quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als er nog kaarten zijn ik er niet failliet aan ga
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Probeer nou ff wat begrip op te brengen, ok? Ik wil geen onmin met je, maar ik voel me kut en ik kan soms niet alles hebben. Sorry.
suikertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aldifitnessbal
65,75 of 85 cm
vanaf 22-01
6,99
Wat voor werk deed je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, geen werk enzo. En zo'n fan ben ik er ook weer niet van. Al vind ik het wel goed.
Nope. Wel nog een glas gebrokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy ST, niet gesmolten onder de douche![]()
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Is goed..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wil ik je echt zien hoor
![]()
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar mee
Kom jij eens even op msn, honneponnetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar mee
Coolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is goed..
Zat vroeger altijd in Dynamo hoor
Per ongeluk of luchtte het op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Wel nog een glas gebroken
Vetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ze gezien heb was ik 14In de IJsselhallen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik die halen met jou en je auto?
oh meng, glazen naar hem gegooidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van jou krijg ik niet al dagen achter elkaar hetzelfde te horen. Met alle respect, heel vervelend als iemand zich kut voelt maar zoals gezegd zijn er meer mensen die zich ook heel kut voelen en misschien nog wel kutterderder. Ik word moe van het gezeur dat iemand maar niets kan hebben. Dan kan ik diegene dus beter negeren want blijkbaar is het mijn probleem. Sortedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?
Dat was een bliksembezoekquote:
WOAH!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ze hebben ook paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars
Blazequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar was dat met Bruce of met Blaze, want jij bent toch ook van 81?
Lekker slapenquote:
woeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef BrandX het volgende:
van de week kom ik wat frequenter langs jongens
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
uhuh volgens mij liggen 2 mensen hier elkaar wat minderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van jou krijg ik niet al dagen achter elkaar hetzelfde te horen. Met alle respect, heel vervelend als iemand zich kut voelt maar zoals gezegd zijn er meer mensen die zich ook heel kut voelen en misschien nog wel kutterderder. Ik word moe van het gezeur dat iemand maar niets kan hebben. Dan kan ik diegene dus beter negeren want blijkbaar is het mijn probleem. Sorted
let niet op hem, het is Stuart maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..
En dat ik nu serieus zit te janken. Wat nergens op slaat, want je bent "maar iemand van internet"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen.. Echt niet.. Behalve dat je me echt diep kwetst omdat het écht niet goed met me gaat, ik het vreselijk vind om dat te vertellen en woensdag mijn eerste sfspraak met de psych heb..
En dat ik nu serieus zit te janken. Wat nergens op slaat, want je bent "maar iemand van internet"
en dan toch nog om 0:17 wakker zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
godskolere, ik word doodmoe van mezelf![]()
jajaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan toch nog om 0:17 wakker zijn
Precies, ik ben een niemand. En een niemand kan je dus ook niet kwetsenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef BrandX het volgende:
van de week kom ik wat frequenter langs jongens
Lieve Wis, ik gok dat Stu het nu er gewoon even niet bij kan hebben en ik gok niet dat dat persoonlijk is (maar nu doe ik aannames die misschien niet kloppen hoor). Hoe dan ook, wat mij betreft kan hier prima ook over dat soort zaken gesproken worden en als je je daar bezwaard toe voelt niet doen.. Met enige regelmaat hebben wij het allemaal wel eens, dat we gewoon even moeten uithuilen hier. En als je je echt nog steeds bezwaard voelt dan mag je ook PMen. Hoe dan ook, trek het je niet persoonlijk aan meisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Okee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!Die moet ik
[..]
BlazeEn heb ze een jaar of 2 ofzo geleden in Assen gezien met Bruce
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermenschquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
let niet op hem, het is Stuart maar
Ik moet morgen werken maar wil niet slapenquote:
Lekker slapen Bosquote:
Dat ben je niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermensch
NOG steedsquote:
ik vind dat als je duidelijk iemand kwetst je op moet houden, period.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener. Het is Stuart maar. Dat is een untermensch
omg, je weet niet half hoe lucky ik benquote:
Gezellig, lekker ziek melden en bij mij komen spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken maar wil niet slapen
Dan ga je over een minuutje of tien toch maar proberen te slapen, Liebchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken maar wil niet slapen
Nee, kan niet heb stapels werk liggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gezellig, lekker ziek melden en bij mij komen spelen
Die gooi ik wel even omquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, kan niet heb stapels werk liggen
Versnipperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |