Chicks hebben we ook nodig, pics kunnen ter beoordeling worden verzonden naar dit adres.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hardste bazen?
Hmm, ik ben maar een klein lief onschuldig meisje
Ik denk dat ik KLB dus maar ga verlaten
Volgens mij word ik er binnen no-time ''uitgedist''
Je kan ook op mn fobo kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Chicks hebben we ook nodig, pics kunnen ter beoordeling worden verzonden naar dit adres.
dat zegt niets over je belgedrag!quote:Ik ga nooit over mijn bundel heen
Maar al die 0900nummers...
Dat is soms echt om te huilen hoe duur dat is...
Excuseer, ben ik nou echt het woord naakt vergeten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Je kan ook op mn fobo kijken?
Als mijn bank, mijn provider enz, fouten maken, moet ik hun bellenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef MrNiles het volgende:
[..]
dat zegt niets over je belgedrag!
hoevaak moet je 0900 nummers bvellen
Het is dan wel niet naakt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Excuseer, ben ik nou echt het woord naakt vergeten?
Walgelijk, TR gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Het is dan wel niet naakt...
Maar vind je me hier nou niet ontzettend lekker op?
[ afbeelding ]
Nee, als je weinig geld hebt doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je naar de bank toe (als het probleem daar ligt) of naar de telefoonwinkel (als het probleem daar ligt).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:12 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Als mijn bank, mijn provider enz, fouten maken, moet ik hun bellen
Ik heb 3 weken niet kunnen smsen, op mailtjes werd niet gereageerd, ik heb geen huis telefoon. En mijn huisgenoten zijn echt niet zo dom om te zeggen, tuurlijk mag je met mijn telefoon dure 0900nummer bellen, om je problemen op te lossen...
Dan MOET je wel zelf bellen. En dat kost geld
quote:
En het was onduidelijk aan wie het probleem lagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, als je weinig geld hebt doe je dat natuurlijk niet. Dan ga je naar de bank toe (als het probleem daar ligt) of naar de telefoonwinkel (als het probleem daar ligt).
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topicreport. Ik heb het idee dat je er niet serieus genoeg mee bezig bent. Dan niet hoor, voor jou 10 anderen.
En storten, dat kan ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
SNS
De enige bank waar je geen geld kan opnemen bij de fillialen
Dat zeg je nu, kun je over een paar weken ook een link naar je verhaal over incassokosten hier posten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha nee dank je, laat het incasso bureau maar komen, ik haal zo wel een prepaidkaartje
10 anderequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!
Val me daar niet op aan joh, jij bent ook nieuw geweest.
Maar goed, succes met je 10 andere
Ga naar een echte bank en een echte provider. En je bent vast niet dom, maar dit zijn wel de nadelen van klant zijn bij dit soort bedrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
En het was onduidelijk aan wie het probleem lag
De SNS is al zijn kantoren aan het sluiten, hier in de omgeving is geen SNSkantoor meer te bekennen
Simpel is een sim-only bedrijf
Die kan je dus alleen maar telefonisch bereiken
Als jij nou eens een goeie oplossing voor me zoekt, want klaarblijkelijk. Ben ik te dom om die zelf te vinden, en heb ik ook geen tussenweg gezocht
Ik heb je een kans gegeven, maar als jij vunzige plaatjes gaat posten lijk je me geen volwaardig lid voor de Klaagbaak. Echter, ik wil je nog niet afschrijven. Bewijs jezelf de komende dagen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, ik zit hier pas anderhalve dag op!
Val me daar niet op aan joh, jij bent ook nieuw geweest.
Maar goed, succes met je 10 andere
Dit is de eerste keer dat dit bij mijn bank gebeurt. Ik spring niet van hak op de tak. Dus daar wacht ik nog even meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ga naar een echte bank en een echte provider. En je bent vast niet dom, maar dit zijn wel de nadelen van klant zijn bij dit soort bedrijven.
Ach ga fietsen johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb je een kans gegeven, maar als jij vunzige plaatjes gaat posten lijk je me geen volwaardig lid voor de Klaagbaak. Echter, ik wil je nog niet afschrijven. Bewijs jezelf.
Je weet bij wat voor bedrijf je klant wordt. Geen winkels/plek om naar toe te gaan vind ik zelf altijd niet zo prettig. Dan moet je iederdaad altijd 0900-nummers bellen die duur zijn. Als mijn bank zijn kantoren dicht zou gooien zou ik gelijk overstappen. Dat heeft niets met van de hak op de tak springen te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat dit bij mijn bank gebeurt. Ik spring niet van hak op de tak. Dus daar wacht ik nog even mee
En mijn provider. Mijn abbo ging september 2010 in. Ik kan het nu nog niet opzeggen, ik zit er dus jammer genoeg nog 2 jaar aan vast...
Klopt. Alleen mijn ouders vinden dat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, die gaan mij echt niet helpen. De familie hoef ik dus ook niet in te schakelen. Daar steekt me pa wel een stokje voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
vraag je vriend, ouders , opa en oma of whatever om wat financiele steun... familie moet elkaar helpen toch wtf heej
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |