doen. Dus ik vraag verwonderd: Vertel je me nu dat ik opnieuw moet betalen?
Waar moet ik dat geld vandaan toveren.
Krijg ik een grote bek van dat wijf. Ja sorry mevrouw, maar ik zie hier dat u elke maand geen cent overhoud. Dat is natuurlijk dan ook een beetje u eigen schuld. Dat soort dingen moet je beter in de gaten houden.
Dus ik vraag woest of het nu mijn schuld is?
Nee nee sorry mevrouw, wilt u alstublieft geen klacht indienen? (HUH?)
Fijne dag nog
En ze legt zo neer...
En daar zat je dan, WEER een rekening van 75 euro. Hem niet kunnen betalen, dus dat word zo een prepaid kaartje kopen
Kut SNS...
Niet zo stoer kijken schat... Daar krijg je rimpels van