vorige week aangesloten. een thomson van upc.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal wel een hele oude modem zijn, mijn modem begint meteen offline te knipperen.
Jij laat liever Gerard en Michiel buiten staan, zodat de FOK!kers in de studio kunnen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, wie is er nou belangrijker? Tssssss.
we gaan die kakzender gewoon boycotten!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, wie is er nou belangrijker? Tssssss.
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij laat liever Gerard en Michiel buiten staan, zodat de FOK!kers in de studio kunnen?
zeker omdat het is van de man die paasprijzen rond kerst verstuurd!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind het al heel wat dat we antwoord hebben gekregen
hoi undersign van Hole!quote:
Plek zat achter de schuifwandquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plek zat achter de schuifwand.
Ik had dit antwoord wel verwacht trouwens.
Of een Annemiek Hier, of een Claudia der op-uitzending.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.
Hoi!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi undersign van Hole!
en ik ben het er niet mee eens. De STaat voor megahit!
Wie neemt de kater mee voor Annemiek?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of een Annemiek Hier, of een Claudia der op-uitzending.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef EricCorton het volgende:
Goodevening all!! daar gaan we weer met een nieuwe week ..vanavond praten we over evt omroepfusies en veel nieuwe muziek..Luister je??
Kan haast niet anders. Verschrikkelijk. Leuk dat iemand fan is van een band, maar draai dat lekker thuis zo vaak als je wil.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
Is Eric de pr man van de Foo Fighters ofzo
quote:CAROLA EMERALD HEB EEN POLIEP OP DER STEMBANDE!!! ZE MAG EEN HALF JAAR NIET ZINGE!! I LOVE KARMA!!!! XXXX
en dushi_dinges heeft een poliep op dr vingers en kan niet normaal typenquote:
Een twitterkloon van die Tim die bij Giel altijd rare sexverhalen vertelde in de Freaknacht.quote:
ik heb ff snel door die awards gescrollt en volgens mij is het een grapquote:
men hungy?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ruimte genoeg daar als ik zie hoe daar rondgelopen wordt! En anders gaan de minst leuke mensen UIT HET RAAM!
Of in het weekend of nacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plek is er idd zat, maar echt wenselijk is het niet tijdens een programma als Ekstra Weekend. Hole had beter kunnen inzetten op een MetMichiel-uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |