van de WIE???quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef justmattie het volgende:
Volgens 3FMfan is er nog nooit een track van The Qemists gedraaid op 3FM
dat viel mij ook al op.....WAAR IS IEDEREEN????quote:
hierquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op.....WAAR IS IEDEREEN????
Hoi.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die ja. Drum 'n Bass, beetje Pendulumstijl.quote:
Ik was bezig met verslagen en van alles en nog watquote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben al een cd-tje uit de piratenbaai aan t vissenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die ja. Drum 'n Bass, beetje Pendulumstijl.
strebertje!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef minthy het volgende:
Ja hoi! Studeren enzo, af en toe pauze... Wil een voldoende morgen
Welkequote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben al een cd-tje uit de piratenbaai aan t vissen
Ja Doodstil is hier 2km vandaan he vandaar...quote:
Neu, dat heb ik sinds ik met deze opleiding ben begonnen wel laten varen... Ben al blij met een voldoende bij een mc-examenquote:
Had jij vandaag niet ook een toets??quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
Ik had 't druk met andere dingen, net even gedoucht en nu mn haar wat laten drogen, kan ik zo gaan slapen
spirit in the systemquote:
slaap zacht!quote:
jamaar dat heeft helemaal niets met doodse stilte te maken .maar dat weet jij vast welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja Doodstil is hier 2km vandaan he vandaar...
welkom in de 6jescultuur!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, dat heb ik sinds ik met deze opleiding ben begonnen wel laten varen... Ben al blij met een voldoende bij een mc-examen
Jep, en morgen nog een toets (die ik toch ga verprutsen, want ziekig nu) en nog een stukje dat we moeten opvoeren voor het vak drama.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Had jij vandaag niet ook een toets??
zo'n lekkere stomende douche?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
Ik had 't druk met andere dingen, net even gedoucht en nu mn haar wat laten drogen, kan ik zo gaan slapen
dan ga je maar fijn alleen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Evertjan het volgende:
je moet trouwens een meeting houden tijdens ODOF gezellig om 07.00 op zondag![]()
nu ga ik echt slapen
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijnquote:
Die is best goedquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spirit in the system
[..]
slaap zacht!
[..]
jamaar dat heeft helemaal niets met doodse stilte te maken .maar dat weet jij vast wel
[..]
welkom in de 6jescultuur!
Heuiquote:
Troost het je als er altijd een bullshitantwoord bij zit?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
HeuiNormaal écht niet... Bij andere examens haal ik hoge cijfers, alleen mc trek ik niet op de een of andere manier
Ow, das balen... Vandaag wel goed gegaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, en morgen nog een toets (die ik toch ga verprutsen, want ziekig nu) en nog een stukje dat we moeten opvoeren voor het vak drama.
Tijgerbalsem opsmeren en morgen is je pijn wegquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijn
De eerste 40 punten waren appeltje-eitje. De overige 60 punten was even zweten, maar al met al wel een goed gevoel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, das balen... Vandaag wel goed gegaan?
met mc bedoel je multiple gok? dan leg je je hand toch op de antwoorden en doe je of het een open vraag is! daarna hand weghalen en t goeie antwoord aankruisen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
HeuiNormaal écht niet... Bij andere examens haal ik hoge cijfers, alleen mc trek ik niet op de een of andere manier
* 3rdRock gaat massagecursus volgenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een hete douche ja, ik heb echt op de meest vreemde plekken spierpijn
Ja, dat had ik zelf al ontdekt. Heb hier een flink aantal proeftoetsen liggen, tot nu toe allemaal dik voldoendequote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Troost het je als er altijd een bullshitantwoord bij zit?
Ow, goed idee inderdaad! Waarom ik dat niet zelf verzinquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Tijgerbalsem opsmeren en morgen is je pijn weg
Zag ze bij DWDD en hoorde het nummer voor het eerst maar vond het oudere werk leuker dit nummer vind ik ''net niet''quote:
Ow, das wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste 40 punten waren appeltje-eitje. De overige 60 punten was even zweten, maar al met al wel een goed gevoel.
hij moet wel iets groeien hoor, ik vond het op het eerste gehoor ook niet zoveelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag ze bij DWDD en hoorde het nummer voor het eerst maar vond het oudere werk leuker dit nummer vind ik ''net niet''
Gaat niet altijd zo handig, ik heb de gave alle vakken door elkaar te gooien tijdens een toets. Maar goed, daar heb ik een paar dagen geleden al over lopen mekkeren, nu niet nog een keerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met mc bedoel je multiple gok? dan leg je je hand toch op de antwoorden en doe je of het een open vraag is! daarna hand weghalen en t goeie antwoord aankruisen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |