Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
niet goedquote:
Nu wel.quote:
quote:
zeggen we lekker nietquote:
2581 stond heel lelijk te ver naar rechtsquote:
Doe eens niet zo uber onverschilligquote:
Leeft die man eigenlijk nog. Ik vond de Runner up of iemand in diezelfde reeks veel leuker. WIllem Bol ofoz (niet te verwarren met die uit Opassen).quote:
Wat hoor ik daar voor geluid uti die plint komenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
wat een verschil trouwens, ik schroef een plint op, poets m'n tanden etc en iedereen is hier pleitos
Doe eens niet zo über rotquote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe eens niet zo uber onverschillig
Ja, Willem Bol inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leeft die man eigenlijk nog. Ik vond de Runner up of iemand in diezelfde reeks veel leuker. WIllem Bol ofoz (niet te verwarren met die uit Opassen).
Whisk is gek op dat soort muziekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gaan we Duitse muziek posten voor Whiskers?
komt goed no rush !quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, helemaal vergeten door werk
![]()
Ik PM je zo
NEEquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Duits!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laat ik die nou wél leuk vinden... Jeudsentimentquote:
Ja he??quote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
arme Whiskie, ze moeten je wel hebben he
Ik doe juist alles op je op te cheerenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja he??
En dat ik me rot voel telt ook al niet mee..
Trek je er niets van aan joh, boys will be boysquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja he??
En dat ik me rot voel telt ook al niet mee..
quote:
Je bent echt zoooo'n lieverd!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je er niets van aan joh, boys will be boys
Ik ook, als ik heeeeeeeeeeeeeeeeel dronken ben.quote:
Volgens mij probeer je vooral zo hard mogelijk na te trappen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe juist alles op je op te cheeren
ja pciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook, als ik heeeeeeeeeeeeeeeeel dronken ben.
Was er niet iets met hen en Einsturtzende Neubauten (sorry, ben niet sterk in Duits)???quote:
Nenaquote:
Al heb ik liever deze jaquote:
Jij kent me gewoon echt niet blijkt maar weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je vooral zo hard mogelijk na te trappen.
Ik altijd, ook zonder drankquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook, als ik heeeeeeeeeeeeeeeeel dronken ben.
Mooi liedje hequote:
ja maar jij bent goedquote:
niet mijn soort muziekquote:
Du Riechst so Gut is mijn Rammstein favoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nena
[..]
Al heb ik liever deze ja![]()
![]()
Precies...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je vooral zo hard mogelijk na te trappen.
quote:
Wel de mijnequote:
Ik vind van Haifisch de tekst zo geweldig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Du Riechst so Gut is mijn Rammstein favo
Kan het ff een tandje minder?? Alsjeblieft..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
En dan hier de voornaam van Whiskers. Ik heb er een liedje over geschreven![]()
Iron Maiden vind ik weer wel goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat valt ook wel mee hoor
Jij bent lief
Hoe ist met de kleine eigenlijk?
[..]
Wel de mijne![]()
ja goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat valt ook wel mee hoor
Jij bent lief
Hoe ist met de kleine eigenlijk?
[..]
Mijn hemel, kan ook echt niets goed doen bij en/of voor jou. Ben er nu wel klaar mee ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het ff een tandje minder?? Alsjeblieft..
Ehm, van dat soort "Duits" houd ik dan weer nietquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 365 goldfinger1963
02. 323 Trevland
03. 251 LovelyLady
04. 241 Koen66
05. 240 Ladylike
06. 237 suikertaartje
07. 222 pgrferrari
08. 207 Whiskers2009
09. 179 DaMart
10. 175 Stuart
11. 173 MPG
12. 151 wel.o.k
13. 106 MaleDuck
14. 097 _F.U.B.A.R_
15. 089 Dr_Flash
16. 084 Ajacied422
17. 084 TheFamousMan
18. 081 Fha
19. 078 Marijkezwolle
20. 074 Kentekenplaat
Reeks-statistieken!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Iron Maiden vind ik weer wel goed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja goed
maar vandaag werd mn vrouwtje in eens gebeld dat ze ziek was op school ...
bleek allemaal wel mee te vallen ... gelukkig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ga ik heen in juni, ga je mee?
ja was wel ff schrikken ...quote:
whehehehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo goed vind ik ze nou ook niet
Ja maar, dat is toch gewoon gezellig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo goed vind ik ze nou ook niet
Ja precies... En het heerst ook echt op het momentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja was wel ff schrikken ...
normaal bellen ze niet zo snel van school ..
ik heb meer dan het dubbele van jouquote:
Probeer nou ff wat begrip op te brengen, ok? Ik wil geen onmin met je, maar ik voel me kut en ik kan soms niet alles hebben. Sorry.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn hemel, kan ook echt niets goed doen bij en/of voor jou. Ben er nu wel klaar mee ook
Dat is wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan het dubbele van jou
idd, had een paar toffe nummersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat Falco zo snel en op tragische wijze om het leven kwam
ik weet wel iets gezelligerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, dat is toch gewoon gezellig?![]()
nah ze had het benauwd enzo ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja precies... En het heerst ook echt op het moment
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Echt? Heb nog een LP hier..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nummer ken ik niet. Zal wel op de laatste nieuwe staan, daar ken ik vooralsnog niks van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van Haifisch de tekst zo geweldig!
Und der Haifisch der hat Tränen
und die laufen vom Gesicht
doch der Haifisch lebt im Wasser
so die tränen sieht man nicht.
Net reageerde je welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, van dat soort "Duits" houd ik dan weer niet![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet wel iets gezelliger
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah ze had het benauwd enzo ...
ps had je nog een antwoord gestuurd ...
Marijkje...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja precies... En het heerst ook echt op het moment
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ga ik heen in juni, ga je mee?
look againquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
En ik had geantwoord ja, niets teruggezien though
quote:
Ik heb ze volgens mij allemaal verkochtquote:
Ja, ga je mee?quote:
quote:
De eerste keer dat ik ze gezien heb was ik 14quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Maiden.
Ruim 4 jaar geleden in Den Bosch gezien
Aldiquote:
marijke de rockert !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ze gezien heb was ik 14In de IJsselhallen
avondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aldifitnessbal
65,75 of 85 cm
vanaf 22-01
6,99
Ja, als er nog kaarten zijn ik er niet failliet aan gaquote:
Ik ben bang van niet, geen werk enzo. En zo'n fan ben ik er ook weer niet van. Al vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ga jij dan mee in juni?
![]()
[..]
Ik heb ze volgens mij allemaal verkocht
Mag ik die halen met jou en je auto?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aldifitnessbal
65,75 of 85 cm
vanaf 22-01
6,99
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als er nog kaarten zijn ik er niet failliet aan ga
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Probeer nou ff wat begrip op te brengen, ok? Ik wil geen onmin met je, maar ik voel me kut en ik kan soms niet alles hebben. Sorry.
suikertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aldifitnessbal
65,75 of 85 cm
vanaf 22-01
6,99
Wat voor werk deed je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, geen werk enzo. En zo'n fan ben ik er ook weer niet van. Al vind ik het wel goed.
Nope. Wel nog een glas gebrokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy ST, niet gesmolten onder de douche![]()
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Is goed..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wil ik je echt zien hoor
![]()
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar mee
Kom jij eens even op msn, honneponnetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar mee
Coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is goed..
Zat vroeger altijd in Dynamo hoor
Per ongeluk of luchtte het op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Wel nog een glas gebroken
Vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ze gezien heb was ik 14In de IJsselhallen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik die halen met jou en je auto?
oh meng, glazen naar hem gegooidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van jou krijg ik niet al dagen achter elkaar hetzelfde te horen. Met alle respect, heel vervelend als iemand zich kut voelt maar zoals gezegd zijn er meer mensen die zich ook heel kut voelen en misschien nog wel kutterderder. Ik word moe van het gezeur dat iemand maar niets kan hebben. Dan kan ik diegene dus beter negeren want blijkbaar is het mijn probleem. Sortedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?
Dat was een bliksembezoekquote:
WOAH!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ze hebben ook paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars
Blazequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar was dat met Bruce of met Blaze, want jij bent toch ook van 81?
Lekker slapenquote:
woeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef BrandX het volgende:
van de week kom ik wat frequenter langs jongens
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
uhuh volgens mij liggen 2 mensen hier elkaar wat minderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van jou krijg ik niet al dagen achter elkaar hetzelfde te horen. Met alle respect, heel vervelend als iemand zich kut voelt maar zoals gezegd zijn er meer mensen die zich ook heel kut voelen en misschien nog wel kutterderder. Ik word moe van het gezeur dat iemand maar niets kan hebben. Dan kan ik diegene dus beter negeren want blijkbaar is het mijn probleem. Sorted
let niet op hem, het is Stuart maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..
En dat ik nu serieus zit te janken. Wat nergens op slaat, want je bent "maar iemand van internet"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..
En dat ik nu serieus zit te janken. Wat nergens op slaat, want je bent "maar iemand van internet"
en dan toch nog om 0:17 wakker zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
godskolere, ik word doodmoe van mezelf![]()
jajaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan toch nog om 0:17 wakker zijn
Precies, ik ben een niemand. En een niemand kan je dus ook niet kwetsenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef BrandX het volgende:
van de week kom ik wat frequenter langs jongens
Lieve Wis, ik gok dat Stu het nu er gewoon even niet bij kan hebben en ik gok niet dat dat persoonlijk is (maar nu doe ik aannames die misschien niet kloppen hoor). Hoe dan ook, wat mij betreft kan hier prima ook over dat soort zaken gesproken worden en als je je daar bezwaard toe voelt niet doen.. Met enige regelmaat hebben wij het allemaal wel eens, dat we gewoon even moeten uithuilen hier. En als je je echt nog steeds bezwaard voelt dan mag je ook PMen. Hoe dan ook, trek het je niet persoonlijk aan meisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Okee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!Die moet ik
[..]
BlazeEn heb ze een jaar of 2 ofzo geleden in Assen gezien met Bruce
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermenschquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
let niet op hem, het is Stuart maar
Ik moet morgen werken maar wil niet slapenquote:
Lekker slapen Bosquote:
Dat ben je niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermensch
NOG steedsquote:
ik vind dat als je duidelijk iemand kwetst je op moet houden, period.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermensch
omg, je weet niet half hoe lucky ik benquote:
Gezellig, lekker ziek melden en bij mij komen spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken maar wil niet slapen
Dan ga je over een minuutje of tien toch maar proberen te slapen, Liebchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken maar wil niet slapen
Nee, kan niet heb stapels werk liggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig, lekker ziek melden en bij mij komen spelen
Die gooi ik wel even omquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, kan niet heb stapels werk liggen
Versnipperenquote:
Is een beetje sneu voor de mensen om wie het gaat, zijn wel dingen die moeten gebeurenquote:
Jaaaa, want jij gaat ook altijd zo verstandig op tijd slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je over een minuutje of tien toch maar proberen te slapen, Liebchen...
Dan wachten ze maar een dagjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een beetje sneu voor de mensen om wie het gaat, zijn wel dingen die moeten gebeuren![]()
Sure, ik heb hier bewust iemand gekwetst. Dat was vorige keer ook al het geval omdat ik mijn mening gaf over roken. Zo kun je onbewust toch al heel gauw iemand 'kwetsen'. Een opmerking als 'het is Stuart maar' is dan wel gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat als je duidelijk iemand kwetst je op moet houden, period.
en ook al vind je die ander nog zo zeuren, lees er dan overheen
Nee, moet dingen voorbereiden voor donderdag, heb een schuldhulpverleningsaanvraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wachten ze maar een dagje
Ik neem het me iedere dag weer voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, want jij gaat ook altijd zo verstandig op tijd slapen
ja enormquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?
Heequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
Godverdomme. Draadje van hechting los en het irriteert me.
Je hebt geen idee.. En nogmaals sorry.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik ben een niemand. En een niemand kan je dus ook niet kwetsen
Sorry Whisk, toen jij hier net kwam was ik misschien wel de meest enthousiaste KSC'er maar soms is het gewoon niet meer leuk als je alleen maar verwijten krijgt dus laat ik het gewoon voor wat het is. Doen we allebei ons eigen ding
Pofferdikkie...woensdag vrij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, moet dingen voorbereiden voor donderdag, heb een schuldhulpverleningsaanvraagEn nog wat andere spoed-klusjes... Dus kan echt niet...
Zit jij er ook met je tong mee te spelenquote:
Wat mij opvalt is dat jij best vaak snel geirriteerd bent. Is dat dan wel leuk voor de KSC?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met mijn hechtingen in mijn bovenarm?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij er ook met je tong mee te spelen?
Ow, ik wel met die in mijn kaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met mijn hechtingen in mijn bovenarm?
Ehm.
Nee.
Werk waar even geen werk in is. Al een ruim jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je dan als ik vragen mag?En zit je al lang thuis?
Dus houd je muil dan man, zeikerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
Ik neem het me iedere dag weer voor.
Alleen vandaag even niet![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Misschien wel het beste als ik dat gewoon tijdig aangeef. Voorkomt verder gezeurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat jij best vaak snel geirriteerd bent. Is dat dan wel leuk voor de KSC?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus houd je muil dan man, zeikerd
Pffff. Is al goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat lijkt mij ookquote:
Krak, dat was mijn hartquote:
Maar wat voor beroepsgroep is dat dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Werk waar even geen werk in is. Al een ruim jaar.Maar goed, ben wel aan het kijken voor wat anders en zo, maar januari/februari is altijd rustig.
Dat kan niet, Fles is one of a kindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
Stu probeert af en toe Fles te imiteren
Neee joh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Ooooh, natuurlijk. Ja, dat heb ik ook nodig om iemand anders te willen zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
awwww sollyquote:
die opmerking was dan ook alleen maar om haar wat op te beuren,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sure, ik heb hier bewust iemand gekwetst. Dat was vorige keer ook al het geval omdat ik mijn mening gaf over roken. Zo kun je onbewust toch al heel gauw iemand 'kwetsen'. Een opmerking als 'het is Stuart maar' is dan wel gezellig
Ik was niet eens bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke gered van een kwartet![]()
Oeh, dat rijmt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awwww sollywas niet de bedoeling
![]()
Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil er een lekkere stroopwafel?![]()
Of een rolletje?
en ook dit was een geintje, Fles is ook wel eens snel aangebrand...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, natuurlijk. Ja, dat heb ik ook nodig om iemand anders te willen zijn
Flash en ik kennen elkaar al 7 jaar op dit forum. Het is me nog NOOIT opgevallen dat ik hem zou immiteren. Zal het eens aan hem vragen
weet ik toch, dat je het daar niet om deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was niet eens bezigMaar jij mag dat altijd
alleen als je er warme koffie bij doetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil er een lekkere stroopwafel?![]()
Of een rolletje?
Meh, ik sla even over. Heb al wat andersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alleen als je er warme koffie bij doet
Weet je, ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die opmerking was dan ook alleen maar om haar wat op te beuren,
want heus, met depressies maak je geen geintjes, heeft mijn leven ook aardig weten te vernaggelen
Fles = liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
pffffffffffffffffffffffffff.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alleen als je er warme koffie bij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Het kan me niet schelen verderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook dit was een geintje, Fles is ook wel eens snel aangebrand...
(Meng, hoe draai ik me hier weer uit)
Iek!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom andere onderwerpen, over depressies hoef ik niet te pratenWat dachten jullie van ehm, lieve beestjes
[ afbeelding ]
LIEF??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom andere onderwerpen, over depressies hoef ik niet te pratenWat dachten jullie van ehm, lieve beestjes
[ afbeelding ]
doe nou even leuk meeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja! Een schattige springspinquote:
Kijk dan naar die oogjesquote:
Whaaaaaaoooh! Die is cool!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jou, deze dan?quote:
Hij glimlachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Een schattige springspin
[..]
Kijk dan naar die oogjesIt's so cute!
buk maarquote:
Sorry, anaal doe ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffff.
meneer komt na een jaar weer eens kijken en heeft dan meteen eisen
klein schepje zuikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Die is even daarvoor een heel erg boefje geweestquote:
wie heeft het over anaalquote:
Jij zegt dat ik me moet bukkenquote:
Jij! Met je Bück Dich!quote:
yeah so i can smack that ass ....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik me moet bukken
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yeah so i can smack that ass ....
Owh, uhh Wat een schattige oogjes heeft dat mormelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe nou even leuk meeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Tijd voor nieuwe haarverfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerkt![]()
crap mpg is me voor ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerkt![]()
quote:
Die is LEUK!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou, deze dan?
[ afbeelding ]
Wie waar?quote:
ik weet van niksquote:
Ja he? Schattige schele possumquote:
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar heb geen zin, as usual
quote:
Ik ben toch geen smeerlapperquote:
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet als je bukt.
Doggystyle.
Lieve Flits, het was een grapje he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet als je bukt.
Doggystyle.
Echt he??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he? Schattige schele possum![]()
Waarom niet huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...
Hey Koenquote:
doe es nie zo negatief ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet huh?Ben ik weer niet goed genoeg!
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet huh?Ben ik weer niet goed genoeg!
metooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Ik moet echt nodig slapen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
doe es nie zo negatief ...
u should know better ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh is dat het!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja duh ..#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Jaaa, preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat het!Tenzij ie in de club van GF komt, dan is de kans groot dat ie dat wel mag
Post Icon die bij jou opquote:
dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?
dorst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...
als of dat genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dorst?
en je hebt net koffie gehad
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Flits, het was een grapje he?
En daar doe ik geen uitspraken over op een openbaar forum
Jawel, POEPERDEPOEP POEP POEP POEPquote:
dan kun je nog wel water drinkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
ik heb honger en dorst, maar ik lig al op bed met gepoetste tanden
ik alleen in pmquote:
Bah.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, POEPERDEPOEP POEP POEP POEP
eigenlijk voornamelijk trekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan kun je nog wel water drinken
Me threequote:
quote:
Ik zie een matchquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, maar mag ik nog ff een knuf van iemand??
Jij altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
laatste pm nog gezienquote:
* knuff.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja en dankjequote:
je kan ook gewoon pmenquote:
Waarom Pmmen als je ook kunt postenquote:
als je het maar weet!quote:
KAKquote:
quote:
Jullie ook dank enquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, morgen weer vroeg de wekkerWelterusten allemaal
Dankjequote:
Jij ook lekker slapen strakjesquote:
IEUWL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KAK
STRONT
SCHIJT
POEP
Hier een broodje poep voor jou
[ afbeelding ]
dank jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KAK
STRONT
SCHIJT
POEP
Hier een broodje poep voor jou
[ afbeelding ]
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakjes
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
dat valt nou ook wel weer meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
whooo 22 inch lcdscherm is groot
niet als je een gewoon 19crt scherm gewend bentquote:
tja ... altijd baas boven baas zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je een gewoon 17 inch scherm gewend bent
Kan toch niet anders als je haar dat honderdduizendmiljoenmiljard keer vraagt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen!
Denk je binnenkort nog ff aan me?
Ja, sorry...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan toch niet anders als je haar dat honderdduizendmiljoenmiljard keer vraagt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanou word ik verdomme nog nieuwsgierig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Daarom moet die laffe herder het ook gewoon postenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou word ik verdomme nog nieuwsgierig ook
tis nog altijd laffe italiaan !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet die laffe herder het ook gewoon posten.
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit iequote:
nee, nee, in mijn arm!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit ie.
Owh, ok... Wat moet ik er mee doen??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit ie.
zo slecht zijn mijn ogen nog nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja ... altijd baas boven baas zullen we maar zeggen
mijn 22" gaat ruimte maken voor een 24 of 26
hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo slecht zijn mijn ogen nog niet
de mijne ook niet ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo slecht zijn mijn ogen nog niet
Meis, toch, wat is er gebeurd??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, nee, in mijn arm!
wel tweeeeeeeeeeeeeee
Je moet niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok... Wat moet ik er mee doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |