vorige week aangesloten. een thomson van upc.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal wel een hele oude modem zijn, mijn modem begint meteen offline te knipperen.
Jij laat liever Gerard en Michiel buiten staan, zodat de FOK!kers in de studio kunnen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, wie is er nou belangrijker? Tssssss.
we gaan die kakzender gewoon boycotten!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, wie is er nou belangrijker? Tssssss.
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij laat liever Gerard en Michiel buiten staan, zodat de FOK!kers in de studio kunnen?
zeker omdat het is van de man die paasprijzen rond kerst verstuurd!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind het al heel wat dat we antwoord hebben gekregen
hoi undersign van Hole!quote:
Plek zat achter de schuifwandquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plek zat achter de schuifwand.
Ik had dit antwoord wel verwacht trouwens.
Of een Annemiek Hier, of een Claudia der op-uitzending.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.
Hoi!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi undersign van Hole!
en ik ben het er niet mee eens. De STaat voor megahit!
Wie neemt de kater mee voor Annemiek?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of een Annemiek Hier, of een Claudia der op-uitzending.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef EricCorton het volgende:
Goodevening all!! daar gaan we weer met een nieuwe week ..vanavond praten we over evt omroepfusies en veel nieuwe muziek..Luister je??
Kan haast niet anders. Verschrikkelijk. Leuk dat iemand fan is van een band, maar draai dat lekker thuis zo vaak als je wil.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Is Eric de pr man van de Foo Fighters ofzo
quote:CAROLA EMERALD HEB EEN POLIEP OP DER STEMBANDE!!! ZE MAG EEN HALF JAAR NIET ZINGE!! I LOVE KARMA!!!! XXXX
en dushi_dinges heeft een poliep op dr vingers en kan niet normaal typenquote:
Een twitterkloon van die Tim die bij Giel altijd rare sexverhalen vertelde in de Freaknacht.quote:
ik heb ff snel door die awards gescrollt en volgens mij is het een grapquote:
men hungy?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!
Of in het weekend of nacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.
van de WIE???quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef justmattie het volgende:
Volgens 3FMfan is er nog nooit een track van The Qemists gedraaid op 3FM
dat viel mij ook al op.....WAAR IS IEDEREEN????quote:
hierquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op.....WAAR IS IEDEREEN????
Hoi.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die ja. Drum 'n Bass, beetje Pendulumstijl.quote:
Ik was bezig met verslagen en van alles en nog watquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben al een cd-tje uit de piratenbaai aan t vissenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die ja. Drum 'n Bass, beetje Pendulumstijl.
strebertje!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef minthy het volgende:
Ja hoi! Studeren enzo, af en toe pauze... Wil een voldoende morgen
Welkequote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben al een cd-tje uit de piratenbaai aan t vissen
Ja Doodstil is hier 2km vandaan he vandaar...quote:
Neu, dat heb ik sinds ik met deze opleiding ben begonnen wel laten varen... Ben al blij met een voldoende bij een mc-examenquote:
Had jij vandaag niet ook een toets??quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
Ik had 't druk met andere dingen, net even gedoucht en nu mn haar wat laten drogen, kan ik zo gaan slapen
spirit in the systemquote:
slaap zacht!quote:
jamaar dat heeft helemaal niets met doodse stilte te maken .maar dat weet jij vast welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja Doodstil is hier 2km vandaan he vandaar...
welkom in de 6jescultuur!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, dat heb ik sinds ik met deze opleiding ben begonnen wel laten varen... Ben al blij met een voldoende bij een mc-examen
Jep, en morgen nog een toets (die ik toch ga verprutsen, want ziekig nu) en nog een stukje dat we moeten opvoeren voor het vak drama.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Had jij vandaag niet ook een toets??
zo'n lekkere stomende douche?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
Ik had 't druk met andere dingen, net even gedoucht en nu mn haar wat laten drogen, kan ik zo gaan slapen
dan ga je maar fijn alleen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Evertjan het volgende:
je moet trouwens een meeting houden tijdens ODOF gezellig om 07.00 op zondag![]()
nu ga ik echt slapen
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijnquote:
Die is best goedquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spirit in the system
[..]
slaap zacht!
[..]
jamaar dat heeft helemaal niets met doodse stilte te maken .maar dat weet jij vast wel
[..]
welkom in de 6jescultuur!
Heuiquote:
Troost het je als er altijd een bullshitantwoord bij zit?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
HeuiNormaal écht niet... Bij andere examens haal ik hoge cijfers, alleen mc trek ik niet op de een of andere manier
Ow, das balen... Vandaag wel goed gegaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, en morgen nog een toets (die ik toch ga verprutsen, want ziekig nu) en nog een stukje dat we moeten opvoeren voor het vak drama.
Tijgerbalsem opsmeren en morgen is je pijn wegquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijn
De eerste 40 punten waren appeltje-eitje. De overige 60 punten was even zweten, maar al met al wel een goed gevoel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, das balen... Vandaag wel goed gegaan?
met mc bedoel je multiple gok? dan leg je je hand toch op de antwoorden en doe je of het een open vraag is! daarna hand weghalen en t goeie antwoord aankruisen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
HeuiNormaal écht niet... Bij andere examens haal ik hoge cijfers, alleen mc trek ik niet op de een of andere manier
* 3rdRock gaat massagecursus volgenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijn
Ja, dat had ik zelf al ontdekt. Heb hier een flink aantal proeftoetsen liggen, tot nu toe allemaal dik voldoendequote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Troost het je als er altijd een bullshitantwoord bij zit?
Ow, goed idee inderdaad! Waarom ik dat niet zelf verzinquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Tijgerbalsem opsmeren en morgen is je pijn weg
Zag ze bij DWDD en hoorde het nummer voor het eerst maar vond het oudere werk leuker dit nummer vind ik ''net niet''quote:
Ow, das wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste 40 punten waren appeltje-eitje. De overige 60 punten was even zweten, maar al met al wel een goed gevoel.
hij moet wel iets groeien hoor, ik vond het op het eerste gehoor ook niet zoveelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag ze bij DWDD en hoorde het nummer voor het eerst maar vond het oudere werk leuker dit nummer vind ik ''net niet''
Gaat niet altijd zo handig, ik heb de gave alle vakken door elkaar te gooien tijdens een toets. Maar goed, daar heb ik een paar dagen geleden al over lopen mekkeren, nu niet nog een keerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mc bedoel je multiple gok? dan leg je je hand toch op de antwoorden en doe je of het een open vraag is! daarna hand weghalen en t goeie antwoord aankruisen!
Och, er zitten mensen in mijn klas die ouder zijn, tis maar net wat je van leven maaktquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
Bijna iedereen leert hier nog ik voel me oud en ik ben pas 23
Ik ben 11 jaar ouder dan jij, probeer gewoon nu alsnog iets van m'n leven te makenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
ja wtf jij bent ook getrouwd tochquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
ach, ik was weer heel slecht in stampen. hoeveel 1en ik wel niet heb gehaald voor engelse en duitse woordjes......terwijl lezen, luisteren, mondeling en grammatica over t algemeen wel goed gingquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat niet altijd zo handig, ik heb de gave alle vakken door elkaar te gooien tijdens een toets. Maar goed, daar heb ik een paar dagen geleden al over lopen mekkeren, nu niet nog een keer
Ja ik was er vroeg bijquote:
Ik ben sinds 2 jaar weer begonnen met school. Ben ook 23quote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
Ja daarom, niks mis mee hoor, maar ik dacht omdat ik wist dat je getrouwd was, dat je ook ouder zou zijn...quote:
Ohhhh nu zie ik ook pas dat je niet diegene op twitter bent die ik denk dat je bent, ik vond het al zo 'knap' dat je jongste amper 1 is en dat jullie nu al weer zwanger zijn. Maar ik ben dus met iemand anders in de war.quote:
Das de pest ook van de vakken die nu getoetst (gaan) worden, allemaal stampwerk. En dat met het concentratievermogen van een wit stuk papierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik was weer heel slecht in stampen. hoeveel 1en ik wel niet heb gehaald voor engelse en duitse woordjes......terwijl lezen, luisteren, mondeling en grammatica over t algemeen wel goed ging
Dat andere nummer van haar, Cold War is ook het checken waard, superfijn nummerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die lijkt er dan verdomd veel op.
Wat een plaat![]()
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de pest ook van de vakken die nu getoetst (gaan) worden, allemaal stampwerk. En dat met het concentratievermogen van een wit stuk papierDaarom erg blij met een 6 bij die vakken
Google ads kan gedachten lezen, als jij stiekem aan seks met Beth Ditto denkt, springen die ads spontaan in beeldquote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen
en wat ben ik blij dat ik niet drink....dat trapje naar mijn wc is volgens mij levensgevaarlijk als je dronken bent!
en waarom heb ik onder dit topic een advertentie staan over daten met volslanke mensen??
Dat kan he wij zijn ook vroeg getrouwd hoor maar wij zijn ook al een hele tijd samen. Mijn vrouw is ook 2 jaar ouder dan mij zij is 25 en wordt in december 26.Wij vonden het gewoon tijd voor een nieuwe stap in ons leven en inmiddels zijn we al weer een stap verderquote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daarom, niks mis mee hoor, maar ik dacht omdat ik wist dat je getrouwd was, dat je ook ouder zou zijn...
28 hiero, full time arbeidertquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen
en wat ben ik blij dat ik niet drink....dat trapje naar mijn wc is volgens mij levensgevaarlijk als je dronken bent!
en waarom heb ik onder dit topic een advertentie staan over daten met volslanke mensen??
Toch vind ik het raar klinken. Maarja, zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan he wij zijn ook vroeg getrouwd hoor maar wij zijn ook al een hele tijd samen. Mijn vrouw is ook 2 jaar ouder dan mij zij is 25 en wordt in december 26.Wij vonden het gewoon tijd voor een nieuwe stap in ons leven en inmiddels zijn wel al weer een stap verder
nja, beth ditto is me dan weer iets teveel van t goede. maar mijn geliefde hoeft niet per sé een magere spriet te zijn neequote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Google ads kan gedachten lezen, als jij stiekem aan seks met Beth Ditto denkt, springen die ads spontaan in beeld
Als ik terugkijk naar mijn middelbare schoolklas ben ik nog een latertjequote:Op maandag 17 januari 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar klinken. Maarja, zal wel aan mij liggen.
mijn ouders trouwden toen ze 22 en 18 waren....duurde wel ff voor ik op de wereld werd geschopt, maar ze hadden veel eerder gewild.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan he wij zijn ook vroeg getrouwd hoor maar wij zijn ook al een hele tijd samen. Mijn vrouw is ook 2 jaar ouder dan mij zij is 25 en wordt in december 26.Wij vonden het gewoon tijd voor een nieuwe stap in ons leven en inmiddels zijn we al weer een stap verder
Hij is cooooolquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere nummer van haar, Cold War is ook het checken waard, superfijn nummer
ik gooi em straks op mn mp3spelert en dan komt ie ooit voorbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef justmattie het volgende:
Hallo Rock, ben je nog aan het vissen?
Ik ga ook slapen trouwens. Slaap lekker allemaal!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en nu ga ik slaappie doen![]()
![]()
Tot morgen boys and girls!![]()
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
slaap lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Bij welk bedrijf werk je eigenlijk? Mag wel via PMquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gooi em straks op mn mp3spelert en dan komt ie ooit voorbij.
mmm, dat is het nadeel van maar 10minuten lopen naar werk...die mp3speler leegluisteren duurt veel langer dan wanneer je ruim 1 uur onderweg bent
Truste en succes morgenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen trouwens. Slaap lekker allemaal!![]()
Mijn ouders waren 29 en 27 toen ze trouwden en ik kwam 2 jaar later als het aan hun had gelegen was ik nog een jaartje eerder gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ouders trouwden toen ze 22 en 18 waren....duurde wel ff voor ik op de wereld werd geschopt, maar ze hadden veel eerder gewild.
nu moet ik wel zeggen dat dat inmiddels 35 jaar geleden is. tegenwoordig ligt de gemiddelde trouwleeftijd toch wat hoger.
no offence btw. iedereen moet lekker trouwen en kinderen krijgen wanneer ze willen (en dan moeten ze allebei willen, ik ben niet voor uithuwelijken en/of verkrachten!)
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
das wel snel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 29 en 27 toen ze trouwden en ik kwam 2 jaar later als het aan hun had gelegen was ik nog een jaartje eerder gekomen.
Trouwens mijn ouders hebben elkaar ontmoet in Februari 1984 zijn verloofd in Augustus 1984 en in novemer 1985 getrouwd behoorlijk snel dus.
slaap zacht!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh ook trustenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
jij ook slaap lekker!quote:
Woensdag krijgt Arsenal 2-0 aan de broekquote:
Shrewsbury Town!quote:
NO WAI! Robin is op dreef, hij maakt ze afquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woensdag krijgt Arsenal 2-0 aan de broek
Leeds heeft het thuisvoordeelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
NO WAI! Robin is op dreef, hij maakt ze af
mee eens. dus die vis ik ook m aar even uit de piratenbaaiquote:
Ik ken het hele nummer niet, maar klinkt tofquote:
bye bye man bye byequote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef justmattie het volgende:
Ook hier iemand die zijn bed induikt.
Corton draait het zo ong iedere uitzendingquote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet, maar klinkt tof
slaap zacht!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef justmattie het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef justmattie het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Corton draait het zo ong iedere uitzending
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
je valt door de mand schat!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan luister ik gewoon elke avond ook
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef justmattie het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef justmattie het volgende:
nu je het zegt, zal ze ons gesprek gelezen hebben gisteravond.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
(zeg ik een half uur later, maar gisteren kwam ze ook weer stiekem terug
) .
Nee, echt... Echt waar!!quote:
och, ik ben nog steeds heimelijk smoorverliefd op je hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, echt... Echt waar!!![]()
Volgens mij heb jij nu een heel naar en niet reeel beeld van mij... Dat ik laatst dat van die Popstars/Voice-broers wist... *kras*
en je weet niet eens hoe ze eruit ziet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik ben nog steeds heimelijk smoorverliefd op je hoor
*rol HANSaplastpleisters uit de kast trekt*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik ben nog steeds heimelijk smoorverliefd op je hoor
en?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en je weet niet eens hoe ze eruit ziet.
voor je het weet is ze eigenlijk dushi kimberleyquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor je het weet is ze eigenlijk dushi kimberley
nou, das ook niet aardig!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
*rol HANSaplastpleisters uit de kast trekt*
SSSSTTTTT Goffer, you blew my koffer...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor je het weet is ze eigenlijk dushi kimberley
ik kus de krasjes wel wegquote:
Ja, daar zitten nu van die ranzige pleisters op... Jeweet, die van die lelijke grijze randjes achterlatenquote:
En die was idd zo voorbijquote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
daar komen the Vaccines. goed opletten, voor je het weet is t voorbij!
dan eet ik die randjes wel weg!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar zitten nu van die ranzige pleisters op... Jeweet, die van die lelijke grijze randjes achterlaten![]()
Wel een romantische gedachte trouwens
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu je het zegt, zal ze ons gesprek gelezen hebben gisteravond.
mmm, ik geloof niet dat ik ooit zoiets onsmakelijks tegen een toekomstig levenspartner heb gezegdquote:
als t overdag niet zo drk is geweest lees ik soms zelfs dat nog terug. maar soms gaan er 2 of 3 topics op een dag doorheen en dat red ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Zou je dat erg vinden dan ?
.
Ik lees trouwens wel vaker terug, maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien ik vaak laat weg ben en er 's ochtends niet veel gezegd wordt.
Mwoah, trust me... Kan nog veel ergerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik geloof niet dat ik ooit zoiets onsmakelijks tegen een toekomstig levenspartner heb gezegd
oh nee, maar er wordt niet op gereageerd namelijk vandaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Zou je dat erg vinden dan ?
.
Ik lees trouwens wel vaker terug, maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien ik vaak laat weg ben en er 's ochtends niet veel gezegd wordt.
de meest bekende die nu in me opkomt is de hilarische opmerking van Charles tegen Camilla Parker-Bowles. iets met tampons.....quote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, trust me... Kan nog veel erger
Die vond ik idd eerder grappig dan ranzigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de meest bekende die nu in me opkomt is de hilarische opmerking van Charles tegen Camilla Parker-Bowles. iets met tampons.....
Kan zijn dat ze er niet op wil happen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oh nee, maar er wordt niet op gereageerd namelijk vandaar.
dus jij vind het grappig als een volwassen man met flaporen en een touwtje om z'n enkels in je liefdesopening verdwijnt? Zo'n geboorte vice-versa lijkt me vooral pijnlijk....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vond ik idd eerder grappig dan ranzig
Nee dan beperk ik me tot na mijn laatste en voor mijn eerste post, alles ertussen laat ik weg danquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als t overdag niet zo drk is geweest lees ik soms zelfs dat nog terug. maar soms gaan er 2 of 3 topics op een dag doorheen en dat red ik niet
Die oren zijn zo groot, komt er niet eens in!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus jij vind het grappig als een volwassen man met flaporen en een touwtje om z'n enkels in je liefdesopening verdwijnt? Zo'n geboorte vice-versa lijkt me vooral pijnlijk....
Wat had er dan gereageerd moeten worden ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
oh nee, maar er wordt niet op gereageerd namelijk vandaar.
wat ben ik blij dat ik niet visueel ingesteld benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die oren zijn zo groot, komt er niet eens in!![]()
Ik wel, zie dat direct voor mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik niet visueel ingesteld ben
tja, ik ken alleen Charles....dus dan wordt visualiseren uberhaupt lastigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, zie dat direct voor me![]()
Ziet er niet heel prettig uit ofzo
je moet niks he, maar iets in de trant van "Ik wil jouw niet".quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat had er dan gereageerd moeten worden ?
Wees blij, alleen die oortjes en die stiff upperlip van hem zijn al voldoende voor een geweldige MIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik ken alleen Charles....dus dan wordt visualiseren uberhaupt lastig
Toch goed dan dat ze er niet op gereageerd heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet niks he, maar iets in de trant van "Ik wil jouw niet".
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
de plaat die ik ooit op mijn begrafenislijst had staan
Deeper underground van Jamiroquai
ja, ik was ooit een depri puberquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
en ook nog een tweet van Corton.
wat een avond mensen!
zeroes request is het voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Komt weer een 3fm 90's video aan?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepperdepep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien ze eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
twee zwevende negerhoofdenquote:
Ik ben er nog stevig over aan het piekeren, kan me wel vaag een clip herinneren waarin je van die zwevende hoofden zag... Weet alleen niet meer welke het wasquote:
daar ben ik nog niet helemaal uit...maar t ziet er niet uit als Veldhuis en Kemper!quote:
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij zo'n nummer met zo'n schreeuwende neger in een cartoon met z'n hoofd op een getekend lichaam. Erg populair nummer in clubs toentertijd.
dan is het van Fatman Scoop!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
Das wel het nummer dat ik bedoel, tnx!!quote:
Welk nummer was het, nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
quote:
Kut, net te laatquote:
Die ja!quote:
Ik hoor iig geen verschilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die ja!![]()
Ik had de tekst bijna goed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef gerardekdom het volgende:
Vanavond met @giel3fm nog effe een award opgehaald! we waren vereerd! herken de fout op de award... http://twitpic.com/3r0c0t
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
iddquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
Goed dat je dat er even bij zetquote:
bye bye man bye byequote:
Zodat jullie het wetenquote:Jaaaaaa gewonnen!!! Whoehoeee Djumbo is beste kidsact!!!! Feesten jongee!!!
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
Lotte van Djumbo tweet:
[..]
Zodat jullie het weten. Een of andere kindermuziek award ofzo trouwens
.
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef alors het volgende:
Joey en Wijnand van de EO? zijn die een beetje geefbaar?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd welquote:Djumbo bij de Award show in Uitgeest,we hopen dat we winnen!!!! Allemaal duimen jongens!!!
even gekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd wel.
dus jaquote:Wie, wat, waar?
Thema: Geels Nieuwjaarsparty 2011
Datum: Maandag 17 januari 2011
klik hier voor meer informatie van de locatie
Aanvang: 20:30 uur
Dresscode: Feestelijk
Weten we dat ook weerquote:
Met geefbaar bedoelde ze iets anders volgens mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressie
daar komt ook de award van Giel en Gerard vandaanquote:
Ja dat had ik al doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar komt ook de award van Giel en Gerard vandaan
dat is dus die Joeyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik eigenlijk niet
Wie is Joey en wie is Wijnand, van die in die paarse trui wordt ik niet echt warm...
sowieso dit item, vorige week ook al met die ijsblokjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
Waarom zou je willen weten wanneer je dood gaat.
Wijnand is met Barend top en al helemaal als Bert er ook nog bij komtquote:
Owja ijsblokjes en smelten toch, heb ik iets van meegekregenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sowieso dit item, vorige week ook al met die ijsblokjes
maar ik dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef DaMook het volgende:
Zo, klaar op msn, nu hier weer wat meer, al zal dat wel niet gaan lukken gezien zo goed als iedereen al slaapt
.
En alors ook nog nietquote:
je bedoelt henk westbroekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is twitter toch een mooi iets eigenlijk.
Geen idee, die volg ik nietquote:
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les welquote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef alors het volgende:
[..]
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les wel
weltrusten alvast![]()
bye bye man bye byequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef alors het volgende:
[..]
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les wel
weltrusten alvast![]()
quote:
quote:
Ik ergerde me er al even aanquote:
even kloten met een scriptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
Hole is werken ? Of ook druk aan het msnen. Of gewoon afwezig
.
Ah okquote:
dank je en ga dat nu ook doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nog een ep van hawaii five-O kijken en dan slapen.
Werkse hole.
Sneu.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:39 schreef hole1988 het volgende:
Giel: "caro emerald heeft een poliep op haar stembanden" *trekt een blik bejaarden open*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |