Hij glimlachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Een schattige springspin
[..]
Kijk dan naar die oogjesIt's so cute!
buk maarquote:
Sorry, anaal doe ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffff.
meneer komt na een jaar weer eens kijken en heeft dan meteen eisen
klein schepje zuikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Die is even daarvoor een heel erg boefje geweestquote:
wie heeft het over anaalquote:
Jij zegt dat ik me moet bukkenquote:
Jij! Met je Bück Dich!quote:
yeah so i can smack that ass ....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik me moet bukken
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yeah so i can smack that ass ....
Owh, uhh Wat een schattige oogjes heeft dat mormelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe nou even leuk meeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Tijd voor nieuwe haarverfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerkt![]()
crap mpg is me voor ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry, m'n kunstmatige intelligentie is uitgewerkt![]()
quote:
Die is LEUK!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou, deze dan?
[ afbeelding ]
Wie waar?quote:
ik weet van niksquote:
Ja he? Schattige schele possumquote:
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar heb geen zin, as usual
quote:
Ik ben toch geen smeerlapperquote:
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet als je bukt.
Doggystyle.
Lieve Flits, het was een grapje he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet als je bukt.
Doggystyle.
Echt he??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he? Schattige schele possum![]()
Waarom niet huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...
Hey Koenquote:
doe es nie zo negatief ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet huh?Ben ik weer niet goed genoeg!
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet huh?Ben ik weer niet goed genoeg!
metooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koen![]()
Ik moet echt nodig slapen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
doe es nie zo negatief ...
u should know better ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh is dat het!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pi ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja duh ..#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Jaaa, preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat het!Tenzij ie in de club van GF komt, dan is de kans groot dat ie dat wel mag
Post Icon die bij jou opquote:
dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft al iemand, dus mdan mag hij niet meer. Toch?
dorst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true dorst ik nie eens aan te denken bij marijke ...
als of dat genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dorst?
en je hebt net koffie gehad
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Flits, het was een grapje he?
En daar doe ik geen uitspraken over op een openbaar forum
Jawel, POEPERDEPOEP POEP POEP POEPquote:
dan kun je nog wel water drinkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
ik heb honger en dorst, maar ik lig al op bed met gepoetste tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |