PM anders Schenkstroop even.quote:
Klagen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Klagen over teveel geld hebben
Hoe wou je het anders noemenquote:
Geloof me nou maar.quote:
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Hoe wou je het anders noemen
Je kwam nou niet echt over dat je er gelukkig mee bent
Doe dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?
Weet je wat leuk is. In de gracht gooien als er sloebers in de buurt zijn die niet kunnen zwemmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff is meer van "geen idee waar ik het nu aan moet uitgeven". Misschien maar voor de fun in de fik steken?
Dat Schenkstroop je wel helpt.quote:
Zou je het vreemd vinden als ik zeg dat ik het niet geloof?quote:
Je bent net nieuw zeg je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Zou je het vreemd vinden als ik zeg dat ik het niet geloof?
Dit is en blijft Fok!...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tering gast, doe normaal en zet het onder een spoiler. Mijn eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit is Schenkstroop:De kanker gast. GADVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Ja dus?quote:
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dat heeft toch alles met mijn wantrouwen te maken?
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar op
Nee trouwensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Net nieuw zijn en dan al wantrouwen hebben. Rot dan maar op
Jij dus ook niet. Oprotten kankerkloon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.
KLB niet vertrouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Haha, idd net nieuw zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar als jij een zaal binnen loopt, en het is daar propvol met mensen die jij niet kent. kan je mij niet wijsmaken, dat je ze stuk voor stuk vertrouwt, bovendien, dit is het internet. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.
Hardste bazen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
KLB niet vertrouwenWij zijn je tweede familie, nee, beter dan je familie. Je kameraden, bloedbroeders, strijdmakkers. 24/7 hier voor je. De granieten rots in de branding. Wanneer je ons nodig hebt zijn wij KLB'ers er voor je, en ook wanneer je ons niet nodig hebt. Dit is je tweede huiskamer, maar niet zomaar. We eisen onvoorwaardelijk respect en vertrouwen van je, en dat is ook wat we je geven. Als je dit kunt opbrengen verwelkom ik je bij de hardste bazen ter aarde. Welkom in de Klaagbaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |