IEUWL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KAK
STRONT
SCHIJT
POEP
Hier een broodje poep voor jou
[ afbeelding ]
dank jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KAK
STRONT
SCHIJT
POEP
Hier een broodje poep voor jou
[ afbeelding ]
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakjes
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
dat valt nou ook wel weer meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
whooo 22 inch lcdscherm is groot
niet als je een gewoon 19crt scherm gewend bentquote:
tja ... altijd baas boven baas zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je een gewoon 17 inch scherm gewend bent
Kan toch niet anders als je haar dat honderdduizendmiljoenmiljard keer vraagt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Liebchen!
Denk je binnenkort nog ff aan me?
Ja, sorry...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan toch niet anders als je haar dat honderdduizendmiljoenmiljard keer vraagt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanou word ik verdomme nog nieuwsgierig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Daarom moet die laffe herder het ook gewoon postenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou word ik verdomme nog nieuwsgierig ook
tis nog altijd laffe italiaan !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet die laffe herder het ook gewoon posten.
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit iequote:
nee, nee, in mijn arm!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit ie.
Owh, ok... Wat moet ik er mee doen??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Achter mijn laatste kies, linksonder, daar zit ie.
zo slecht zijn mijn ogen nog nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja ... altijd baas boven baas zullen we maar zeggen
mijn 22" gaat ruimte maken voor een 24 of 26
hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo slecht zijn mijn ogen nog niet
de mijne ook niet ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo slecht zijn mijn ogen nog niet
Meis, toch, wat is er gebeurd??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, nee, in mijn arm!
wel tweeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |