Is een beetje sneu voor de mensen om wie het gaat, zijn wel dingen die moeten gebeurenquote:
Jaaaa, want jij gaat ook altijd zo verstandig op tijd slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je over een minuutje of tien toch maar proberen te slapen, Liebchen...
Dan wachten ze maar een dagjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een beetje sneu voor de mensen om wie het gaat, zijn wel dingen die moeten gebeuren![]()
Sure, ik heb hier bewust iemand gekwetst. Dat was vorige keer ook al het geval omdat ik mijn mening gaf over roken. Zo kun je onbewust toch al heel gauw iemand 'kwetsen'. Een opmerking als 'het is Stuart maar' is dan wel gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat als je duidelijk iemand kwetst je op moet houden, period.
en ook al vind je die ander nog zo zeuren, lees er dan overheen
Nee, moet dingen voorbereiden voor donderdag, heb een schuldhulpverleningsaanvraagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wachten ze maar een dagje
Ik neem het me iedere dag weer voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, want jij gaat ook altijd zo verstandig op tijd slapen
ja enormquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gezegd dat ik me kut voelde, vind je mij nu ook minder leuk?
Heequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
Godverdomme. Draadje van hechting los en het irriteert me.
Je hebt geen idee.. En nogmaals sorry.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik ben een niemand. En een niemand kan je dus ook niet kwetsen
Sorry Whisk, toen jij hier net kwam was ik misschien wel de meest enthousiaste KSC'er maar soms is het gewoon niet meer leuk als je alleen maar verwijten krijgt dus laat ik het gewoon voor wat het is. Doen we allebei ons eigen ding
Pofferdikkie...woensdag vrij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, moet dingen voorbereiden voor donderdag, heb een schuldhulpverleningsaanvraagEn nog wat andere spoed-klusjes... Dus kan echt niet...
Zit jij er ook met je tong mee te spelenquote:
Wat mij opvalt is dat jij best vaak snel geirriteerd bent. Is dat dan wel leuk voor de KSC?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, van mij zul je geen last meer hebben want ik zal je verder negeren. Ik word doodziek van het niets kunnen hebben. Er zijn hier genoeg mensen die alle redenen hebben om zich buitengewoon kut te voelen. Als we dat allemaal dagelijks gaan mededelen is de hele KSC geen ene flikker meer aan. Sorry maar ben er klaar mee
Met mijn hechtingen in mijn bovenarm?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij er ook met je tong mee te spelen?
Ow, ik wel met die in mijn kaakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met mijn hechtingen in mijn bovenarm?
Ehm.
Nee.
Werk waar even geen werk in is. Al een ruim jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je dan als ik vragen mag?En zit je al lang thuis?
Dus houd je muil dan man, zeikerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
Ik neem het me iedere dag weer voor.
Alleen vandaag even niet![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Misschien wel het beste als ik dat gewoon tijdig aangeef. Voorkomt verder gezeurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat jij best vaak snel geirriteerd bent. Is dat dan wel leuk voor de KSC?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus houd je muil dan man, zeikerd
Pffff. Is al goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat lijkt mij ookquote:
Krak, dat was mijn hartquote:
Maar wat voor beroepsgroep is dat dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Werk waar even geen werk in is. Al een ruim jaar.Maar goed, ben wel aan het kijken voor wat anders en zo, maar januari/februari is altijd rustig.
Dat kan niet, Fles is one of a kindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
Stu probeert af en toe Fles te imiteren
Neee joh.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Ooooh, natuurlijk. Ja, dat heb ik ook nodig om iemand anders te willen zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
awwww sollyquote:
die opmerking was dan ook alleen maar om haar wat op te beuren,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sure, ik heb hier bewust iemand gekwetst. Dat was vorige keer ook al het geval omdat ik mijn mening gaf over roken. Zo kun je onbewust toch al heel gauw iemand 'kwetsen'. Een opmerking als 'het is Stuart maar' is dan wel gezellig
Ik was niet eens bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke gered van een kwartet![]()
Oeh, dat rijmt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awwww sollywas niet de bedoeling
![]()
Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil er een lekkere stroopwafel?![]()
Of een rolletje?
en ook dit was een geintje, Fles is ook wel eens snel aangebrand...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, natuurlijk. Ja, dat heb ik ook nodig om iemand anders te willen zijn
Flash en ik kennen elkaar al 7 jaar op dit forum. Het is me nog NOOIT opgevallen dat ik hem zou immiteren. Zal het eens aan hem vragen
weet ik toch, dat je het daar niet om deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was niet eens bezigMaar jij mag dat altijd
alleen als je er warme koffie bij doetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil er een lekkere stroopwafel?![]()
Of een rolletje?
Meh, ik sla even over. Heb al wat andersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alleen als je er warme koffie bij doet
Weet je, ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die opmerking was dan ook alleen maar om haar wat op te beuren,
want heus, met depressies maak je geen geintjes, heeft mijn leven ook aardig weten te vernaggelen
Fles = liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
pffffffffffffffffffffffffff.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alleen als je er warme koffie bij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het kan me niet schelen verderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook dit was een geintje, Fles is ook wel eens snel aangebrand...
(Meng, hoe draai ik me hier weer uit)
Iek!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom andere onderwerpen, over depressies hoef ik niet te pratenWat dachten jullie van ehm, lieve beestjes
[ afbeelding ]
LIEF??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom andere onderwerpen, over depressies hoef ik niet te pratenWat dachten jullie van ehm, lieve beestjes
[ afbeelding ]
doe nou even leuk meeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja! Een schattige springspinquote:
Kijk dan naar die oogjesquote:
Whaaaaaaoooh! Die is cool!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |