ik gooi em straks op mn mp3spelert en dan komt ie ooit voorbij.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef justmattie het volgende:
Hallo Rock, ben je nog aan het vissen?
Ik ga ook slapen trouwens. Slaap lekker allemaal!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en nu ga ik slaappie doen![]()
![]()
Tot morgen boys and girls!![]()
Trustequote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
slaap lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Bij welk bedrijf werk je eigenlijk? Mag wel via PMquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gooi em straks op mn mp3spelert en dan komt ie ooit voorbij.
mmm, dat is het nadeel van maar 10minuten lopen naar werk...die mp3speler leegluisteren duurt veel langer dan wanneer je ruim 1 uur onderweg bent
Truste en succes morgenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen trouwens. Slaap lekker allemaal!![]()
Mijn ouders waren 29 en 27 toen ze trouwden en ik kwam 2 jaar later als het aan hun had gelegen was ik nog een jaartje eerder gekomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ouders trouwden toen ze 22 en 18 waren....duurde wel ff voor ik op de wereld werd geschopt, maar ze hadden veel eerder gewild.
nu moet ik wel zeggen dat dat inmiddels 35 jaar geleden is. tegenwoordig ligt de gemiddelde trouwleeftijd toch wat hoger.
no offence btw. iedereen moet lekker trouwen en kinderen krijgen wanneer ze willen (en dan moeten ze allebei willen, ik ben niet voor uithuwelijken en/of verkrachten!)
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
![]()
das wel snel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 29 en 27 toen ze trouwden en ik kwam 2 jaar later als het aan hun had gelegen was ik nog een jaartje eerder gekomen.
Trouwens mijn ouders hebben elkaar ontmoet in Februari 1984 zijn verloofd in Augustus 1984 en in novemer 1985 getrouwd behoorlijk snel dus.
slaap zacht!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh ook trustenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
jij ook slaap lekker!quote:
Woensdag krijgt Arsenal 2-0 aan de broekquote:
Shrewsbury Town!quote:
NO WAI! Robin is op dreef, hij maakt ze afquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Woensdag krijgt Arsenal 2-0 aan de broek
Leeds heeft het thuisvoordeelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
NO WAI! Robin is op dreef, hij maakt ze af
mee eens. dus die vis ik ook m aar even uit de piratenbaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |